Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
|
Notícies :: antifeixisme : guerra |
Carta Rebuig a ACPV per promoure el racisme. SIGNA-LA
|
|
per Joan Ramon |
14 oct 2005
|
|
Hola,
Accio Cultural del País Valencià en el marc dels Premis d'Octubre d'enguany, han convidat Shlomo Ben Ami, ex-Ministre de Seguretat Pública i d' Exteriors d'Israel.
Per tal de demanr que s'anulli aquest acte està circulant per internet la convocatoria d'anar a l'acte amb mocadors palestins. També hi ha la següent carta de rebuig. Si voleu la podeu firmar i enviar-la a les següents direccions:
casaldalacant ARROBA acpv.net, alcoi ARROBA acpv.net, info ARROBA acpv.net, benidorm ARROBA acpv.net, vilella ARROBA wanadoo.es, casalcarlet ARROBA hotmail.com, casalcastello ARROBA acpv.net, hortasud ARROBA acpv.net,
casalcrevillent ARROBA correu.vilaweb.com, cullera ARROBA acpv.net, casaldelx ARROBA acpv.net, fraga ARROBA acpv.net, planabaixa ARROBA acpv.net, campdeturia ARROBA acpv.net, casaldemutxamel ARROBA hotmail.com, casaldoliva ARROBA yahoo.com, valldalbaida ARROBA acpv.net, pedreguer ARROBA acpv.net, sueca ARROBA acpv.net, malva_rosa ARROBA acpv.net, russafa ARROBA acpv.net, vila-real ARROBA acpv.net
Benvolguts companys i companyes d'Acció Cultural del País Valencià,
Em dirigeixo a vostès com a persona compromesa amb els drets humans i nacionals de tots els pobles, i des de la profunda tristesa i desengany que m'envaeix en veure com els Premis d'Octubre d'enguany es convertiran en una tribuna privilegiada per a la difusió d'ideologia racista.
M'estic referint com ja deuen imaginar, a la presència de l'ex ministre de Seguretat Pública i d'Exteriors d' Israel i ambaixador d'aquest país a l'Estat Espanyol, Shlomo Ben Ami, a l’acte que tindrà lloc el proper dia 28 d’Octubre a l’Aula Magna de la Universitat de València, organitzada per la seva entitat, en el marc dels Premis d’Octubre de València d’enguany.
En relació a aquest assumpte, m'agradaria recordar-los que d'acord amb la darrera Conferència Mundial d'ONG Contra el Racisme, que tingué lloc a Durban el passat dia 28 d'Agost de 2001, les tres mil associacions i ONG allí reunides, representatives del moviment civil contra el racisme d’arreu del món, van acordar els següents compromisos en relació al conflicte àrab-israelià:
- Article 425. "Demanem que la comunitat internacional imposi una política de total i absolut aïllament d'Israel, en tant que estat basat en un sistema d'apartheid, de la mateixa manera que ho va fer amb Sud Àfrica. [...]"
- Article 420: “Demanem que es promogui la conscienciació i la sensibilització sobre les arrels de l’ocupació israeliana, les violacions sistemàtiques dels drets humans i les pràctiques racistes de l’Estat d’Israel. Demanem que aquest tasca es desenvolupi a través de les Nacions Unides i treballant estretament amb les xarxes de la societat civil internacional, per tal de difondre informacions i materials educatius per a les escoles i les Universitats.
Com a persona profundament contrària al racisme i a tota forma de discriminació racial, ètnica o religiosa, m’agradaria demanar-los que anul•lin l’acte programat i evitin així exposar-se a efectuar una violació més que probable, de l’article 420 de la Declaració de la Conferència Mundial d’ONG Contra el Racisme.
Com a persona profundament compromesa amb el projecte nacional del nostre país m’agradaria demanar-los que evitin establir cap mena de relació o complicitat amb el projecte sionista i la seva concepció religiosa i excloent del nacionalisme. Aquest nacionalisme mal entès, no pot aportar res de bo al nostre somni de construir un país més lliure, més democràtic, més just i més pacifista.
Atentament,
Nom: Roger Estivill
Ciutat/poble: Barcelona |
 This work is in the public domain |
Re: Carta Rebuig a ACPV per promoure el racisme. SIGNA-LA
|
per jordi |
15 oct 2005
|
M'entristeix i em cau la cara de vergonya pels llaços de solidaritat que sempre s'han tingut des d'aqui amb el poble de Palestina.
Es com si el FPLP o qualsevolo altre organitzacio palestina hagues convidat els hereus de Franco o Ramon Serrano Suñer a Gaza. |
Re: Carta Rebuig a ACPV per promoure el racisme. SIGNA-LA
|
per soi de azcio Kurtural |
15 oct 2005
|
soi valencià i kom tinc poc cerbbell me apuntat a ACPV, poke alli man dit ke toz el tortos ze chunten pa k puga seguir covrantt el Eliseu eixe i viure de puta marre dels cagalans. |
Re: Carta Rebuig a ACPV per promoure el racisme. SIGNA-LA
|
per Ja he enviat la Carta |
16 oct 2005
|
I pense donar-me de baixa com a soci d'una entitat que col.labora amb el sionisme.
¡Palestina lliure ! |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more