Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Novembre»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Comentari :: antifeixisme
La extrema derecha
16 mai 2005
Dicen que están fuera, pero están entre nosotros. La extrema derecha no está fuera del Parlamento.
La extrema derecha es la que pasa por derecha y últimamente se hace pasar por âcentroâ?. No hay derecha en este país en su conjunto.

Del mismo modo que dice la âverdadâ? oficial que ETA es el brazo armado de los partidos abertzales vascos, esos grupos de skins, de ultras deportivos y no deportivos, todos ellos son el brazo armado del partido ahora en la oposición. Los que le hacen el trabajo sucio. Aquí, en España, no hay ni habido nunca derecha. Yo lo sabría, y es posible que me hubiese llegado incluso a ilusionar saberme entre ideologías que entre sí se equilibraban. Pues la derecha real de las democracias señeras, tiene su fundamento y sirve de freno para las alocadas aventuras de la izquierda impaciente. Por eso en el juego democrático no viene mal una derecha responsable. Aunque se sea de izquierdas y aun de esa extrema izquierda que no tiene posibilidades de gobernar jamás... Pero en España no hay partido conservador. Como de conservador no tiene nada el partido que gobierna en Estados Unidos con su energúmeno al frente; una facción que también se hace pasar por amante de las buenas costumbres y del temor de Dios pero es revolucionario por arriba y está compuesto por todos los que menos temen a Dios por más que digan que Dios está de su parte. Y no le temen, sencillamente porque en realidad no creen en él, los unos, y los otros, el universo judío, no cree en otra vida. Por eso todos aprovechan bien lo que pueden arramplar en ésta...

Precisamente, la táctica vieja pero redescubierta por los sesudos que abanderan el máximo pragmatismo anglosajón y al que se han engachado los hispanos de esta hornada, es el mimetismo. Esa cualidad que tienen algunos animales y también seres que tienen más de zoológicos que de humanos, para hacerse pasar por lo que no son. Se fingen liberales, conservadores, de centro, moderados... Cualquier cosa. Simulan ser de todo lo que piensan puede atraer ây de hecho atraeâ a un amplio sector ajeno a las grandes imposturas y a la cierta realidad; que sólo escuchan un murmullo que les suena bien pero que para nada prestan atención al discurso absolutamente vacío de sus líderes, ni falta que les hace... Líderes que tienen mucho más de padrinos de mafia, de boss y de jefes de una banda, que propiamente de políticos.

Que no busquen a la extrema derecha fuera del Parlamento. Esos a que se refieren las noticias de los que se están organizando en Europa como extrema derecha son delincuente comunes en toda regla. Búsquelos la policía y la guardia civil entre sus propios colegas y entre los que pululan por el Congreso con aires cavernícolas y talante mojigato pero sabiendo muy bien lo que hacen, por qué y para qué fingen.

No están en otro mundo. Están en éste...

This work is in the public domain

Comentaris

Re: La extrema derecha
16 mai 2005
Manifestació contra el feixisme
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
>>>Després de les últimes agressions patides a mans de grups d´extrema dreta i davant de la passivitat de la justícia, ÃS HORA D´EIXIR AL CARRER!!!

DIVENDRES 20 de MAIG a les 19:30h.
Plaça de la Independència (La farola), Castelló (La Plana)

Convoca: Plataforma antifeixista
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Es constitueix a Castelló una Plataforma Antifeixista

Dilluns per la vesprada es van reunir al Casal Jaume I nombrosos col·lectius, convocats per aquesta entitat cultural.
Comunicat de la Plataforma Antifeixista: âEl motiu de la convocatòria era analitzar i veure com fer front a les continues agressions feixistes que ocorregudes a les nostres comarques, i en especial, la darrera de gran gravetat patida per un jove a Vinaròs. Els i les presents van coincidir en valorar aquests incidents no com fets aïllats, sinó com lâincrement dâuna dinàmica que sâestà patint des de fa molt de temps a les comarques de Castelló. Lâagressió al jove a Vinaròs, que ha hagut de ser hospitalitzat per les greus lesions, lâagressió neonazi que va patir un jove de Vila-real al finalitzar els actes de commemoració del 25 dâabril, o lâagressió continuada a les instal·lacions del Casal Jaume I de Castelló, on fa dues setmanes una trentena de feixistes va acudir per intentar provocar danys personals i materials, sâha de sumar a les nombroses agressions individuals que molta gent de Castelló ha vingut patint durant els recents anys, o els habituals desperfectes al Casal ( en pocs mesos han hagut de canviar-se fins sis cops els panys de la porta per haver estat siliconats, elements neonazis han entrat dins les instal·lacions fent fotografies a la gent allí reunida...i un llarguíssim i lamentable etcètera).


Els i les presents van acordar començar a treballar com Plataforma Antifeixista, i dur a terme tot un seguit dâaccions, entre les que destaquen donar resposta sistemàtica a qualsevol agressió dâaquest tipus, proposar actuacions per evitar que aquests fets es tornen a repetir, donar suport de tot tipus a les víctimes dâaquestes agressions, i ampliar la base social per mostrar el total rebuig de la societat castellonenca a aquest tipus de comportaments totalment reprovables. En una propera reunió aquesta mateixa setmana sâelaborarà un manifest conjunt de la Plataforma davant aquest nou fenomen que estan patint les nostre comarques, i es donaran a conèixer noves activitats que sâestan programant, entre les quals destaca la convocatòria dâuna manifestació a Castelló de la Plana. La Plataforma Antifeixista continuarà informantâ?.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more