Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Notícies :: antifeixisme
Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Un fantasma recorre la beatífica Cataluña: ese fantasma se llama inmigración. Para la entelequia "cataluña" que ha vivido durante años, con la complicidad de cierta izquierda, alimentada de victimismo , blandiendo la espada del odio contra el "otro", que primero era el "estado" luego el "policia".. y ahora ? El discurso nacional catalán que contaba con el guiño autocomplaciente del victimismo y de responder a una supuesta causa liberadora, social ( y no reaccionaria ) se da de bruces contra si misma cuando es el "otro" el que blande la espada de la liberación social, de la ilustración y emancipación frente al poder y a las instituciones. Pues ahora la policia es nacional catalana ( Mossos ) , ahora el poder es nacional catalan ( Nuevo estatuto ) y ahora, y no como al principio de la transición, la administración con todos sus aparatos es 100% monolingue... pero catalana. Ahora la EI parece más bien un bastión reaccionario que defiende al mismo tiempo que anhela la Edad de Oro perdida. Y el futuro es más negro que nunca ( más multicolor, xarnego, rumano, arabe, hindu o chino ) y ese futuro cada vez está menos asociado a la entelequia "cataluña" y a su imaginario mítico colectivo : lengua catalana, y su conglomerado fetihicista de mitos. Y no solo eso. Sino que el "otro" tiene su propio conglomerado fetichista y sus propias mitologias , su propia tribu, aunque menos sublimadas, más rudimentarias y sin el respaldo de una intelligentsia prestigiosa y nacional ( sin el respaldo de arriba quede dicho ) y aquí empieza el problema, cuando el Otro quiere ser el Otro y se le rechaza, y devuelve al autóctono, al mitificador, con su misma moneda: tribus fetichistas, gettos cerrados, llenos de resentimiento, marginados que remueven la herida con la automarginación, los excluidos que acaban haciendo bandera de la exclusión, porque no les queda otro remedio: Latinkings, Killos chandaleros, .
Pero qué se puede esperar cuando destacados dirigentes de Erc piden la prohibición de la Feria de Abril ? O cuándo piden que el Otro deje de ser Otro, la asimilación pura y dura, y pasar por la lobotomía de la entelequia nacional catalana, la "normalización" linguistica, cultural... incluso étnica como ya han llegado a decir muchos, y muchos piensan ( Heribert barrera, ferrusola, Unc .. ).
Ese fantasma es el xarnego. Sea killo chandalero, sea ecuatoriana latin king, sea rumano de bellvitge. Todos tienen dos cosas en común: no entran dentro del juego de máscaras del fetichismo "identitario" catalán, porque no se lo creen y están en su derecho de no creerselo, y están doblemente excluidos: en lo económico y en lo ideológico. Son el Otro del Otro. Doblemente excluidos. Ya no solo son marginados ( voluntariamente por los autóctonos que desdeñan y desprecian sobre todo en la cataluña profunda , sistemáticamente, al otro, al otro que no habla catalán y más aun al otro que se niega a dejar de ser otro, y que se niega a ser asimilado ) de formar parte del "Nosotros" como entelquia nacional, mítica ( la construcción legendaria de una lengua y nación catalanas, incluso una etnia ) sino que además tampoco forman parte del "Nosotros" en tanto subversivo, bienpensante, politicamente incorrecto de clase media: son clases bajas ( ganen mucho dinero o no en la obra esto es irrelevante, son espiritualmente del lumpen, pues ganen lo que ganen carecen de estudios, viven en ciudades dormitorios y sus trabajos son temporales ) y esto lleva a una tercera Otredad.
La tercera Otredad es la más peligrosa, y si las otras dos anteriores Otredades les convierten en objetivo del racismo nacional catalan ( el otro que no es del nosotros nacional, el otro que no es del nosotros sociologico , inculto, vulgar, chandalero ) la otra Otredad es el modus vivendi que va asociado a ser doblemente Otro, esta Otredad que es como el espiritu santo trinitario de lo Otro, es la Otredad de la amoralidad.
El xarnego, el lumpen, el triplemente otro ( no nacional, no estudiante-bienpensante, ) es además no-moral. Ya se ha subrallado en otros comentarios que consumen droga o que tienen una vida sexual demasiado licenciosa.
Y eso saca por fín una máscara más: la entelequia pequeñoburguesa nacional catalana no solo va asociada a la mitologia legendaria de la lengua y de la cultura ( de la sangre y el suelo en la privacidad ) o a la corrección politica propia del bienpensante, sino que va asociado al Puritanismo.
Es el Otro, el que consume drogas, es el Otro el que cuenta con mujeres descomplicadas, es el Otro el putero, es el Otro el outsider.

