|
|
Notícies :: sense clasificar |
Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
|
per ------------------- |
27 mar 2006
|
Ahir a la nit cinc "persones" van reventar la porta de l'Ateneu Popular de l'Eixample i es van endur caixes de cerveses i els diners de la caixa. |
Ahir a la nit cinc "persones" van reventar la porta de l'Ateneu Popular de l'Eixample i es van endur caixes de cerveses i els diners de la caixa.
Eren la mateixa gent (per anomenar-los d'alguna manera) que l'any passat vivia al costat de l'Ateneu i ja va atacar-lo i saquejar-lo el juliol passat
Se seguirà informant al llarg del dia |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per SantAndreuRoig |
27 mar 2006
|
Ei! Maxim suport a la gent de l'Ateneu de l'Eixample que esta fent una gran feina! Presisament per això ara les rates, els servs, els efluvis mes baixos del sistema us ataquen, ja tornaran a pillar... |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per Mort als crostes!Guerra dels quintos 2 ja! |
27 mar 2006
|
Ara si k si, akests paràsits de la societat k diuen odiar ja han tocat massa la pera. No pot ser k ho anem deixant x més endavant. Hem d'anar a per ells ja! |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per un |
27 mar 2006
|
com està el pati no? segur ke van ser uns crostes? no podrén ser nazis? ke estupids, a molts llogs l'EI i els anarkos són aliats i hi ha motl bon rollo (per exemple al meu poble), però també a molts altres llocs, com al baix llobregat, i altres pobles de tarragona. en tot cas no cal fer massa rebombori, ajusteu comptes i llestos... |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per per un |
27 mar 2006
|
molts cops és la diferència entre un anarquista de debó i crosta paràsit. |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per rfg |
27 mar 2006
|
pero com pots parlar d'anarkos..... si us plau!! |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per independetista |
27 mar 2006
|
no son anarquistes, son joves drogats/des. |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per Grenouille |
27 mar 2006
|
ATENCIÓ, PREGUNTA!!
I que te a veure tot això amb els anarkos i indepes? |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per per a grenouille |
27 mar 2006
|
doncs res, evidentment.
simplement ressaltar el fet, suposo, que aquesta gentussa no són anarkistes, són crostes.
Com deia akella gran pankarta: "Punk és lluita, no macarreo!" |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per un0kesaburre |
27 mar 2006
|
els anarquistes de veritat no es droguen |
Re: Nou atac ?
|
per 2 palabras |
27 mar 2006
|
Ignorant@s Indocumentad@s |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per farta |
27 mar 2006
|
els "crostas" akests.... son punkis de ponts, de san guim i d' igualada oi??? |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per SantAndreuRoig |
27 mar 2006
|
Aqui l'unic que ha relacionat crostes amb anarquistes ha estat el que firma com a un, que suposo que volia defensar als anarquistes pero només la ha cagat.
Els crostes no son anarquistes, encara que en portin pedaços, els crostes son residus del sistema, lumpen, igual que els pastilleros que s'en van de discoteca cada cap de setmana amb el cotxe tunejat i els pantalons amb la bandera espanyola, son exactament el mateix i aixi s'els ha de tractar.
D'altre banda, els detalls sobre quan on i com s'ha d'anar a per aquests crostes no cal comentar-los aqui, aixo és cosa de la gent de l'Ateneu que si necesiten ajuda pel que sigui ja la demanaran. |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per cardedeuenc |
27 mar 2006
|
desde Cardedeu, tot el suport i ajuda
fem fora el lumpen d la societat |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per Uixuxui!! |
27 mar 2006
|
Que dificil es canviar el mon quan el veus d'aprop eh? "netejar" "residus de la societat" "lumpen" "punkis de ponts" "crostes" parasits"... "a per ells" "ja pillaran"... aquest discurs l'havia vist abans en altres llocs...
Tot el suport per la gent que s'ho curra als barris pero potser vos fara replantejar discursos, qui son i d'on surten aquesta gent? que guai justificar la desobediencia quan ve de lluny... compte amb el pandilleo!!
