Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: sense clasificar
Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
Esta mañana han comunicado en Catalunya Ràdio que Zaplana viene al Hotel NH Calderón (en Rambla Catalunya con Diputació) para recoger firmas contra el Estatut!! No se ha dado a conocer aún la hora a la que comenzará el acto, pero deberíamos hacer algo ante tal provocación.
Haced la máxima difusión!!

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
Hem d'anar a fer-li una visita!
No permetrem que cap feixista espanyol ens vingui a provocar sense endur-se res a canvi!
Anem a defensar el nostre poble, tots units!
Catalunya Catalana!
Puta Espanya!
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
Hem d'anar a fer-li una visita!
No permetrem que cap feixista espanyol ens vingui a provocar sense endur-se res a canvi!
Anem a defensar el nostre poble, tots units!
Catalunya Catalana!
Puta Espanya!
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
feu una reunio de feixistes i mateu-vos entre vosaltres, potser aixi el mon anira millor
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
A mi m'has dit feixista?
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
si ho prefereixes nacionalsocialista, explica'm la diferencia entre els energumens que diuen espanya espanyola o els que dieu catalunya catalana
atentament
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
home, no és exactament el mateix. no som pro-33 .. tnc tndències més aviat comunistes, xò no és comparable l'afirmació "españa española" amb "catalunya catalana".
xq?? per una raó molt simple. l'únic poble autòcton històricament establert a catalunya és el català ( deixant de banda els occitans a la val d'aran ). en canvi, quan parlen d'españa española entenen que l'estat español ha d'esdevenir una nació. és a dir, que ha de ser un sol poble homogeni. la diferència amb catalunya, és que a l'estat espanyol hi ha diferents pobles històricament establerts, que han desenvolupat tradicions i cultures populars pròpies diferenciades de les dels altres pobles del món.

açò no implica que s'hagin d'anar caçant les persones que no tenen com a pròpia la cultura o identitat dels integrants del poble autòcton. simplement que no és el mateix una afirmació que l'altra.

bé, trob que ha quedat prou clar. ;)

Visca Menorca !
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
Només et dic que jo sóc d'esquerres!
Però abans de tot està Catalunya!
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
I nazi potser ho és el teu pare!
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
d'acord, m'he passat amb la provocacio, pero em fa esgarrifar aixo de catalunya catalana, ho trobo molt impositiu, i com a membre d'un poble oprimit no vull que titllin el meu poble de fer el mateix, es com donar arguments als nostres enemics
xibs, totalment d'acord, pero reitero la meva por a eslogans del tipus. fixa't que des de sectors com el 33 s'ataca a gent com els d'Andalucia Libre, que es declaren independentitses i socialistes i a mes recolzen el nostre dret a ser independents, perque aquests atacs?
33, mon pare no es nazi. i com a persona crec que abans de tot hi ha d'haver les persones. de que ens serveix una catalunya lliure si els que la formem no som homes i dones lliures i iguals? si avantposem l'idea de nacio a l'idea de justicia social potser estem fent el que fan els nostres enemics
d'un catala independentista amb carinyu, i perdoneu si us he ofes
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
Perdó per lo del teu pare també!
Andaucía Libre és una organització que ha anat sempre darrere d'UNC, des que UNC es va posicionar en contra de que es donéssin subvencions per fer la "Feria de Abril".
Ara Andalucía Libre ha titllat a UNC i a Lobby per la independència de xenòfobs i han dit que UNC no hauria d'anar a la mani del 18-F.
Tu creus que ens han de dir qui ha d'anar o no a la mani?
Salutacions!
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
suposo que es un tema molt pelut i potser no estic molt ben informat, pero:
- tot i no haver-hi anat mai, crec que els andalusos tenen dret a celebrar la seva fira aqui, al cap i a la fi el seu poble tambe esta sota el jou dels castellans (potser no tant oprimit perque des de castella s'ha venut el seu folclore com a representacio d'espanya, va be)
- si no haguessim estat tolerants amb la fira d'abril, hauriem rebut el recolzament de tants fills d'immigrants en la nostra lluita?
- les subvencions, ai l'as, aquest es un problema dels nostres politics i de la costum camuflada de comprar vots, no dels andalusos. ells contents si els hi donen calerons
- sincerament, i veient la caricatura dels del lobby per la independencia (estava en alguna noticia d'ahir o abans d'ahir), no es tant desencaminat titllar-los de xenofobs. jo no soc molt tradicionalista, pero si veig una caricatura on se'n foten de les sardanes, doncs m'ho prendre malament
- d'acord en que no son ningu per dir qui ha d'anar o no a la mani, pero son els primers en poder-se queixar si s'han sentit ofesos
respecte per a qui ens respecta, canya contra qui no
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
En el meu cas, jo sóc nét d'immigrants i igualment crec que subvencionar una fira d'una cultura forània a la nostra no és bo.
Tens raó quan dius que no és culpa seva que els dónin subvencions i que ells encantants de que els hi dónin.
Però nosaltres també podem queixar-nos si trobem que subvencionar aquests projectes no és bo.
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
En el meu cas, jo sóc nét d'immigrants i igualment crec que subvencionar una fira d'una cultura forània a la nostra no és bo.
Tens raó quan dius que no és culpa seva que els dónin subvencions i que ells encantants de que els hi dónin.
Però nosaltres també podem queixar-nos si trobem que subvencionar aquests projectes no és bo.
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
aqui esta la nostra discordia
per mi subvencionar una cultura, encara que forania, no esta malament
no es per lloar als escandinaus, pero per exemple, i ara no recordo be a quin pais es, alla si en una poblacio hi ha un minim de poblacio forania la biblioteca del lloc esta obligada a tenir una seccio en la llengua dels foranis
si catalans som els que vivim i treballem a catalunya, i aixo fins i tot ho diuen els de UNC en els seus principis basics, hem d'acceptar coses d'aquest tipus
aixo si, per altra banda esperar i/o educar perque els altres catalans assumeixin la nostra cultura com a seva
sumar, i no restar
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
Fa poc vaig llegir una notícia que deia que en un poble d'aquí Catalunya (crec que era per Osona), el col.lectiu immigrant es queixava que les seves dones se sentien observades per la gent en les piscines municipals del poble i van sol.licitar que l'Ajuntament els contruís una tanca per separar el seu espai del dels demés per "preservar la seva cultura".
Això ho veus normal? Jo crec que el mínim que poden fer si vénen cap aquí (sé que no és per gust, sinó per necessitat)és adaptar-se als costums d'aqui i no demanar privilegis.
No?
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
TOTHOM ALLÀA!!!!!!!!!

AMB ESTELADES!!

SALUT!
Re: Zaplana recoge firmas contra el Estatut en Barcelona
16 feb 2006
I TANT QUE SÃ?!
SALUT!
Zaplana arriba a Barcelona
16 feb 2006
El Zaplana està a punt d'arribar a Barcelona per recollir firmes contra l'estaut. La paradeta la tenen al mig de la Rambla Catalunya amb Diputació, davant l'Hotel Calderón. Hi ha unes 150 persones, només 4 protesten. Anem-hi tots a dir-los que ja n'hi ha prou!!!!!!
Zaplana arriba a Barcelona
16 feb 2006
El Zaplana està a punt d'arribar a Barcelona per recollir firmes contra l'estaut. La paradeta la tenen al mig de la Rambla Catalunya amb Diputació, davant l'Hotel Calderón. Hi ha unes 150 persones, només 4 protesten. Anem-hi tots a dir-los que ja n'hi ha prou!!!!!!
Sindicato Sindicat