|
|
Notícies :: antifeixisme |
Breu comentari sobre el primer de maig
|
|
per Kender Correu-e: a ARROBA a.com (no verificat!) |
04 mai 2006
|
És que encara no hem après res? |
Hola, m'agradaria fer alguns comentaris sobre la manifestació convocada a les 18:00 de la tarda pel bloc negre.
Si la memòria no em falla a indymedia mateix hem estat objecte d'atacs contra TOTA l'esquerra "gràcies" al crims comesos històricament per líders comunistes d'arreu del món; pensava que a pesar de que alguns encara segueixen amb les "orejeras" de burro aquestes acusacions ens havíen si més no fet reflexionar.
Bé, el problema és que el primer de maig m'arribo a la manifestació i em trobo uns idiotes amb unes banderes del PCPC (que ni tan sols tinc clar que existeixi...)cridant consignes tan d'esquerres i al costat del poble com: "volvamos a eregir el muro de berlín". Primer, si sou el partit comunista dels països catalans perquè utilitzeu el castellà?. Segon: perquè no fotem fora aquesta txusma genocida de les manifestacions llibertàries?. Tercer: Si la manifestació la convocava el bloc negre, què collons i feien els rojos allà? (no ho dic perquè no m'agradi la unitat anticapitalista, ho dic perquè ho vull saber). Bueno, deixo a l'aire aquestes preguntes i espero que l'any que ve s'aclareixi a qui volem (llibertaris, independentistes, etc) i qui no (PCE, UGT, CCOO, PP, Falange, AUN, UNC, 33, i pel que es veu tampoc el PCPC ni a la quantitat ingent de mosso que hi havia aquest any). Gràcies |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per xxxxxxxxxxx |
04 mai 2006
|
En el may day els blocs eren independents, el bloc negre, malgrat que va ser el més nombrós, era un dels diferents blocs que es van adherir a la proposta del May day |
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per pepo |
04 mai 2006
|
jo et contestaré, el PCPC no és el partit comunista dels països catalans, sinó de catalunya. No sé molt bé qui són aquesta gent, però pel que tinc entés són Stalinistes. Estic d'acord amb la crítica que fas, pel que fa Karl Marx no existeix un projecte de Teoría política com a tal sinó una crítica filosófica de la que s'han fet interpretacions i encara s'en fa vui en día. Per tant, l'stalinisme seria un interpretació més. (Al meu entendre totalment nefasta i condicionada per moltes circumstàncies). En tot cas les circumstàncies sempre ih seràn i sería molt difícil ara posar-se a fer aquí reflexions d'aquestes.
Salut company!
PD. els que si que podrien venir al 1r de Maig encara que no siguin els meus ídols són En Lluita i la LI, que a pesar de que no crec en les seves idees sé que són treballadors, massa i tot, sempre es van cremant els militants i llavors entren d'altres), en fi, són bona gent. Salut! |
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per comunista |
04 mai 2006
|
El PCPC no és Partit Comunista dels Països Catalans, sino del Poble de Catalunya. Son la part confederal catalana del PCPE, i sí son stalinistes. |
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per Indepe |
04 mai 2006
|
Estic d’acord amb el tema del PCPC, uns stalinistes de merda, k no haurien d’estar allà, per altre banda, el tema dels indepes i els anarkistes junts, tanta por et fa la unitat anticapitalista o és k no t’agrada, la mani és de tots els sectors anticapitalistes combatius i conseqüents.
Per la Part May Day no haurien d’estar tampoc per k a diferència del Bloc Negre i del sector de l’esquerra independentista, ells neguen l’existència de la lluita de classe, neguen l’existència del proletariat. Són uns reformistes i per lo tan enemics del poble treballador.
