|
Veure comentaris |
Envia per mail aquest* Notícia
|
|
Notícies :: antifeixisme : corrupció i poder : criminalització i repressió : mitjans i manipulació |
|
Intol·lerant censuren un lloc de protesta contra la monarquía |
|
per Jaume d'Urgell Email: jaume (nospam) durgell.com Telèfon: 609907711 |
15 feb 2006 12:16:06
Modificat: 12:33:07 |
|
Des de la matinada d'avui, día 15 de febrer, un conegut lloc web contra la monarquía ha estat boikotejat per part d'intol·lerants monàrquics. |
|
Des de primeres hores del matí d'avui, un conegut espai web contra la monarquía (ometem el nom per que ningú no pensi que és una operació publicitaria), que presentaba un manifest en defensa de la República i recollía signatures, es troba inaccessible.
Encara estem treballant per saber què ha passat exactament. La màquina i xarxa ón hi tenim el servidor web es troba en perfecte estat, i el síntoma extern es la impossibilitat de resoldre el nom de domini, per això, pensem que hi ha dues possibles raóns pel que està passant:
- Un atac tecnològic contra algún servidor DNS d'ordre superior.
- Una acció feixista (segrest judicial o administratiu, amb la LSSICE a la ma).
Treballem no només per tal d'esclarir els fets, sino també per cercar un altre allotjament (i potser fins hi tot nom de domini), a un lloc física, tècnica i jurídicament més segur i lliure.
Mentre, aconvidem a seguir connectats amb el moviment republicà espanyol (ón tothom respecta el fet diferencial català i el dret d'autodeterminació del poble català). Podeu seguir alerta de les accions especials d'enguany, que celebrem el 75è aniversari de la proclamació de la Segona República.
Llocs que encara resten actius:
http://www.nodo50.org/republica/
http://www.rebelion.org/
http://www.kaosenlared.net/
http://www.elrepublicano.es/
http://www.nodo50.org/unidadcivicaporlarepublica/
http://www.loquesomos.org/
Donarem més informació, tan bon punt sigui possible. |
|
|
Mira també:
http://www.nodo50.org/republica/ http://www.casareal.es/ |
 This work is in the public domain |
Comentaris
Realment no t'ho creus ni tu, si fos veritat no ho afegiries, és dur intentar negar la realitat...
Proba amb un psicòleg....
Amb dues repúbliques espanyoles ja n'hem tingut prou!
Llegeix com va anar sobretot la segona (la primera no compta gaire ja que el 70% de ministres eren catalans i fins i tot la majoria de presidents).
Les llibertats socials i nacionals no passen per enfortir els estats hereus de l'imperialisme monàrquic,
independència,
reunificació,
socialisme!
No hi han dreceres!!!!!!!!!
PD: Tot i això solidaritat amb els republicans espanyols contra el feixisme
Si fins i tot la bandera "constitucional" espanyola és més plural, que surten les quatre barres i demés i mireu com ens va...
Els republicans no centralistes acostumen a nèixer als Països Catalans, exceptuant dignes excepcions els republicans de la resta de l'estat es senten igual d'espanyols que els monàrquis o els nazis republicans...
Si no és així.... per què no obren la boca contra els constants atacs contra els catalans, bascos i l'ofensiva per homogenitzar l'estat espanyolitzant-lo al màxim?
L' esquerra catalana, tant si vol com si no, haurà d' entendre's amb l' espanyola, igual que amb qualsevol del mon. I tot i que consideris que Catalunya no és Espanya, som pobles germans, que patim la mateixa monarquia post- franquista, que oprimeix no tan sols als catalans i vascos, no ho oblideu.
Aquesta se suposa que és una página internacionalista, i el rebuig continu del que contingui la palabra espanyol, de manera sistemàtica, ho veig con a quelconm xauvinista i quasi xenófob.
Stop xauvinisme, ni català ni espanyol, ni d' enlloc.
Salut.
alexander69 (nospam) gmail.com
No fareu la revolució avui en dia, necessiteu d'una reforma constitucional o un canvi de model d'estat per a que s'introdueixi la possibilitat de la autodeterminació. No sóc independentista, però molta gent com jo, no tenim cap por a donar-vos vot i veu en una nova República. I com jo, pensen molts espanyols. Tinc molta família i amics arreu d'Espanya, i m'he trobat tot tipus de persones, gent que generalitza com alguns de vosaltres, i gent que respecta i ajuda a trobar solucions a les coses.
Legitimitat democràtica ja! Jaume tens el meu suport :)
el més probable és que els de ESNIC (l'organització que administra els dominis .es i que depèn d'un Ministerio) hagin donat el domini de baixa.
la manera més ràpida o fàcil d'arreglar-ho és registrar el domini acabat en .org o un altre, que aquests no els controlen els espanyols
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more