Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: laboral
Convocatoria 1er maig CNT
26 abr 2005
Convocatoria 1er. de Maig CNT
Pagina_Web.tif
Pagina Web.tif (1,85 MiB)
Convocatoria 1er. de Maig CNT
Mira també:
http://www.cnt-barcelona.tk

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Convocatoria 1er maig CNT
26 abr 2005
Convocatòria en que no hi seran els companys de Cornellà!

Ni falta que els fa! ara ke s´han deslliurat de les vostres directrius segur ke els hi anirà millor!

Ja us apanyareu! esteu cada dia més sols! això és l´únic ke em dona moral! això i el fet de seguir lluitant contra el capital sense la cnt ke tot ho contamina!
Re: Convocatoria 1er maig CNT
26 abr 2005
Jajajajaja...A ver si tienen suficiente gente para cortar una calle y poder hacer una triste manifa!

Y es ke cuando se pierde la dignidad se puede caer tan bajo ke se puede llegar a rozar lo nunca visto!

cnt sois una pandilla de ridículos, sereis la convocatoria menos seguida del 1 de mayo, y eso tiene mérito porke se hacen la ostia de convocatorias, entre los comunistas, los autónomos, los independentistas, los reformistas, los partidos políticos...etc, de entre todos estos, la cnt sera la mani más ridiculamente sectaria, pekeña, patética y triste, y es ke os lo habeis ganado a pulso, y con eso no kiero decir ke las convocatorias de los demas sean una passada, pero es ke la de la cnt da pena!!!
Lo siento pero me parece ke ya es demasiado tarde para arreglar esa imagen ke teneis, la gente pasa de vosotros y lo seguirá haciendo, demasiado dura es la vida como para encima , a la hora de lutxar tengamos ke aguantar la impertinencias de pseudointelectuales ke se creen más listos ke nadie, iros a la mierda mamones! ir a comerle la olla a vuestro papito!!

Pese a la cnt, el domingo arderá BCN!!
Toda la peña antifa de Barna y Catalunya pondremos la ciudad patas arriba!!
En el May Day os kiero ver!!
este año no va a pasar como el año pasado cuando huvo gente del bloke autónomo y del bloque independentista ke kiso atacar simbolos del kapital y mutxa peña de la cnt nos paró los pies con no sé ke autoridad moral, vaya mierda de anarkistas!
Bueno, si teneis ke venir a hacer lomismo este año os recomiendo ke os kedeis en casita, la revolución tb puede avanzar sin vosotros!!!
Anda peña! este año no hay excusa!
Ni un pas Enrera!! Contra el kapital violencia obrera!!
Re: Convocatoria 1er maig CNT
26 abr 2005
Vaya, vaya

El domingo arderà BCN????? cnt pandilla de ridiculos?? este año no hay excusa???para que?? para hacer lo que no os atreveeis a hacer cualquier otro puto dia del año??

com està el pati

els superherois de la testosterona o un provocador com una catedral??
Re: Convocatoria 1er maig CNT
26 abr 2005
jajajajaja = policía.

policía a sueldo, con nómina, encargado de postear libelos incendiarios para generar tensión y miedo y encender el ambiente, o bien:

policía sin saberlo, que trabaja para la madera y el estado, jodiendo procesos políticos descerebradamente, tarea por la que debería cobrar un sueldo mensual con contrato fijo.
Usurpació d'identitat a CNT
27 abr 2005
Al carrer Joaquín Costa hi ha una agrupació anarquista que, molt legítimament, convoca actes pel Primer de Maig. Jo personalment simpatitzo amb la idea de participar al MayDay, activitat a la qual no s'ha adherit el sindicat "Confederació Nacional del Treball".

