Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Octubre»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* %sArticle
Notícies :: altres temes
Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
26 mar 2006
Otra opinion des de los movimientos sociales
Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela

Ayer jueves 23 de marzo del 2006 me llevé una gran decepción. Sorprendentemente no fue por la gran noticia de que ETA anunció un âalto el fuego permanenteâ?, sino cuando llegó a mis manos un ejemplar del âDiari de Terrassaâ?. Como supongo hicieron todos los rotativos locales, éste periódico abrió con la opinión de los partidos políticos con representación parlamentaria en el municipio. Supongo también que des de el âDiari de Terrassaâ? quisieron dar una visión más amplia de la noticia y abrieron el círculo a los poderes económicos como el Presidente de la Cambra de Comerç y el Presidente de la CECOT y a un sector âmás socialâ? como el Presidente de la Federación de Vecinos y el Ateneu Candela, un colectivo de los movimientos sociales egarenses.

Pues bien, no hace falta incidir en la opinión de los de siempre, pero me decepcioné enormemente cuando leí la opinión de Tomás Herreros, miembro del Ateneu Candela.
Es triste escuchar de los movimientos sociales que de lógica son de izquierdas opiniones com esta:

âEstoy contento y deseo que ese final sea definitivo y no sólo un movimiento táctico, porque así desaparecerá una de las lacras de la sociedad vasca. Ahora los representantes de los partidos y la sociedad civil vasca son los que tienen que sentarse a negociar si quieren dotarse de otro marco de acuerdo, el que ellos quieran. ETA no tiene que tener un papel activo en esa negociación porque no representa a nadie. Si tiene que negociar algo con el gobierno puede ser la salida de los presos de la cárcel como ha ocurrido en otros procesos de paz. Este anuncio era algo que tenía que ocurrir porque últimamente, ETA había perdido mucho apoyo social y cada vez había menos gente que entendiese lo que hacía. Ha llegado el momento de que reconozca el dolor que ha causado, que pida perdón, y deje que la sociedad civil decida lo que quiereâ?.

Daremos un margen de duda al miembro del Ateneu Candela, en el sentido de que puede ser, que sus declaraciones hayan sido más extensas y des de el periódico local lo hayan resumido o censurado.

En caso de no ser así, pediría a Tomás Herreros que tuviera en cuenta que si hoy esta feliz, es porque ETA ha tomado la decisión política de impulsar las bases de un proceso democrático en Euskal Herria que ha sido permanentemente boicoteado por los diferentes gobiernos. El fracaso político de las negociaciones de Argel y del Pacto de Lizarra representaron la prolongación del conflicto y el sufrimiento de ambas partes. Pero el primero permitió romper el tabú de que pudiera existir un diálogo ETA-Gobierno y el segundo que se pudiera asumir por la gran mayoría de la sociedad vasca el derecho a decidir. Decir hoy, que la culpa de la evolución del conflicto es solo de ETA, es una grave irresponsabilidad política por parte de los partidos políticos de hoy en día, pero es un error incomprensible de un colectivo o persona que pertenece a los movimientos sociales de izquierda con vocación transformadora de la sociedad. El señor Tomas Herreros debería recordar que el partido político de la izquierda abertzale sigue estando ilegalizado y una gran parte de la sociedad civil vasca criminalizada. Debería recordar también que la negociación de ETA con el Estado Español y la negociación entre los agentes políticos, sociales y sindicales responde a la propuesta presentada en el Velódromo de Anoeta por una formación ilegalizada llamada Batasuna.

Por último decir al señor Herreros que si existe esa âlacraâ? es porque una parte de la sociedad vasca, le guste o no, la apoya. Que la tortura, la prisión y la muerte también han producido y producen mucho dolor en gran parte de la sociedad civil vasca y a ella no le ha dirigido ni una triste frase. Recuerde señor Herreros que el miércoles 22 de marzo del 2006 no se acabó nada, sino que empezó todo. Construir la paz es más difícil que hacer la guerra. Y usted si realmente forma parte de un colectivo que se declara no violento y que lucha por la transformación social, no debería menospreciar la voluntad de nadie y recordar que el monopolio de la violencia lo ejercen cada día aquellos que usted cree que le mantenienen en un escenario de paz.

