Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
|
Anunci :: un altre món és aquí : corrupció i poder : criminalització i repressió : laboral : especulació i okupació |
30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
|
per currante |
20 mar 2006
|
fruit del resultat de la convocatòria de divendres passat, vista la lluita al carrer i contra la repressió policial, tenint en compte que el 30 d'abril és el dia del sabotatge anticapitalista, vistes les masses convocades a través d'un correu o missatge de telefon, vist que cada any fem el pardillo al voltant de l'1 de maig |
[30abril] macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
per la diversitat i la unitat de classe, macrobotellón anticapitalista (i incívic) a cada carrer, cada barri, cada poble, cada rambla,...
[30abril] macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
i per defecte al centre de barna, plaça sant jaume, a partir de les 23h
aviat hi ha cartell!!
[30abril] macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
salute e revoluzione
//30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista, passa-ho// |
This work is in the public domain |
Comentaris
re:
|
per siguiendo el circulo...beeeeeeeeeee |
20 mar 2006
|
A tomar por culo dinamicas favorecedoras a los angulos del poder y no otra cosa!
A tomar por culo el botellon el macrobotellon y su puta madre!!
Que me criminalizen por otras cosas no por hacer el gilipollas!!
Viva el bottellon lleno de gasofa!! |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per cal donar un gir |
20 mar 2006
|
això del botellón crec que no ha d'anar per aquí, l'únic sabotatge anticapitalista que entenc és el "reclamar els carrers", però per fer un "botellón". Els "botellons" ja es fan als Països Catalans amb el nom de Castanyots, Correbars o Cercatasques, sense oblidar la simple trobada per la nit a places i carrers de pobles i ciutats per passar una bona estona, però crec que no cal que desvirtuem ni una cosa ni una altra.
El dia 30 abril: Reclamem els carrers i una vida quotidiana plena a les ciutats
i els Castanyots, Correbars, Cercatasques o "botellon" per altres moments i situacions, no donem al capitalisme el que vol |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per avorrit, clà ssic... i revolucionari (parò da dabò, k diuen aquells!) |
20 mar 2006
|
No farem + revolució omplint les manis de techno, xufles, majorettes, destrucció i cubalitros (ens vindran com a molt + raveros, borratxos, capcalents exaltats, ionkis... és això la revolució per a tu?). No sé si a Marx i Bakunin els agradava el kali? (a mi sí) però no confonguem la gimnàsia amb la magnèsia... com diu el costat racional del meu cervell, la revolució es fa amb: autoformació, organització, coordinació... puc semblar avorrit, però ja ho diu la dita "si vols fer drecera, segueix de dret la carretera" |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per borratxos fent la revolució |
20 mar 2006
|
España, un paÃs mucho más decente
Claudia GarcÃa
Insurgente
Francia, los jóvenes están en pie de guerra contra el sistema, hace meses los barrios marginales se levantaron, sabÃan que estaban hartos, lastima que no supieran cual era el objetivo, pero el sistema tembló. Ahora los jóvenes han vuelto a levantarse, unas leyes al mas puro estilo capitalista lo ha logrado, y el sistema vuelve a temblar.
España, 17 de marzo del 2006 por la tarde, miles de jóvenes empiezan a movilizarse en decenas de ciudades, las tiendas se llenan de ellos, se están abasteciendo, se están preparando, se animan entre ellos, no hay temor, envÃan mensajes a través de sus móviles,…..â€?ven, estaremos todos, no nos pararán, venceremosâ€?…………… El sistema se tambalea…………De risa. Madrugada del 18, una enorme borrachera barre el paÃs de norte a sur y de este a oeste.
Qué importa que este paÃs, se esté convirtiendo en un desierto (oficialmente un cuarto de todo el territorio), mientras proliferan como hongos los campos de golf por toda la geografÃa española. Pero la verdad es que se hace mas deporte, y a la puerta de casa. Yo vivo en el hoyo 18.
Qué importa que las costas sean un hervidero de mafias de todo tipo y pelaje. Pero traen dinero. Aunque sea negro es dinero, riqueza para el paÃs, …..Para algunos del paÃs.
