|
|
Notícies :: pobles i cultures vs poder i estats |
Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
|
per zztop |
05 oct 2005
|
Junts anem a més
Juntos vamos a más |
|
Al final tothom s'ha tret la careta i podem veure qui està al costat del poble català i qui al costat de la caverna espanyola |
 This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per tanhausser |
05 oct 2005
|
Escolteu militants d'ERC, menys demagògia... Vosaltres també vau estar al costat de ESPAÑA 2000 votant NO a la constitució europea... per favor, no utilitzem arguments infantils que ja som tots prou grandets... |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per s |
05 oct 2005
|
jajaja que bo, el poble de catalunya no perdonarà aquells que estiguin amb els 15 diputats del PP en contra de TOTA la resta del aprlament |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per Jordi |
05 oct 2005
|
Els senyorets d'ERC n'han aprés molt dels sociates. En Montilla deia que els que votarem NO a la Constitució Europea, ens situaven al costat de l'extrema-dreta del FN. Ara, utilitzen els mateixos arguments per a defensar l'estatutet de merda que ens volen vendre. Lamentable. |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per perez |
05 oct 2005
|
Algun dia entendran els de CAJEI, Maulets, Endavant, MDT, CUP, etc... que les propostes politiques han de tenir alguna cosa a veure amb la realitat? En aquest moment NO hi ha a Catalunya una majoria social amplia favorable a la independencia. S'ha d'anar pas a pas si no es que preferiu que aixo sigui com Irlanda del Nord als anys 60.
De fet, se que es complicat demanar una mica d'esperit critic a quatre fillets de papa que juguen a Che Guevara pels campus d'aquest pais que es Catalunya... |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per perez |
05 oct 2005
|
Algun dia entendran els de CAJEI, Maulets, Endavant, MDT, CUP, etc... que les propostes politiques han de tenir alguna cosa a veure amb la realitat? En aquest moment NO hi ha a Catalunya una majoria social amplia favorable a la independencia. S'ha d'anar pas a pas si no es que preferiu que aixo sigui com Irlanda del Nord als anys 60.
De fet, se que es complicat demanar una mica d'esperit critic a quatre fillets de papa que juguen a Che Guevara pels campus d'aquest pais que es Catalunya... |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per Jordi |
05 oct 2005
|
Perez.. I no tenim una majoria social amplia a favor del dret a l'autodeterminació? I a favor del concert econòmic? Llavors, com es que l'estatut no ho contemple? Que be que es viu tot lo dia amorrat a la menjadora, pocavergonyes!
PROU POLÃ?TICS BOTIFLERS!
NO A L'ESTATUT ESPANYOL! |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per MDT |
05 oct 2005
|
Jo crec que hauriem d'apostar per l'abstenció o el SI crític, per mostrar que no estem d'acord amb aquest estatut però diferenciar-nos del PP |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per v |
05 oct 2005
|
...això és demagogia i prou.
Cap ESTATut ens farà lliures! |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per je |
05 oct 2005
|
Mira, si teniu web i tot: http://www.stopnacionalismo.com |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per Llibertari |
05 oct 2005
|
Potser ho entendriem si deixèssiu de ser les joventuts d'un partit que ja fa bastants que ens governa a la ciutat de Barcelona, el qual lluny d'actuar per evitar desallotjaments, detencions i tortures, les ha emparat o fins i tot promogut.
Però és clar...això a vosaltres us és igual, ja que disposeu duns fantàstics locals pagats pels papes del partit i podeu sortir a encartellar tranquilíssimament que les multes us les paga en papa carod. per sort, existeix jovent a aquesta terra que prefereix practicar el "do it yourself" i mirar de tirar endavant projectes autogestionats, que malgrat ser més precaris, tenen infinítament més valor que el vostre projecte finançat pel partit i de les subvencions de l'estat (espanyol). |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per ? |
05 oct 2005
|
No ho paga el Carod, ho paga tenir mig milió de vots ignorant, a veure si t'enteres com funciona un aprlament |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per un |
05 oct 2005
|
Ho paga la Caixa! mentider! |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per jajajaja |
05 oct 2005
|
jajaja que la Caixa i CIU paguèssin el Rebrot no vol dir que tots els indepes tinguin aquest favoritisme |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per un |
05 oct 2005
|
El Rebrot? NO! L'Acampada Jove de la JERC, pel servicaixa!
Ves a fer la ma.. va corre, tros de troll! |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per anti estatutespanyol |
05 oct 2005
|
Mira els d'ERC...jinyadets jinyadets...a vosaltres sí que us caurà la car-eta, però de vergonya ! |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per CUP |
05 oct 2005
|
Jo també estic per l'abstenció |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per vot nul |
05 oct 2005
|
Jo crec com el company que signa com MDT que hauriem de votar nul perque el PP monopolitzarà el vot negatiu i més amb la rància caverna que ens ve a sobre. El SI crític al meu parer és inutil quan el que vols és dir NO. Realment el vot nul seria una bona forma de fer veure el nostre fastic amb aquesta merda d'estatut sense caure en el joc pepero.
