|
Veure comentaris |
Envia per mail aquest* Notícia
|
|
Notícies :: ecologia |
|
Mural de Maulets Mallorca |
|
per Maulets Mallorca Email: mallorca (nospam) maulets.org |
12 jul 2005
|
|
L’assemblea de Maulets-Mallorca continua amb la lluita contra l’especulació i en defensa del territori. |
Clica la imatge per una versió més gran  |
Clica la imatge per una versió més gran  |
Aquest cop s’han fet una sèrie de murals contra la destrucció de la zona del Parc de les Vies per part de l’Ajuntament de Palma. El PP va guanyar les eleccions municipals a Palma ja fa dos anys; al seu programa electoral prometeren soterrar les vies del tren per aixà construir un parc al damunt. Aquest parc estaria situat al carrer Jacint Verdaguer i es juntaria amb el Parc de ses Estacions, creant aixà un pulmó verd al centre de Palma. Pero fa un any la batlessa va presentar el nou projecte pel carrer Jacint Verdaguer: soterrar les vies del tren i al damunt construir una via de cuatre carrils que serviria per entrar a la ciutat de Palma. Aquest carril, obviament, estaria conectat amb una sortida de l’autopista. Aixó suposaria destruir la idiosincrà sia d’uns barris antics i peatonals, per convertir-los en una zona de passada per entrar a Ciutat.
Actualment, als diferents barris perjudicats per aquest projecte especulatiu hi ha una intensa lluita per aturar-ho, centrada en la feina de la plataforma de veïns del Parc de les Vies. Des de Maulets volem contribuir en aquesta tasca en defensa dels nostres barris de l’especulació i la destrucció que l’Ajuntament té preparada.
PROU ESPECULACIÓ, DEFENSEM LA TERRA!
Maulets Mallorca.
Juliol de 2005. |
 This work is in the public domain |
Comentaris
Pero quina mariconada es aquesta? una pintada? i que fareu amb aixo, fer riure ?
asfalt NO
... bravo xDDDD
zoo també!!(per a vosaltres s,cla),rars energumens n,vies d,extinció.
Perdoneu pero aixo no es molt serios.
Deu deu deu!!
zoo també!!(per a vosaltres s,cla),rars energumens n,vies d,extinció.
Perdoneu pero aixo no es molt serios.
Deu deu deu!!
-Potser no sabeu que dur a terme una lluita en un terreny hostil és dur i difÃcil per tant aquests joves haurien de tenir com a mÃnim el vostre respecte.
-Em fa molt fà stic que fèu servir comentaris homofòbics i per tant sexistes per mostrar la vostra opinió
-Ja que teniu tant temps per perdre, com a mÃnim plategeu una alternativa a la lluita que fa aquesta gent, sinó...CALLEU!!
Salut i endavant amb la lluita, per uns PPCC socialistes i reunificats.
Una altra cosa, tant de bo alguns principatins anassin de viatge a Mallorca i veiessin el difÃcil que és lluitar en un ambient tan hostil. Llavors supòs que deixerien de de dir tonteries, però bé, fins aleshores: Paciència.
ÀNIMS COMPANYS DE MALLORCA!!!
pero bé k us he d'explicar, si despotriqueu contra unes sigles, no contra una acció...
Tanmateix, poca experiència en milità ncia té una persona que diu que un mural és inútil. Siusplau, quan una persona desde ben petita, creix en un entorn on el que l'envolta són cartells, pintades, murals, d'una determinada ideolgia, es va impregnant del que es manifesta, poc o molt. A més, és una forma de que la gent que no és d'allà i hi passi, s'adongui que hi ha un conflicte.
També, està ben clar que no tens nidea de la lluita organitzada. Al meu poble, per posar u exemple, les pintades o murals que fem han de ser molt concretes, perquè surten els plens municipals i es discuteix per quina raó han sortit. Per tant, realment creus que és inútil?
Primer aprèn, després parla.
Salut i endavant Maulets de Mallorca!
Més val això que res, capullos!!
aneu a cagar!
Potser no es una acció gaire important xro com a mÃnim es fa alguna cosa q ja es molt
Acció directe!!
PPCC INDEPENDÈNCIA I SOCIALISME!!
mallorqui (nospam) hotmail.cat
Parc si, asfalt no!
Es una plataforma de Veïns que en vers de fer carreteres d'amunt el metro que construeixen a Palma es faci un parc que bona falta l'hi fa a una ciutat on el concepte de terrenys verds i parcs n'ha sentit parlar ben poc.
Pot ser una pintada no fa res, però al devora hi ha totes les cases amb les banderoles amb aquest lema, més una actuació constant per que això sigui posible.
La pròxima vegada més informació!
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more