Qué importa que el trabajo fijo y decente se esté convirtiendo en un sueño irrealizable, para cambiarlo por explotación pura y dura. Bien, un daño colateral de la globalización, pero crea riqueza………. Sobre todo a los patronos.
Qué importa que los beneficios de las grandes compañÃas, sean cada vez mayores, y la masa salarial cada vez menor. Es que los currantes lo quieren todo.
Qué importa que el suelo en nuestro paÃs, haya posibilitado la corrupción generalizada de toda la clase polÃtica institucional. Aunque la verdad, todo sea dicho, ha hecho muchos mas ricos que antes. Hay mas, ¿no?
Qué importa que unos partidos autollamados de izquierda nacionalista, han pasado de la lucha por la igualdad del hombre y la justicia social, a la lucha por un cachito de tierra en nombre de no se que hechos históricos, pero eso sÃ, donde mandaban los oligarcas, ahora lo harán ………..Los mismos. Viva Triana libre.
Qué importa que nuestros rÃos estén casi en su totalidad contaminados. Si tenemos Font Vella (perdón por la publicidad)
Qué importa que la comida que nos llevamos a la boca, esté infectada por antibióticos, acidulantes, colorantes y demás sustancias quÃmicas del más variado espectro,……… que por cierto propician gran parte de las enfermedades que padecemos. Pero para ello tenemos nuestro glorioso sistema sanitario, basado en “curarâ€? el sÃntoma y no la enfermedad. Pero ayudamos a las multinacionales farmacéuticas, pobres ellas.
Qué importa que el cambio climático y sus consecuencias sean ya un hecho real, y nuestros polÃticos no tengan ni puñetera idea sobre que hacer al respecto. Pero sus apariciones en TV para hablar del tema, ayudan…….a no enterarse de nada.
Qué importa que las costas sufran una contaminación infinitamente mayor que la causada por el Prestige, Solo el 12% de la contaminación de los océanos, es producida por los vertidos de petroleros, dado que 37% procede de los vertidos urbanos e industriales y el 33% de las operaciones de embarque, el resto se debe a otras causas. No importa, si nos ponen banderita azul en nuestras playas.
Que importa que entre dos o tres Srs, controlen toda la información de este paÃs. Ya saben, el pensamiento único no crea conflictos.
Qué importa que nuestros montes y bosques se quemen, si con ello tenemos mas suelo urbanizable ..…...Aunque alguno todavÃa saldrá con aquello, de que “cuando un monte se quema…….Sr.condeâ€?
Qué importa que la investigación del 11-M sea una pantomima. Pero ha ayudado a echar a un partido de derechas del poder y poner a uno ……de “izquierdasâ€?. Juro que no me he reÃdo.
Qué importa que la justicia esté al servicio del poder y del dinero. Alguno querrá a estas alturas que vuelva la lucha por la justicia social. Neandertalenses es lo que son.
Qué importa que nuestros soldados estén en Afganistán o en HaitÃ, y que los servicios secretos y alguna que otra fragata sigan en Irak, si el presidente del PSOE, Chaves, CCOO y UGT están contentos, porque vendemos armas incluido misiles, aunque sea a Israel…… Nos lo pagan en euros.
¡Qué importa!, desde hace meses tenemos matrimonios gay. Somos un paÃs muuuuuucho más decente, palabra de ZP.
Se acuerdan ustedes, al menos los más viejos del lugar, de cuando luchar por un mundo mejor, era sinónimo de luchar por los derechos del HOMBRE. Pues ni nos hemos dado cuenta, pero el sistema, tan inteligente él, ha dividido a la sociedad, la ha parcelado, ha construido lobbies, nos ha encuadrado según nuestras preferencias de todo tipo, nos ha dado muchos juguetes a la carta para entretenernos. Y cuando un grupo consigue, o cree haber conseguido algo, la felicidad es total. Y si los de enfrente no, …..que se jodan.
Llega la decencia, que se aparten los sueños. |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per AVI 68 |
20 mar 2006
|
D´acord amb el últim apartat,lo ke abans era o ens semblava revolucionar o rebel,el sistema ha acabat,recuperant-lo i a sobre ens ho ven,intentat al.hora,esser la mar de comprensiu o "lliberal",en termes ideologics.Salut. |
opinió
|
per jo |
20 mar 2006
|
QUI ERA AL BOTELLON?
