Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: globalització neoliberal : laboral : pobles i cultures vs poder i estats
May Day Terrassa
20 abr 2005
cartell_mayday.jpg
MAY DAY TERRASSA IS COMING
preparando el outing...tomando la calle.
No t'ho pots perdre!!!!!!

This work is in the public domain

Comentaris

Re: May Day Terrassa
21 abr 2005
Un comentari, estaria bé no excedir-se amb l'anglès. Aquí tenim llengua pròpia. Val que la convocatòria sigui europea i diguem May Day per nassos, però "is coming", "outing" ? Que sembla que anuncieu una discoteca.. A més, què vol dir outing?
Re: May Day Terrassa
21 abr 2005
Pues a mí me parecen muy bien el cartel, el contenido, el lenguaje irónico y desenfadado, la iniciativa y las actividades, y que este año se vincule el de Terrassa con el de Barcelona.

Enhorabuena, Terrassa! nos vemos el 1 de mayo. Viva la lucha con sentido del humor!
Re: May Day Terrassa
21 abr 2005
així m'agrada terrassa, una mica de salut política per variar una mica. Deixem enrrera
els vells tics polítics, i creem un nou primer de maig on més enllà de banderes i idiomes, i participin persones.
La caverna haria de aprendre una mia de vosaltres

salut i enhorabona !!!

per cert el cartell és molt encertat
Re: May Day Terrassa ..... Más espectaculo!!
26 abr 2005
Esto es justamente la sociedad que tenemos!!

La del espectaculo!!


claro podría ser peor!!
Re: May Day Terrassa
26 abr 2005
Enhorabona pel cartell, molt bonic!! No teniu una versió del cartell que es vegi millor?
Sobre el tema d'escriure en anglès estic d'acord amb la cansadeta. Potser és massa excessiu i no tothom pot entendre-ho.
Esperances i moltes forces per Terrassa.
Salut i Desobediència
Re: May Day Terrassa
26 abr 2005
Salut politica a Terrassa? Penso que altres adjectius podrien ser molt més encertats, però el de salut política segur que no.
quemar el cartel del may day
27 abr 2005
Realmente, una cosa es romper con estereotipos del pasado, sindicales y caducos, y la otra es ridiculizar las luchas pasadas, ser tan egolatra de preferir hacer un cartel artistico modernillo que otro comunicativo y minimamente combativo y reivindicativo. De verdad pienso que vamos a quemar unos cuantos carteles de los del May Day. Lo que me falta por determinar es si lo haremos durante o al final de la mani, ya veremos.
Salud
Re: May Day Terrassa
27 abr 2005
realmente ves a la peña del MayDay como enemiga? tanto cambiaras haciendo eso? no seria mejor q dedicases tu tiempo a hacer algo contra las multinacionales? no hemos qdado q cada persona tiene q ser libre para rebelarse como qiera? qien es el pensamiento unico?
quemar el cartel
27 abr 2005
Bueno, tal vez tengas razon, mejor quemar otra cosa realmente enemiga, aceptado, pero por favor cuando vayamos a hacerlo, el quemar o romper algo de una multinacional, no nos corteis, no hagais de cordon policial... Seremos libres, en un dia combativo, en una calle colectivizada para la lucha.
Re: May Day Terrassa
27 abr 2005
incendiario, de veras te pediría que reflexionases sobre el lenguaje que utilizas y los métodos que defiendes. "no nos corteis". y si te pidiera que te cortases tú mismo? el día de la mani habrá gente de todo tipo, gente que necesita y queremos estar todas juntas en el 1 de mayo, y que requiere unas condiciones de tranquilidad y seguridad. ¿de quién hablo, de los "reformistas? no. hablo de los inmigrantes en huelga de hambre, de hombres y mujeres sin papeles. hablo de vecinos de barrios combativos, gente mayor y gente también que quiere que sus hijos e hijas compartan un día de fiesta y lucha colectiva, en lugar de quedarse en casa somatizándolos con la tele.

quema los carteles que te de la gana, a mí qué me cuentas. pero ya está bien de acusar de imposiciones, de "reirse del pasado" (¿??), de "cortar", de imponer métodos, de moñas... a muchas personas y grupos que están haciendo un trabajo político PARA TODO EL MUNDO, no sólo para sí mismos, y que quieren que la mani del domingo sea un espacio abierto de libertad para intervenir sin que unos procedimientos pasen por encima de otros.

¿tan difícil es de entender? y más aún, ¿tan difícil es de aceptar y respetar?
Gent del Candela, que se us veu el llautó!!
28 abr 2005
Tota la vida a l'1 de maig, se li ha dit "Primer de Maig", però ara, aquests que van d'altermundistes, antiglobalitzadors i salvem les balenes, cauen en el parany, i fan servir les mateixes llengües que vol imposar el capital que tant combateixen: el castellà i l'anglès.

Aquesta gent que mouria cel i terra per salvar l'amazigh o qualsevol llengua amenaçada del món, una vegada més, obvia una llengua que no es parla enlloc més que aquí i que si no la parlem nosaltres desapareixarà i s'apunta al carro "de la moda" del MayDay...perquè parlar català és "petit burgés"...Doncs si voleu anar tant a la moda, perquè no ho feu en xinès?!!

