Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió : pobles i cultures vs poder i estats
A Guardia Civil detivo esta manhá em Ourense um moço independentista
29 des 2005
A repressom nom quer abandonar-nos nem nos dias de festa. O moço galego Iago V. foi detido esta manhá por agentes da ‘Guardia Civil’ em Ourense. A sua morada foi registada por encarapuçados do corpo repressivo espanhol e diversas pertenças do jovem independentista roubadas. Desconhecemos onde se pode encontrar o colaborador da AMI quando elaboramos esta primeira informaçom de urgência –embora pudesse ser que a ‘Guardia Civil’ o tenha conduzido para Compostela-. Os advogados do organismo anti-repressivo encontram-se já sobre a caso e tratando de localizar o independentista detido.
Stop Repressom.jpg
Todo indica que Iago V., que se encontrava emigrado em Andalucía desde há semanas e estava no País para passar as férias, é detido e extorcionado no marco da Operación Castiñeira despregada por este corpo repressivo contra a mocidade independentista em geral e contra a AMI em particular, mas esta vinculaçom com @s detid@s do 14 de Novembro é ainda indemostrável à hora de redigir-se a informaçom. Anunciamos, finalmente, que Ceivar tomará as medidas mobilizadoras que considere precisas no dia de hoje para presionar pola liberdade deste defensor da nossa Terra.

De Ceivar chamamos a denunciar hoje activamente este novo ataque dos ‘picoletos’ contra a juventude independentista mais combativa. Denunciar e mobilizar-se, apesar de ser um dia de festa, porque nengumha agressom contra @s moç@s mais comprometidas deste País pode ficar sem resposta. Querem impedir-nos o direito a ser e viver como um povo livre. Querem condenar-nos à sua miséria de precariedade, emigraçom, sinistralidade, esmorecimento e desapariçom como povo, mas que saibam, desde agora, que nom o vam conseguir e que toda a sua repressom nom apaga a luita deste povo para poder ser ele próprio e livre de ataduras. Som e serám uns imperialistas fracassados.

Anunciamos também que manteremos informaçom permanentemente actualizada sobre esta detençom e as suas consequências através de cartazes, pintadas e da nossa página web www.ceivar.org. Hoje é dia de festa. Hoje também é dia de luita. Até que nos deixem em paz e até que ninguém seja perseguido, detido, julgado ou maltratado por fazer o que deve fazer: defender esta Terra.

Mais informaçom: http://www.ceivar.org

This work is in the public domain

Comentaris

Xerrada sobre la repressió a Galiza
30 des 2005
Xerrada sobre la repressió a Galiza

acte sobre les darreres
operacions policials
contra l’independentisme gallec

3 de gener
20h a la Torna de Gràcia
amb un membre de Ceivar
col·lectiu antirepressiu de Galiza

organitza: Rescat. col·lectiu de suport a presos i preses polítiques catalanes / www.rescat.org
Re: A Guardia Civil detivo esta manhá em Ourense um moço independentista
30 des 2005
solidaritat amb el poble gallec d'una vegada,ells si que estàn patint actualment una ràtzia de repressió contra el seu moviment independentista,contra el moviment popular gallec.

solidaritat!
llibertat detinguts!
Sindicato Sindicat