Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: especulació i okupació
crònica bcn mafia's point
29 oct 2005
"Tot i la poca assistència ha resultat una mani entretinguda i contundent"
A les 12:30h d'avui dissabte unes 150 persones es concentraven a la plaça dels països catalans per manifestar-se contra l'especulació i en concret contra el saló immobiliari de Barcelona.

Es podria dir que hi ha hagut poca gent de molts llocs diferents (Pla caufec, sants, gràcia, raval, Barceloneta i altres). També hi havia un bloc de bicicletes massa crítica.

Al començament s'ha baixat tranquil·lament pel carrer Tarragona tot enganxant cartells cridant consignes i penjant alguna pancarta fins arribar a l'antiga plaça de braus "Les Arenes" a on hi estan construïnt un centre comercial. Allà 3 persones han pujat fins a dalt de tot i han pensat una pancarta que proclamava "+ vivenda social -centres comercials".

Més endavant, i després de donar la volta a la plaça Espanya, s'ha arribat a l'entrada del recinte firal del BCN meeting point a on el guardaven uns 20 antidisturbis de la nacional que de seguida, en vista de la ràbia que es notava en l'ambient, s'han posat els cascos.

S'ha fet un intent d'atravessar la línia blava que ha sigut abortat a base d'empentes per part dels agents. Seguidament s'ha llegit el manifest i s'ha desconvocat la mani amb un fort aplaudiment i s'ha regalat un cubell de fems a la policia.

Això ha irritat especialment a un d'ells que s'ha escapat del ramat i ha començat a repartir entre la gent però ha sigut ràpidament contestat pels manifestants amb patades i llançament d'objectes i fins hi tot amonestat verbalment pel cap del desplegament.

Deprés d'aquests moments tensos la gent ha optat per marxar en grup, ja que no tenia sentit entrar al recinte amb la poca gent que erem, per evitar detencions.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: crònica bcn mafia's point
29 oct 2005
me quedado con mucha rabia de no poder ir y quiero saber si mañana hay manifestación!!

gracias
Re: crònica bcn mafia's point
29 oct 2005
Quina mala olor que feia aquest darrer comentari.....
Re: crònica bcn mafia's point
29 oct 2005
O igual es que tu eres un paranoico o un friki acomplejado de estos que pasan bastante por aquí, que insultan o provocan para hacer crecer su ego, pero claro detras de una pantalla de ordenador...


solo estoy preguntando si mañana alguien va a ir para alla, cuando tengas que pagar un piso entenderas que me haya dado rabia no poder ir y pregunte.


en fin...que no se ni que para que te contesto
Re: crònica bcn mafia's point
30 oct 2005
Yo he estado allí y los putos maderos para variar,han perdido los nervios y han soltado bastantes porrazos.He visto como pegaban a chicas q solo les pedian tranquilidad y se han llevado mas de un palo.Hemos estado allí delante de ellos un rato y estaban con esa cara de rabia y a la mínima han empezado a currar a la gente.
Aunque algun perro de estos se ha comido un poquito de mierda jeje.
Q alguien se acuerde de la vecinos del Carmelo q nos quieren expropiar,por culpa del parc del tres turons.También hemos estado allí!!
Parc sí ,cases també!!
Re: crònica bcn mafia's point
30 oct 2005
han pegado a chicas?
Re: crònica bcn mafia's point
31 oct 2005
Q yo haya visto como mínimo un par de chicas se han llevado unos porrazos.Antes de la pequeña carga,un cabron pasmarote de éstos le ha dado un puñetazo en el pecho a una chica q estaba al lado mio con una bicicleta.Después en la carga, el gordo cabrón q estaba más a la izquierda le ha soltado un par de viajes a una chica q solo le pedía tranquilidad.No he visto más porque sino también me hubiera llevado yo algún regalito.
Perros guardianes del orden y la ley.
Asesinos a sueldo,
abuso de poder.
Re: crònica bcn mafia's point
31 oct 2005
A ver, yo también estuve y me gustaría añadir mi opinión, aunque sea algo diferente de las que se han publicado hasta ahora.

Estuve presente en la primera carga y confirmo la versión anterior: un poli perdió los estribos, pero claro, le acababan de tirar encima un cubo de mierda... No lo estoy justificando, que quede claro. En cuanto comenzaron a cargar, yo me acerqué a la escaramucha para responder, igual que muchos otros.
Es cierto también que fueron unas chicas las que se llevaron la peor parte, y ví a una enseñando al policia un moradón que en seguida le apareció en el avambrazo con el que se había defendido.

Pero lo que no me gustó es que, después de esta primera escaramuza, unos cuantos manifestantes agredieron a insultos, botellazos e incluso a palos a los policias que habían recibido orden de no responder, y esto provocó una segunda reacción violenta de la policía.
En esta segunda carga yo me alejé, pues paso de recibir hostias por culpa de unos cuantos "calentorros" que las van a buscar.

Entiendo la posición de los que no quieren ir a una mani, poner cuatro pancartas y marcharse tan tranquilos. Pero en mi opinión con acciones como esta no se consigue nada bueno. La mani del sábado era muy importante y sobre un tema que afecta a cientos de miles de personas en Barcelona. Me pregunto: ¿porque' en esta mani solo somos unos 150 (como muchos), y todos y todas muy jóvenes? Cuando ví el final de la mani me dí cuenta del porqué: si hay gente que quiere manifestar su opinión, pero no quiere violencia, no vendrá a estas manis. Si el sábado hubiera venido alguien "nuevo", es decir que no suele ir a este tipo de manis, os aseguro que después de lo que pasó no volverá a venir nunca más. Y así solo conseguimos que nos aislen cada vez más de los que comparten nuestros mismos problemas, pero tienen otra manera de protestar.
Si nos hubieramos quedado más tiempo en plaza de España, con pancartas y a lo mejor cantando, informando a la gente que pasaba... en mi opinión el día hubiera estado más aprovechado.
Re: crònica bcn mafia's point
02 nov 2005
Estic d'acord amb tu.

Jo també sentia ràbia i m'hagués agradat barallar-me, però si l'hagués liat, molta gent hagués rebut la càrrega policial per culpa meva.

Crec que hi ha molta gent que es posa a increpar els antidisturbis a primera línea sense adonar-se (o encara pitjor, adonant-se) de que molta gent que corre per allà també cobrarà.

Quan van començar els cops de porra i les òsties, a la noia amb rastes que hi havia davant meu li van obrir el cap, i també es va dur un bon cop de porra a l'esquena.

No parlo de ser ovelles dòcils i obedients, però si de tenir clares dues coses:

* Que si la liem altres la pagaran per nosaltres.

* Qué si han d'haver òsties, almenys que siguin per alguna raó. Dissabte en vam rebre per intentar entrar al recinte, quan no hi havia cap pla de què fer un cop passat el cordó policial.
Sindicat Terrassa