Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Comentari :: educació i societat
El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
Al mon animal, segons la llei de seleccio natural de Darwin,els exemplars mes intel.ligents son els qui es reprodueixen mes. Entre les persones, pel contrari, son els menys intel.ligents qui es reprodueixen mes, aixi va baixant el nivell mental. Heus aqui alguns exemples.
1) la societat cada cop es mes violenta. Les persones intel.ligents resolen els problemes dialogant, els qui no lo son amb la violencia.
2) El fracas escolar s'explica perque els nens son cada vegada mes curtets, i per tant mes violents.
3)L'exit de la tele-escombraria, es basa en programes per coeficients mentals molt baixos
4) L'exit del futbol com expectacle.Els estadis son temples de la estulticia.
5)Malalties degeneratives del cervell, com l'Alzheimer es donen en persones cada cop mes joves, per manca d'utilitzacio del cervell
La raça humana va degenerant

This work is in the public domain

Comentaris

Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
només cal veure com argumentes per estar d'acord amb l'enunciat.
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
Aixo no es cap argument, encara gracies per no insultar.
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
francesc, com et diu "jo", sembla que amb aquests arguments t'estiguis retratant a tu mateix. En tots els punts que poses no dius res. Per posar en quarentena algun desl teus comentaris, en què et bases per dir que la tele-escombraria està feta per a coeficients mentals baixos? en què es basa la teleescombraria? Et recomano que primer coneguis i després opinis.
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
Malich, els programes dels frikis son el mes vistos a tv, perque cada cop mes gent s'identifica amb ells (Navarro i Sarda en son els reis)La tv es un reflex de la societat. Hauria de afegir que a Indy cada vegada hi ha mes trolls, S'esbraven insultant, i si poguessin utilitzarien la violencia, perque no tenen arguments i es pensen que el cap nomes seveix per portar la gorra.
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
!El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant!

MEEEEEÉS ENCARA ???
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
Suposo que deu ser molt dur haver de acceptar aquesta teoria per als que creuen en el progres de la humanitat, pero la veritat es que anem a mal borras i la humanitat acabara en l'autodestruccio aixi que algun estupid tingui acces a les armes nuclears i vulgui reproduir els jocs d'ordinador.
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
Fer parlar a Darwin sobre les societats humanes.... saps quines perles diu la sociobiologia?
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
Francersc el que dius està molt bé, però segueixes sense argumentar en què es basen els programes, ni quin és el motiu pel qual van dirigits o provoquen un suposat retràs mental. No crec que el fet que hi surtin frikis, com els anomenes, sigui el motiu que provoca tot això. ni el fet que siguin líders d'audiència (per cert, en navarro no ho és). Per altra banda, la tele no sempre és el reflex de la societat, és més diria que gairebé mai. Ben al contrari són el reflex d'una relaitat innexistent que fa creure al consumidor que allò és el que li agrada. La tele imposa, no demana, la societat no escull què vol veure (ni ho podrà fer amb la futura TDT). El que aquests programes provoquin no ho sé del cert, s'haurien de mirar els estudis de recepció, que veig que has consultat, però que em sembla que més que retràs mental, provoquen una mena d'efecte sedant basat en la reafirmació dels valors universals que transmet la televisió: fragmentació i individualisme (entre d'altres). Una mica de rigor Francesc, sinó després és normal que la gent se'n rigui de falsos arguments com aquests.
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
El coeficient d'inteligència és una magnitud molt subjetiva, i per tant és molt dificil descriure si augmenta o disminueix.

La referència a Darwin és preocupant, doncs el darwinisme social ja sabem tots i totes a on ens pot dur. En la societat no hi ha lluita per la supervivència sinó lluita de classes. A més cal recordar que fins i tot pel darwinisme els que lluitaven eren els gens i no els individus.

Estic, però d'acord amb que la societat capitalista no potencia precisament les aptituds mentals de l'ésser humà, mitjançant mecaninismes com l'exclusió social o l'alienació.

En definitiva la raça (sic) humana no va degenerant, ja que les modificacions de les característiques (intel·lectuals), durant la vida, no es transmeten de generació en generació; i partint de la base que no està provat que els innatament menys intel·ligents tinguin major descendència [intuitivament semblen fenomens independents] tot indica que som (evolutivament)igual d'inteligents des de fa força segles.
El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant???
27 des 2005
totalment d'acord amb Malich, ara una altre:

2) El fracas escolar s'explica perque els nens son cada vegada mes curtets, i per tant mes violents.???? perdona?????

una mica menys de prepoténcia, sembla que tu eres o ets un d'aquests triunfadors que nomñes treien excelents a clase.....dir una tonteria com aquesta només demostra el poc que has treballat amb nens i nenes, especialment amb aquells en risc....molts d'aquests, segons tu "fracassats" et podrien donar a tu i a qualsevol de nosaltres mil voltes en diferents aspectes...en tot cas lo pitjor es que existeixin gent com tu que s'atreveix a dir un argument d'aquestes característiques sense tenir en compte: on viuen aquesta gent que aparentment "ha fracassat" a l'escola? quina realitat del dia a dia tenen? com els tracten els professors? en quin sistema educatiu estan introduits? qui va dissenyar aquest sistema educatiu, perque i de quina manera?...no sé, crec que encara et queda molt per aprendre..
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
Jo crec que els nivells de contaminació i l'exesiu consum de drogues han d'afectar per força el nº de neurones i les interconexions entre dendrites .Cada cop hi haurà més "tontos" .
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
Una societat de gent superdotada no garantirià la felicitat...les coses clares!!

La inteligencia no da la felicidad basta con ver a estos tipos que dirigen el cotarro su inteligencia es muy grande.. DOMINAN EL MUNDO.. pero para su beneficio propio!!

El tema no es tan sencillo!! Como unos simples índice de inteligencia!!

Por cierto el mio es de 121 y creo que soy tan imbécil como cualquiera o... más !!

www.kaosenlared.net
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
Sense dubte que l'anomenada inteligència emocional no ha pujat, baixa estrepitosament. Hi ha molt psicòpata i poderós amb una nivell d'inteligència no emocional molt alt. No confonem la inteligència emocional amb la cognitiva.
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
27 des 2005
a mi m'és igual si ens extingim, mentre de camí no ens emportem a totes les altres espècies...
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
29 des 2005
El Navarro va ser lider amb programes com: la sonrisa del pelicano i esta noche cruzamos el missisipi. Alla sortien els personatje mes intel.lligents del mon.
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
29 des 2005
Mai en la historia s'havia donat el cas de fills agredint als seus pares, de pares presentant denuncies contra els seues fills per agressio. Els nens es rifen dels profes, perque segon la llei als nens no se'ls pot pegar, pero ells peguen amb impunitat.
Re: El coeficient d'intel.ligencia de la societat esta baixant
31 des 2005
Abans nomes estudiaven els mes intel.ligents, ara volen que tothom faci una carrera, pero com que el que falla es la intel.ligencia ja poden canviar de plans d'estudi cada any i donar la culpa als profes que no aconseguiran res. Mal pot anar una societat quan els qui manen son poc intel.ligents.
Sindicato Sindicat