Se va captando ya el Leviathan en su conjunto y no sus aletas, que es la entelequia pequeñoburguesa, que las conservadoras ( y fascistas como vio Willehelm Reich ) que siempre han sido las clases medias, ni del todo capitalistas, y por ello psuedo anticapitalistas, ni del todo obreras, y por ello también anti proletarias, anti lumpen, al que desprecian por su conducta anarquizante: la amoralidad del xarnego, el consumo de drogas, la prostitución de las mujeres xarnegas ( killas, discotequeras ) .
Y este coctel de clases medias, espantados y resentidos por un lado frente al acomodaticio autóctono vendido al sistema ( el botifler ) y por otro espantados y angustiados frente al que carece de toda máscara, de toda identidad ( el lumpen, el triplemente otro ) tiene un nombre: nacional-socialismo.
Pues fue en Alemania, donde las clases medias pequeñoburguesas ( profesores, farmaceuticos, policias, artesanos y gente de la alemania rural ) como hoy en cataluña ( estudiantes, provincianos de comarcas y Mossos ) son los que articulan el discurso del miedo, el miedo que apunta ligeramente a arriba ( hacia el gran burgues vendido a la entelequia españa, al otro ) y visceralmente hacia abajo ( hacia el triplemente otro, el lumpen que está por debajo ).
Los nazis apuntaron demagogicamente al capitalismo autóctono y a los liberales carentes de "espíritu" pero sobre todo apuntaron al que estaba por debajo de si y podia ser victima de su proyección y delirio neurótico: el judío.
En cataluña, tiene un nombre: el xarnego.
Que los nacional - socialistas catalanes ( pues se declaran sociales y revolucionarios, como los nazis, y nacionales, como los nazis, y son de clase media, como los nazis, y desprecian al lumpen extranjero, como los nazis, y al gran burgues vendido, como los nazis ) se disculpen diciendo que su nacionalismo no es racista, que su nacionalismo es integrados y no niega al otro, y que no condenan al xarnego por ser xarnego en si, sino porque no se integra, es solo una excusa absurda. Hay muchos tipos de racismo ( el más crudo el que no deja ni posibilidad de integración, de cambio de identidad ) pero el racismo linguistico, el racismo que impide al otro ser otro, el racismo que expulsa al castellano de la administración, el racismo que codena el modus vivendi del otro y que pide la prohibicion de la feria de abril, el racismo que estigmatiza todo lo bizarro, bochornoso y cómico, como propio de xarnegos ( como por ejemplo buenafuente y compañía que siempre que cuentan chistes lo hacen en español, que siempre que insultan lo hacen en español y que ya han creado dos fantoches racistas, dos prototipos que caricaturizan amablemente lo que detestan: el palomino y el neng. Siempre el Otro.)
También los nazis tenían a su buenafuente: Julius Streicher quien en la revista Der Sturmer caricaturizaba jocosamente, con ingeniosa humor, el modus vivendi ( licencioso sexual ) del Otro, en este caso el Judío al que caracterizaba exactamente igual que la intelligentsia nacionalista ( buenafuente, Calçada ) algo grotesco, que habla en argot y con ademanes irrisorios, algo despreciable en suma.Y ello es algo agradabel que satisface la buena conciencia del pequeñoburgues nacional de clase media.

Ha habido demasiados apuntes sociologicos y antropologicos de lo sucedido en Berga. Pero ninguno ha apuntado a la raíz.
Todos han sido exculpatorios y los más cínicos han pretendido extraer de ello una lección ideológica para mantener su onanismo particular.
Pero lo que pocos se han atrevido a decir, que lo que ocurre en cataluña es la moneda con que se paga al qeu durante años ha blandido al Otro. El karma recogido y acumulado por el nacionalista catalán al que ahora le estalla la bomba en sus propias manos.
Pues quien recoge vientos recoge tempestades. Si fuerte Identidad, su fuerte máscara, su fuerte entelequia y mitologia nacional, ha proyectado de rebote, como un boomerang el nacimiento de una nueva identidad, hija de los excluidos, el Otro que se rebela sin objetivo alguno: el resentimiento frente a la exclusión. Y a ese Otro al negarlo se le ha convertido en la proyección de la negación: la negación de la negación.
Si Cataluña quiere ser una región normal , si pretende asumir que existen otros, si pretende la convivencia, y el civismo, si asume la carta de ciudadania de los derechos del hombre, no le queda más remedio que abandonar su entelequia nacional y su discurso mítico. Si quiere que el Otro no la engulla ni la niegue, ella debe dejar de negar y engullir al Otro. El nacionalista debe quitarse su máscara y entonces el Otro también se quitara la suya. Allí donde no hay identidades ni panaceas, ni máscaras ni mitologias , ni totems ni entelequias, impera la libertad.

Por eso es necesaria en cataluña una tercera fuerza, más alla del discurso nacionalista catalán, y más alla del resentimiento que este provoca. Una tercera fuerza que aglutine a la ciudadanía y a sus derechos. Una tercera fuerza que no haga bandera de ninguna identidad , ni de ninguna mascarada neurótica. Una tercera fuerza que haga por igual ciudadano tanto al pequeñoburgues autóctono, como al lumpen de bellvitge.
Y la ciudadanía no puede articularse en un discurso nacional que niegue al otro.
Es necesario un nuevo partido en cataluña.
Un fantasma recorre cataluña.
El 7 de junio saldrá a la Luz.

This work is in the public domain

Comentaris


Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Tu eres un mierda
30 mai 2005
Ahora resulta que la culpa que recibamos la violencia españolista es por culpa de los propios catalanes. Pero tu sabes lo que dices, o haces pura demagogia criminal.
Mira la violencia la a fomentado el estado, mas de 30 personas han muerto por la violencia ultra, y siguen actuando impunemente, si hubiesen sido 30 policias pues otro gallo cantaria. Pero claro son catalanes, inmigrantes, negros, gente de izquierda, Chusma que tiene la culpa de todo no?.
Anda vete a cagar tu y tu mierda de partido.
Idignacion es lo que sentimos,basta ya de mierda violenta españolista

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Atenció a la justificació recargolada de la volència feixista.

Òbviament adduint la imaginativa i cínica mentida que qui està oprimit és un mitològic sector castellanoparlant de la societat catalana.

És tan òbvia la mentida que per això mai ha colat, com tampoc ara colarà i us tornareu a fotre de lloros contra la realitat: Catalunya és plural, però al seva pluralitat no està, ni estarà al servei d'Espanya.

Apa Boadella, ara t'hi has lluït! amb això de volguer organitzar el lumpen-feixistoide per tal de sublimar la teva frustració i el teu autoodi!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
colla de burgesots paràsits (boadella, tubau, de carreras...)

només volen dividir als treballdors en base a la llengua !

