|
|
Notícies :: antifeixisme |
Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
|
per un antifeixista |
23 feb 2006
|
Dissabte 4 de Març pel matí possiblement (encara per confirmar) tindrà lloc al teatre Tívoli de Barcelona un acte del partit feixista-espanyolista encapçalat per Albert Boadella.
No podem permetre que aquesta gent es reuneixi aixi com aixi!
STOP FEIXISME!
SOLS EL POBLE SALVA EL POBLE! |
Dissabte 4 de Març pel matí possiblement (encara per confirmar) tindrà lloc al teatre Tívoli de Barcelona un acte del partit feixista-espanyolista encapçalat per Albert Boadella.
No podem permetre que aquesta gent es reuneixi aixi com aixi!
STOP FEIXISME!
SOLS EL POBLE SALVA EL POBLE! |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per perez |
23 feb 2006
|
No sigueu rucs i no caigueu en aquestes provocacions. Deixeu que facin la xarlotada aquesta i que després se'n vagin tots a casa. |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per noubarris |
23 feb 2006
|
Esa gente no se come ni los mocos. No les hagáis el favor de ir a boicotearles, que es la única posibilidad que tienen de ganar notoriedad. Esta gente que quiere romper una convivencia normal que se vive en Catalunya y dar una imagen adulterada en beneficio de la derecha española, que sepan que tienen a casi todo el mundo en contra y ya lo saben, no hace falta ir a hacerles un favor.
Y también rogaría un poco de rigor a la hora de hablar, ya que no se puede ir llamando fascista a todo el mundo. Llámales neo-lerrouxistas, nacionalistas españoles, pero fascistas no son.
Recordad: tanto va el cántaro a la fuente que se acaba rompiendo.
No les hagáis caso, si van a pasar desapercibidos. |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per poble nou |
23 feb 2006
|
l´unic partit espanyolista.feixista que conen és el partit Popular. |
Provocacions=Publicitat (i a sobre a costa nostra)
|
per K. |
23 feb 2006
|
Totalment d'acord amb els dos primers comentaris. Esta clar que aquesta gent necessita que els hi rebentin els actes per poder proclamar l'estat de setge i persecucio que ells diuen viure al nostre territori. D'acord també amb el rigor en el llenguatge (molt bona la metafora del/la "noubarris"). |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per ja ho han dit |
23 feb 2006
|
però comença a ser insultant això d'anar dient "feixista" al primer que passa. a veure si ens calmem una mica i utilitzem arguments racionals, per variar. |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per PENEDESROIG |
23 feb 2006
|
boadella=feixista (sí: FEIXISTA) |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per ya! |
24 feb 2006
|
Feixista pel progre es tot aquell que no pensa com ell, que parla en castella i que no es progre. |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per que bueno |
24 feb 2006
|
Boadella, ¿fascista?
Que tontos sois los totalitarios de extrema izquierda todo el que no piensa como vosotros es fascista, traidor o españolista.
Esto es cultura, inteligencia y objetividad política.
MSR |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per rebot |
24 feb 2006
|
Boadella no és feixista. Diguem les coses pel seu nom. És un provocador nat. No caiguem en les seves provocacions i punt. Boicotejar-les em sembla contraproduent, a més d'inútil.
Feixisme mai més. |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per MSR = ATMELLES GARRAPINYADES |
24 feb 2006
|
Què m'hen dieu de fer obres pels legionarios de cristo rey, potser no es feixista, però bé que els ajuda!! |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per dormilega. |
24 feb 2006
|
ja es cansaràn... |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per para noubarris |
24 feb 2006
|
ya que pides rigor, leéte tus propios posts antes de hablar.
per la resta, a veure quan comencem fer-nes ús social, del català.
El boadella ja pot anar a cagar, per mi. |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per Boadella és feixista |
24 feb 2006
|
Una persona que diu a l'ABC que si els nacionalistes es passen se'ls enviin els tancs, que cony és? Boadella va ser un provocador ara fa molt de temps ja s'ha tret la careta, només llegiu les seves declaracions:
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/185919
PD: jo també deixaria que fessin el ridícul, només volen el que han dit anteriorment. |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per antifa |
24 feb 2006
|
bloquead YA toda IP relacionada con los hijos de puta del MSR. Ni agua.
Antifeixistes Sempre |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per est |
24 feb 2006
|
si se'ls rebenta l'acte seran notícia a tots els diaris, que és del que s'alimenten. Sino, moriran de la mateixa manera que han nascut, vomitant merda.
Boadella FEIXISTA! |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per antifaja |
24 feb 2006
|
MSR MSR MSR MSR MSR MSR |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per antifa i Boadella |
24 feb 2006
|
FEIXISTES ELS DOS! |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per Albert |
24 feb 2006
|
D'acord amb "noubarris", no els podem anomenar feixistes, perquè no ho són. Per déu! el feixisme és l'extrema dreta amb un discurs proper a l'extrema esquerra. Si us plau, mireu i llegiu bibliografia feixista, i entendreu per què es deien nacional-socialistes. I entendreu que ara el feixisme ja no és possible, més enllà del cervell d'algun skin intelectualoide.