No se si es mucho pedir, una aclaración pública de su posición entorno a la situación política en Euskal Herria, ya que es en un medio público donde las realizó. Probablemente sus opiniones habrán evolucionado mucho des de su paso por el movimiento okupa y independentista. Pero cada uno recorre su camino.

âImpossible is nothingâ?

Deseo profundamente que haya mal interpretado sus palabras, que el periódico de Terrassa lo haya censurado o que haya hecho una montaña de un grano de arena. En este caso le pido disculpas por adelantado y reparar todo el daño que le haya causado a usted y su colectivo.

Barcelona 24 de marzo 2006

PD: Sus palabras no hubieran merecido ningún tipo de atención si fuera un político.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
26 mar 2006
Este "pseudo-izquierdoso" con discurso de boadella, i sus amigitos del Candela... Són los impulsores de la mayor despolitizacion del movimiento anticapitalista de Barcelona i cercanias, impulsores del May Day en Barcelona, a fin de terminar con la autoorganizacion de l@s anticapitalistas, creando un discurso alejado del conflicto social i amparado en la fiesta i el discursillo para combatir el estado.
Señor Herreros, señores i señoras del Candela...
Vuestro dia llegará!
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
26 mar 2006
No sóc de Terrassa i conec poc els MM.SS. de Terrassa, és a dir, no conec massa l´ateneu Candela, a ki si conec és a en Tomi, i crec que s´està sent injust amb ell aquí, jo he parlat amb ell algunes vegades sobre aquest tema, és crític amb la lluita armada d´ETA, la qual cosa no vol dir que no vegi la responsabilitat enorme de l´estat en la perllongació d´aquest conflicte.
Tb dir en defensa d´ell ke el seu pas del moviment okupa i l´independentisme en Tomi en conserva els ideals, però tothom té dret a replantejar-se certes coses, amb el temps creixes i potser hi ha aspectes que no veus exactament igual ke kuan tenies 18 ó 20 ó 22 anys, però això no li passa només a ell, em sembla ke a tothom, les vivències, la informació i la cultura que vas acumulant, la maduresa, ... et poden fer replantejar moltes coses, la qual cosa no vol dir que acabis canviant de samarreta i passar-te al costat de l´estat, simplement t´ho pots prendre com un enriquiment personal, pots ser d´esquerres, independentista i okupa de moltes maneres.
Bé, no vodria que s´interpretés que vull parlar en nom d´ell tampoc, ell ja sabrà com defensar-se, simplement vull constatar que no es pot valorar a una persona per unes frases molt probablement descontextualitzades i manipulades.
Ateneu Candela
26 mar 2006
EN TERRASSA NOS CONOCEMOS TODOS MENOS PELICULAS independentista llibertari

QUE YA TIENE OVARIOS LO DE INDEPENDENTISTA LLIBERTARI!!

OTRO TONTO DEL CULO!!

NO HACE FALTA DESCALIFICAR O CLASIFICAR A NADIE LA GENTE SE DESCALIFICA O CLASIFICA SOLITA.
ESTE TIPEJO YA LO HA HECHO HACE MUCHOS AÑOS E TERRASSA!!
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
26 mar 2006
el mismo royo en que aquí en href="http://www.kaosenlared.net/noticia.php?id_noticia=16846">
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
26 mar 2006
No conozco a la gente del Ateneu Candela y me parece que, aunque pueda ser todo lo contrario, la opinión de un miembro del colectivo, no tiene que ser la opinión del colectivo entero ni de el resto de miembrxs
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
26 mar 2006
Indymedia, indymedia... en qué te has convertido!
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
26 mar 2006
totalmente de acuerdo con tomás herreros.

el principio número uno de una persona que pertenece a un movimiento social transformador es tener valor para decir la verdad, y sobre todo la verdad de lo que se piensa.

espero, deseo que las opiniones que se han publicado de tomás herreros en el diario, respondan fielmente a lo que declaró a ese periódico: porque las suscribo al 100%.

un fuerte abrazo desde aquí, tomás. a la mierda, esta mierda de teatrillo de caza de brujas.
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
26 mar 2006
Totalmente de acuerdo también con las declaraciones de Tomi.

