Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: pobles i cultures vs poder i estats
La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
Barcelona.

Les JERC-Barcelona han publicat el número 28 del seu òrgan d'expressió, La Gramalla. Està centrada en el respecte cap a la voluntat del poble català i en contra de les retallades que vulguin imposar des de l´estat espanyol.
+ info a
www.jerc.net/barcelona

This work is in the public domain

Comentaris

Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
a la merda ja!!!


MORT A ERC!!! POLITICS FASTIGOSOS!

(A) Anarquía y agua fría!
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
La revista també parla de la retallada de llibertats imposada per ERC amb la nova ordenança del civisme?
Quina barra que teniu.
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
a la merda ja!!! MORT A ERC!!! POLITICS FASTIGOSOS! (A) Anarquía y agua fría! La revista també parla de la retallada de llibertats imposada per ERC amb la nova ordenança del civisme? Quina barra que teniu. a la merda ja!!! MORT A ERC!!! POLITICS FASTIGOSOS!

a qui dius que vols veure mort?
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
calleu fills de la gran puta visca erc i les jerc. anarkistes de marda
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
tu si ets una marda, intoxicadora !
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
Si tanta rabia et fan els anarquistes no vinguis a aquesta pàgina, pots quedar-te a fer política de partit als vostres llocs habituals.
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
¡estatut para catalunya! Es increible y una verguenza que la derecha reacionaria de nuestro pais, tenga tanto odio y malestar para los ciudadanos de Catalunya porque reclamamos lo que es nuestro.

Que nos acuse de ser insolidarios, cuando siempre somos lo que mas damos y menos recibimos, y para colmo piden bocoitear los productos de nuestra tierra, pero da igua, por mucho que el lobo se difrace de cordero ello siguiran siendo FASCISTAS, sigamos luchando juntos porque tenemos toda la razon.

Visca Catalunya Y la Rpublica Federal

¡¡¡ Salud !!!
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
Qui està en contra de l'estatut aprovat pel parlament està en contra de Catalunya, i com ha tals han de ser eliminats per enèmics del poble!
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
i ara....

l´estatut, en tot cas, haurà de ser aprovat (o no) per referendum vinulant pel poble sobirà. I no altra cosa!
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
i a mi que el que faci o deixi de fer JERC! Foteu el camp venuts de merda!
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
O s'està amb l'Estatut o s'està amb els militars golpistes. I punt.
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
Ànims JERC-ERC! Passeu de la purria marginal i consentida que corre per l'independentisme pijo-comunista!
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
l'independentisme pijo no és altre que aquell que obvia interessadament (interessos econòmics de la oligarquia catalana) que les lluites d'alliberament nacional són en essència anticapitalistes, no susceptibles per tant d'inscriure's en el joc parlamentari burgès, eina de l'autoritarisme estatal

ERC només ven fum, a les zones habilitades, això sí
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
Així van les coses? o ets blanc o ets negre...
Només es pot ser bon independentista si ets de JERC? Només és bona la seva visió de la realitat?
Jo dic NO a aquest estatut, no vull més cadenes que ens lliguin a Espanya, perque un estatut es simplement això un lligam més.
Qui realment vol uns PPCC lliures mai recolzaria un estatut que l'unic que fa es continuar sumetent Catalunya a Espanya.
SEGUEM CADENES! CAP ESTATUT ENS FARÀ LLIURES!
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
Totalment d'acord. A les coses pel seu nom. No a l'Estatut, independència ja! İ que ataquin, si volen, que els esperem. Que som la primera generació catalana a no haver viscut una guerra en pròpia terra, i ja veig que hi estem condemnats.
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
Hi ha molta gent d'ERC molt totalitària. A veure com podeu dir que qui no està a favor de l'Estatut és enèmic de Catalunya? No us sembla que limitar el que podem pensar al que pensa la "majoria" (que de fet no és tal!) és totalitarisme, com elq eu dieu combatre?