Salut |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per joder... |
27 mar 2006
|
"els efluvis mes baixos del sistema""rates" "servs"... desgraciats diria, compte amb els discursos i endavant!! |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per anticrosta |
27 mar 2006
|
fora gentussa dels nostres barris i viles! |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per SantAndreuRoig |
27 mar 2006
|
Avui no tinc gaire feina (m'escaquejo jeje!) i per alusions contestare:
Trobo del tot adecuat cosiderar a aquest lumpen "efluvis del sistema", "rates" i "servs", ja que és exactament el que son, han deixat de ser persones, no tenen principis ni valors de cap tipus, son absolutament manipulables pel sistema que els pot fer anar per on vulgui quan ho necesiti, son enemics de qualsevol lluita popular i ho demostren constantment, per exemple en aquest cas robant a un Ateneu popular.
Qui els defensi s'equivoca, i tard o d'hora s'en acabara adonant.
I per ultim, tot i que no ho acostumo a fer perque queda com de Marxista de manual, citare a Marx i Engels que al manifest Comunista defineixen molt clarament el que es un Lumpen:
El subproletariat (Lumpenproletariat), aquesta putrefacció passiva de les
capes més baixes de la vella societat, és llançat en molts llocs al moviment per mitjà de la
revolució proletària; però, d'acord amb totes les seves condicions d'existència, sempre està
disposat a deixar-se comprar per a intrigues reaccionàries. |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per llibertari |
27 mar 2006
|
"fem fora el lumpen de la societat"? malauradement ja ho està, en quan a la discussió entre la naturalesa intrinsicament reaccionària o revolucionària del lumpen ja ho debatien Marx i Bakunin i fins i tot va continuar Marcuse en ple segle XX defensant la segona tesis. NO TOTS ELS LUMPENS SON IGUALS, a la transició hi va haver assamblees de gent sense sostres, presos comuns etc. recolzades per la CNT i algun grup d'extrema esquerra que s'ho curraven molt...amb compte amb les generalitzacions !! i això de que d'acord amb les seves condicions d'existència ha de ser reaccionari modestament crec que Marx i Engels ho diuen però no ho argumenten massa. Podria ser per la seva dispersió? A vegades estan força units, crec que és una qüestió més aviat de manca de consciència de classe que ells tenen així com qui són els seus enemics reals... |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per "que fer?" |
27 mar 2006
|
Primer de tot, merci Santandreuroig, encara es pot xerrar a indymedia!!!
No defensava cap actitut d'aquesta gent, crec que no fa falta no? es del tot patetica... i perillosa.
La meva questio, més enllà dels lumpens (ja corre mes d'un segle d'aixo), es que han de fer els moviments socials quan es troben cohabitant amb aquests personatges, si encetem la discusio amb un "no son persones, son rates, no tenen valors..." deixem-ho corer, no hi ha discussio.
Resulta una questio com la de com afrontar les xarxes de joves magrebins del centre (a qui no li han intentat donar el pal?) o la penyita "nietas" i "latin kings", No tinc cap resposta i em toquen tant els collons com qualsevol altre (tampoc se el cas concret de l'ateneu pop. de l'eixample, ni si son o no els mateixos de l'any passat), la meva questio gira al voltant del perill de caure en petites guerres de baixa intensitat als barris i de qualificar a tot aquest tipus de jovent de "gentussa", el "pandilleo" que deia.
Salut |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per SantAndreuRoig |
27 mar 2006
|
Ok, ara t'entenc.
Aclarir que no soc en absolut gens partidari d'anar a per aquesta gent com es va a per l'enemic, simplement per que seria un perdua de temps, s'ha d'anar a per els autentics culpables de tot aixo (govern, clase politica, empresaris, caps militars i policials etc...) denunciar-los i atacar-los. És absurd perdre temps barallant-te amb els crostes, pero això si, si alguns t'ataquen, com en aquest cas, hi ha d'haber una resposta contundent perque no ho tornin a fer, si no, ens prenen per "primos" i ho seguiran fent, i no ho podem permetre.
