Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió : sense clasificar
Detid@s três membros da Direcçom Nacional. NÓS-UP denúncia operaçom repressiva da Guarda Civil contra NÓS-UP
15 feb 2006
Pouco depois das dez da manhá era detida pola Guarda Civil Ã?ria Medranho Gonçalves, membro da Direcçom Nacional de NÃS-UP, perto do seu domicílio em Ponte Areas. Posteriormente, às 11.35, era detido na mesma localidade o também membro da Direcçom Nacional Abraám Alonso Pinheiro. Em Vigo era detido Alberte Moço Quintela.
Imagen1.jpg
Estas detençons, assim com outras que se podam chegar a produzir ao longo do dia, pois temos constáncia da procura de outr@s militantes que está realizando o serviço de informaçom do insituto armado espanhol, nom respondem mais que a umha evidente intencionalidade política de criminalizar à esquerda independentista galega.


NÓS-UP denúncia esta nova vaga repressiva do Estado espanhol contra a esquerda independentista e socialista galega e alerta ao conjunto da militáncia, simpatizantes, amig@s e base social a participar em todos aqueles actos de solidariedade que ao longo do dia se vaiam convocando.


NÓS-UP solicita a imediata liberdade d@s três companheir@s detid@s polas forças de ocupaçom espanholas e manifesta o seu insubornável compromiso com a eliminaçom de toda a simbologia fascista presente no nosso país.



Permanente Nacional de NÓS-UP


Galiza, 15 de Fevereiro de 2006

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Detid@s três membros da Direcçom Nacional. NÓS-UP denúncia operaçom repressiva da Guarda Civil contra NÓS-UP
15 feb 2006
STOP REPRESSOM!
SOLIDARITAT DES DELS PAÃ?SOS CATALANS.
PROU REPRESSIÃ CONTRA L'INDEPENDENTISME!
Sindicato Sindicat