Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió
[Valencia] Comunicat Ateneu Llibertari Al Margen
07 abr 2006
Davant determinades acusacions llançades contra l’Ateneu Llibertari Al Margen sobre l’actitud presa davant el conflicte sorgit arran una determinada acusació de maltractaments, ens vegem obligats a aclarir algunes coses.
En primer lloc, que l’única posició de l’Ateneu decidida en assemblea ha sigut promoure i implicar-se directament en la creació d’una resposta col·lectiva, en forma de comissió informativa, els objectius de la qual han de ser l’aclariment dels fets per tal que els col·lectius i les persones puguen adoptar una posició coherent, reflexiva i desapassionada.
Qualsevol altra actitud personal de membres de l’Ateneu, és això, una actitud personal, respectable, però no la posició de l’Ateneu.

Davant l’acusació que s’ha negat l’entrada al nostre local a alguna d’aquestes persones o a algun col·lectiu, neguem de manera rotunda tal afirmació.

Aclarir que cap de les dues persones implicades pertany o ha pertangut a l’Ateneu Al Margen i que la seua presència a l’Ateneu ha sigut molt puntual.

L’Ateneu prendrà una posició una vegada la informació li siga accessible mitjançant el procés establert per la Comissió Informativa, on estem abocant tots els nostres esforços.

Per finalitzar, refermar-nos en el recolzament al dret fonamental de la presumpció d’innocència i deplorar la falta de respecte cap a les posicions crítiques (com pensem que és la nostra) davant els conflictes, sense caure en el maniqueisme.

Com ja hem dit, l’Ateneu Llibertari Al Margen, prendrà la seua posició quan considere que té suficients elements de judici per formar-se un criteri i no acceptarà cap pressió per imposar-nos un altre ritme.

Fins a eixe moment, reiterem que per a qui vulga conèixer millor els nostres plantejaments estan les nostres portes obertes.

Salut i anarquia, cada dia!

Ateneu Llibertari Al Margen, València 4 d’abril de 2006




COMUNICADO DEL ATENEO LIBERTARIO AL MARGEN

Ante determinadas acusaciones lanzadas contra el Ateneo Libertario Al Margen sobre la actitud tomada ante el conflicto surgido a raíz de una determinada acusación de maltratos, nos veamos obligados a aclarar algunas cosas.

En primer lugar, que la única posición del Ateneo decidida en asamblea ha sido promover e implicarse directamente en la creación de una respuesta colectiva, en forma de comisión informativa, los objetivos de la cual deben ser la aclaración de los hechos para que los colectivos y las personas puedan adoptar una posición coherente, reflexiva y desapasionada.

Cualquier otra actitud personal de miembros del Ateneo, es eso, una actitud personal, respetable, pero no la posición del Ateneo.

Ante la acusación de que se ha negado la entrada en nuestro local a alguna de estas personas o a algún colectivo, negamos de manera rotunda tal afirmación.

Aclarar que ninguna de las dos personas implicadas pertenece o ha pertenecido al Ateneo Al Margen y que su presencia en el Ateneo ha sido muy puntual.

El Ateneo tomará una posición una vez la información sea accesible mediante el proceso establecido por la Comisión Informativa, dónde estamos volcando todos nuestros esfuerzos.

Para finalizar, reafirmarnos en el apoyo al derecho fundamental de la presunción de inocencia y deplorar la falta de respeto hacia las posiciones críticas (como pensamos que es la nuestra) ante los conflictos, sin caer en el maniqueísmo.

Como ya hemos dicho, el Ateneo Libertario Al Margen, tomará su posición cuando considere que tiene suficientes elementos de juicio por formarse un criterio y no aceptará ninguna presión por imponernos otro ritmo.

Hasta ese momento, reiteramos que para quien quiera conocer mejor nuestros planteamientos están nuestras puertas abiertas.

Salud y anarquia, cada día!

Ateneo Libertario Al Margen, Valencia 4 de abril de 2006

This work is in the public domain
Sindicato Sindicat