Ni soy de Tarrasa, ni conozco las discusiones entre gente de Tarrasa, ni me importan. Sólo sé que lo que Tomi ha dicho en el periódico responde a lo que muchísimas personas dentro de los movimientos sociales pensamos desde hace muchos años, incluso muchas personas de movimientos sociales de Euskadi.

Si a Tomi se le hubiera preguntado por el Estado o por el gobierno español, hubiera dicho seguramente con la misma seguridad y valentía lo que piensa, que no sería con toda probabilidad del agrado del Ministro del Interior.

Pero se le ha preguntado sobre ETA y su tregua. Y yo también pienso esto: que ya estábamos hasta las mismas narices de que esa gentuza mafiosa bloqueara el derecho de los movimientos y de la sociedad civil a marcar su propia agenda.

Alguien ha dicho que Tomi "olvida" que hay muchas personas en el entorno abertzale. Algunos tampoco olvidamos que los primeros compañeros objetores de conciencia radicales e insumisos, gente valiente del movimiento antimilitarista vasco, eran insultados e incluso físicamente atacados por los "valientes" abertzales que decían que ser objetor era poco menos que una mariconada, porque estar en contra de "los" ejércitos en general era desmovilizador, que había que reclutar a la juventud vasca en "nuestro" ejército.

Años después, recuerdo, viviendo en Bilbao, una entrevista con ETA publicada en Egin. Decían, para justificar la continuidad de la lucha armada, que objetivamente el pueblo vasco estaba más reprimido que nunca por el Estado español: citaba como ejemplo los cientos de insumisos encarcelados... Me dio asco su oportunismo asqueroso. Ese mismo día, renuncié a albergar en mi cabeza la más mínima comprensión ni justificación de la "lucha armada" de ETA.

Al igual que me alegro de que Galindo o Rafael Vera *se pudran* en una prisión del Estado que dijeron defender, también me alegro de que ETA deje las armas *por ko técnico*, que se jodan: se hicieron los chulos hundiendo las posibilidades del Pacto de Lizarra, cuando estaban arropados por una parte importante de la sociedad civil vasca, pensando que podrían "radicalizar la situación": y en los años siguientes se las han dado todas, una detrás de otra. Son una gentuza con un nivel de cálculo estratégico por debajo de las posibilidades de un niño de dos años. Que se jodan. Que negocien liberación de presos en preventiva, acercamiento de los presos con delitos de sangre, y punto. Y que, efetivamente, el tejido *civil* vasco decida cómo continuar.
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
26 mar 2006
CONDECITO CREANDO RED DE LA C.E.D.A.
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Pues con es posicón le mejor sitio donde poodéis estar es en el psoe!!

