Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Abril»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: globalització neoliberal : laboral
¿Qué haces en MayDay?
24 abr 2005
El boca a boca funciona. Cuento esta experiencia por si alguien se decide a repetirla.
Desde hace unos dias voy preguntando a toda la gente que conozco y me encuentro "¿Qué haces en MayDay?". Si me dicen que es eso, les explico. Si me dicen que iran a la mani, les vuelvo a preguntar "¿Y tu que harás? Porque recuerda, esta no es una mani tipo procesion que se da un paseito y ya esta. Aqui es tu oportunidad para visualizar quien te precariza. Vamos, usa un poco tu creatividad." De ahi han salido conversaciones muy interesantes. Y si no sabe, pues encontramos como puede integrarse en la parte donde yo colaboro en MayDay. Y la verdad que ha tenido bastantes buenos resultados y unas cuantas acciones van a salir, por eso lo cuento aquí.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: ¿Qué haces en MayDay?
24 abr 2005
Jo m'en vaig al McDonald's a menjar un McMenú i després em passo per un multicines a veure alguna horterada yanki per acabar després mirant "lo que me echen" a la TV.

I sóc feliç ( o això em diuen...)
Re: ¿Qué haces en MayDay?
24 abr 2005
i si tan feliç eres... què fas llegint Indymèdia Barcelona?
Re: ¿Qué haces en MayDay?
24 abr 2005
i encara a aquestes alçaces hi ha qui no té cap mena d criteri pq no pensa i no veu l'ironia
Re: ¿Qué haces en MayDay?
24 abr 2005
És feliç, perque veu com vosaltres perdeu el temps en "chorradas" com el May day, mentre ell aprofita el temps consumint i consumint!
El May Day, com a concepte no serveix per a res, la lluita és l'unica manera de canviar les nostres vides! Recuperem el primer de maig, recuperem la lluita!
Re: ¿Qué haces en MayDay?
24 abr 2005
solament hi ha un cami? tan segur ets? i tot lo q siga diferent, ho desprecies? com penses ensenyar el teu cami? a despreci? imposant-lo?
Re: ¿Qué haces en MayDay?
24 abr 2005
A ver, como lo veo desde viejo de casi 60: a) los sindicatos están montados sobre los que tenemos empleo fijo; b) los precarizad@as en los sindicatos mas sensible son solo "acción social", esto es: "solidaridad", visto desde el prisma de los que no sufren los problemas; c) ¿y que tal si la gente joven se consigue que se mueva por sus intereses, sí, esos que ven como a pijos instalados a los que se mojan en la politica? Me cago en la leche: ¡¡que no se trata de por lo que yo me mueva o me motive, el asco al puto capitalismo, si no de conseguir que la mayoria de la peña que NO TIENE FUTURO REVIENTE DE UNA VEZ? ¡porque el fururo está en reventar, mismamente! JM.
Re: ¿Qué haces en MayDay?
24 abr 2005
Doncs jo vaig anar-hi l'any passat i penso repetir aquest any també!

Em va semblar una molt bona iniciativa. A més cadascú pot anar amb el bloc amb el que mes s'identifica. I si no n'hi ha cap, et portes la pancarta de lo que vulguis denunciar/reivindicar i ja està

ens veiem allà!!
Re: ¿Qué haces en MayDay?
25 abr 2005
pues lo mismo me animo a encapucharme y ir a hacer el maximo daño que pueda al sistema. ah no disculpen que el may day están permitidas todas las tacticas de protesta menos esa. pues me quedaré en casa ya que no soy bien recibido
Re: ¿Qué haces en MayDay?
25 abr 2005
a lo mejor si hubieses ido a la asamblea se hubiese coordinado para q tu forma d hacer tuviese sitio. lo q no puede ser es q para q tu puedas hacer sin ir a la asamblea signifiqe q no puedan venir niños o gente mayor o q gente q no qiera estar d escudo humano d tu forma d hacer se tenga q qdar en casa.

en praga se coordino con la complicidad d formas d hacer estilo black blok y pacifismo sin nigun problema pq se encontraron antes y se coordinaron. lo q no puede ser es q eso se haga sin coordinacion con la asamblea. si qieres q una asamblea tenga en cuenta tu forma d hacer, ve y curratelo durante todo el año haciendole q te entienda y q te deje espacio.
Re: ¿Qué haces en MayDay?
25 abr 2005
MAY DAY:::
MÃ?S ESPECTÃ?CULO EL SISTEMA LO NECESSITA!!

