|
Notícies :: immigració |
Re: Per racista i classista, fora la Llei d’Estrangeria. La CAJEI per la Regularització Sense Condicions
|
|
per CAJEI Correu-e: info ARROBA cajei.org (no verificat!) Adreça: www.cajei.org |
29 gen 2006
|
Manifestació Aniversari Llei d’Estrangeria. 28 de gener de 2006. |
|
Des de la Coordinadora d’Assemblees de Joves de l’Esquerra Independentista (CAJEI) donem tot el nostre suport a la manifestació que se celebrarà avui dissabte a Barcelona en favor de la regularització sense condicions de totes les persones estrangeres que viuen i treballen al nostre país.
La mobilització es produeix com a denúncia de la Llei d’Estrangeria, aprovada ara fa 5 anys i que condemna a tots i totes les joves afectades per la llei a una situació de precarietat, indefensió i marginació flagrants.
Volem denunciar tant l’aprovació i aplicació de l’actual Llei d’Estrangeria _ de caràcter classista i racista per criminalitzar, castigar i negar drets a les persones segons el seu lloc d’origen i situació econòmica_ com el procés de regularització realitzat pel govern espanyol del PSOE durant el 2005, rere el qual s’ha amagat la hipocresia i cinisme institucionals per tranquil·litzar l’opinió pública i els moviments socials. Mentrestant, milers de joves immigrants segueixen i seguiran reivindicant els seus drets a través de tancaments, vagues de fam, concentracions i manifestacions totalment ignorades i menystingudes per les autoritats estatals i autonòmiques.
La CAJEI participarà a la manifestació d’avui dissabte per dir:
- No a la Llei d’Estrangeria, classista i criminal.
- Obrim un nou procés de regularització permanent i sense condicions. Amb l’últim procés van ser la patronal i els empresaris els qui tenien a les mans el poder per normalitzar la situació dels seus treballadors i treballadores, amb conseqüències com el tràfic de contractes, els acomiadaments, el pagament previ de l’alta a càrrec del/la treballadora, extorsions, abusos, etc.
- Que s’aturin totes les ordres d’expulsió i d’internament, així com la repressió policial que les acompanya.
- No als murs que separen la fam i la misèria del Sud del planeta d’una Europa sense escrúpols que promou o paralitza l’arribada d’immigrants segons convingui o no a les multinacionals.
- Prou repressió policial i de l’exèrcit espanyol, totalment incompetents en les tasques humanitàries i responsables de la cacera humana, els tiroteigs, assassinats, pallisses, persecucions i expulsions il·legals contra persones que fugen de la fam, les guerres i la repressió.
L’aplicació dels DDHH envers totes les persones (també les immigrades) és un deute que els mateixos polítics i autoritats occidentals han adquirit en les seves cimeres i acords històrics, però per eradicar aquest problema i la constant precarització del jovent català, autòcton o immigrat, cal lluitar per elevar els valors socialistes a la categoria de vertaders drets universals i irrenunciables. La independència política i econòmica de tots els pobles del món, la igualtat de condicions i la no explotació de les persones sobre altres persones són canvis necessaris, d’arrel, per aconseguir que ningú tingui que migrar forçadament. Cal un gir radical en l’economia i la política internacionals.
Per això, des dels Països Catalans, el jovent seguirem en el nostre camí de lluita constant per la construcció d’un país lliure i socialista. N’estem segurs i segures que la millor manera de solidaritzar-nos amb les persones immigrades és creant unes estructures socio-econòmiques fetes al servei del poble treballador català, que pateix i no sent com a pròpies les polítiques neoliberals, classistes i xenòfobes dels estats espanyol i francès.
SOLIDARITAT AMB ELS/LES IMMIGRANTS EN LLUITA
INDEPENDÈNCIA I SOCIALISME
CAJEI
(Coordinadora d’Assemblees de Joves de l’Esquerra Independentista) |
 This work is in the public domain |
Re: Re: Per racista i classista, fora la Llei d’Estrangeria. La CAJEI per la Regularització Sense Condicions
|
per info |
29 gen 2006
|
com va anar la mani d'ahir, no he vist que ningu informes
Salut i per la lliure circul·lació en una terra lliure |
Re: Re: Per racista i classista, fora la Llei d’Estrangeria. La CAJEI per la Regularització Sense Condicions
|
per cara dura |
30 gen 2006
|
ara només falta passar d'enrollar-nos i fer comunicats a anar realment a les manis encara que plogui |
Re: Re: Per racista i classista, fora la Llei d’Estrangeria. La CAJEI per la Regularització Sense Condicions
|
per abertzale-cat |
30 gen 2006
|
Des de Gramenet tot el suport a la manifestació, que per estar organitzant les Jornades Antifeixistes no vam poder assistir. Tot i això, vam aportar el nostre granet de sorra a la lluita amb una xerrada sobre la temàtica. |
Re: Re: Per racista i classista, fora la Llei d’Estrangeria. La CAJEI per la Regularització Sense Condicions
|
per per cara dura |
30 gen 2006
|
doncs ja et puc dir que els que fan el comunicat van "anar realment" a la mani. |
Re: Re: Per racista i classista, fora la Llei d’Estrangeria. La CAJEI per la Regularització Sense Condicions
|
per DDHH? |
30 gen 2006
|
els DDHH humans dels que parla la CAJEI al seu comunicac, i incluen el dret a la propietat privada. Em pensava que eren una organització socialista...però ja veig que són igual de reformistes que els jerquis, o simplement el/la redactora del comunicat sap de DDHH el que jo sé de física quàntica.
DDHH=Propietat privada = robatori, per tant els drets humans són injustos. |
Com es pot ser tan imbècil?
|
per DDHH? |
31 gen 2006
|
imbècil.... tu saps llegir?
"L’aplicació dels DDHH envers totes les persones (també les immigrades) és un deute que els mateixos polítics i autoritats occidentals han adquirit en les seves cimeres i acords històrics, però per eradicar aquest problema i la constant precarització del jovent català, autòcton o immigrat, cal lluitar per elevar els valors socialistes a la categoria de vertaders drets universals i irrenunciables." |
Re: Re: Per racista i classista, fora la Llei d’Estrangeria. La CAJEI per la Regularització Sense Condicions
|
per jijiji |
20 mar 2006
|
jajaja |