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Tinc la gran esperança que el futur President de la República Catalana, sigui una persona de procedència amazic, i així s'acabi amb el xandalisme-garrulisme-xuleria-masclisme-feixista-espanyolista.
Serem un estat independent i obert a tothom. Au, salut.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Ves a la merda!!
Mira ke s´ha de ser cínic per abocar merda d´akesta naturalesa després d´un assassinat!!
Puta Expanya!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Aquests feixistes Españols, aquests nostàligcs del Franquisme que apunten al procés de recuperació i consolidació de la identitat nacional catalana com a orígen i causa de la violència feixista, són els que voldrien que Catlaunya continués sent Española, per a ells el problema és que a España es parli quelcom més que Español i que a España hi hagi més visions de l'Estat al marge de la visió unitària i sacrosanta del Franquisme. Són aquests feixistes que construeixen la identitat nacional española sobre la supressió de qualsevol altre identitat els que veuen el català, el Gallec o l'Euskera com a font de problemes..clar...cuando las cosas se resolvían en castellano, eso no pasaba...y si pasaba, se fusilaba al catalán, Gallego, Comunista, Vasco, Homosexual, o fuera del orígen que fuera el responsable del "problema" y tot resolt. Fora els feixistes Españols del Forum Babel i del PP de Catalunya, que ens deixin tranquils.

Per a acabar permeteu-me que em dirigeixi a aquests Nacionalistes Españols Imperialistes que s'amaguen sota la farsa del "No nacionalisme" amb aquestes paraules d'un dels Fundadors o del gran Fundador del nacionalisme Gallec:


IMPERIALISTAS FRACASADOS

"Prohibíchedes o galego nas escolas para producir no esprito dos nosos rapaces un complexo de inferioridade, facéndolles creer que falar galego era falar mal e que falar castelán era falar ben. Espulsáchedes o galego das eirexas, facendo que os representantes de Cristo esplicaran o Evanxeo no idioma oficial, que o povo non falaba nin comprendía ben. Refugáchedes o galego ante ós Tribunaes de xusticia e chegáchedes a castelanizar bárbaramente as toponimias galegas. ¿E de qué vos valeu? Porque dispóis de máis de catro séculos de política asimilistica, exercida con toda riqueza de astucias e violencias, o noso idioma está vivo. Sodes, pois, uns imperialistas fracasados.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Nota de Premsa 29.05.2005 21.00 h

COMUNICAT DE LES ENTITATS JUVENILS DE BERGA

A tots els mitjans de comunicació:
En relació a les informacions publicades durant les darreres hores sobre l’assassinat del jove berguedà Josep Maria Isanta el passat divendres 27 de maig, les entitats juvenils de Berga, com a testimonis presencials de primera mà, volem manifestar els següents punts:

-Els fets es van iniciar cap a les 10 de la nit, quan el grup de joves que posteriorment realitzaria l’agressió mortal va començar a provocar aldarulls sense motiu aparent al Passeig de la Indústria de Berga, a uns 500 metres de la zona de barraques on se celebrava el concert de les entitats juvenils de la ciutat.

-Tot seguit, van iniciar la persecució d’un jove veí d’Avià, a qui van propinar dos cops de puny i van continuar amb l’agressió d’un altre noi, que va fugir en direcció a la Plaça Viladomat i a qui van perseguir durant uns metres. Després d’aquest atac, testimonis presencials van escoltar com els agressors cridaven: “Vamos a por más�. En aquell moment, alguns dels vianants ja van avisar per telèfon als Mossos d’Esquadra.

-Al cap de dues hores, a les 00.15, el grup, format per una quinzena de persones, es va dirigir ja cap a la zona del concert, a l’avinguda del Canal Industrial, mostrant armes blanques i cinturons. Durant uns minuts, van anar entrant i sortint de la zona en actitud amenaçadora i cada cop que tornaven ho feien amb més gent. Es van anar a reunir a la rotonda situada sota l’escenari i es van dir entre ells: “Están allí. Vamos a pillarlos�, en referència genèrica al públic del concert.

-Tot seguit, van començar a córrer cap a la barra del centre i a agredir indiscriminadament els espectadors. Alguns d’ells es movien per darrera de l’escenari. El grup es va mostrar cada cop més exhaltat i van tornar a exhibir les armes. De resultes d’aquest atac, un primer espectador ja va patir ferides d’arma blanca.

-Alguns ferits van intentar fugir en direcció al supermercat Caprabo, a la banda est del recinte, però alguns dels agressors els van perseguir.

-La baralla es va desplaçar darrera l’escenari on van continuar les agressions amb arma blanca. A l’alçada del bar Cati, van començar a agredir quatre persones. Entre elles hi havia Josep Maria Isanta, a qui van arrossegar i van apunyalar al cor, tot i que es va poder escapar amb l’ajut d’un amic en direcció al carrer Manso Solà. Mentre fugia, va exclamar: “Atureu-los, que m’han apunyalat�.

-Va ser en aquell moment quan van arribar dotacions dels Mossos d’Esquadra. Els espectadors assenyalaven el carrer Manso Solà per fer-los saber cap on s’havien desplaçat els agressors –tot i que alguns dels agressors van aconseguir dispersar-se entre la gent. La policia va practicar les tres primeres detencions. Mentrestant, la gent va demanar a la policia que no marxéssin perquè hi havia més agressors pels voltants, per la qual cosa els agents van procedir a noves detencions. Tot i això, se’ls va insistir que encara hi havia més presumptes implicats i un dels agents va respondre: “Adreceu-vos a comissaria i feu la denúncia�. En tot cas, davant la insistència de la gent, van acordar que tornarien al cap de 15 minuts amb un altre cotxe patrulla. No obstant això, al cap d’uns instants alguns dels agressors que no havien estat detinguts van tornar a passar per la zona, en un moment que novament no hi havia presència ni dels Mossos d’Esquadra ni de la Policia Local, i els espectadors van optar per dispersar-se.


Per tot plegat, manifestem:
-Volem deixar molt clar que, en contra del que s’ha dit a molts mitjans de comunicació, no va ser una baralla entre bandes sinó una agressió unilateral i premeditada, sense motiu aparent, contra els espectadors del concert, que era organitzat de manera comuna per entitats juvenils de diferents ideologies.

-Les entitats juvenils constatem que el resultat final de l’agressió va ser de nou ferits de diversa consideració, tots ells espectadors del concert, a més a més de la víctima mortal.

-Aquest dilluns dia 30 de maig, s’ha convocat una concentració unitària davant els jutjats de Berga, de les 8 a les 14 hores. Es demana la participació de tots els veïns.

