Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme
Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
20 set 2005
Mor Simon Wiesenthal, conegut per la seva dedicació a la recerca de fugitius nazis
estret del vilaweb.com


L'austríac Simon Wiesenthal, que era d'origen jueu i es va dedicar durant molts anys a buscar i ajudar en la captura de criminals de guerra nazis, ha mort aquest matí a casa seva. Tenia noranta-sis anys, i després de sobreviure als camps de concentració de Mathausen, més de la meitat de la seva vida se la va passar buscant informació sobre els fugitius nazis. Segons el rabí Marvin Hier, Wiesenthal va morir mentre dormia.

Wiesenthal va anar apuntant els noms de tots els agents nazis del camp de Mathausen, i en sortir-ne, va col·laborar amb les autoritats per trobar-los i identificar-los. Així va començar la seva creuada particular. Marvin Hier és el degà i el fundador del Centre Simon Wiesenthal, una organització internacional amb seu a Los Angeles dedicada a preservar la memòria de l'holocaust nazi.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
20 set 2005
Un jueu menys...
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
20 set 2005
Els 33 sou la polla, dieu tot el putut dia que no sou nazis i després sortiu amb aquestes, això sí, sempre per internet, mai teniu collons de passejar-vos tant campants pel carrer perquè sabeu que pilleu, sou uns fills de puta, a veure quan us moriu vosaltres!
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
20 set 2005
Fan fàstic aquests aprenents de nazis guiats per en Luisito Sureda, impune i ara "camuflat" en la desmemòria.

S'ha de tallar amb l'ambigüitat: els que van ser nazis ahir no poden gaudir de cap consideració avui.


Simon Wiesenthal, la lluita continua...
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
20 set 2005
I qyuè passa amb els genocides marxistes?

Què passa amb els 100 milions de persones assassinades en massa?

La lluita continua, sí, la lluita per ocultar la veritat i seguir impunes, oi, porcs?
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
20 set 2005
Wiashental, l'obsés que mai va dir una sola paraula de les "altres" víctimes, ha mort?

me n'alegro.
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
20 set 2005
pq feu tan fastic ADECAF i sempre sortiu amb el mateix tema? havera si hos mireu més a vosaltres mateixos i quan sigueu decents digueu algo, però encara hos falta molt....

salut!
comunisme o mort!
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
21 set 2005
Doncs estic d'acord... un jueu menos!

Per quan un caza sionistes ?
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
21 set 2005
Morts de primera.... jueus
Morts de segona.... gitanos, homosexuals, lesbianes, comunistes, anarquistes, dements, lletjos....

Morts de primera hui: ianquis, brits i jueus... tots ben blenquetrss i de la cultura judeocristiana
Morts de segona hui en dia: palestins i iraquians... arabs.

Xoc de cultures... guerra de clases!
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
21 set 2005
Quina manera més vergonyosa d'antisemitisme. Realment, fa vergonya. És com si per defensar els Països Catalans algú mostrés favorable a la mort de tots els espanyols!
I això que no va recordar les altres víctimes? Aquells a qui va enxampar eren genocides que no distingien a l'hora de torturar i assassinar jueus, comunistes, gitanos, homosexuals...
Aquests que tant odieu Israel haurieu de començar a reflexionar: si Israel existeix és perquè després de segles de persecució dels jueus a aquests no els ha quedat més remei que protegir-se creant un estat. Visiteu un camp de concentració i entendreu com un jueu pot desitjar que això mai no els torni a passar costi el que costi (per això van crear un estat i es van dotar de la bomba atòmica).
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
22 set 2005
per a "un tal" però el poble jueu no creà cap estat, els hi crearen els nord americans, ja que els interessava tindre als jueus de la seva part ja que tenen bastantes riqueses,empresses, com bancs... etc; Per quant un caçador de politics radikals jueus, com en Sharon, per part dels palestins?
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
22 set 2005
Perdona, però qui afavorí a la ONU en un principi la creació d'Israel va ser la URSS, i l'armament amb què guanyà la guerra del 1948 era txecoslovac.
Per la resta, plenament d'acord amb tu: que paguin aquells que han comès matances contra els palestins, de la mateixa manera que van pagar els nazis. Però també, de la mateixa manera que no es va esborrar els alemanys del mapa, que es respectin els drets del poble jueu.
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
22 set 2005
A leer:

http://www.vho.org
http://www.codoh.com
http://www.ihr.org
http://www.aaargh.com.mx
http://aaargh-international.org
http://www.nuevorden.net/c.html
http://www.radioislam.org
http://www.vho.org/Links.html
http://revision5.b3.nu
http://www.libreopinion.com/revision5
http://vho.org/Intro/P/
http://br.groups.yahoo.com/group/Revisionismo
http://p102.ezboard.com/brodohforum
http://www.econac.net
http://www.econac.net/index2.htm
http://rhistorico.tripod.com
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
22 set 2005
ADECAF: ia avorreixes una mica. Pel d'aquí damunt: Les paranoies estúpides revisionistes nazis no us les creieu ni vosaltres, no sé perquè ens les voleu fer llegir. Eh! pero lo de que no us ho creieu ni vosaltres ho dic molt en serio! realment no us ho creieu, sabeu perfectament que us heu inventat una parida negant l'holocaust.
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
24 oct 2005
trobo molt fort com encara podeu dir que és un jueu menys! Es posible que mirat i comparat amb el total de morts si, es un jueu més pero mireu-ho desde la part dels asesinats de cada persona en aquella especie de guerra injusta i tencada que va ser l'holocaust jueu. Un genocidi
Re: Mor Simon Wiesenthal, el caza-nazis
24 oct 2005
sense comentaris
Sindicato Sindicat