UNITAT ANTICAPITALISTA
PER UN 1 DE MAIG COMBATIU, PROU REFORMISTES, PROU CARNAVAL |
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per Kender |
04 mai 2006
|
Vale, llavors estarieu d'acord en que aquesta convocatoria del May Day fós reservada a sectora que complissin unes bases? per exemple, gent com laJERC no hi podrien entrar, tampoc stalinistes ni altres deformacions de l'esquerra. No sé, és que tinc la sensació que els hem de fer fora per sempre aquesta merda, que d'ells no en quedi res. En fi poseu la vostra opinió si voleu |
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per XXL |
04 mai 2006
|
Tranqui Kender que si algu vol posar un comentari ja ho farà no necessita el teu permís, i per altre banda estic d'acord amb el que heu anat dient però una cosa.
Quins son els límits?
Apa Salut |
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per Kender |
04 mai 2006
|
No donava permís a ningú, ho proposava, els límits que jo imposaria són: no acceptar cap tipus d'alternativa transformadora dins del reformisme i per tant el capitalisme, aquí queda exclosa qualsevol socialdemocràcia ni cap alternativa que toleri genocidi o assassinat en massa de gent per mantenir el poder i/o faci apologia dels que fins avui han estat assassins no de la burgesia ni el clergat que m'importa un bledo, sinó d'alternatives revolucionaries contraries a les seves. Amb això (i sé que aquí faré mal) traiem de cop qualsevol alternativa basada en l'stalinisme, el maoísme i d'altres cultes a aquest tipus de líders, fins i tot Lenin. Aclarir perq uè quedi clar que això no vol dir que no es puguin utilitzar cites puntuals o tesis que hagin escrit persones com aquestes, però si se'ls rendeix culte, per mi ho tinc molt clar, fora!
Podeu donar la vostra opinió sense el meu permís. Gràcies. |
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per antiestalinista |
04 mai 2006
|
ja vols posar un segurata a la porta del barco? eren pocs amb el seu totxo, val mes fer pinya i no ser tant sectari |
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per antiestalin |
05 mai 2006
|
Si, home, si, segueix amb la teva puresa anarquista i potser acabaras com els 200 de la cnt a arc de triomf... ah! i idolatrant al Durruti (aqt no és un idol, oi?), el que va fer tornar les milicianes del front perque hi havia massa sífilis... sera comunista! |
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per Lluita obrera i res més |
05 mai 2006
|
antiestalin, aprén a contar, home... que t'estafaran amb el canvi als quioscos:
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/255484/index.php#255 |
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per da |
05 mai 2006
|
kender, fer fora a gent de les manis pot sonar tambñe a Stalanista no? i més si ho proposa gent com tu que ni tant sols s'avia ni convocants ni què era el MayDay.
A part... jo del bloc negre també he sentit algunes perles en algunes manis com per exemple: Vosotros, marxistas, soys los terroristas... tot un orgull cap a "nosaltres els marxistes"... |
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per Kender |
08 mai 2006
|
I dale, sempre igual, si agredeixes aun feixista ets un feixista, si no deixes entrar stalinistes ets stalinista..., no, simplement vull que ells facin la seva manifestació separada de la meva i que es vegi quants són ells (15) i quants nosaltres (200 segons el llest de dalt). Per cert anti-stalinista, tenir ídols no es el mateix que fer un culte a la personalitat, de totes formes tampoc crec que s'hagi d'idolatrar a ningú, senzillament reconèixer els seus mèrits.
En quan da: escolta, si històricament l'heu cagat els marxistes no és culpa ni meva ni dels anarquistes, ni tan sols vostra si sabeu fer autocrítica i deixar fora de l'esfera als idiotes que us van desacreditar. Sento no saber què era el May Day, però això no és cap argument per dir que no al que proposo. |
Re: Breu comentari sobre el primer de maig
|
per Kender |
08 mai 2006
|
Per cert, si l'any que ve convido a Alianza por la Unidad nacional, al MSR, a la Falange i a E2000 a la manifestació, els podem deixar entrar també oi? (dir-los que no seria ser feixista com ells...) |
|
|