Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: mitjans i manipulació
El periódico francés 'Le Monde' condenado por antisemita
29 mai 2005
lemonde.gif
logo.gif.jpg
Uno de los periódicos más importantes de Francia y Europa, el rotativo 'Le Monde' es antisemita según la Corte de Versalles. Esta decisión judicial francesa llega después de revisar unos cuantos artículos que contenían frases antisemitas y anti israelíes.

Según la corte el periódico publicó varias ‘acusaciones racistas contra los judíos’.

Entre las declaraciones realizadas por los editores y periodistas del famoso periódico francés, famoso por su posición 'liberal y defensor de los derechos humanos.'

El primer artículo al que se refiere la decisión de la corte se llama ‘Israel, Palestina; el cancer’. En el artículo según el periódico israelí Yediot Ajaronot se escribe que ‘los judíos uno de los pueblos que sufrió más de todas las persecuciones de la humanidad que fue humillado, se convirtió en solo dos generaciones en un pueblo que domina a una minoría y que muestra satisfacción humillando a otros pueblos’.

El segundo artículo que toma en cuenta la corte dice: ‘Los judíos israelíes, victimas del apartheid que se reveló en el gueto, colocan a los palestinos en guetos. Los judíos que fueron humillados ahora humillan a los palestinos. Los judíos victimas de falta de humanidad, demuestran una terrible falta de humanidad. Los judíos que se convirtieron en chivos expiatorios de todas las enfermedades, convierten a Arafat en un chivo expiatorio.

Le Monde deberá publicar una disculpa en letras grandes y deberá pagar gastos judiciales por 3000 euros más 1 euro simbólico a las organizaciones que le iniciaron juicio.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: El periódico francés 'Le Monde' condenado por antisemita
29 mai 2005
la justícia capitalista un cop més defensa els seus interesos, oi antiterorista?
Re: El periódico francés 'Le Monde' condenado por antisemita
29 mai 2005
I la veritat ès perillosa...ja s'encarrega el "lobby" nazi-sionista de castigar a qui parle massa !
Mordechai Vanunu,ciutadá israeli,empresonat per dir la veritat de les armes nuclears israelianes ¿també ès antisemita?
Antihumá, ¡¡¡¡fora d'Indymedia!!!!!
Re: El periódico francés 'Le Monde' condenado por antisemita
29 mai 2005
aquests sionistes son els fundadors del victimisme com a forma de vida. Suposo que els amics de Basta Ya o el Foro de Ermua tenen molt a apendre. Només cal veure l'últim article de la Rahola a El Pais contra els professors de la UAB autors dl llibre "Republicans i republicans als camps de concentració nazis". Els sionistes defensan la tesis de que només la matança industrial de jueus als camps d'extermini mereix rebre el terme d'Holocauste, que tot allò altre, sigui crims a Iugoslavia, Ruanda o Palestina, no es poden comparar. Només els hi falta el flagell, oi Culla? Es la història de sempre: ells son el poble escollit. Estan per sobre d'ideologies, estan per sobre dels demés.
¿Los Judios ó los "Nazi-sionistas"
29 mai 2005
Discriminar es culpar a la totalidad de un grupo de personas por lo que hace una minoria
la gran democracia israeliana
29 mai 2005
dimecres passat una patrulla de l'exercit israelia volia veure la final de la Champions, pero per Gaza no es troben molts bars amb pay per view. Sol.lucio: van entrar a casa d'uns palestins i van tancar a osties a tota la familia en una habitacio. Els soldats es van quedar al menjador mirant el futbol per la tele.
Es un exemple mes d'aquesta gran democracia, l'exercit mes professional i bla, bla, bla
El problema es que a part de l'odi dels arabs pels sionistes, que hi es, hi ha l'odi igual o pitjor (perque aplicat en nom d'un estat) dels sionistes contra els palestins.
Com ho arreglem?
Re: El periódico francés 'Le Monde' condenado por antisemita
29 mai 2005
Justificar l'estat d'Israel i el sionisme a través de la Shoah és una immoralitat i una traïció a la veritat. Van morir pel fet de ser jueus no pel fet de tenir nacionalitat israeliana. Dir que l'estat d'Israel practica barbaritats és una veritat, si ho fa justificant-se en la Shoah és una humiliació molt grossa per la gent de diverses nacionalitats que morí pel fet de ser d'ètnia jueva.
Re: El periódico francés 'Le Monde' condenado por antisemita
30 mai 2005
independencia i comunisme pels blancs catalans!!
fora immigrants!! fora jueus!!!
Heil Stalin!! Heil Hilter!!
Heil al NaziComunisme català!!
Sindicat Terrassa