Per altra banda fer aquests muntatges patètics demostra el que sou. Està molt bé això de formar part del poder i a sobre criticar la dissidència, és el que sempre ha tingut el poder i la dissidència, però després no ploreu si els galletos es multipliquen. El més fotut del cas és que a vosaltres se us podrien fer milers de muntatges d'aquest estil per totes les baixades de pantalons que esteu fent.
Ja em diràs tu quina cara possaràs quan l'estatutet sigui retallat a Madrid i hagueu d'acceptar amb un SI el que digui papaCarod i companyia.
JERC, Cada dia feu més fastic |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per x |
05 oct 2005
|
si crític?
Es pot saber que és aquesta perida?
Jerquis botiflers de merda us penseu que sou molt bons?
Aneu a la merda independentistes de fireta venuts al capital i a l'opresor.
INDEPENDENCIA O MORT
Cap estatut ens farà lliures
INDEPENDENCIA I SOCIALISME |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per porsupuesto |
05 oct 2005
|
mas bien muerte, di no al estatuto nazi vota no, i vota a PP |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per lagardelle |
05 oct 2005
|
jerkis, q no teniu revistes pròpies? |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per informatiu |
05 oct 2005
|
Això ha sigut una frikada del racocatala, així que deixeu de rajar contra les JERC |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per ja n'hi ha prou |
05 oct 2005
|
STOP0 frikis! STOP j/ERC!
que ens deixin en pau!
Quan deixeu de llepar culsj/erc's sabreu quin gust té la veritat! |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per vot nul |
05 oct 2005
|
Campanya conjunta pel vot nul !
Prou estatuts espanyols, Ara Independència ! |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per a què serveix l'estatut? |
05 oct 2005
|
Considero que cal afrontar l'estatut des d'un punt de vista contextualitzat històricament.
La oportunitat que té catalunya d'augmentar la seva autonomia (considero que molt poc) és de les que et pasen una vegada a la vida, i dir no a l'estatut implica renunciar a una opció que de moment es poc provable que sigui millorada.
abstencio o si, encara estic amb el dubte |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per perez |
05 oct 2005
|
Fabulos el sectarisme que hi ha per aqui. Despres del meu comentari se m'ha acusat de mentider, de cobrar de la Caixa, d'estar amorrat a la menjadora, ...
Doncs be, jo no soc de la JERC ni cobro de cap partit politic parlamentari ni tan sols milito en cap d'ells. Nomes he dit que les propostes politiques s'han d'ajustar a la realitat i no ser un cony de brindis al sol. |
Provocació !!!!!
|
per Santsenc |
05 oct 2005
|
TÈCNICS D'INDYMEDIA, AQUESTA NOT�CIA NOMÉS ÉS PROVOCACIÓ I NO APORTA RES A CAP DEBAT, SIUSPLAU TREIEU-HO D'AQU�.
Grà cies. |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per llibert |
05 oct 2005
|
ERC pallassos. Ara bé no se si us adoneu del ridicul que feu i la de vots que podeu arribar a perdre fent el babau. La gent no som tonta i davant el procès de POPULARITZACIÓ d'ERC que està adoptant la mateixa estràtegia demagògica que el PP.
Per cert podriem fer un cartell igual afengint-hi ERC en el cas de la UE.
O que us semblaria el cartell més sincer que fora ERC PSC ICV CIU... en el cartell de l'estatut o en el del cafè per a tots... |
tècnics d'indymedia??
|
per espero que no |
05 oct 2005
|
espero que el company santsenc no ho digui en serio això dels tècnics. ja en tenim prou als aparells de poder no? també s'ha de tenir dret a criticar de formes no analítiques. a més tot i que no estic d'acord amb la crítica, per falsa i demagògica, m'ha fet gràcia. |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per estatut??? |
05 oct 2005
|
Sóc de Maulets i també estic pel vot nul |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per una |
05 oct 2005
|
Si si cagadets que esteu els jefecillos de jerc que cada cop us és més dificil seguir enganyat i manipulant a les vostres bases. M'agradaria veureus explicant-lis el perque el vostre partit a redactat aquest estatut jajaj |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per reusenca |
05 oct 2005
|
Sóc militant de JERC, i ya us puc dir que hi ha molta gent dins que no ho veu gens clar això de l'estatut.. cada cop hi ha més companys amb dubtes del que JERC és o vol fer veure que és. |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per BLL |
05 oct 2005
|
Jo sóc militant de les CUP i tampoc veig clar que l'estatut aporti coses tant dolentes. És un avanç, no el que voldríem, però és increïble que els espanyols acabin acatant el text que ha sortit. Us l'heu llegit? |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per SGS |
05 oct 2005
|
militant de les CUP?? De quina?? De totes alhora?? No em facis riure, se't veu el llautó!