-S’ha obert un número de compte corrent per afrontar les despeses d’advocats per presentar les pertinents denúncies en relació a l’agressió.
Num: 2041-00-3278-0040055209
Titular: Centre d’Estudis Josep Ester Borràs
Entitat financera: Caixa Manresa


http://www.berguedallibertari.org

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Aconsello als feixistes espanyols que després de l'assassinat d'un noi català per colons espanyols i tal com estan els ànims no juguin amb la paciència del poble català que tot té un límit. O Caixa o faixa,he,he,he.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
El feixisme català serà mort. El nacionalisme que vol excloure la llengua de més del 60 per cent dels catalans, la llengua castellana, a la fira de Frankfurt, el nacionalisme que només es solidari amb l´inmigrant si parla en català pero que el desprecia alhora per la seva cultura autòctona, el nacionalisme excloent que busca culpables de la seva incompetència acusant d´espanyolisme i feixistes a quatre proletaris marginats de la societat.
Molts esperem que el fantasma del 7 de Juny ens vingui a alliberar.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
ghahahahhaah que bona xarnego, tambe tenim camares de gas per exterminar-hos mira que ets imbecil, aixo del 60 per cent de castellano parlants? de la orella s'ho treu, per cert que sapigues que jo no desprecio els castellans de fet parlo amb castella si estic parlant amb algu que el parli i no visqui a Catalunya però mai ho fare amb algú que coneix la meva llengua seria d'imbecils a i si no t'agrada parlar catala torneten del cau on has sortit imbecil!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
tant immigrant es un espanyol com un marroqui, k su posin al cap.

Si un es benvingut l'altre tb. una mica d'interes per la terra k us acull collons, ni k sigui per educació!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Osigui,
que per ser ben acollit tinc de renunciar a la llengua materna del 60% de la gent de Catalunya?
El problema es que el que vosaltres dieu "lerrouxisme" està mort a Catalunya...peró aviat vindrà.
Som mès.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
atontat, ningu et diu que renuncis a res
30 mai 2005
aqui el que es demana es que la gent aprengui la llengua d'on va a viure

pel que fa al tema de la noticia, el mes clar es l'exposicio que ha fet flp a:

http://barcelona.indymedia.org/newswire/update/index.php

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Un fantasma recorre Cataluña: el fantasma del 7 de junio.
Francisco Caja ha vuelto a ser linchado. Pero el lumpen marginado se rebela y el nazionalismo excluyente está recogiendo las tempestades que ha sembrado. Su máscara identitaria se le vuelve a la contra , como un tiro en la culata.
Nosotros los inmigrantes, nosotros los xarnegos, seamos de donde seamos, no podemos aguantar más está situación de ostracismo y de claudicación de nuestros derechos linguisticos fundamentales.
El 7 de junio VUELVE LA LLAMA DE ALEJANDRO LERROUX
SALVE LERROUX !

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Allà condemnen l'exercici de la violència per part de sectors del poble basc en contra de les forces d'ocupació, els seus espies, els seus traficants de droga i l'aparell civil i politic que respalda l'ocupació.

Diuen que res justifica la violència, que tots els terrorismes s'han de rebutjar vinguin d'on vinguin, que cap causa politica justifica una mort, que l'ús de la violència o simplement la no condemna d'aquesta, o encara que es condemni beneficiarse indirecta i hipotèticament d'ella és il.legitim, immoral, nazi ... i ves per on a Catalunya fan tot el contrari : no només no condemnen, sino que justifiquen, amparen, treuen importància als assassinats de la killeria prefeixista espanyola (pre perquè no ho són per decisió conscient, és el seu espanyolisme natural el que els hi porta). I res, encara els hauriem d'aplaudir i hauriem de dir : sí senyors, als catalans robeu-nos més amb més dèficit fiscal, emporteu-vos més obres d'art (Miró, Dalí, ..) als vostres museus de Madrid, no ens torneu els papers, i mateu-nos, perquè som culpables ...

Quina barra. Mereixen morir penjats de la forca. Tard o d'hora, amb Catalunya independent, seran ajusticiats.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
No dejo de pensar que el problema también es que el Catalán es pobre y se está empobreciendo. Su burguesía no se puede comparar a su homóloga francesa, por más que se quiera. Creo que todos estarán de acuerdo que las diferencias empiezan en el nivel educativo y prosiguen con el poco nivel adquisitivo. Y como vamos viendo, luego se traducen en las urnas. Os digo una cosa, yo vivo en VIC, pleno centro de Catalunya y veo cosas espantosas por todos lados. Lo que más tristeza me da es la mezcla de ignorancia, pretensión y apariencia. Se está creando un caldo de cultivo en la Cataluña profunda realmente sorprendente. Personalmente viví 4 años en Bruselas y tengo la sensación de "dejà-vu". Por un lado la burguesía en decadencia y por el otro los desarraigados matando y peleando en las calles exterminando a los "rubitos". Sin embargo, no es igual. Es mucho más desorganizado y ese es el problema (bueno, no es que estemos en españa si no quereis, pero estamos en el sur y eso hay que entenderlo).
La ilusión de la burguesía catalana de ser europeos y así situarse en una posición de poder es completamente falsa amigo, bueno, es eso, una ilusión. Esta busguesía no es competente, no está preparada, no tiene ideas y no sabe cómo copiar a los de arriba sin meter la pata. La raíz del problema no creo que sea comparar alemaña con catalaluña y decir que Cataluña es facha cuando siempre ha luchado por la igualdad y el respeto, eso no es viable, tendrías que saberlo. Creo que la raíz está en que aquí cada vez nos tratan peor a tod@s. ¿ crees que es un asesinato político ? ¿ realmente crees, alguien cree que ese fué un asesinato político ? Pues para mi un asesinato político es trabajar por 5 euros la hora. Eso es un asesinato político. Mientras los jóvenes se matan en la calle la burguesía catalana rie y lee a Balzac sumidos en su decadencia espamódica. ¿ Porqué no se nos paga más, porqué tenemos que ir de curro en curro, porqué si se nos mete la mano en la cortadora de pan, aunque nos quedemos sin dedos tenemos que seguir,!!?? sabes que pasa , que eso día a día, el desorden laboral y la precariedad de los desarraigados puede ser una coktel explosivo.El desarraigo cultural ya ha llegado, pero es que encima nos pilla sin un duro... y eso es caldo de cultivo para mala alcurnia, valla si lo es... hay que apuntar hacia arriba para pedir explicaciones, no decir que claro "como son cuestiones políticas (intangibles), nadie tiene la culpa..." venga, venga, que hace muchos años que nadie mata ni muere por una idea. (ahora se escriben mails desde casa y se esconde la mano).

