Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: corrupció i poder
Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
10 des 2005
...
Sento escriure aquest pamflet, a títol personal, pero mira. M'ha cabrejat en veure als franquistes d'Unió i a la mala gent ultraliberal de Converegencia publicar per aquestes contrades. Manipuladors fastigosos!!!!

El 2006, el controvertit PSUC-Viu compleix 70 anys. Fins aqui hem arribat! La CNT s'apropa, també, al seu centenari i, mira per on, dues de les organiztacions més "torracollons" per als rics i els feixistes segueixen "vivitas y coleando", després de tan de temps demostrant SOBRADAMENT que som un referent històric per als explotats, els desposseits, els crítics i la classe treballadora amb un cabal d'organització i pensament a proba d'atacs i calumnies!!

Ara estem en un moment de renaixement. Cal renovar discursos i establir estratègies d'unitat dintre de la pluralitat per tal d'intentar l'impossible, que no és altra cosa que fer arribar al poble treballador i oprimit un missatge anticapitalista, contundent i atractiu.

El planeta està al límit. Cada cop hi ha més pobres més pobres, i menys rics més rics. La hipocresia i la desinformació avancen. Cal doncs organitzar-se!!!

En fí, que sí, que ja tenim 70 anys i que això fa mal als franquistes, als convergents, a la dreta enganyabobos, i a l'esquerra tèbia i sense principis.

I nosaltres sí que en tenim de principis!!!

VISCA EL PSUC VIU

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
10 des 2005
Molt d'acord!!

www.kaosenlared.net
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
Sí, els rics de la Caixa i de Endesa i de Foment del Treball i de El Corte Ingles... estan molt "asustats" pel tripartit i la presencia del PSUC, del Miralles (PCC) o el POR al tripartit. ¡Quina Por!
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
Les banderes de abans tornen a ser las banderes d´avui.

Tornem a parlar clar de qui son els explotadors i quins els explotats.

Benvingut un altre vegada el socialiesme. Venvingut el PSUCviu i quins defensem la transformaçió social.
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
fora partits politics d'indymedia. aquesta web es per a moviments socials.
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
Si el Miralles ni pincha ni corta en el Tripartit, menos aun el Psuc Viu, atacado por activa y por pasiva desde según qué hegemonías en EuiA.

Yo propongo un Tripartit, sí. Pero con el PSC como tercera o cuarta fuerza -o a poder ser en la "oposición", estilo Venezuela-, y con el PSUC-Viu, el POR, el PCC, la CNT y quien quiera sumarse al nuevo proyecto de fuerzas hegemonicas, jejejej, entonces sí que hablaríamos de cambios!!

El Psuc Viu es un moviment social.
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
però quina barra! que la CNT no és un partit polític, que el PSUC va voler acabar i vol acabar amb la CNT.
Aneu a fer política a l'juntament i neu a fer comunicatsª!
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
MOLT D'ACORD AMB LES CRITIQUES AL TRIPARTIT!!

www.kaosenlared.net
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
pel 70è aniversari del PSUCviu queden més de 60 anys, siguem rigorosos sisplau!!

El 70è aniversari del PSUC, és una cel·lebració que engloba a molta més gent.


Deixem de banda sectarismes i reivindiquem la nostra tradició comuna.
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
Lo lógico es que quienes defienden la vigencia del PSUC, su historia, su acción política y su futuro, como alternativa de cambio, son los que reivindiquen el 70 Aniversario y lo proyecten como propuestas de futuro.

¿Lo van a reivindicar, los que propusieron su desaparición política?.¿Los que desde el propio PSUC hicieron fe pública de su anticomunismo?.

¿Lo pueden reivindicar, los que durante su existencia, protagonizaron escisiones, y contribuyeron al hundimiento del mismo?.

Dejemos que quienes creen en el PSUC, como propuesta política viva, hagan lo que tengan que hacer.

Y que los ecosocialistas, reivindiquen su futuro y su pasado. Del resto de escisiones. mejor que cada uno reivindique su historia personal, ya que sólo se representa a si mismo.
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
És comuna la tradició del PSUC entre aquells que es varen escindir -el PCC- y entre aquells que deixaren de banda el marxisme -ICV- y cambiaren el nom del partit, per un altre logo que, ells creuen, els anirà millor i els farà més moderns?

Resposta: No.
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
juas quina gràcia que es digui "viu" amb lo mort que està
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
ICV reivindicará el 70 aniversari per cobrar el patrimoni del PSUC. !Molt llestus ells!!
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
el psuc no es un moviment politic, es un partit politic, el mps es EUIA on el psuc hi participa

jo considero k icv-pcc-psuc viu poden celebrar el 70 aniversari del psuc. cadascu donara raons per considerarse hereu, i mai no arribariem a un acord. icv seria el menys indicat per considerarse hereu ya que no te res a veure amb el comunisme, i segurament ho fa per cobrar patrimoni, pero legalment es el seu succesor.
en qualsevol cas sort i salud
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
11 des 2005
El rollo de barallar-se cansa.

