Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: sexualitats
Publicitat homofòbica
25 mai 2005
LA VOZ DE GALICIA

Miércoles, 25 de Mayo de 2005

PUBLICIDAD HOMOFÓBICA

IU DENUNCIA UNA CAMPAÑA CONTRA LOS HOMOSEXUALES

LA COALICIÓN ALERTA DE LA PUBLICACIÓN EN PRENSA DE ANUNCIOS «INADMISIBLES, INQUISITORIALES Y RETRÓGRADOS».

(Agencias)

El secretario de Movimientos Sociales de Izquierda Unida, David Chica, ha calificado en un comunicado de «inadmisibles, inquisitoriales y retrógradas» las afirmaciones realizadas por la organización Padres y Madres de España, a través de una publicidad pagada insertada en prensa, contra la reforma del Código Civil que permitirá los matrimonios homosexuales, afirmaciones que, según IU, podrían ser constitutivas de delito.

En su publicidad, esta organización afirma que es anormal y contrario a la cultura española que los homosexuales puedan tener hijos, que estos niños deben tener una educación diferenciada porque son más vulnerables y que el SIDA es una enfermedad de origen homosexual que proliferará con las uniones civiles entre personas del mismo sexo.

Chica manifiesta su sorpresa por el hecho de que una «organización desconocida, sin actividad y sin página web» tenga la posibilidad de publicar este tipo de anuncios en medios masivos de comunicación.

«Quién esté detrás de esta iniciativa que dé la cara y que no se esconda tras unas siglas para realizar este tipo de difamaciones», afirma.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Publicitat homofòbica
25 mai 2005
Enhorabona a David Chica per pendre aquesta iniciativa, sí senyor!

Canya a l'homofòbia i als que la difonen!
Re: Publicitat homofòbica
25 mai 2005
El cantant de ragga muffin' Frisco Kid fa apologia de l'homofobia en un C.S.O.A.
Aquest cantant extranger va participar en un concert el passat dia 21 a Barcelona i va aparèixer disfressat de militar amb roba de camuflatge i amb ulleres de sol, sense ni tan sols presentar-se va aparèixer en escena. Després d'una estona va treure's la part de dalt fent lluir una gegantina creu d'or. (cal dir que ningú/na del públic s'havia tret la samarreta). Després d'una estona va començar, amb actitud masclista, a "tirar els trastos" descaradament des de dalt de la tarima a unes noies. En unes quantes ocasions va fer parar el punxa discs deixant en silenci la festa. Ell mateix corejava i encotjava a la gent que cridessin el seu nom: "Frico, Frisco!" suggeria que cridéssim. Una de les cançons pregonava en un anglès jamaicà, suposo: " Ni dones amb dones ni homes amb homes, als homosexuals dos tirs al cap, pum -pum".
Aquest concert em va semblar més propi d'un nazi que d'un artista de reggae i em va estranyar i causar tristesa el fet que fos en un C.S.O.
Les actituds homofóbiques demostren la ignorància però la seva apologia demostra la seva violència verbal contra les llibertats fonamentals.
Re: Publicitat homofòbica
25 mai 2005
y cales son las "libertades fundamentales"? LA LIBERTAD es fundamental, que te sobran las S
Sindicato Sindicat