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Esto no puede quedar así, exigimos cambio en cataluña. Basta de opresión, de recorte de libertades, de racismo, de ninguneo linguistico.
Un fantasma recorre cataluña: ese fantasma se llama 7 de junio.
ENDAVANT PACO CAJA !

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Yo también soy inmigrante compañero, y castellanohablante. En concreto soy porteño, de buenos aires. Vine aquí en busca de trabajo , dada la situación lamentable de mi país, y me encuentro con un sinfín de problemas para encontrarlo. Hasta el momento sigo en el paro y pese a mi óptimo nivel de estudios y experiencia laboral, la respuesta es siempre la misma: usted no habla en catalán. Eso sin contar las continuas recriminaciones de las que soy objeto, por no hablar catalán, por no ser de ellos. Y en definitiva, como bien apuntaste, por ser el Otro.
Aquí todos somos xarnegos y como dijo Kennedyy "Yo también soy Berlinés"
Hoy en cataluña todo aquel que luché por la libertad, es Xarnego.
El 7 de junio yo también me apunto a la liberación y por el cambio en cataluña.
Un fantasma recorre esta tierra: el fantasma de los desposeidos, de los desarraigados y de los marginados.
Por una alternativa de IZQUIERDAS Y NO NACIONALISTA

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Un fantasma recorre cataluña.
30 mai 2005
Un grupo de notables intelectuales catalanes ha creado una plataforma contra la "uniformidad nacionalista" en Cataluña que pretende ser el germen de un nuevo partido "constitucionalista".


Según adelantaba ayer la edición del diario "El Mundo" en Cataluña, un grupo de notables intelectuales catalanes ha creado una plataforma cívica contra la "uniformidad nacionalista" y con el claro objetivo de promover un nuevo partido político de carácter "constitucionalista" desde el que se pueda hacer frente a la oficialidad política actual en esta comunidad autónoma.

Forman parte de este grupo, entre otros, el actor Alberto Boadella, el filósofo Xavier Trías, el periodista Arcadi Espada, el abogado Francesc de Carreras y los escritores Félix de Azúa, Miquel Porta Perales, Iván Tubau y Xavier Pericay. Su objetivo es situarse dentro del constitucionalismo y en el lado izquierdo del PP, creando desde esa posición una formación política al estilo "radical italiano", integrada por personas de diversas tendencias.

Los integrantes de este colectivo, muy críticos con la situación política actual, creen que Cataluña se encuentra en una posición "inimaginable hace años", producto de una alianza entre el PSC de Maragall y la ERC de Carod-Rovira que han provocado "que la situación sea incluso peor que con CiU", según afirman.

El próximo 7 de junio está previsto que este foro presente un manifiesto con las líneas maestras de su proyecto, con el que pretenden competir "con la uniformidad actual de la clase política catalana". Los promotores creen que hay una "bolsa electoral" en Cataluña formada por muchos ciudadanos, "a quienes siempre se ha considerado apolíticos" y por los que nadie se ha preocupado de representarlos bien.

El nuevo partido catalán, una vez formalizado, se registrará oficialmente para defender, según dicen, los intereses de "muchos catalanes que no se sienten nacionalistas" y que están molestos porque en Cataluña es actualmente muy difícil discrepar del "catalanismo" oficial porque no es políticamente correcto.

La realidad verdaderamente radical, de izquierdas, con espíritu libertario, y no nacionalista es posible. El radicalismo antinazionalista y libertario se organiza.
Un fantasma recorre cataluña: el despertar de la conciencia de ciudadanía en los inmigrantes y el pueblo xarnego de cataluña.
El Otro.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
a
30 mai 2005
Aneu a fer la mà ... fracassarà el paco caja, el merda del boadella, el allunyo vidal quadras i tota aquesta gentola lerruxista. Com ha passat sempre. I sinó, al temps ...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Cómo manipula el nazionalismo étnico catalán las cosas !
Una pandilla de delincuentes desarraigados, víctimas a la vez de la triple exclusión del nazionalismo étnico catalán: exclusión étnico-linguistico-racial , exclusión económica capitalista, exclusión puritana moral. Esos excluidos pasan a ser los opresores !
El Lumpen pasa a ser el poder opresor !
Semejante arte de magia y transformador de la realidad no se veía desde Goebbels y desde el Tercer Reich !
Bravo por la manipulacion nazionalista y por su racismo visceral !
Es necesario el cambio en cataluña
fantasma del 7 de junio !

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Cronica de una tergiversacion , los hechos de Berga.
30 mai 2005
- Unos inmigrantes excluidos, es decir triplemente excluidos ( racial-etnicamente, economico-socialmente y moralmente por el puritanismo imperante ) , excluidos por el nazionalismo étnico catalán y por sus cachorros ultra violentos de los llamados movimientos sociales pasan a ser, como por arte de magia:
- unos opresores
- unos fascistas
- unos financiados desde arriba y socorridos por la policia, además por la policia nacionalista catalana.

Tremenda esquizofrenia delirante !!

