Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: corrupció i poder
Boicot a Cajamadrid
29 des 2005
Te cobro por la cara
Cajamadrid esta enviando cartas a los que tienen cuenta indicándoles que si el saldo medio en un mes es inferior a 1000 euros cobrarán un euro de comisión.

Como quiera que los mas desfavorecidos, jubilados, estudiantes y parados serán los más afectados por la medida que supondra unos ingresos extras al banco, es hora de irse de Cajamadrid a La Caixa. Al final de año, todos pagaremos unos 12 euros, porque nunca mantenemos el saldo por encima de 1000 euros.

Podeis solicitar información en el ADICAE (Asociación de Usuarios de Bancos, Cajas y Seguros ), 915400513, donde además, están reuniendo firmas para llevarlas al Congreso y eliminar por ley los abusos en forma de comisión de los bancos.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Boicot a Cajamadrid
29 des 2005
Que ens anem a La Caixa dius? Au va, banquer!
Re: Boicot a Cajamadrid
29 des 2005
La Caixa? La misma que especula entre muchisimas otras cosas como participar en la industria de la guerra?

Me parece bien quie quieras hacer boikot, pero no te olvides de los ya existentes. Ni LaCaixa, Ni CocaCola, Ni ElCorteIngles, Ni BBVA.
Re: Boicot a Cajamadrid
29 des 2005
Doncs on poseu els diners si no és en un banc? En un mitjo? Ai me n'oblidava que com que no heu treballat en la vida esteu escurats
Re: Boicot a Cajamadrid
29 des 2005
Bocot a todos, así cambiamos la hipoteca para Caja Mierda y no pagamos.

¡ MIRA QUE ESCOGER ENTRE ASESINOS !

La politica del "menos malo" nos ofusca lo que debería der lo normal...osea "lo bueno".
Re: Boicot a Cajamadrid
29 des 2005
L'alternativa menys dolenta crec que es la Caixa d'Enginyers, la seva estructura es de cooperativa de consum, no cobren comisions per cap gestio, tenen servei per internet i les seves oficines del centre de Barcelona estan obertes totes les tardes. Si especificament demanes que no t'enviin els rebuts ni notificacions per correu postal tens una bonificació.
En qualsevol cas son una institució bancaria, pero no estan vinculats a negocis que estiguin a la llista de Boicot Preventiu.
Apa Salut.
caja madrid..la caixa
29 des 2005
Bueno, darme a mi todo el dinero!
Re: Boicot a Cajamadrid
29 des 2005
Yo lo pongo en ING direct. Al principio no estaba muy convencida, pero mi cunyado me explicó que unos duendes se encargan de coger tu dinero y ponerlo en un caldero al final del arco iris y si los unicornios voladores pastan cerca del caldero te doblan el interés!
Re: Boicot a Cajamadrid
29 des 2005
Ep! Quin problema veus en que possin els estalvis en mi? No dono interesos pero tampoc estafo ni utilizo el diners per contruir armes o especular.

Quan la paraula CORRALITO ens sigue familiar t'enrecordarás de mi.
Re: Boicot a Cajamadrid
30 des 2005
Alguien tiene algun enlace con info sobre el apoyo de La Caixa a la guerra?
Re: Boicot a Cajamadrid
30 des 2005
Quin nivell, les aportacions han estat brillants.
La realitat es que la majoria de la gent te calers en entitats bancaries, encara que sigui per pagar el lloguer o per que ingresin els sous.
No es cap tonteria saber com triar la solució menys dolenta.
Evidentment podeu continuar fent el friki marginal, pero un munt de gent vol saber com fer front a la contradiccio de questionar el sistema capitalista i estar obligat a viure a dins d'ell.
Apa, alguns de vosaltres aneu a dormir aviat el dia 5 de gener que els "Reis" us portaran la revolució i una nova societat sense diners.
Salut.
Re: Boicot a Cajamadrid
30 des 2005
Claro tenemos que meter el dinero en cajas y bancos catalanes, ya que sus gerentes y accionistas son gente totalmente apolitica, y con grandes valores de solidaridad y compromiso social.
Por cierto ahora hay un bonito tripartit en catalunya i a Espanya goberna el PSOE, pero en sembla que les autopistas que sempre posseu com exemple de opressio a Catalunya, l'any 2006 pujaran molt per sobre del que ho havien fet els ultims cinc anys.
Pert cert ACESA que es la concesionaria de les autopistes aqui, esta participada per La Caixa.
Para en llibertat, pero parla en Catala i si t'equivocas et sancionaran, parla en llibertat!!!
Re: Boicot a Cajamadrid
30 des 2005
Jo com que soc molt social, alternatiu i nazionalista català he trobat la solució per no haver de fer-li el joc als banquers.
Li demano tota la pasta que necessito als meus papas, si inclus la pasta que necessito per posar-me el meu uniforme de persona alternativa i solidaria, que guay que soc, a que si!!!
Jo tambe soc un super okupa, pero a Gracia es clar, que si no he de caminar molt per veure els papas.
Apa, salutacions solidarias, mort al capatilisme.
Sindicat Terrassa