Y por cierto me impotrtan una mierda las opiniones del tomy y los del candela!!
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
perdona Macaco, aquí l'únic que ha començat un debat a estat el Tomàs Herreros sortint públicament, i amb foto inclosa, a un diari donant opinions més de dretes que les del regidor del pp (si ho podeu mirar, no té desperdici). Suposo que ningú l'ha obligat a fer-ho, per tant, no sé perquè t'enfades tant si s'estableix un debat. No és això el que es busca quan un surt a la premsa? Si jo fos del seu col·lectiu li demanaria explicacions automàticament, a no ser, clar, que tot el col·lectiu pensi el mateix. Però si no és així, si no tothom pensa el mateix....., us l'ha ben jugat!
El que no entenc, sincerament és què té a veure el josep Mª Pi. Que jo sàpiga no ha sortit a cap diari donant la seva opinió del tema. Que tens algun tipus de psicoticisme estrany? Aquí l'únic que s'ha retratat ell solet és en Tomàs Herreros com a membre de l'Ateneu Candela. Ara, la resta del col·lectiu haureu de censurar-lo o amén amb el que digui en Tomàs...
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
No li aixafeu la carrera al pobre Tomàs. No veieu que sou unes i uns independentistes, anarquistes, comunistes, okupes i feministes curts de mires? Encara no us heu adonat que en Tomàs, de noble llinatge, està dotat amb una saviesa i capacitat intelâ¢lectual que vosaltres, pobres mortals, no arribareu a tenir mai?
Critiqueu, critiqueu, que continueu ofuscats/des per aquella ideologia maligna que durant el s. XIX i XX ha gosat posar en dubte les virtuts del liberalisme democràtic (aquell que explota milions i milions de persones arreu). Sou representants del passat, dâaquell passat forjat en lluites sindicals, polítiques i socials que no han servit de res. El gran Tomàs ens ho ha explicat i ho hem entès. Ell en té experiència i no vosaltres. Ell ha estat okupa, independentista, trotskista, dâERC, ha visitat els campaments de Jarrai i ha fet xerrades al PSC. Ho coneix tot. Sap de tot, i no per oportunisme o arribisme, com podrien pensar els vostres pobres cervells, si és que pensen. A més a més ha tingut la gran capacitat dâestar a tots els pols del conflicte en el mateix moment. Mentre era âokupaâ? terrassenc treballava per la Diputació de Barcelona presidida per lâalcalde de Terrassa i, alhora, negociava amb lâAjuntament dâesquenes a lâassamblea (tothom sap que les assamblees són pernicioses i no entenen dâalta política ni filosofia).
En fi, Tomàs, téns raó. No teâls escoltis. Recorda allò del âPel poble però sense el pobleâ? i, sobretot, allò de âEmpra el poble per servir-te a tuâ? a què la Transcisió ens va acostumar tant. Ets gran.
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
ah! ja he entès perquè surt lo del Josep Mª Pi. Ho he vist més amunt. Bé, la resta del comentari segueix igual.
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
jajaja! para el que está totalmente de acuerdo con Tomás herreros. No te enteras de que este nunca dice lo que piensa sino lo que le interesa decir en cada momento. Tú sigue idolatrándolo y diciendo que estás 100% de acuerdo, que acabarás con el culo al aire en cuanto este tipejo decida que ahora lo que le conviene es entrar de regidor en algún ayuntamiento, por ejemplo.
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Para el macaco. A mi me parece que tú o alguien como tú ha firmado con el nombre de josep mª pi para después poder meterle caña. igual me equivoco pero...
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Macaco tienes miedo de dar la cara.El ateneo candela i su gente nos merece nuestro aprecio,perotu perro con el condecito dais asco
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Cadascun que asumeixi la seva responsabilitat, que no som nens de 5 anys! Si algu llança acusacions com aquesta que ho demostri!! Basta ja de lixaments públics a la xarxa sense cap altra prova que la verborra fàcil! resulta molt curiós que tot el que es diu del tal Tomás es doni per veritat absoluta, i ningú cuestioni qui ho pot estar escribint, mentre quan es fa alguna comentari en una altra direcció ràpidament surt el nom de troll o manipulació!! això d´acusar sense proves, de no acceptar altres visions de la realitat i creure´s en posessió de la veritat absoluta, és bastant trist! en resum. o estas al 100% amb el que jo i dos més pensem. sense poder discutir, o seras un dels nostres pitjors enemics! Visca l´esquerra!!!!!
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
jo participo a l'ateneu candela des de fa uns tres anys (en tinc 55)i no estic d'acord qmb el que va sortir al diari Terrassa signat pel Tomi, però no em preocupa gens tenir divergències polítiques amb ningú.
Ara el que trobo fora de lloc es que en Josep Mª Pi l'acusi de confident. T'has passat molt! I t'ho dic des de l'apreci que et tinc.(o hauré de dir "tenia"?).
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Joan, m'alegro molt del teu comentari. Ara compte, crec que primer t'hauries d'assegurar que en Josep Mª hagi fet realment aquest comentari. Qualsevol podria haver firmat em nom d'ell. Si realment ho ha fet ell, suposo que no tindrà cap problema en reafirmar-ho, si no, no ho hauria mostrat públicament. Jo dubto bastant de l'autenticitat de la firma. Tots sabem que a terrassa ara tenim coses més importants a centrar-nos que les tonteries del Tomi.
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
"Vall pa no perdona", no tens ni la més remota idea de qui sóc, però com ja he dit abans hi ha alguns/es que això d´acusar sense proves és com el seu hobbie. Et sorprendia molt qui puc ser! i abans de demanr-me a mi que doni la cara, aplica´t el cuento, no t´amaguis sota aquest pseudonim, o no serà que qui no vol donar la cara ets tu. Tot i que això és bastant normal en certs sectors de l´equerra, demanar o exigir coses als demés però no fer-les un mateix!!