Los inmigrantes, los excluidos pasan a ser fascistas !
Los ecuatorianos, polacos, sudamericanos, magrebies y los 4 de granada pasan a ser fascistas y racistas !
Los excluidos del lumpenproletariado, delincuentes, sin recursos, pasan a ser el todopoderoso y temible "estado español" y poder en la sombra que conspira contra la sacrosanta cataluña !
que tremenda manipulación !
Como en el pais vasco las víctimas pasan a ser los culpables !
Se proyecta en el otro todo lo que uno es !
Los racistas nacionalistas catalanes proyectan su racismo en el otro hasta llegar al delirio y a la paranoia: ahora el racista es el ecuatoriano, el polaco, el sudamericano y los 4 de granada.
Los pequeñoburgueses nacionalistas catalanes proyectan su buen statu quo en el otro, reivindicando el comunismo y la liberacion social: frente a un otro que es lumpenproletariado !

Viva la esquizofrenai nacionalista catalana !
Una sociedad enferma como la catalana, que persigue racialmente al inmigrante, que niega sus derechos y cultura, Y ENCIMA LE LLAMA RACISTA, que excluye economicamente al inmigrante, que vive solazada en el mundo pequeñoburgues y universitario, Y ENCIMA PRETENDE EL SOCIALISMO Y ACUSAR DE FANTASMA DEL PODER AL LUMPENPROLETARIADO !

Es necesaria la reaccion verdaderamente DE IZQUIERDAS Y VERDADERAMENTE CONTESTARIA CONTRA LOS PODERES FÃ?CTICOS, VERDADERAMENTE REVOLUCIONARIA Y ENEMIGA DEL CAPITALISMO, Y POR SUPUESTO NO NACIONALISTA
BAJO EL ESPIRITU DE LERROUX, UN NUEVO PARTIDO RADICAL, LIBERTARIO Y NONAZIONALISTA NACE A LA LUZ PUBLICA
EL FANTASMA DEL 7 DE JUNIO !
ENDAVANT PACO !

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Un fantasma recorre cataluña.
30 mai 2005
...Sabater, Fernando Sabater al habla...¿¿que??, la guerra para cuando?, coño ya era hora!
arribasspania!!!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Un fantasma recorre cataluña.
30 mai 2005
Ostres molt maco, molt ben manipulat. Per ser un feixista espanyol amb tots els tics racistes possibles. Per començar acuses de les teves accions i les dels teus acolits, feixistets que maten. No rebenten actes, de forma totalment justificable al no estar d'acord en el vostre discurs excloent i instigador d'intolerància i feixisme sino que maten a qui pensa diferent. I a tu no s'etocurreix altre cosa que comparar això amb la suspensió d'un acte polític fet precisament amb la finalitat de provocar! Ets la vergonya d'aquest país tu i tots els teus autoanomenats intelectuals. Siguem seriosos que encara hi ha una diferència entre intelectual i vividor.

Que en Francisco Caja s'autoanomeni filosof, sols perque ungovern feixista que presidia aquest país li va dir que ho era, i ara ningú ha tingut prou valor per dir-li que per ser filosof s'ha de pensar i justificar els arguments amb algo més que mastegots, crits i amenaces... que està molt bé que alguns visquin de fer-los la gara gara als poderosos de torn, però que d'això no s'en pot dir filosofia ni ciencia té un nom i és FEIXISME!

És feixisme negar el genocidi pràcticat per la Dictadura Franquista i tots els seus aliats. És feixisme imposar les vostres idees de forma violenta com feu amb assassinats a Gràcia, Berga o València, i amb agressions arreu com Vinaròs, i Sabadell. En podriem dir moltes més, no és nou per ningú que el vostre germen té suport institucional i cala entre certs sectors no massa crítics disposats a escoltar veus cridaneres i pco informades com la teva, on intentes confondre a tot quisqui volguent enfadar independentistes amb acrates i llibertaris, i a així despistar-nos i fer-nos creure que el nostre enemic no ets tu la dreta feixista cavernària, sino l'extrema esquerra o els independentistes. Els agressors eren el mateix que tu, uns feixistes. Tu de llibertari no en tens res, i qualsevol persona que lluiti i es mulli en aquesta terra sap molt bé que tan els moviment independentista com el llibertari col·laborene n quasi tots els seus plantejaments i coincideixen en els punts que ambdòs coincideixen claus: antirepressió, autogestió, antifeixisme, antipopulisme; per no recordar com coincideixen en la defensa del medi ambient i les condicions socials davant la voràgine capitalista. PEr tot això dubto que ningú s'escolti les teves manipulacions i ens n'adonem que a qui atacaren els feixistes foren als moviments socials berguedans en el seu conjunt doncs la zona d'oci era compartida pels 2 sectors que vols enfrontar, i que els agressors eren tots espanyolistes d'ultradreta protegits per la passivitat de les institucions i els cossos de seguretat (que sols vigilen que els antifeixistes no és puguin protegir).

PErò bé tot i que m'indigna sobremanera la teva manipulació tambè haig de dir que les persones no som tant estupides com us penseu i que ja ens n'adonem del que passa, així que no perdis el temps i no embrutis més la memòria del pobre Pep!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Cronica de una tergiversacion , los hechos de Berga.
30 mai 2005
Borreu aquesta bassura feixista! Això és propaganda d'un assassinat! Estaria bé saber qui ho ha escrit i des d'on! És fastigos!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Cronica de una tergiversacion , los hechos de Berga.
30 mai 2005
Si ganan las tesis de ese mensaje, y creo que ganarán, el separatismo morirá irremisiblemente.


¿Llega el fin para el régimen nacionalprogresista?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
fuera cortinas de humo
30 mai 2005
¿Y la DESAPROBACIÓN del tratado constituyente, por parte del Pueblo Catalan, del capitalismo neoliberal que precisamente buscaba incrementar las diferencias sociales y afecta muy frontalmente a esos sectores qué? De eso no quieres hablar?

pues te comunico que es en Catalunya donde mayor rechazo ha cosechado, CON LO QUE ES TODO LO CONTRARIO DE LO QUE ESTAS DICIENDO.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Cronica de una tergiversacion , los hechos de Berga.
30 mai 2005
Potser no és el separatismo el que morirà. Aneu amb compte que els ànims estan molt caldejats després de l'assassinat d'un noi català a mans de colons espanyols.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
30 mai 2005
Aquí l'únic que manipula ets tu que tens tota la columna ocupada amb la mateixa basura, propaganda d'un partit polític. I parles de llibertaris quan esteu fent un partit polític, parles de respecte quan estas justificant un assassinat...

