|
|
Notícies :: antifeixisme |
Resposta als fets ocorreguts a Castellar del Vallès
|
|
per PLATAFORMA ANTIFEIXISTA DE SABADELL |
11 mai 2006
|
|
EL PROBLEMA PERSISTEIX...LES SOLUCIONS EN SÓN MANCANCES...
La ciutat de Castellar del Vallès torna a ser notícia degut a la violència feixista i racista; les víctimes, immigrants i joves compromesos políticament, els agressors, joves neonazis emparats i protegits per la llei.
Els joves neonazis (coneguts per múltiples agressions) ja van ser detinguts en altres ocasions per raons similars, però, avui en dia, encara caminen pels carrers de la ciutat i de la comarca, sense seguiment ni criminalització.
Des de la Plataforma Antifeixista de Sabadell, preguntem: Quantes víctimes més hi han d'haver per tancar a la presó aquests grups feixistes?
Sabadell, Castellar del Vallès, Sentmanat, Cerdanyola del Vallès, etc..., són ciutats atacades per aquests grups feixistes, que entenen a la violència i la intol.lerància com a única forma de viure, agredint i amenaçant a qualsevol persona diferent a ells.
N'estem farts que, les institucions, el poder judicial, els cossos policials, etc, no actuin per posar fre al brot de violència feixista, aquests, els polítics, que avui encara continuen negant el problema del feixisme, els polítics i jutges, que deixen lliures als neonazis, amagant-se sota aquella llei feta per ells.
EXIGIM que les forces polítiques es posicionin i es declarin clarament antifeixistes, i que es començin a formar iniciatives socials, polítiques i judicials, per assessorar a les victimes, donar suport i ajudar a denunciar.
L'últim cas, un jove estudiant immigrant, rebia amenaces i agressions al seu institut, l'Ajuntament, envés de criminalitzar als neonazis, a enviat a l'immigrant al seu païs d'origen, deixant a la mare i els germans sense ell. Gran exemple de la motivació per erradicar el problema dels polítics...
Ens hem de remuntar al Setembre de 2003, quan un centenar de neonazis van boicotejar un concert emmarcat dins les festes del poble, sota la mirada de la Guardia Civil, on aquesta, no va impedir en cap moment la presència dels feixistes, i com altres vegades, va carregar, reprimint als joves i veïns del concert.
Castellar del Vallès, està plegat de simbologia feixista, els carrers són dominats per ells, i les forces de seguretat de l'Estat Espanyol (per nosaltres de repressió) no fan res per impedir-ho, ni ells, ni els jutges ni els polítics!
A Sabadell, el feixisme és un problema existent, tan al carrer com a les institucions, per això, des de aquí, ens solidaritzem amb l'Assemblea de Joves de Castellar del Vallès, per dibuixar un mateix camí de lluita, per acabar amb el feixisme i el racisme de tots els àmbits, des de les assembles, des del carrer, organitzant una resposta coordinada, cridant ben fort que ja ni a prou!
DENUNCIEM les irregularitats judicials que es duen a terme en casos de feixisme i de racisme.
EXIGIM persecusions i detencions de tots els grups feixistes.
LAMENTEM que els cossos policials de l'estat, actuin depenen dels seus propis interesos, deixant impune el neonazisme, i reprimint als moviments juvenils i socials que s´hi manifesten en contra.
Per acabar, donem tot el nostre suport a l'Assemblea de Joves de Castellar del Vallès, perquè segueixi endavant amb la lluita contra la ignorància, i per suposat, a les últimes víctimes de la intolerància.
SABADELL I CASTELLAR DEL VALLÈS, CIUTATS ANTIFEIXISTES!
Feixistes, nazis, jutges i policies...QUE ENS DEIXIN EN PAU!
PLATAFORMA ANTIFEIXISTA DE SABADELL |
Copyright by the author. All rights reserved. |
Comentaris
Re: Resposta als fets ocorreguts a Castellar del Vallès
|
per llibertari |
11 mai 2006
|
una de dos...o exigim que la policia detengui als feixistes o demanem que la policia ens deixi en pau, però les dos coses no poden ser... |
Re: Resposta als fets ocorreguts a Castellar del Vallès
|
per jomateix |
11 mai 2006
|
el que demanem es justicia |
Re: Resposta als fets ocorreguts a Castellar del Vallès
|
per (A) |
11 mai 2006
|
Per quan una caça del nazi a Castellar? Convoqueu que de Barclona en vindrem centenars a utilitzar la dialèctica dels punys amb aquesta escoria humana, ja que de parlar no en saven els ho farem entendre a hosties.
