Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: un altre món és aquí : globalització neoliberal : immigració
[mayday] la fabrica de papeles
02 mai 2005
video de una iniciativa muy interesante que se vio durante el mayday este domingo
video
teresante que se vio durante el mayday este domingo
Mira també:
http://barcelona.euromayday.org

This work licensed under a
Creative Commons license

Comentaris

Re: [mayday] la fabrica de papeles
03 mai 2005
personalment estic molt defraudat amb l'actitud dels de la May Day, que a bcn no van voler parar la musica per informar que havien detingut a gent de la CNT i els havien parat el camió. Personalment no em cau gaire bé aquest sindicat perquè trobo que té una actitud sectària, peró penso que tots plegat hauriem d'anar agafant més con´sciència de moviment social i menys d'independentista o d'anarkista o del que sigui cadascú. No es que haguem d'abandonar les perspectives de lluita individual de cadascú, però aixó ja ho posem en pràctica cada setmana. Es tracta de fer-nos notar i donar-nos suport mutu, ¡Que som 4 gats collons!

Per cert, a mi aixó de fer una festa quant anem a reivindicar algo que ens fot de mala llet no em convenç. Ens estàn donant pel sac i nosaltres ens dediquem a creuar els focs de les nostre ideologies i ballar tecno-pop. Ens estem perdent.
Re: [mayday] la fabrica de papeles
03 mai 2005
I TANT
Re: [mayday] la fabrica de papeles
03 mai 2005
indepe, eres un verdadero pelmazo. Has repetido este comentario en varias noticias. Es una falta de respeto al foro de discusión.

Si tan preocupado estás por lo que la May Day "prohibió" hacer, lee lo que otra gente ha publicado aquí, antes de soltar lo primero que se te pasa por la cabeza. Hay quien dice lo contrario que tú.

Pregunta a tu gente del bloque independentista lo que vio que sucedió en cabecera de la mani, con la peña de la CNT, antes de hablar con desconocimiento. No es una provocación, es una petición.

Y mira la noticia colgada por l*s editor*s de Indymedia, en la que se confirma, públicamente, que antes de comenzar la mani, ya se había anunciado por magafonía las detenciones del camión del bloque negro.
Re: [mayday] la fabrica de papeles
03 mai 2005
Solo se informo al final..no llego adelante el mensaje...pk no dejar de hablar estupideses ni peticiones ni ostias. ke se buskan kulpables?
Re: [mayday] la fabrica de papeles
05 mai 2005
Se informó antes de empezar la mani desde el primer camión. Justo en el momento antes de que arrancase el cortejo. Alguien tiene imagenes con sonido para que se vea y se oiga? es triste tener que recurrir a las "pruebas" joder...

Recuerdo la ultima frase, que decía algo así como "lo decimos antes de empezar para que lo tengamos presente durante el recorrido".
Sindicat Terrassa