En quant al tema de solucionar el problema del lumpen, crec és un problema que es solucionara el dia que construim una societat nova i lliure on aquesta gent no existira perque no existiran les profundes desigualtats socials que els fan existir, mentrestant, a qui hem d'intentar convencer perque s'unieixi a la nostra lluita per un futur millor és a la classe treballadora, que son els que ens son propers, amb aquests son amb els que hem de tranformar la societat no creus? |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per "immigrant" a berlin |
27 mar 2006
|
comapnyes i companys! tot el suport des de terres alemanes!
endavant amb la nostra feina! endavant l'ateneu! |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per autodefensa |
27 mar 2006
|
Des d'aqui el meur reconeixement i respecte a la penya independentista que no ha caigut en l'error de confondre costres amb anarquistes.
A pals amb aquesta gentussa.
Tenen noms i cognoms, pregunteu... |
Re: Nou atac a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
per SIN NOMBRE |
31 mar 2006
|
corage y destreza para la buena gente que dedica su tiempo a crear y luchar. Aunque me joda sin vaselina, otro capitulo de falcon cresta inspirado en en el pandilleo yanqui; supongo que no vale la pena ponerse a discutir sobre como llamar a las personas o personajes que encarnan estas pateticas acciones, lo cierto es que forman parte del decorado social impuesto por la lobotomizacion, como lo forman quienes entran en su juego; sin meter en el saco de "su juego" el hecho de ajustar cuentas, por supuesto, pero dedicar tiempo a llamar costra, anarco, ..cualquier nombre, jugar a "critiKeos" y chismorrear sobre supuestos, no entra dentro de lo que la practicidad nos aportaria como alternativas para afrontar este tipo de problemas, y no tengo ni puta idea de como podriamos solucionar "La Historia de los gilipollas que no reflexionan sobre sus vidas" pero supongo que la practicidad es una eleccion que nos ayuda a afrontar problemas.
Nombres; supongo que lo mejor para dirigirse a ellos sera llamarlos por su nombre, quiza escarbando un poco no es dificil. ellos han de saber que son solo ellos quienes han de responder de sus actos, llamandolos costras, pueden conseguir apoyo de personas que no tengan ni puta idea de lo ocurrido, y lo puedan enfocar como un ataque discriminatorio sobre la higiene o estetica, ademas que convertimos un problema personal en un turullo de confusion que da agilidad de movimiento a quienes lo crearon.
Perico de los palotes. que vive en...
El primo de perico. que vive en...
El tercer tonto. que vive en...
El ajo refrito. que vive en...
El quinto elemento. que viven todabia.
estos son los nombres de quienes nos han dado el palo, a pesar de ser un asunto de resolucion personal todos aquellos que quieran solidarizarse.. tienen las puertas abiertas para participar en la rifa benefica de.. "oxtias reflexivas". por ejemplo.
En un plano general... parece dificil como conectarnos entre si las personas que realmente estamos dispuestas a luchar por y para la vida, puesto que en este tiempo, existen personas que bajo cualquier corriente, movimiento etc estan dispuestos a "vender el caballico de rebelion en la granja para hacer pienso". Quizá deberiamos cambiar totalmente la forma de movernos y comunicarnos por el tejido social, quizá unirnos mas los cuatro gatos que realmente estemos y estando los que estamos... sobran medias tintas y rollos dogmaticos de cualquier tipo.(de cualquier tipo). habrir nuestras orejas de otro modo.rompertabusSerunomismoCuidarnosCuidarEmpezardezeroFortalecernosintegramenteCrearRomperDivertirnosaprendiendoTocarSaborearVerSentirOirescuchandoEsperarelmomentoprecisoActuarconsigiloydestreza Y no dudar en en el momento de atacar.
Carpe Diem a toda la buena gente de carcelona |
|
|