I si a Catalunya necessitem un canvi, necessitem acabar amb gent com tu, per poder seguir endavant com a poble per poder seguir sent una terra d'acollida amb esperances de futur, on tothom sigui tractat igual, sense cap discriminació amb total naturalitat, en català, que tots entenem, si volem, restablint així el greuge històric que representa la repressió borbònica abans i desprès feixista, restablint la normalitat i esdevenint a la fi un poble, amb moltes particularitats, amb onades migratories molt marcades que sempre ens hauran marcat, però sense estancar-nos i menys encara amb nostalgia d'altres temps quan l'espanyolisme campava a les seves amples reprimint directament per motius culturals, i en el fons etnics.

Com a poble tindrem moltes influències: Gallega, Andalusa, Extremenya, Marroquí, PAquistaní... però amb una història única compartida la del poble català i la de la cultura que ha sobreviscut lligada a una terra i mai a una raça, lligada a la gent que s'hi ha anat establint, vaja com els meus avantpassats, i jo que he nascut aquí sento aquesta terra com a meva i la seva història i cultura com a ameves, i al igual que a casa conservem la nostra llengua i història (vaja en el meu cas dels perdedirs d'una Guerra) també reconeixem que en el fons tothom qui vé ho fa, però alhora ens enriquim tots al entrar a formar part d'un projecte col·lectiu al entrar a viure a una terra mab una història i una configuració social, que tot i que crec que es pot millorar no vull destruir d'arrel com proposen aquests pseudointelctuals, que sols volen aplastar milers d'anys d'història sobre uns arguments que ells justifiquen com esquerrans mentre que jo sols hi puc veure desmemoria justificativa i perpetuadora d ela repressió feixista!

Quan dexem de protegir la nostra cultura, també deixaremd e protegir les nostres contrades, i al terra, i els que hi viuen, perdrà sentit pensar en lluites col·lectives, si més no per molts i els moviments socials perdrien molta embranzida a´xí que les esperances d'aquesta terra passen per seguir en el nostre combat diari per la llengua, per la cultura, per la memoria, per la llibertat, pels drets socials, per un mòn millor... fent de la suma de tots els moviments la revolució de les petites revolucions, i superant així tots els discursos excloents, siguin de dretes o d'esquerres, i assolint així no els Perfectes Països Catalans sino els millors possibles si més no, uns Països Catalans sense exclusió social.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Un fantasma recorre cataluña.
30 mai 2005
Aquestes provocacions deprés de l'assassinat d'un noi català a mans de colons espanyols són una declaració de guerra en tota regla. Qui atiï les flames que no es queixi de l'incendi

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
31 mai 2005
No hi havia una nova política de publicaions a Indymedia? Tenim un mort sobre la taula i aquí es permet que aquesta xusma es dediqui a insultar-lo impunement, una mica de seriositat

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Que ideologias?
31 mai 2005
"contra els espectadors del concert, que era organitzat de manera comuna per entitats juvenils de diferents ideologies".

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
31 mai 2005
Els genocides que us aprofiteu de l'assassinat del Josep Maria per a fer discursos imperialistes espanyolistes us mereixeu una vida de merda, de fet ja la teniu, sou una colla de carronyaires.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
31 mai 2005
heu provat d'anar a londres sense saber angles? d'anar a berlin sense saber alemany o d'anar a treballar a frança sense saber frances?

Per si no ho sabeu jo tinc tot el dret del mon a ser ates en català, per tant si no saps l'idioma del pais es molt senzill no pots treballar-hi. Si tant us costa aprendre una llengua molt senzill, cap a espanya k hi falta gent.

Això no es rafcisme ni re k s'hi assembli. Simplement no tinc pq renunciar a ser ates en la meua llengua per culpa de gent k no la vol aprendre.

De passada fai una crida a totom pq no canvii l'idioma mai mentre sigui a catalunya, si no ens entenen demaneu parlar amb l'encarregat o el full de reclamacions, no ens fagi vergonya defensar els nostres drets.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
31 mai 2005
Como minimo podriais condenar este asesinato, y no usarlo para fines politicos.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Xarnego y que?
31 mai 2005
He nacido en esa "otra" cataluña, esa cataluña del desarraigo, la cataluña de Paco Candel. Y cuando por fin consigo, junto con la mayoria de los de mi generacion de mi barrio, encontrar mi sitio en este pais, cuando por fin puedo atreverme a hablar en el idioma que siempre he sabido pero nunca he usado(y que por desgracia aun no escribo bien xd) ahora me venis a hablar de no se que mierdas de fantasmas, anda y que os den. Nuestros padres son andaluces, gallegos, extremeños... muchas cosas han pasado desde que ellos llegaron aqui, y ahora resulta que prefiero mil veces seguir construyendo este pais que la españa del rencor, de la violencia, de la prepotencia... iros a la mierda españoles, os lo dice un hijo vuestro.
Que se esconda bien ese fantasma que dicen que recorre cataluña porque como se le ocurra hablar en mi nombre la vamos a tener gorda.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
31 mai 2005
Boadella, para ja de fer propaganda espanyolista... gràcies. No cal que utilitzis 15 nicks per fer veure que sou més-

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
31 mai 2005
Com pot algú defensar el xarneguisme i dir que s'és "constitucionalista"?

Si em considero xarnego és perque no sóc "català" però tampoc vull ser espanyol. Dir-se xarnego vol dir no voler ser una cosa ni l'altre.

Clar que, si no sóc de catalunya, no sé d'on se suposa que sóc, pq ja som tres generacions de la meva família al suburbi barceloní, i mai he estat al poble dels meus avis...

Sens dubte estic d'acord en que aquests del 7 de juny són una colla de feixistes, nacionalistes espanyols que s'estan aprofitant del discurs maniqueu de l'esquerra indepe.

Així que les persones que parlem castellà al nostre gueto som "colons"? Suposo que els magrebins que parlan àrab o amazig tb ho son... o què?