Ens podem lamentar amb una comparació, un pèl demagògica, que resa que: mentre a França els estudiants lluiten contra una reforma laboral, aquí es lluita per poder fer botellón. Sempre ens haurem de meravellar de l'esperit reivindicatiu dels joves i adults francesos. La història dels dos països ha creat models socials molt diferents, i el nostre és una ciutadania poc formada políticament, poc organitzada i molt conformista. Però, al febrer un treball sociològic apuntava que "joventut ja no és sinònim de rebel.lia" sinó que "ser jove és aprofitar al màxim les circumstàncies, disfrutar d'un cert estatus d'irresponsabilitat on prima l'hedonisme" i em va alegrar que, davant de lleis repressores que intenten que l'oci sigui estrictament privatizat fora de l'espai públic, els joves es mobilitzessin per reivindicar poder socialitzar amb conversa, alcohol i grup a la via pública amb normalitat, dintre d'uns límits de sentit comú (que, com a tots els camps, hi ha minories que rebassen). La reivindicació és una cosa que s'ha d'anar aprenent i que comença des del teu món més immediat per anar-se enfortint i extenent, tot i que no em va estranyar que els mitjans de comunicació remarquessin el caràcter de competició festiva amb altres ciutats per sobre del caràcter reivindicatiu, que a la ciutat de Barcelona (amb la seva ordenança del civisme) era l'aspecte prioritari. Així ho vaig poder recollir en les entrevistes amb videocàmera que vaig realitzar a l'entrada d'una Rambla del Raval totalment bloquejada i intervinguda pels Mossos d'Esquadra. La provocació que, inevitablement va portar a disturbis, no era de part de la polícia, sinó de part dels que van aprovar una ordenança del civisme basada en la repressió més que en la canalització i la mediació, i de part d'una Consellera d'Interior i d'un Regidor de Seguretat Ciutadana que es trobaven "obligats" a fer complir la recent aprovada llei i treien pit amb els seus dispositius policials com si d'un repte es tractés. La concentració festiva i lúdica (i així hagués anat si s'hagués fet com a Granada), va derivar al final, "lògicament", degut a la ràbia del bloqueig que impossaven els Mossos i a l'alcohol, cap alguns llançaments d'ampolles cap al dispositiu que bloquejava la Rambla del Raval, cosa a la qual els Mossos van respondre amb càrregues contra la gent, i a partir d'allí ja l'acte va canviar cap a un "joc" d'enfrontament descontrolat portat per molt poques persones amb l'atònita i etílica observació de la majoria dels convocats. Una noia que es va identificar com a treballadora de TV3 em va demanar que gravés els atacs contra establiments que TV3 m'ho compraria. No els interessaven les entrevistes a joves reivindicatius, ni el bloqueig dels Mossos a la Rambla del Raval, ni les càrregues dels Mossos, sinó únicament les imatges d'uns vàndals per poder descriure d'aquesta manera una reivindicació que va acabar com qualsevol persona amb experiència en el tractament de fenòmens socials ja podia preveure amb antelació. Ara, molta gent que no hi era i que només sap el que va passar pel que n'han dit els mitjans de comunicació i l'Administració, parlen i opinen sobre el que va passar en el macrobotellon a través de les imatges de violència que es van viure per una minoria al final de la concentració. |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per M;acropollon el 10 de Abril |
20 mar 2006
|
En general de acuerdo, pero eso de " nuestro pais " o " nuestros soldados " seran los suyos, ya veo que lo de España le pone.
Por cierto si en Triana quieren ser libres que lo sean. |
MEJOR: 30abril: sabotatge anticapitalista ........ y tomate lo que quieras
|
per hj |
20 mar 2006
|
ESTE TEMA ESTA ACABADO
MENOS BOTELLÓN Y M�S LUCHA >>>>>
WWW.KAOSNELARED.NET |
Re:pel sabotatge anticapitalista coherencia objetivista
|
per manporrero antito. |
20 mar 2006
|
"Ens podem lamentar amb una comparació, un pèl demagògica, que resa que: mentre a França els estudiants lluiten contra una reforma laboral, aquí es lluita per poder fer botellón. Sempre ens haurem de meravellar de l'esperit reivindicatiu dels joves i adults francesos. La història dels dos països ha creat models socials molt diferents, i el nostre és una ciutadania poc formada políticament, poc organitzada i molt conformista..."