Però cal tenir ben clar que és ICV qui renuncia a dir-se PSUC. És ICV la que renuncia a ser un partit de classes populars, un partit de tradició comunista. És ICV qui renuncia a posar el crit al cel sobre el desgavell causat pel capitalisme!!!

Per tant no és a ICV a qui toca "celebrar" els 70 anys del PSUC. Sino que aquest privilegi li ha de correspondre al PSUC Viu, amb el beneplàcit dels seus miliatants i creadors, tots i totes comunistes, i amb una sèrie de principis clars.

Milito des de fa poc al Psuc Viu i em sembla un molt bon partir marxista, amb democràcia interna, debat permanent i molta gent que hi fa molta feina.

No estem morts, com sí que n'estan d'altres molt més grans, i que s'han aprofitat de la feina de milers de militants anteriors, com aquests de "Iniciativa Privada de Catalunya"
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
12 des 2005
El PSUC, són per sobre de tot els militants que en n'han format part. No em sembla just, amb la història del PSUC, que determinada gent s'apropii de la seva història (el cas més clar és el d' ICV congelant les seves sigles i les de les seves joventuts).

Per una vegada, hauriem de fer l'esforç de posar-nos d'acord entre els que ens reclamem hereus del PSUC, és a dir, icv, pcc i psucviu; per tal de reivindicar conjuntament la seva història.

És cert que actualment, pcc i psucviu, són dels tres partits els que mantenen més coincidència ideològica amb un psuc, que com sabreu, també va anar adoptant diferents posicions.

Cal treballar sense apriorisme, i sobretot sense sectarisme. Si algú revindica el psuc, quan el va congelar, és la seva contradicció, i si es vol sumar, que es sumi. Si algú reivindica el psuc, però rebutja, la seva deriva eurocomunista final (que de fet, va desembocar en la transició cap a icv), que es sumi també.

Buscar la hegemonia, fugint de dirigismes, és la única alternativa a la confrontació fraticida. La solució, no passa per dir als d'icv que no són del psuc, sinó, en convèncer, en fer pedagogia, i recordar-los què va ser el psuc, per a què va lluitar, i que les diferències entre la falç i el martell, i un sol somrient, van més enllà de l'estètica i representen diferents maneres d'interpretar i transformar la societat.
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
12 des 2005
home, al marge de tots els retrets que se li pugin fer al PsucViu (que no és el psuc que va voler acabar amb la cnt, aquest psuc és avui dia iniciativa), s'ha de reconèixer que "El planeta està al límit. Cada cop hi ha més pobres més pobres, i menys rics més rics. La hipocresia i la desinformació avancen. Cal doncs organitzar-se!!!", es una frase totalment certa.

Precisament perquè sempre ens estem tirant pedres els uns als altres estem com estem, pensem pasar-nos 30 anys més tirant-nos pedres? que hem d'esperar? a la pròxima dictadura? a que ja estem prou malament com per no poder fer ja res pel món? No simpatitzo gens amb el Psuc viu, però estic fart de les picabaralles entre moviments socials. Ja ho diuen, divideix i venceràs.

Hauriem de ser capaços de crear una organització que ens permetés cooperar cuant estiguessim d'acord amb alguna cosa. Espanta llegir alguns posts de gent revolucionaria a indymedia i per internet en general: abunden les critiques entre nosaltres, però critiques amb mala llet i gens constructives i que no serveixen per tant, per res més que destruïr. ¿us heu preguntat mai a on voleu arribar? ¿us heu preguntat mai que teniu en comú amb ideologies aparentment molt llunyanes a la vostra? Després d'haver conegut a gent de l'EI, anarquistes varis, gent del moviment okupa i altres organitzacions com el Psuc Viu, et dones comptes que estem d'acord amb un munt de coses per les cuals no treballem colze contra colze, sinó cara a cara. Falta per desgràcia, sensatesa en els moviments socials: quant critiques a algú que pensa de forma similar a la teva encara que tu vulguis senyalar les diferències que pot ser necesàri i s'ha de fer de forma constructiva, segons com el critiquis, t'estas criticant a tu mateix, perque el desautoritzes davant de l'altre gent i perjudiques també les idees que comparteixes amb aquesta persona. Aquesta penso que es una de les coses més importants que he aprés lluitant des dels moviments socials i espero que algun dia tots i totes ens n'anem donant compte, perquè, del contrari no ens espera cap altre futur que la autodestrucció.

Avui en dia, encara que hi ha molts joves mobilitzats, cada cop la gent té menys ganes de pensar primer i després actuar conseqüentment i aixó fa que ho fem de forma menys efectiva.
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
12 des 2005
PSUC = Stalinistes

Ara a vendre la moto del canvi social...
Re: Cap el 70 aniversari del PSUC Viu
12 des 2005
(A)cratador, torna al 2005

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more