Salut
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
PER A AQUESTA MERDA CREUEN ALGUNS QUE SERVEIX INDIMÈDIA, PER A MAJOR GLÒRIA I SERVEI DE LA POLICIA
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Por mucho que chilléis, no váis a tener más razón.

Sobre todo, no escuchéis. No importa que la gente que discrepa de vosotros, los del gueto, sea gente que se brega en movimientos de oposición, que construye autonomía, que participa en acción directa. Poco importa que sea gente que hace política autónoma claramente contra las políticas del Estado y del Capital. Es más: si son ese tipo de gente quienes discrepan de "vosotros", entonces peor, porque la cuestión se hace más complicada...

¿Cómo se simplifica? Construyendo una imagen de "esos" disidentes como "no" de los "nuestros". Son confidentes de la policía, es una de las acusaciones más extremas (y por supuesto más gilipollas). El otro método es escuchar sólo una parte de lo que dicen: si atacan al capital o al estado, no se les escucha; si critican o atacan a alguno de "los nuestros", eso sí es relevante, y hay que magnificarlo.

Nadie ha dicho aquí, estando en contra de ETA, que se esté a favor o queramos olvidar el crimen de Estado, la represión y la violencia estructural que son consustanciales al orden burgués y capitalista. Nadie ha dicho ni una palabra, por acción u omisión, a favor de la violencia estructural.

Lo que sí decimos muchos, es que NO TODO VALE contra esa violencia. Que hay métodos y movimientos qeu nos parecen antipopulares, un puro reflejo especular de la propia violencia estructural. Que aunque uno piense que "está obligado" a ejercer la violencia sobre otros como instrumento político, de eso no se puede estar orgulloso, y es conveniente, de cara a una reconciliación, decir: sí, pensamos qeu "tuvimos que" hacer esto o lo otro, pero pedimos disculpas a las personas que sufrieron violencia innecesariamente en esta guerra que "pensamos que" teníamos que librar. Eso distinguiría a ETA y al mundo abertzale de la violencia del capital y del estado.

Por supuesto no lo van a hacer, porque ETA es tb un producto del capital y del estado, un resultado especular, una imagen en negativo del mismo rostro deforme de uan manera belicista, cruel, violenta, de pensar la confrontación política.

Y no me digáis que pensamos como el soe o que somos "demócratas"; a la mierda el psoe y a la mierda su democracia.

Aunque no queráis escuchar, que quede claro lo que decimos algun@s. Y que quede claro que algun@s, sencillamente, no queréis escuchar.

Felicidades al compa del Ateneu Candela que con su nombre y apellidos ha dicho que discrepa de Tomi pero que es imprescindible tener respeto a las diferencias dentro de nuestros movimientos.

Salud, y a escuchar más y chillar menos.
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Conec de retirada en Herreros pel seu pas en jornades diverses i de facultat, i pot dir i expressar el que vulgui, tot i que no hi estiguem d'acord, no? Ni no vos agrada el Candela no hi aneu!!! (com jo) i punt!! En que s'ha convertit indymedia?
A un lado los que esten con ETA, al otro los reformistas y capullos?

Aneu a cagar!! Visca les idees i la gent que s'ho curra!!!Mil Herreros amb passio per els barris i ciutats de Catalunya!! Els punkis nazis que ara senylaitzen, que faran quan tinguin 35?