Com vam fer fora els feixistes de barna els farem fora de Castellar. |
Re: Resposta als fets ocorreguts a Castellar del Vallès
|
per Fart |
11 mai 2006
|
Com pot ser que siguem tants els que ens omplim la boca de paraules com revolució, acció antifeixista...Com pot ser que hi hagi tanta gent vestida del rotllo(sigui indepe sigui anarca),com pots ser que els concerts de grups en que es diu que s'ha de combatre el feixisme hi hagi de vegades 5.000 persones amb suposades ganes de fer no se que...I al cap i a la fi hi ha centenars de pobles en que 10 "xungos" fan passar per la pedra tothom? A mi;que ja soc un veterà, em cau la cara de vergonya.
Perque no deixem d'estar hores i hores escribint per aquí el que després no tenim collons de fer i ens organitzem de debò. Creieu que si hi hagués un grup organitzat de 300 o 400 antifes ells tindríen collons de fer el que fan? Que passaria si cada cop q hi hagués una agressió feixista sigui a un marroquí,a un bolivià, a un indepe,a un gai o a un llibertari el cap de setmana següent es presentéssin 500 persones amb ganes de donar una lliçó als qui ho han fet? QUE EN 2 MESOS S'HAURIA ACABAT LA HISTORIA.
Prou de xerrar i dir tonteries. O ens organitzem o un grup ridícul en nombre comparat amb nosaltres es riurà de nosaltres tota la vida i ens titllarà de cobards.
Si coneixeu gent d'aquesta calanya sabreu que no ens tenen el mínim respecte ni la mínima por. |
Re: Resposta als fets ocorreguts a Castellar del Vallès
|
per putaespaña |
11 mai 2006
|
Totalment d'acord amb tu FART...tenim que organitzar-nos juntar-nos amb anarkes ,indepes...per acabar amb akesta purria.que jo ja estic fins la polla.
Antifeixistes sempre!! |
Re: Resposta als fets ocorreguts a Castellar del Vallès
|
per Raça Humana |
11 mai 2006
|
Fart,una molt bona exposició de la realitat!! |
Re: Resposta als fets ocorreguts a Castellar del Vallès
|
per Kender |
12 mai 2006
|
Exacte fart, però jo et donaré una explicació al que demanes:
Als concerts d'aquest tipus s'hi ajunten:
- Progres: Mai faràn res perquè són pacifistes i demòcrates
- Hipis: Sense comentaris, col·lectiu totalment nul
- Punks: Podrien fer alguna cosa si la seva vida no girés al voltant de les drogues.
- Skins: N'hi ha que estan conscienciats i fan coses però també hi ha molt SHARP d'estampeta que només fa que l'idiota.
- Gent normal: Són gent que creu en el que sent però no s'atreveix a poratr-ho a terme
A més de tots aquests també hi corre algun pijot de tant en tant que té ganes d'anar de rebel; comença a restar tota la gent que t'he dit i ja veuràs perquè ningú fa res.
Per cert, totalment d'acord amb tu en el que dius d'organitzar-se. |
Re: Resposta als fets ocorreguts a Castellar del Vallès
|
per qalsevol altri |
12 mai 2006
|
kender totalment d'acord, bona descripció |
Re: Resposta als fets ocorreguts a Castellar del Vallès
|
per prou |
14 mai 2006
|
de veritat voleu la guerra?????
lo que s'ha de demanar que s'els apliqui la llei antiterrorista i que no els alliberin als 5 minuts de detenir-los. Neo nazi = terrorista, akesta es la consigna i lo que s'ha d'aconseguir és que els poders policials, judicials i polítics així ho considerin. No hem de rebaixar-nos a la seva condició d'animals sense cervell |
Re: Resposta als fets ocorreguts a Castellar del Vallès
|
per Oi! Oi! Oi! |
20 mai 2006
|
D'acord amb Fart, si volem combatre el feixisme em de estar preparats/ades: anar al gimnas, practicar esports de contacte (kick boxing, etc.): Per cert, no és veritat que no hi hagin grups organitzats a Catalunya, a Barna estan les S.A.B. (http://sab.home.sapo.pt/idioma0.html), no cal crear més fronts anitfas, lo que correspon es participar, mullar-se en els grups antifeixistes de Catalunya i la resta de l'estat. |
|
|