YO SOY MÃ?S CLÃ?SICO POR ESO EL PRIMERO DE MAYO CON LAB Y BATASUNA!!
Re: ¿Qué haces en MayDay?
25 abr 2005
q necesita mas el sistema q se vaya en procesion o se organice una mani ilegal?

ademas no es incopatible hacer las dos cosas.
viva el happening!
25 abr 2005
Em sembla que acabarem tots fotuts en una videoinstalació del MACBA o del CCBB. Ja veieu que us dic.
Re: ¿Qué haces en MayDay?
25 abr 2005
que si que si, que todos nos tenemos que integrar en vuestra estructura para que la accion violenta contra el capital tenga su sitio. en muchos sitios nunca fue necesario coordinarse, simplemente cada cual por su lado.

solo espero que alguien se dedique a romper al margen de vuestras ordenes de civisimo alternativo
Re: ¿Qué haces en MayDay?
25 abr 2005
El senyor bb que és tan radical ha decidit que ara el primer de maig és el dia en que rebentarà contra el capitalisme, no ho ha pogut fer en tot l'any, el 1er de maig per ell és el dia de trencar, com una diada qualsevol i un dia perfecte perque tots es disfressin de revolucionaris radicals i així poder dormir tranquils amb la seva consciència, que els hi diu per les nits, que això de rebentar el sistema no es té perque fer un dia a l'any sino que queden 364, però quina casualitat que tots aquells que tan s'emprenyen perque l'1 de maig no els deixen trencar res, resulta que la resta de dies de l'any no són capaços ni de trencar un plat.

Molts d'aquests que resulta que volen un 1 de maig en "que Barcelona es cremi" on són la resta de l'any en tantes i tantes lluites laborals que hi ha per tot el territori? Quina casualitat que aquests revolucionaris de diada només se'ls hi puja la testosterona quan es ven entradeta la primavera i s'apropa el mes de maig. El més fàcil és dir que quina merda de gent que no em deixareu trencar res, que us anireu a passejar, que si processó no i coctel molotov si, ni han anat a una punyetera assemblea per mostrar el seu punt de vista ni han dit res de res, perque em sembla que només sabeu dir que tòpics estupids i carregar-vos la feina dels demés.

Si tan valents sou alguns, perque no us comenceu a preparar perque l'any que ve pogueu divertir-vos trencant coses, perque heu d'utilitzar a milers de persones com a escut humans per la vostra "febrada d'un dia de lluita". Molta crítica per criticar i de txapeta, perque a l'hora de la veritat durant la resta de l'any poques, per no dir ni una, acció d'aquest estil hi ha per aquí, deu ser que només es poden fer si et pots amagar entre les masses i posar-les al punt de mira dels antidisturbis.

A mi també m'agradaria mostrar el meu rebuig al capitalisme de forma més radical, perìo almenys em callo la boca si no he fet res perque així sigui, organitzant-me, coordinant accions, cridant a grups d'afinitat, de moment després d'una mani de l'any passat que va ser un èxit de participació per sobre de les processons matinals només queda estabilitzar aquesta mani dels precaris i fer-la tan gran i representativa com sigui possible, i si alguns volen cremar i destruir que treballin per fer-ho tot l'any i no vagin de boqueta dos dies abans d'una manifestació per semblar més mascles.
Re: ¿Qué haces en MayDay?
25 abr 2005
al del happening: yo tampoco qiero ser un happening en el macba. por eso voy a las asambleas. creo q defendiendo lo q es realmente el mayday alli hare mas q criticando fuera. es mas, el macba siempre trata d apropiarse d nuestra creatividad para limpiar su imagen mientras tiene trabajador*s precari*s contratad*s. tan tont*s nos crees a la mayoria d la gente q collaboramos en mayday como para q un gol asi nos pasase?
Re: ¿Qué haces en MayDay?
25 abr 2005
precariat d la cultura

dia internacional de la precarietat als museus
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/123033

presentació d ctr+i
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/123033
Re: ¿Qué haces en MayDay?
25 abr 2005
link correcte
dia internacional de la precarietat als museus
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/90575
Re: ¿Qué haces en MayDay?
26 abr 2005
ya cansa tanto debate absurdo en internet, que solo sirve para que algunos hagan crecer su ego.


Si tant criticais al may day solo hay que ir a la asamblea para dicutirlo no esconderse detrás del teclado que es muy fácil


y eso de tirar piedras es la estrategia mas absurda que hay, es dar de comer al sistema, es dar razones a los medios para que criminalizen y asi no tengan que hablar del mensaje de cambio que se quiere transmitir.

-piedras + información y agitación
Re: ¿Qué haces en MayDay?
28 abr 2005
Pues a mi me pilla en Londres y aqui tienen una propuesta interesante.

Podeis consultar aqui:
http://www.indymedia.org.uk/en/2005/04/309719.html

Primero la convocatoria es secreta y no se conocera hasta una hora antes. La gente puede dejar su numero de mobil (si lo tiene) i a traves de SMS se passara la informacion sobre donde se van a realizar las diversas acciones.

Existe un cupon (London free) con el que tienes acceso a todas las empresas capitalistas (McDonals, Gap, Sainsbuty, etc.) de la ciudad para por un dia "consumir gratis". Cada uno con el morro que tenga a ver a quien enganya con el cupon.

Concentracion delante de casa de Mr. Blair y otras movidas.

Se pueden pillar ideas para Barcelona.

Salut!!

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more