Ens trobem amb el problema, però, de què el grup anarquista del carrer Joaquín Costa fa veure que està federat a la CNT com si en formés part com a sindicat, i emet convocatòries en nom d'una organització de forma ilegítima.
Jo no hi tinc res personal contra els i les anarquistes i anticapitalistes que es mobilitzaran aquest Primer de Maig, però el què no em sembla gaire honest és utilitzar la identitat d'un altre sindicat per a atraure assistencia, i més quan aquest sindicat ja té programats els seus actes a la mateixa hora a l'Arc de Triomf.

El qui és qui, ja s'ha discutit en altres articles:
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/171991
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/172635
Re: Convocatoria 1er maig CNT
27 abr 2005
Vaya lio... la desfederada por un sitio.
El periodico solidaridad obrera (¿este no es el de la federada?) pone la convocatoria de la desfederada.
¿Y la otra que va a hacer? ¿Va al mayday o hace la suya por la mañana y nada más?
Re: Convocatoria 1er maig CNT
27 abr 2005
De madero nada! o es ke no es verdad lo ke digo en mi mensaje?
Seamos mayorcitos
27 abr 2005
Que cada un@ vaya donde le parezca... supongo que som,os grandecit@s y sabremos ver que convocatoria es seria y que convocatoria es una estafa mediática...
Que cada un@ tome sus propias decisiones si puede ser sin pelearse como criaturas... mezclando cosas que no tiene que ver, inventando otras...
Si tanta curiosidad tenéis pues vais a las 2 convocatorias... o vais unos cuantos a una y los demás a la otra...y si en realiadad os da bastante igual pues dejad de echar leña al fuego e iros a tomar viento.
Re: Seamos mayorcitos
27 abr 2005
es que... yo aún estoy creciendo...

Enfin, compañer@s, sabemos cuales son las convocatorias y que cada cual decida lo que considere oportuno. No convirtamos esto en un "salsa rosa" cualquiera.

Ã?nimo a tod@s

Viva el anarcosindicalismo!
Re: Convocatoria 1er maig CNT
27 abr 2005
Yo no voy a joder la marrana como algunos de la CNT en la convocatoria del 1ºde Mayo de la CGT. Yo respeto a la CNT aunque actualmente la veo demasiada obsesionada contra la CGT

Salud y Anarquía
Re: Convocatoria 1er maig CNT
27 abr 2005
patètic tot plegat, jo no sóc de la cnt ni de la cgt, solament em considero llibertari i veig tan passat de voltes tot això que paso de vosaltres, altre feina tinc que liarme a devatre estupideses...
Re: Convocatoria 1er maig CNT
28 abr 2005
Bueno, como afiliado que soy a la CNT de Korneyà, tengo que desmentir rotundamente eso de que NO vamos a ir a las convocatorias de nuestro propio sindicato. ¿De donde ostias habeis sacado eso?
Como CNT Korneyà, participaremos de la mani de Arc de Triomf (la unica convocada por CNT) y por la tarde, por supuesto iremos al MayDay, pero como precarios que somos, no como sindicato.
La convocatoria de Cotxeres de Sants la hacen el grupo anarquista de Joaquin Costa y no la CNT.
Quedo todo clarito?? Pues que vaya bien a todes. Incluido al imbeciloide de JAJAJA.
Re: Convocatoria 1er maig CNT
28 abr 2005
Yo diría que la convocatoria de Cotxeres de Sants la hace el Bloque Negro (integrado por diversos colectivos y organizaciones, entre ellas CNT-joaquim costa)
El sindicat CNT i el grup 'Joaquin Costa'
06 mai 2005
Primer de maig del 2005 CNT Barcelona s'adhereix als actes del Comitè Regional de Catalunya-Balears


La convocatòria

El Comitè Regional de Catalunya-Balears convoca els i les treballadores als següents actes de la jornada de lluita del Primer de Maig del 2005:

Al carrer Joaquín Costa hi ha una agrupació anarquista que convoca actes pel Primer de Maig de 2005. Hi ha moltes persones que simpatitzen amb la idea de participar al MayDay, activitat a la qual no s'ha adherit el sindicat "Confederació Nacional del Treball".

