Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Setembre»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
            01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Accions per a Avui
18:00

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: laboral
Concentración de apoyo a los despedidos de Sas de Abrera
18 set 2005
CONCENTRACION DE APOYO A LOS DESPEDIDOS DE SAS DE ABRERA

- Jueves 22 de septiembre a las 10,30 horas en el Juzgado de lo Social nº 4 de Barcelona, C/ Ronda San Pedro 41

El pasado 9 de septiembre se celebró el juicio por Conflicto Colectivo interpuesto por la empresa SAS sobre la legalidad de la huelga realizada por la plantilla los días 20 de mayo y 2 de junio. En el juicio quedó meridianamente claro el incumplimiento por parte de la empresa de los acuerdos sobre el traslado del personal de SAS-ABRERA a las instalaciones de SAS-MARTORELL, así como la denuncia de estos acuerdos por parte de la empresa y su renuncia publica a cumplirlos. Motivo suficiente por si solo para dar legalidad a la huelga.

La única defensa de la empresa fueron los documentos de la Federación del Metal de Catalunya de CCOO. En primer lugar la desautorización de la huelga del día 2 de junio y su llamamiento al esquirolaje. En segundo lugar la disolución de los órganos de dirección de la Sección Sindical de CCOO de SAS y por último el nombramiento de una Gestora. ¡Cómo sí la legalidad de una huelga, no fuera fruto de la lucha de movimiento obrero durante más de 150 años y tuviera que depender de la bendición de las cúpulas de CCOO y UGT!

Ahora, el próximo jueves día 22 de septiembre se celebrara el juicio por el despido de los 7 compañeros/as miembros del Comité de Huelga ( 4 de CC.OO. y 3 de CGT). Es el momento de recabar la máxima Solidaridad con los 7 despedidos para su inmediata readmisión.

Por tanto, la Xarxa contra els Tancaments i la Precarietat llamamos a todos los trabajadores y trabajadoras a participar en esta CONCENTRACIÓN contra el despido de los compañeros, que en su lucha contra la precariedad y por el cumplimiento de los acuerdos firmados entre la empresa y el Comité en noviembre de 2004, han sido represaliados vulnerado el derecho de huelga y la libertad sindical.

- POR LA READMISIÓN DE LOS 7 DESPEDIDOS¡

-POR EL CUMPLIMIENTO DE LOS ACUERDOS¡

-BASTA DE REPRESIÓN SINDICAL¡

Barcelona, a 16 de septiembre de 2005

Xarxa contra els Tancaments i la Precarietat

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Concentración de apoyo a los despedidos de Sas de Abrera
18 set 2005
pues ese dia y a esa hora...como no vayan los liberados...
Re: Concentración de apoyo a los despedidos de Sas de Abrera
18 set 2005
Mira capullo, nadie te está pidiendo nada que tu no quieras hacer, lo mínimo que tienes que tener es un poco de solidaridad de clase, cosa que demuestras no tener o si la tienes debe ser con tus compas de tribu.
Solidaridad con todos los que luchan
Saludos libertarios
Re: Concentración de apoyo a los despedidos de Sas de Abrera
19 set 2005
No us insulteu, L'hora és aquesta perquè és quan es farà el judici, res més
Re: Concentración de apoyo a los despedidos de Sas de Abrera
19 set 2005
Aques és un article de la revista Catalunya de la CGT per tal de saber de què va el tema, una mica més.


âGreu atac a tota la classe obreraâ a SAS-Abrera

Com a resposta a les diverses aturades portades a terme per la plantilla de SAS-Abrera els dies 19 i 20 de Maig i el 2 de Juny, lâempresa va acomiadar set membres del Comitè de Vaga (3 de CGT i 4 de CCOO) de SAS-Abrera.
    La vaga va ser total i els treballadors i les treballadores de producció no van anar a treballar i van ser els dâOficines (que no estaven convocats a la vaga) els que van accedir a lâinterior de lâedifici, Lâempresa els va posar en producció, canviant-los el seu lloc de treball habitual i fomentant lâesquirolatge, ja que van ocupar el lloc de gent que estava en vaga. El mateix va passar amb els encarregats del torn de nit a qui l'empresa âva invitarâ? que es quedessin a fer hores durant el dia de vaga, no sortint de la fàbrica en 24 hores. Alhora, lâempresa no va permetre lâentrada a les seves dependències dels membres del Comitè de Vaga incomplint la Llei, utilitzant per a això als antiavalots de la Policia i la Guardia Civil, fins que es va presentar un inspector de Treball de guàrdia, davant el qual van haver de permetre lâentrada a lâempresa tant de lâinspector com dels membres del Comitè de Vaga, acompanyats de la Guardia Civil.
    El 27 de juliol, CGT va convocar una manifestació a Abrera contra la repressió sindical i per la readmissió dels 7 acomiadats, manifestació que va anar des de les portes de lâempresa fins a lâAjuntament i a la qual van participar més de 200 afiliats i afiliades de la CGT. Des de CGT es va exigir la immediata readmissió dels companys David Medina, Ãscar Ruano i Kim Vila, els acomiadaments del quals són considerats pels anarcosindicalistes âun greu atac a tota la classe obreraâ?.
    Finalment, cal destacar la contundent acta d'Inspecció de Treball feta pública a mitjans de juliol, en que Inspecció de Treball expedienta SAS-Abrera per vulneració del dret de vaga.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more

Sindicat