D'altra banda, haurieu de viure al pais basc per AL MENYS comprendre, la frustacio de la gent que fa feina politica i social, que lluita y observa que les armes poden deicidir per la societat basca. A ETA, qui ja ha fet el seu paper, i bé en el seu moment, li ha arribat el torn. Presoak kalera i endavant amb el moviment social!!!

Salut i idees
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Aixo no va per qui a obert el post.
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
vaya cacao tienes tú también...
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
APUNTATE AL DEPORTE DE MODA: METETE CON EL CANDELA POR INDYMEDIA!!!
Es GRATIS y quedas de PUTA MADRE en tus cenaculos revolucionarios (solo para EGOS muy exigentes)
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
el debat, com sempre, acaba derivant a un sense fí de desprecis i comentaris foras de lloc. Fora de lloc perquè no és indymedia on s'han de dir aquestes coses. No s'han de dir per molts motius: indymedia queda com un portal de merda on tothom, encobert per l'anonimat, diu el que li dona la gana (igual que jo faig ara) sense cap tipus de voluntat integradora ni comunicativa per arribar a acords entre diferències polítiques "d'esquerres", a més, a la poli li van molt bé aquests "debats de merda", no cal ser molt espavilat per veure que si hi havia xarxa ara, o no existeix o està com es pot veure, dividida (divideix i venceràs, recordeu?la lògica del poder).
dic que no és el lloc perquè si hi ha diferència política es debat en reunió tancada i, es publica un cop hi ha un acord o un desacord i, si hi ha crispació i/o diferències personals es va a fer un cafetó o el que sigui i s'arregla o es desarregla del tot, però cara a cara.
Que el tomi és un mesquí i un desgraciat ho sabem qui l'hem vist amb la seva manipulació, l'arrogància, la seva cara de gos, la retòrica malintencionada, la manipulació de l'assemblea, l'utilització de la prensa per interessos individuals,... i un llarguíssim etcètera. Qui encara no ho ha patit me n'alegro, ja s'ho trobarà.
Ara bé, generalitzar i dir que tot l'ateneu candela n'és també responsable és no tenir dos dits de front ja que s'hi mou molta gent molt maca i amb un potencial molt millor que aquest aristòcrata.
Per acabar dir que està molt bé la carta oberta i que, si es pot (ja sé que és difícil), redrecem el debat a partir d'aquest text.

P.D: qui vulgui fer un escrache al tomi podria fer-lo, té molt a amagar. Però no ho feu des d'indymedia perquè fa pena.
Apa, salut als moviments de terrassa, al candela que inaugura aquest cap de setmana i molta misèria pel Tomàs.
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
oye, que yo lo del gueto no lo entiendo. A qué te refieres? Te gustan los guetos? o lo que te gusta es mandar a gente a los guetos? como no lo explicas...
jejeje
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Hola me llamo Lara y soy de Madrid, hace ya unos tres o cuatro años estuve en un encuentro "antiglobalización" donde Tomas hablaba, y aunque me gusto su intervención, en ella hablando de los mobimientos sociales de Tarasa dijo nombre y apellidos, entre ellos el de Jose maria y otros que no diré porqué no creo que sea prudente, pero los acusaba de cosas muy graves y estabamos mucha gente. Tampoco no hay que dramatizar por lo que le dicen ahora aunque creo que esas cosas las teneis que hablar entre vosotros. Entiendo a Jose o el que ha firmado con su nombre, no es necesario cobrar un sueldo para ser un confidente...y una persona que señala con el dedo con falsas acusaciones...
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Visc i estudio a Terrassa, i la veritat l'article feia esgarrifar, semblava més d'esquerres el del PP que ell. Fa poc que visc aqui i no conec gent de la ciutat pero vaia tela, no m'agrada la forma de lluita de ETA, pero ni molt menys el discurs de aquest tal tomi
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
esa madrileña buena
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Bones!!
Conec els MMSS Terrassencs en part, i em sembla indignant que per una persona (tingui raó o no) es CRIMINALITZI tot un col·lecpiu ;)

Felicitats al Candela per aquesta innauguració i la resta de Terrassa a seguir endevant!!