Els boadella i companyia són espanyolistes a seques, i res més. Capitalistes, és clar, com tothom. I potencialment tant criminals com ho van ser els feixistes en el seu moment. Però, políticament, no són feixistes!
I una segona cosa, jo sóc partidari de petar l'acte, però superant la cridòria esperpèntica de quatre pringats cantant eslògans rancis. Jo aprofitaria el Carnaval, i em disfressaria... no sé, de carnisser, per exemple. I portar galledes de sang i fotre'ls per sobre tot el líquid. Divertit i contundent. |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per Lluis luisaliagam@hotmail.com |
02 mar 2006
|
Boadella FEIXISTA!! No vinguis d'intelectual, segur que per darrere t'estrà apoyant el Rajoy i el Piqué, segur com tots els feixistes mentiders estaras dient que el teu partit es de centre reformista. Oi! Com la UCD que era centre reformista i de candidats hi havien tota una plaga de feixistes com fraga i companyia!! |
Re: Possible acte del partit feixista d'Albert Boadella a BCN
|
per Caspe (que no Casp) fitoksp@hotmail.com |
09 mar 2006
|
Tildar a un personaje como albert Boadella de fascista es un acto no solo simplista sino de suprema ignorancia de la historia reciente de nuestro país (o del estado español, que queda más megachupi). Perseguido y censurado por el franquismo, cuando muchos de los que ahora se autoproclaman "socialistas de toda la vida" bebían y vivían a la sombra del dictador, Boadella siempre se mostró como un personaje íntegro en sus convicciones, políticamente incorrecto, subersivo, original y progresista (de progreso). Acabada la dictadura fascista de Franco, tuvoi que soportar la no menos exasperante etapa de Pujoy, en la que el catalanismo más rancio, pueril y soez se apoderó de la sociedad catalana (mayoritariamente compuesta por inmigrantes extremeños, andaluces y extremaños). Boadella y "Els Comediants" pasan a ser el enemigo número 1 del puyolismo y la tv3 censura y veta cualquier actuación del año. Con el actual régimen esquizoide gobernado por Maragall, con el apoyo del ultramemo Carod Rovira y demás analfabetos totalitarios, la situación, lejos de mejorar, parece haberse empeorado, ahondándose en ese proceso de involución democrática que vive Catalunya desde que murió Tarradellas. "Ciudadanos de cataluña" fueron las primeras palabras que Tarradellas pronunció cuando arribó a nuestro país tras su exilio. Y se refería, es obvio, a los ciudadanos que forman el tejido social de ese ente llamado Cataluña, y no a los catalanes de pura cepa, a los de Rh. Boadella Y Arcadi, transgresores intelectuales y políticos de primer nivel, y no esa cuadrilla de zopencos formado por Rovira, Maragall, Rubalcaba y demás maulas, es, a mi juicio, un soplo de aire fresco y esperanzador contra tanto rencor, tanto ultraje y tanto totalitarismo como el que se vive en la generalitat, y del que el PPC es complice, siquiera por omisión. No cuatro que a Boadella, a estas alturas de la vida, tras sobrevivir al franquismo, al puyolismo, al felipismo y a este tripartido histriónico, se altere mucho porque cuatro niñatos hijos de papás con camisetas del che guevara y piercing en las cejas le lla,en fascista españolista. "La estupidez iniste siempre", decía Albert Camús (por cierto, mentes preclaras, leed un poquito y viajad un poco más, que en Lérida no acaba el mundo). Vosotros, la izquierda "cuca", -los que os negáis a hablar en castellano a un turista aragonés que, en tarragona, pregunta sobre el anfiteatro romano-, vosotros, los que os han metido por vena desde el pupitre y la televisión el sentimiento de odio al español, de la histórica nación catalana subyugada al dominio extranjero desde los tiempos de la "iniquitat de Casp" (1412); vosotros, ácratas de cuadra y letrina rojinegra; vostros, mediocres esperpentos de "gentes de izquierdas", que levantáis el puño sin saber lo que significa ser un obrero, porque ni lo fueron vuestros padres, ni sois vosotros; vosotros, camaradas, sois los fascistas, los borregos y los totalitarios.
Me alegra enormemente que "Ciudadanos de Cataluña", a pesar del bestial ningunero al que fue sometido en su presentación por los medios de comunicación catalanes y españoles, haya tenido tan buena acogida, sobre todo entre las buenas gentes de izquierdas (cada vez menos) que, cual aldea gala, rfesisten ante tanta barbarie y tanto sectarismo como el que practicáis vosotros. Y me alegro de que el acto de presentación se realizase en el mítico Teatro Tivoli de la Calle de Caspe, pequeña´localidad aragonesa que fuera en su día sede del Consejo del Aragón y pionera en un proyecto libertaro de anarcosindicalismo que fue abortado por la misma clase de fascistas que aniquilaron el POUM en Cataluña y despellejaron a Nin.
Abrid los ojos, aparcad vuestros odios, y respetad la libertad de la gente pensar y actuar conforme a sus convicciones. Quitaos la armadura oxidada (léase Fisher) y descubriréis que la vida es demasiado corta y bonita para sembrar tanto odio y tanto desprecio.
Salus y libertad |
|
|