I per altra banda que té de tan bo aquest estatut que hom no pugui pensar en anar més enllà? Acàs reconeix els Països Catalans? S'aconsegueix l'autonomia personal total? I la justícia social hi és garantida? Elq eu haurieu de procurar els d'ERC és explicar-li al Carod que ni ell és el partit ni el país, perque el proncipal problema que teniu ara és un president megaloman que no accepta cap autoritat ni la de la democràcia interna del vostre partit.

Si en Carod deixa ERc traurà més vots que vosaltres, i això és així pq tots sabem que no el podeu fer creure, i el seguiu dogmàticament.

Per cert ERC BARCELONA són enemics del poble per aprobar ordenances com la del civisme i deixar fer a un pallasso fatxa com en Joan Clos.
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
quan comença la campanya conjunta Maulets-Cajei amb l'exèrcit espanyol contra l'estatut? Diguem-ho clar CAJEI-ENDAANT-MAULETS = COL·LABORACIONISTES!!!
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
ERC defensa un nacionalisma de "fireta". Fa anys que sols es una marca i prou. Portabella es tan de dretes, com Mas o Duran Lleida o el propi Pujol. Panda d´oportunistes.
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
No confonguem... No estar d'acord amb l'estatut no vol dir res de les tonteries que tu dius.
Potser és que no ens conformem amb això, potser és que aquesta no es la nostra idea d'independència, potser és que no volem continuar sota les ordres de l'estat espanyol, potser és que no volem un estatut que hegi de estar dintre dels límits de la constitució, potser és que volem uns Països Catalans lliures del tot, sense repressions, sense sumisions,...
Esteu segurs els que esteu a favor del estatut que voeu el mateix? perque no trobo compatible la meva idea d'independència amb l'estatut.
Una altra cosa que no hem quadra, com pot ser que JERC rebutgi la constitució i recolzi l'estatut, si l'estatut ha de respectar la constitució?
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
visca les JERC
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
aquí la mostra de com cargar-se indymedia
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
08 gen 2006
MENTRE LES JERC DEMANEN QUE NO RETALLIN L'ESTATUT ELS VOSTRES PAPES (ERC) ESTAN NEGOCIANT A MADRID, PRECISAMENT POSSIBLES RETALLADES.

INCOHERENTS DE MERDA

VISCA L'ESQUERRA INDEPENDENTISTA!
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
09 gen 2006
Jerkis subnormales, continuareis recogiendo cristales del suelo en vuestro antro del gotico mientras vuestros padres sigan en el poder.

Bueno, despues quizas tambien, ya veremos.
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
09 gen 2006
BUENO, HI HA UNA ASSEGURANÇA AIXI QUE RAI
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
09 gen 2006
deixeu-nos en pau!
No teniu la necessitat de fer revistetes de pacotilla, ja teniu els papes que "rebuznen" el vostre discurs per la tele...
deixeu l'Ei i els moviments socials ens pau!

Administradotrs d'indymedia: feu alguna cosa al respecte... aquests jerkis ara tb volen "conquerir" els movimetns socials penjant les seves tonteries a IndyBCN
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
09 gen 2006
amunt les jerc. Us podeu afiliar a www.jerc.net
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
09 gen 2006
foteu el camp d'indymedia venuts de merda! volem una indymedia lliure de morralla reformista i venuda per passar el rato a internet nomes els anarkistes guays i els revolucionaris de veritat!! anarkia y agua fria!!
Re: La revista de les JERC Barcelona defensa el "respecte a la voluntat del poble de Catalunya"
09 gen 2006
eh! m'ho he passat molt bé llegint aquest post...m'estava descollonant,...gràcies per fer-m'ho passar tan bé...sobretot amb el comentari "tu si ets una marda, intoxicadora !"...totalment d'acord amb els llibertaris...els partits ja tenen els seus espais com per venir a penjar les seves cutre noticies aqui ARA I SEMPRE RECORDEM QUICO SABATÉ...VISCA EL MOVIMENT LLIBERTARI
Sindicato Sindicat