SALUDOS!! EN FRANKI ES KEDA A KASA!!
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
no és la primera vegada que ens arriben fets semblants als que explica la lara de madrid per part del Tomi durant actes públics... Té una boca molt grossa.
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Sois una gentuza y unos cobardes; y tú, "crítica constructiva", un miserable. ¿Qué asco de "carta abierta" es ésta que lanzas miserablemente en el anonimato? Eres un cobarde, da la cara, Tomi ha publicado con su nombres y apellidos, haz tú lo mismo, desgraciado, da la cara.

¿Qué reunión de loros y de comadrejas es este hilo de discusión? "A mí el Tomi me parece esto, a mí me parece lo otro, yo un dia le escuché decir noséqué"... Sois peor que la mugre de los programas del corazón. Cobardes, miserables, más política y menos fascismo de izquierdas.
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Tava espeso.
Y he acabado de kurrar y me lo he pasado de puta madre con indymedia. Puedo insultar y degenerar debates como me de la gana... Aixo es indymedia no?

Vinga home, menys rancunies i rabietes i deixeu fer a la gent que s'ho treballa.
I d'ETA, pues aixo, se li a acabat l'agenda ara la gent aue no fan falta tuteles armades!! (ara per ara i d'aquestes formes)
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Tava espeso.
Ya he acabado de kurrar y me lo he pasado de puta madre con indymedia. Puedo insultar y degenerar debates como me de la gana... Aixo es indymedia no?

Vinga home, menys rancunies i rabietes i deixeu fer a la gent que s'ho treballa.
I d'ETA, pues aixo, se li a acabat l'agenda ara es el torn de la gent, que no fan falta tuteles armades!! (ara per ara i d'aquestes formes)

Salut
SOLIDARITAT amb el company FRANKI que es lo que ahora importa
27 mar 2006
frankiretockaosmanelPETIT.jpg
SOLIDARIDAD CON EL COMPAÑERO FRANKI QUE LO LLEVAN PRESO SEGUN ELLOS POR QUEMAR NO SE QUE TRAPO!!

SIENDO ABSOLUTAMENTE INOCENTE!!

LAS ARMAS APARECEN O DESPARECEN!!
EL PUEBLO TRABAJADOR VASCO Y BATASUNA NO!!
MIRA COSAS QUE TIENE LA VIDA!!

ES TIEMPO DE PAZ!!

EN WWW.KAOSENLARED.NET

SOBRE EL TEMA DE QUE LES DEN O NO CANDELA NADA DE MOMENTO NADA TENEMOS QUE DECIR YA NOS CONOCEMOS TODOS Y TODAS...!!
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
el "pueblo trabajador vasco"? pero de qué cueva salís, chavales?

el "pueblo trabajador vasco" está hasta la narices de la mierda de ETA y de los salvapatrias y sus lameculos.

anda ya, por ahí...
Ateneu Candela
27 mar 2006
Amic Joan Sala tâaprecio força però et dic una cosa ves en compte.

Crec que no coneixes tota la història negra de la ciutat, alguns que la coneixem, callem per que no es ni el lloc, ni el moment. I fonamentalment perquè hi ha gent a la presó per unes circumstàncies complexes que van viure a Terrassa. I que tornaran a repetir-se. No juguem amb foc.

Quan et vegi t'ho diré personalment. No vull significar-me ni ficar-me en la vida de ningú. Ara quan algú com Josep Maria Pi diu el que diu estiguis segur que ho fa per alguna cosa. Durant la dictadura el van moldre a pals la policia espanyola, com tu sap, esta mig coix i trinxat de lâesquena perquè quatre desinformats o âlistillosâ? vulguin donar-li lliçons. Joan Josep maria és un home amb molt caràcter i potser vehement però mai mentider.

Amic Joan Sala ves en compte amb qui et jugues els duros per que hi ha molta gent que ho passat i ho passarà molt malament i mai se saps com pot acabar to plegat i tâho dic de tot cor!!

Alguns varem decidir fa alguns anys oblidar-nos d'aquestes històries que t'asseguro acabaran molt malament la gent no perdona i menys en circumstàncies tant dures.