Si fossis de l'EI sabries que els estatus son cadenes pels pobles oprimits.
Vot nul és solució. |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per antiemedete |
05 oct 2005
|
sobre els de la CUP i l´MDT.
"que si no es tan dolent" "que votem si crític"....
pero que dieu?????
no us atreviu a fer una campanya per l´abstenció activa? Perdrieu credibilitat a les autonómiques del 2007? Vinga noiets, dinossaures, aneu a cagar!
Aviam quan es comensa a montar una campanya en contra l´estatut, pero unitaria, no nomes de l´EI com voldria l´MDT... |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per antiflipats |
05 oct 2005
|
No hi ha ningú dins de la CUP o de l'MDT, que estigui per un Si crític, mes aviat crec que els que ho pensen son uns sonats com tu aniemedete........si no saps el que hi ha no xerris tan...i sobretot informat del que pensa cadascú... temps al temps....que és l'unic que pren i dona la raó a qui la te.....i segur que no ets tu... |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per informacio |
06 oct 2005
|
La CUP es posicionarà per l'abstenció casi segur, com a mínim pel que fa a l'opinió de molta gent del secretariat |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per Jo |
06 oct 2005
|
MDT està pel SI crític, es votarà SI eprquè és una lleugera millora, però es farà molta propaganda sobre els punts que hauria de tenir i no té |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per no m'ho puc creure |
06 oct 2005
|
Què el MDT està pel Sí crític????? va en serio??? |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per un |
06 oct 2005
|
Jo crec que sencillament hauriem de fer el que fa el 80% de la poblacio> pasar
Millora de que?
perque en un text no vinculant posi que Catalunya es una nacio sense mes efecte?
aixo ja ho se jo sense falta d'estatut
sobirania economica? si els diners no s'inverteixen en una economia redisributiva en
benefici del conjunt de la poblacio (cosa que de ben segur que no sera ) a mi me la pela que els cuartos se'ls quedi un burges catala o un burges espanyol la Caixa o Banesto, tot es el mateix
Per altre banda si l'MDT esta pel si critic haben fet campanya en contra perdera la poca credibilitat que li queda
Una ultima cosa, esteu segurs que hi haura referendum? fins ara cap politic ha parlat d'aixo |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per musikario |
07 oct 2005
|
aixo es demagogia... i demagogia de nivell de 2º de primaria... no cal donarli més importancia que una broma d'algu que no veu més enllà de les seves idees... |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per repeteixo.... |
18 oct 2005
|
perquè no us deixeu de tonterieeeees????
de debó creieu que una puta legislació més dels titelles de multinacionals cabrons que ens putegen la vida per fer millor la seva canviarà alguna cosa a millor??
desperteu, osties!!!! igual que les religions, les nacions són un invent de la burgesia per mantenir la classe precària entretinguda en parides i, sobretot, dividida
que collons importa un tros de tela, o un diccionari o un altre?? les coses importants estan al carrer, a la vida real, on gilipollades com "nacions", "idioma més o menys predominant sobre un altre" i "tal o qual govern de la generalitat tindrà més peles per repartir entre els seus peixos grossos" no canvien res de la merda en què ens obliguen a viure a tots i totes, batallant cada cop més per les coses bàsiques, vivenda, vida, dignitat, possibilitats de ser un ser humà enlloc de una màquina de produir i consumir al servei del govern de torn, escapar com podem de la repressió, de l'ull del sistema, escapar de ser morts en vida, escapar de tota la seva merda """ideològica""" amb que ens donen gat per llebre.. i vosaltres picant i tant contents
...la lluita està tan lluny d'aquestes parides-trampa que ni la deveu veure ja. |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per ANTI-JERKIS putajerc ARROBA botiflers.es |
18 des 2005
|
MIREU FILLS DE PUTA, EL FET DE QUE VOSALTRES SIGUEU UNS VENUTS AMB PROPÒSIT DE GUANYAR-VOS LA VIDA A COSTA DE LA GENT QUE REALMENT TÉ UN COMPROM�S DE LLUITA I UNA MENTALITAT NO US DÓNA DRET A ARREMETRE CONTRA TOTS AQUELLS QUE ANTEPOSEN ELS SEUS IDEALS A UNA BUTACA AL PARLAMENT I UN SOU DE DIPUTAT. ESPERO QUE LA GENT NO S'EMPASSI LES VOSTRES ACUSACIONS INFANTILS I VEGI QUE RERE AQUESTS ATACS S'AMAGA LA NECESSITAT DE SILENCIAR TOTS AQUELLS QUE PODEN POSAR EN RISC LA VOSTRA IMATGE RADICAL QUE OCULTA UNA JERARQU�A TOTAL I UN DESIG DE PODER COMPLETAMENT EGOCÉNTIC. |
Re: Campanya UNITÀRIA contra l'Estatut
|
per jiujiu |
18 des 2005
|
"INDEPENDENCIA O MORT"
Pues que sea MORT
Buen provecho. jejeje |
|
|