Borrega!!Moldeada a imagen y semejanza de los medios publicados.Aqui se confunde, aqui no arriba y no tengo mas ganas de escribir.
antito. |
Re: 30abril: cuidadÃn , cuidadÃn,...
|
per Antivosaltres arbmadufr@yahoo.es |
20 mar 2006
|
Esteu sonats . Què collons té a veure el capitalisme amb una colla d'incívics , borratxos , porreros i putes pixant-se als carrers de BCNA. Per què no ho feu a casa vostra? , si es que en teniu ,..., o potser millor a casa dels papas dels que encara viviu xupant-los la sang mentre us arrossegueu perls passadissos de la universitat , institut o ves a saber on,...? Feu puta pena . Gràcies a Déu no representeu el futur del nostre país , sinó una colla de reprimits que protesteu per tot perquè esteu encara a l'edat "del pavo" i ja us passarà. Us agradaria que us fessin allò al vostre barri , a casa vostra o dels vostres pares?? Stop al "botellon" dels collons. Jo us el fotaria pel cul el botellón i veurieu quin gust us dóna . Bé , de fet entre putes i maricons encara m'ho agrairíeu. |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per Jezzabel 66666666 ARROBA msn.es |
20 mar 2006
|
El que sou una colla de vagos i delinquents. Més mà dura cal aquí!!!!Tots a la forca!!! |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per comandoXIBEKA |
20 mar 2006
|
per als de dalt, podeu comptar amb nosaltres!
per als demès, aneu a pendre PEL SAC, colla de garrulos!!!!!! |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per ja |
20 mar 2006
|
Y aprofitant el botellon a cremar uns quants carrers a incendiar uns quants edificis i furtar unas quantas botigas.
Hipocritas |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per nemesis |
21 mar 2006
|
Los energúmenos que quemaron contenedores (y parte de edificios), saquearon, destrozaron, etc., no son más que fascistillas callejeros que se creen contestatarios, incluso revolucionarios. Imitando a los euskonazis del Norte (kaleborroka), sus acciones recordaron más la Noche de los cristales rotos de 1938 en Alemania (las hordas nazis destruyendo y quemando aquello que odiaban) que otra cosa.
Los vándalos del Raval de la otra noche no son más que niñatos-as de borrachera de fin de semana, inmaduros, incívicos y antidemócratas (porque quieren "imponer" sus celebraciones en plena calle sin respetar los deseos de la mayoría de la vecindad que quieren tranquilidad).
Una cosa son las legítimas reivindicaciones contra el abuso laboral de los jóvenes (pero por otros canales más creativos que no el vandalismo gratuito) y otro el gamberrismo organizado (porque algunos iban "preparados"). Así que se atengan a las consecuencias.
Si ciertos sectores se empeñan en confundir el sentido de "libertad" (hacer casi lo que les venga en gana) y se creen libres para emborracharse o violentarse en la calle, pues la mayoría de la población -que no aprueba tales actos- también son libres de actuar contra ellos. |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per ... |
21 mar 2006
|
M'agradaria més un "Reclaim the streets", o qualsevol altra convocatòria q no barreje reivindació i alcohol, si us plau.
A partir d'aquest mínim, podrieu contar amb mi per al que calga. |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per ... |
21 mar 2006
|
Per cert, se m'oblidava:
A Clos i al sistema li han vingut de perles les barrabassades de divendres a la nit al "Macrobotellón".
Estem organitzant mal la ràbia, pitjor impossible. |
Re: 30abril: macrobotellón , y quien sale ganando?
|
per Lorca alchemista7@hotmail.com |
21 mar 2006
|
Pero, al final quien sale ganando con lo del botellon?
Lo que esta claro es que estamos a un año de eleciones municipales y a Clos le van muy bien estos follones para hacer politicas mas represivas y poder ganar botos a la derecha, osea a CIU. Ya que lo tiene muy justito para poder ganar.