Joan una forta abraçada .
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
TE GUSTE O NO

TU NO TIENE REPRESENTACIÃN NI FUERZA Y EL PUBLO TRABAJADOR VASCO REPRESENTADO POR BATASUNA EN SU PARTE MÃ?S COMBATIVA SI Y ADEMÃ?S EN CRECIMIENTO!!

LAS ARMAS APARECEN O DESPARECEN!!

EL PUEBLO TRABAJADOR VASCO Y BATASUNA NO!!

MIRA COSAS QUE TIENE LA VIDA!!

SI TE PICA TE JODES!!
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
cuidado viejo, que te ahogas...
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
por favor, redacción de indymedia: podríais por favor ocultar los posts que acusan sin pruebas de cosas graves (informadores de la policía...) a gente inocente con nombres y apellidos?

gracias
marcelo
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
A TERRASA JA HEM TINGUT MORTS PEL TEMA I SI AIXÒ NO L'ATUREM LA POT ACABAR MALAMENT POTSER ALGUNA NIT DE VIDRES TRENCATS!!

UNA MICA DE RESPECTE PER TOTS!!

ES TIEMPO DE PAZ.. DECIMOS NO!!

www.kaosenlared.net
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
Solamente pido respeto. Recordad que hay mas gente metida que no tiene ke ver con los malos royos personales, así que descuidemos el tema i una abrazada para unos y para otros!!

UNO NO SIEMPRE HACE LO KE KIERE
UNO NO SIEMPRE PUEDE/ POR ESO ESTOY AKI
MIRANDOTE Y ECHANDOTE/ DE MENOS
Mario Benedetti

FRANKI SE KEDA EN KASA!!
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
La veritat que no se que més dir a part de felicitar a la penya del Candela per la seva dignitat y no entrar al drap amb tota aquesta (no se bé com qualificar-la) bazofia que s´esta publicant a indymedia. Alguna cosa està canviant, pero sembla que algunes no s´han adonat encara i segueixen autoafirmant-se des del gueto, buscant algun enemic, que els hi pugue servir d´excusa per no sabem bé que. Els comentaris que han anat apareixent parlen per si mateixos de la catadura moral y la dignitat de les persones que estan derrera. En fi, que tenim moltes coses interessants a fer com per perdre el temps amb això. Ens veiem per la ianuguració!!

Aupa Candela!
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
27 mar 2006
animo compas del candela, sois un ejemplo para el movimiento en todo el estado . dejad a la chusma del guetto ahogarse en su fantasmas y enfermedades...
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
30 mar 2006
que patètic l'ateneu candela aquest, sempre els va bé als del PSOE,la intel·lectualitat del sistema, i companyia tenir una 'versió alternativa' totalemnt domesticada i que faci arribar el seu discurs criminalitzador i còmplice de la repressió i la tortura allà on ells no arriben.

TOMI DESGRACIAT, JA NO RECORDES ELS COMPANYS DE LA TEVA CIUTAT TORTURATS I EMPRESONATS, QUE FAS DE PORTAVEU 'AMABLE' DELS SEUS REPRESSORS?

QUIN FÀSTIC DE GENT
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
01 abr 2006
COMO ES UN CONIDENTE DE GUANTE BLANCO CONTESTA A ESTA CONNDEECIIOO Ja Ja Ja
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
04 abr 2006
la extrema izquierda y la extrema derecha son la misma mierda. terroristas y policias asesinos son la misma mierda, sus palizas y baños de sangre son folladas monumentales. si en verdad los que a los que llamais fachas y los que os sentis orgullosos de ser revolucionarios de izquierdas y antifachas os queréis a muerte, lo que pasa es que no lo sabréis hasta que estéis muertos. patético. me gustaría saber donde intentáis colocar y esquematizar mis palabras con vuestros estrechos margenes
Re: Carta abierta a un miembro del Ateneu Candela
06 abr 2006
ESTA TACTICA DE TU CENTRO EN COMISARIA ES NORMAL PREGUNTALE AL CONDECITO I SU BUFON

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more