Al mitjà de publicació Indymedia Barcelona s'ha presentat el problema, però, de què el grup anarquista del carrer Joaquín Costa fa veure que està federat a la CNT com si en formés part com a sindicat, i emet convocatòries ([1], [2], [3]) en nom d'una organització de forma ilegítima.
No tenim res en contra dels i les anarquistes i anticapitalistes que es mobilitzen en diferents actes el Primer de Maig, però el què no ens sembla honest és utilitzar la identitat d'un altre sindicat per a atraure assistencia i fer pensar que la CNT s'acosta a les actituds violentes, i més quan aquest sindicat ja té programats els seus actes el mateix dia i hora.

Públicament denunciem la situació, donant també important informació sobre com distingir un autèntic comunicat de la Confederació Nacional del Treball (CNT) de qualsevol altre missatge per Indymedia Barcelona:
  • Tota convocatòria o comunicat de CNT ha d'estar autentificada amb una adreça de correu electrònic, que apareixerà sota el nom de l'autor(a).
  • L'adreça de correu electrònic, per a saber segur que és d'un sindicat federat a la CNT, ha d'acabar amb " @cnt.es ". El nom de domini "CNT.ES" el té enregistrat la Confederación Nacional del Trabajo des del 14-07-1997, i és una bona manera de demostrar tècnicament què la bústia és d'un òrgan federat al sindicat.
Per a contrarrestar la informació publicada deshonestament per l'agrupació "Joaquín Costa", aclarir que:

Les imatges

Imatges de la xerrada inicial de l'Arc de Triomf Imatges de la xerrada inicial de l'Arc de Triomf Acabats els parlaments, la manifestació surt de l'Arc de Triomf Sota la llegenda "Contra la precariedad laboral; ells s'emporten la pa$ta, nosaltres els morts", ens dirigim a la Plaça Catalunya. Després de passar per la Rambla de Barcelona, ens adrecem a la Plaça de Sant Jaume, on tenen seu la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona. A la Plaça de Sant Jaume formem rotllana davant l'atenta mirada de la policia que ens espera. Posem en escena una representació de la mort laboral dels i les companyes treballadores. Últims retocs abans de cantar "A las barricadas" davant l'estupefacció dels turistes que venen a veure la Barcelona guapa (veure video) La pintada que la CNT deixa ben visible diu "Accident laboral: terrorisme patronal - CNT AIT", i esdevé efímera per la institució que al llarg del dia es preocupa d'eliminar-la. La manifestació continua travessant la Via Laietana, i tornant cap a l'Arc de Triomf on ens espera el dinar i la sobretaula. Video amb un extracte de la jornada de CNT a Barcelona. Dura 17 minuts, i el fitxer pesa 19Mb. La imatge està molt reduïda, però si vols veure-ho amb una qualitat espectacular sempre pots tornar a participar el proper Primer de Maig.



Mira també:
http://www.cnt.es/actes/1maig2005/
Re: Convocatoria 1er maig CNT
07 mai 2005
Para JA Ja Ja Ja: te has quedado solx criatura cuando crezcas y utilices el cerebro te daras cuenta de lo absurdo que eres ¿Cuantos años tienes? ¿14? ¿15? Al menos es la imagen que tengo de ti, sin embargo tengo el honor de compartir la CNT con Compañerxs de estas edades que si saben utilizarlo. Tienes una concepción del anarquismo nefasta. No somos intelectuales en la CNT somos clase trabajadora que lucha por una sociedad solidaria sin trampa ni cartón, donde todo el mundo pueda crecer moral, intelectualmente y como persona. Donde a nadie le falte de nada y donde la violencia, fruto de la codicia, acabe siendo innecesaria.Lamento profundamente el que mi comentario llege a ofenderte, pero necesitas reflexionar compañerx.

¡Salud y anarcosindicalismo util!
Sindicat Terrassa