Sobre el cabreo general de la gente por tanta irresponsabilidad y mala administracion de los politicos creo que mas que macrobotellones nocturnos, se tendrian que hacer macromanifestaciones diurnas. Solo de pensar que en vez de beber se piden alguno de los derechos basicos con la misma fuerza y pasion que se hizo en la noche del macrobotellon, se me ponen los pelos de punta. Con 5000 personas por el derecho a la vivienda, en contra de las guerras y torturas, a favor del trabajo digno,...se podria hacer algo, si cada fin de semana se repitiese. |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per anti botellon |
21 mar 2006
|
el del botellon us fotarem un tret al cap fills de puta que esteu destrossant el moviment alternatiu |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per pol pot |
21 mar 2006
|
omplirem basses amb la vostra sang amarada d'alcohol, colla de pseudointel·lectuals burgesos.
Mort a les ulleres de pasta!
Ni trosquistes ni guaions! petitburgesos als paredons! |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per Ricard |
21 mar 2006
|
Almenys aquestes manifestacions son divertides, perque les que convoquen els politics sembles processons de setmana santa, nomes falten el sants. |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per no mes botellon |
21 mar 2006
|
els del botellon sou uns fills de la gran puta que us tindrien que matar fins que no pogueu veure alcohol. Unicament sabeu destruir els que molts altres estem treballant. Aneu amb les vostres botelles a pendre per el cul i a veure si sou capaços de mullar-vos en les lluites socials verdaderas y no anar borratxos cada dia . Fora el Botellon Si a la lluita anticapitalista |
Hola a tots els bojos
|
per Oriol oriol_lf@yahoo.es |
22 mar 2006
|
HOLA a TOTS ELS BOJOS QUE defensen l'indefensable, només dir que dificilment la humanitat ha agrupat tants imbècils junts com els que escriuen en aquest apartat defensant els fets de divendres. NOMÉS HITLER i els seus van fer el mateix a Munich. És ridicul i frustrant que algú amb una minima intel·ligència no entengui que els unics als que perjudiquen és als pobres veïns, ni el BBVA, ni Repsol, ni YUKOS ni Bill Gates se n'han assabentat. I ara, colla de degenerats insuportables (parlo dels que defensen els fets de divendres) BONA NIT i que US BOMBIN!!! |
Hola a tots els bojos
|
per Oriol oriol_lf@yahoo.es |
22 mar 2006
|
HOLA a TOTS ELS BOJOS QUE defensen l'indefensable, només dir que dificilment la humanitat ha agrupat tants imbècils junts com els que escriuen en aquest apartat defensant els fets de divendres. NOMÉS HITLER i els seus van fer el mateix a Munich. És ridicul i frustrant que algú amb una minima intel·ligència no entengui que els unics als que perjudiquen és als pobres veïns, ni el BBVA, ni Repsol, ni YUKOS ni Bill Gates se n'han assabentat. I ara, colla de degenerats insuportables (parlo dels que defensen els fets de divendres) BONA NIT i que US BOMBIN!!! |
30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per Oriol II e ARROBA e.com |
23 mar 2006
|
D'acord amb lo expressat per l'Oriol.
Esteu defensant la violència, no el botellot. A veure si en convoqueu un a un barri de sobre la diagonal, allà la gent te peles i si els hi destrosseu el dia i els habitatges tindran peles per reposar-ho, no com la pobra gent del raval.
Feu com els poderosos, esteu donant pel c.. als pobres en nom dels vostres interessos.
Preocupeu-vos per problemes més seriosos i expresseu-ho de forma seriosa, si voleu que no us prenguin per una colla delinquents, busqueu complicitat a l'ajuntament i no enfrontament, a veure si serà que no sabeu parlar, només pegar. |
Re: 30abril: macrobotellón pel sabotatge anticapitalista
|
per bm |
23 mar 2006
|
D'acord amb l'Oriol.
Es una pena que no sapiguen veure la diferencia entre violencia-fests-politica-capitalisme...
Una cosa es prendre's una cervesa a la fresca i l'altra es fer malbe la propietat dels altres.
Els qui organitzen la tonteria aquesta haurien de mirar que no fessin el calimotxo amb coca-cola perque jo diria que si alguna cosa te el capitalistme es cola! |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article. Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo. Comments can not be added to this article any more
|