Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: antifeixisme : corrupció i poder
Valoració manifestació de les 12 del migdia
27 nov 2005
No és una crítca gaire elaborada només els punts principals de les impressions que he tingut
Valoracions positives:
M'ha sorprès el multiculturalisme i la participació de molts immigrants en aquesta manifestació, realment no m'esperava que això fos així, no esperava que es participés amb tant d'extusiasme des d'aquests sectors i molt menys amb el grau d'entusisme i implicació que s'han vist en la manifestació per part sobretot del saharauis i immigrants sense papers.

Valoracions negatives:
Els progressistes d'ICV ja corrien per allà una altra vegada amb les seves pancartes hipis amb poca base, jugant com sempre a la puta i la ramoneta, és a dir, a estar al govern i voler ser els capdavanters a l'hora de protestar, el màxim representant d'aquests traïdors és aquell capgros que no sé com es diu que està al parlament amb ulleres i que igual que el Saura vol que els tomàquets tinguin gust de tomàquet.
Per altra banda destacar la poca participació que hi ha hagut en aquesta manifestació tot i que això potser és a causa de que se n'han fet moltes de diferents i la gent ha assistit a la que ha volgut.

Conclusions i propostes:
Per la pròxima vegada convindria convocar la manifestació de forma que només se'n faci una de caràcter multitudinari i demanar explícitament als partits polítics que estan al govern i al les seves èlits (jerc, psuc, ICV, ERC...) que no vagin a la manifestació perquè hi fan pudor i ells són els culpables de que aquesta cimera es faci. Si el govern és el que va a les manifestacions, estem ben acabats, això ens demostra el grau de confiança que podem tenir amb l'esquerra reformista, un grau nul. L'esquerra rupturista amb el sistem ha de desprendre's del progrssisme i fer la seva pròpia lluita, i oposar-se tant als demagogs d'ICV com al capitalisme en general, perquè l'esquerra del capital són ells. Totes les organitzacions rupturistes (endavant, bloc negre, maulets, etc) han de posar-hi collons i ens hi hem d'enfrontar, si ells ens prenen el relleu l'esquerra quedarà definitivament desactivada.
Per altra banda estaria bé que s'unissin diferents col·lectius aparentment enfrontats, com per exemple els saharauis i els marroquins, i que vagin junts a protestar per una causa, que, donada la seva condició de proletaris, els hi és comuna.
Res `més, moltes gràcies.

SALUT!

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Valoració manifestació de les 12 del migdia
27 nov 2005
El problema es que eramos solo 5.000 personas en una área metropolitana de 3.000.000 millones de personas!!

Al marge que no estiguem d'acord amb els partits que no estan contra el capital!!

www.kaosenlared.net
Re: Valoració manifestació de les 12 del migdia
27 nov 2005
home!
té la seva gràcia que vulguis fer anar marroquins i saharauis junts, oblidant les diferències entre colonitzadors i colonitzats, i en canvi vulguis fer fora els partits d'esquerra parlamentària.
Et quedaria una manifestació molt coherent. Minsa, però coherent.
Re: Valoració manifestació de les 12 del migdia
27 nov 2005
Aquesta cimera no podia tenir la mateixa repercussió que la del 2002 on ens vam manifestar mitg milió de persones, no només pq no han vingut caps d'estats importants, sinó pq mitja Barcelona no sap ni que estàn reunits.
Re: Valoració manifestació de les 12 del migdia
27 nov 2005
t si que fas pudor sectari tothom es benvingut a la manifestació ja sigui de ic, euia, dels verds, esquerra republicana, revolta global, psuc viu o d'on sigui. sumar per avançar!
a Mr. Def
27 nov 2005
els marroquins poden anar perfectament amb els saharauis perquè són tan germans seus com els catalans

qui colonitza els pobles són els estats capitalistes i la seva propaganda

quan a icv, aquests sí que no ténen més germans que els empresaris i els capitalistes, són de debè així de pobres, de pobres d'esperit

Mallol PIJA!!!
Re: Valoració manifestació de les 12 del migdia
27 nov 2005
El "moviment" antiglobalitzador no val un ral. Ara resulta que "no calen partits ni liders", i ja es veu ja com de bé va el mon i les resistències.

Cambiar el món a cop de "performance", "streaming" i txaboles, enlloc de cambiar-lo de socarrel amb fronts populars amplis i democràtics, amb exèrcits, amb solidaritat econòmica.

Els antiglobalització son, la major part, nens burgesos tipu Maig del 68, igual de pijus que la Mallol (però amb els pantalons i les bambes més gastades), que no podrien viure sense el CCCB.

Rebelar-se ven. Però organitzar-se en partits i sindicats, estudiant i treballant, ja no "ven" tant, sembla ser.

Més val que enterrem ràpid això del "moviment" "alter"globalitzador, i ens organitzem seriosament.

Ah! i amb més capacitat per tenir sentit de l'humor, que els radicaloides us acabeu creient la vostra pròpia batalleta darrera la qual hi ha poc treball seriós i poc discurs veritablement vanguardista.
Re: Valoració manifestació de les 12 del migdia
27 nov 2005
tu si que eres un pijo que te vas a chabolear y depues pasa por casa del papi o la mami a perdir dinero en sarria.
Re: Valoració manifestació de les 12 del migdia
27 nov 2005
KENDER PIJITO DE SARRIA VES A PEDIR PASTA A TU MAMI
Re: Valoració manifestació de les 12 del migdia
27 nov 2005
Jo soc un pijito de sarria?? visc a rubí per si t'interessa i ja que estem..., perquè em dius pijo? què he dit que t'ho faci pensar?
Re: Valoració manifestació de les 12 del migdia
27 nov 2005
d'acord amb kender.
el poder diu mentires per a manipular a la gent i aconseguir el seu vot per tal d qdar-se al poder.

per a ir a una mani hi ha q ser minimament congruent entre lo q diu i lo q fa.
jo no vaig a una mani antirracista amb gent racista q diu no racisme y despres al poder fa politica racista. y va a la mani a conseguir vots per a continuar fent una politica racista.
o es q vull ser actora d una pelicula i utilitzada en contra dels meus interesos : viure en una societat no racista q enten q som persones. (jo tambe em apunte a la mani sahara+marroc :)

erc i icv son al poder i han collaborat amb psoe per a fer aqesta cimera. i despres venen a la mani contra la cimera? :)))))
o es q tenen problemas d multiples personalitats i millor es van al psiqiatra i deixan el poder a gent nova; o deixan d vindre a les manis? o com serie logic, s'oposen a q barcelona tinga aqet tipus d events o participi en ells? o es q ja son corruptes i volen traure partit?

lo mateix en civisme, especulacio, precarietat, i moltisims mes temes en q traguen.

jo no he anat a la mani del mati pq estaen ells.
estaem cansats pero he anat a la d la tarda i per el mati he estat a les txaboles per a q resisteran fins la mani.
no sera la rao d q no fora una mani multitudinaria?
probablement jo haguera desmontat la meva txabola i haguere anat.
Re: Valoració manifestació de les 12 del migdia
28 nov 2005
aquest anarquistes baratos
Re: Valoració manifestació de les 12 del migdia
28 nov 2005
"Menos kaos en la olla" escriu : canviem el MON AMB EXERCITS:

El que no val un ral es LE MONDE DIPLOMATIQUE, S.A. manipulador i extorsionador del moviment antiglobal.

Ja es veu d'on surt I A ON VA aquest PAIO.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more