Amb el discurs indepe de parlar de colons i titllar d'espanyolista a qui no és catalanista esteu donant ales als demagogs.

Jo tinc clar de quin pal van els 7 de juny aquests, però no sé si el meu pare o la meva àvia seran prou calculadors com per adonar-se'n, pq porten massa anys aguantant el rollo de ser uns immigrants (econòmica i socialment de segona o tercera) i ara a sobre ser acusats d'agents de l'estat feixista.

Potser hauríeu de ser els que us dieu catalans els que haurieu de canviar el vostre discurs cap al xarnego, pq ara per ara, se l'estan apropiant aquesta xusma amb l'ajuda de la vostra beligerància cap a l'immigrant (i el seu fill, i el seu net).

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
31 mai 2005
Com pot algú defensar el xarneguisme i dir que s'és "constitucionalista"?

Si em considero xarnego és perque no sóc "català" però tampoc vull ser espanyol. Dir-se xarnego vol dir no voler ser una cosa ni l'altre.

Clar que, si no sóc de catalunya, no sé d'on se suposa que sóc, pq ja som tres generacions de la meva família al suburbi barceloní, i mai he estat al poble dels meus avis...

Sens dubte estic d'acord en que aquests del 7 de juny són una colla de feixistes, nacionalistes espanyols que s'estan aprofitant del discurs maniqueu de l'esquerra indepe.

Així que les persones que parlem castellà al nostre gueto som "colons"? Suposo que els magrebins que parlan àrab o amazig tb ho son... o què?

Amb el discurs indepe de parlar de colons i titllar d'espanyolista a qui no és catalanista esteu donant ales als demagogs.

Jo tinc clar de quin pal van els 7 de juny aquests, però no sé si el meu pare o la meva àvia seran prou calculadors com per adonar-se'n, pq porten massa anys aguantant el rollo de ser uns immigrants (econòmica i socialment de segona o tercera) i ara a sobre ser acusats d'agents de l'estat feixista.

Potser hauríeu de ser els que us dieu catalans els que haurieu de canviar el vostre discurs cap al xarnego, pq ara per ara, se l'estan apropiant aquesta xusma amb l'ajuda de la vostra beligerància cap a l'immigrant (i el seu fill, i el seu net).

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
31 mai 2005
A veure quanta gent s'apunta al Gloriós Partit de Salvacion Nacional...quatre matats carregats d'autoodi.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
31 mai 2005
que algu borri aquest post vergonyós

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
31 mai 2005
Realment la nova política editorial d'indymedia hauria de fer-se servir aquí. Indigna veure aquesta puta merda a Indymedia, ja sabem que no tenen respecte, que són uns miserables i que els feixistes venen a provocar, però tant bé que havia anat la cosa amb els garrulos-feixistes de fa un temps, no entenc perque se'ls deixa dir aquestes animalades tenint tan present la dolguda mort del noi de Berga.

Envieu-los al gris. Perque no ho feu??
Fora feixistes d'indymedia i de tot arreu

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
31 mai 2005
Contra un discurs amb veritats a mitges, però veritats a la fi, tan sols podeu respondre amb amenaces o censura?. Li esteu donant la raó, teniu més de feixistes els indepes del que sembla.

I una cosa, la llengua pertany a la gent que la parla, no a la terra. Al territori anomenat Catalunya li pertenyeran totes les llengües que es parlin en ella, el voler criminalitzar o, com a mínim, menysprear una d'elles, porta a la pobresa cultural de tota la societat, i de retruc, al rebuig de la cultura que es vol imposar.

L'odi a allò d'"espanyolitat" que pugui haver-hi a aquesta terra, ens ho trobarem amb més odi vers la "catalanitat".

Es clar que sí, que en el seu temps la cultura catalana va ser perseguida, però avui li toca a la cultura espanyola (en una forma ben diferent, s'ha de reconèixer). I com voleu, esquerra independentista, fer cap revolució si menyspreeu una bona part de la societat potencialment revolucionària?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
01 jun 2005
que no veieu que al cap i al fi es un assassinat
s'ha de condemnar sigui com sigui i no es pot deixar passar com si no passes res.
nosaltres no actuem amb violència pero se'ns acaba la paciencia i n'hem de seguir tenint pq no crec que la cosa acabi aixi
un petó i condols desde l'ametlla de mar

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
09 jun 2005
"No nacionalista" destilas tanto odio, que tal vez te convendria irte a vivir fuera de Cataluña, te sentirias mejor.
Un argentino feliz de vivir en Cataluña.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Lo que ha pasado en Berga, refleja lo que pasa en Cataluña.
31 oct 2005
Yo no soy de Barcelona, soy una inmigrante argentina viviendo en Madrid. A veces, cuando leo este tipo de opiniones -que me parecen todas igualmente respetables- me dan ganas de volverme a mi tierra. Habrá aquí quién piense:"¿y por qué no lo haces?". No lo hago porque en mi país hay pobreza. No soy una iletrada, no soy del lumpem. Soy de origen clase media proletaria y tengo 40 años. Pero he sido discriminada. Discriminada EN ESPAÑA por ser mujer, separada, extranjera, y para colmo, artista comprometida. Pero en España, ser artista es un hobbie: aquí pocos viven del arte, y poco se considera a la persona humana por sus valores sino por el sitio donde ha nacido. Tal vez habría que hablar del Gran Otro, que es la Gran Puerta Cerrada para la gente que viene de afuera, esa puerta que te dice "hasta aquí llegas, más no puedes avanzar", como pasa en las cárceles y en los manicomios. La Gran Puerta cerrada al ciudadano de a pie ESPAÑOL y no ESPAÑOL que, como dijo alguien por ahí, gana 5 euros la hora, como yo. Sin embargo, el ciudadano español tiene, por lo menos para consolarse, una familia en el país y amigos entrañables. MUCHOS DE NOSOTROS NO TENEMOS N�. Creo que hacen falta menos palabras y más humanidad.
Saludos, Porteño. Fridda
Sindicato Sindicat