|
Notícies :: antifeixisme |
DEMÀ: Concentració en suport d'antifeixistes encausades
|
|
per Taronja de plà stic |
01 jun 2005
|
|
Salut Companys/es!
Demà dijous seran jutjades 8 persones de les terres de ponent acusades de participar en els aldarulls que es và ren produir el 12 d'Octubre de 2001. Ens trobem malauradament davant un altre muntatge policial, ja que aquestes persones foren detingudes a Sants-Estació justament quan arribaven de les seves poblacions, aixà doncs, mai van arribar a assistir a la manifestació.
El fet s'agreuja si tenim en consideració que entre les encausades es troben els tres companys de Torà , detinguts i empresonats pel jutge Garzón fa més d'un any, i amb el seu respectiu judici pendent. Una posible sentència condemnatòria en el judici de demà seria fatÃdica pels companys de Torà , ja que serien jutjats amb precedents al seu proper judici, fet que suposa un més que probable re-ingrés a presó.
Per tot això, s'està preparant una Concentració de suport a les companyes encausades. Aquesta tindrà lloc demà dijous a partir de les 10 del matà davant els jutjats (Passeig LluÃs Companys de Barcelona). És molt important el suport de tothom!
n'estem fartes de judicis a l'antifeixisme!
Exigim l'absolució de les encausades!
12 d'Octubre sempre antifeixista!
DEMÀ TOTHOM A LES 10 AL PASSEIG LLU�S COMPANYS! |
![](https://barcelona.indymedia.org/images/licenses/norights.gif) This work is in the public domain |