I del cartell no clar ni parlar, més apropiat per una rave que no pas per una diada de lluita i reinvindicació...

Aquests del Candela...
Re: May Day Terrassa
28 abr 2005
els del candela, fent candelades...
Re: May Day Terrassa
29 abr 2005
mare meva! quan la crítica més fulminant al procés mayday és que s'utilitza l'anglès... és que quelcom no funciona bé en l'independentisme català! Apa, apreneu més idiomes i no sigueu tant provincians, que feu el ridícul! Per cert, ara m'acabo d'adonar que, a més, el cartell està en català! I pels del Candela.. si us plau..no deixeu de fer candelades!!!!
Re: May Day Terrassa
29 abr 2005
de fet el cartell del may day és en Català, està escrit amb aquesta llengua, i en moltes altres si tinguessim recurssos. El problema principal és, primer de tot, que aquest indepes no pinten res en el may day, i no poden fer res més que la crítica estèril a partir de la idea nacionalista que només són ells els catalans. de fet és molt trist.
hauríem de sortir de la caverna i donar un cop d'ull al món que us envolta, de debó que us aniria molt bé
Tal com deia una amic meu (demano perdó per que era castellà): LLADRAN; LUEGO CABALCAMOS SANCHO !!!!
Re: May Day Terrassa
29 abr 2005
Estic d’acord amb tu ke utilitzar tants lemes en anglès és absurd, però m’estàs dient que renuncies a qüestionar la situació de l’habitatge, de l’escola pública, dels immigrants, de la mercantilització de l’oci, dels contractes basura, del transport públic, de la pujada generalitzada de preus... que renuncies a identificar-te amb un procés que s’està realitzant a nivell mundial, ke renuncies a FER ALGUNA COSA a Terrassa per l’1 de Maig.... tan sols pel títol del cartell???? M’abstindré de parlar de llengües imperials, és més em sembla molt bé que defensis l’idioma, crec que és necessari que es porti aquesta lluita a la nostra ciutat, però has de tirar merda a sobre a la gent que s’està currant el MayDay a Terrassa pel títol del cartell? Per l’estètica del cartell?
Mira al teu voltant, hi veus fàbriques amb grans plantilles de personal o hi veus comerços, tallers, autònoms i oficines? Els treballadors de l’AEG faran merder davant del jutge i quant el comitè es posi a negociar amb l’empresa, però creus que aniran a la manifestació de l’1 de maig? Creus que avui te sentit demanar als treballadors que surtin de les fàbriques? Quines fàbriques? Tant t’espanta readaptar el llenguatge a la realitat d’avui?
Crec que aquest procés de re-inventar l’1 de maig ha de tenir la complicitat del que estar passant arreu del món d’aquí a agafar aquest títol, però no em de fer cap copia de res, ha de ser el nostre MayDay el de Terrassa, el que volem els terrasencs/ques. Encara estàs a temps de participar-hi i a dir-hi la teva, si no ho vols fer almenys deixa treballar els que si volen fer coses per l’1 de maig a Terrassa.
Re: May Day Terrassa
29 abr 2005
Estic d’acord amb tu ke utilitzar tants lemes en anglès és absurd, però m’estàs dient que renuncies a qüestionar la situació de l’habitatge, de l’escola pública, dels immigrants, de la mercantilització de l’oci, dels contractes basura, del transport públic, de la pujada generalitzada de preus... que renuncies a identificar-te amb un procés que s’està realitzant a nivell mundial, ke renuncies a FER ALGUNA COSA a Terrassa per l’1 de Maig.... tan sols pel títol del cartell???? M’abstindré de parlar de llengües imperials, és més em sembla molt bé que defensis l’idioma, crec que és necessari que es porti aquesta lluita a la nostra ciutat, però has de tirar merda a sobre a la gent que s’està currant el MayDay a Terrassa pel títol del cartell? Per l’estètica del cartell?
Mira al teu voltant, hi veus fàbriques amb grans plantilles de personal o hi veus comerços, tallers, autònoms i oficines? Els treballadors de l’AEG faran merder davant del jutge i quant el comitè es posi a negociar amb l’empresa, però creus que aniran a la manifestació de l’1 de maig? Creus que avui te sentit demanar als treballadors que surtin de les fàbriques? Quines fàbriques? Tant t’espanta readaptar el llenguatge a la realitat d’avui?
Crec que aquest procés de re-inventar l’1 de maig ha de tenir la complicitat del que estar passant arreu del món d’aquí a agafar aquest títol, però no em de fer cap copia de res, ha de ser el nostre MayDay el de Terrassa, el que volem els terrasencs/ques. Encara estàs a temps de participar-hi i a dir-hi la teva, si no ho vols fer almenys deixa treballar els que si volen fer coses per l’1 de maig a Terrassa.
Dios mio como está el patio del manicomio!!
29 abr 2005
Independentistes!!
Megapijos!!
Que si es un baile o una Rave!!
Que si los obreros ya no son obrers!
Intelectuals de saló i activistes altermmundistas !!

Confidencial: Segun parece a última hora CUP i Candela no se han entendido con el tema de la organización del MAY DAY!! PROTAGONISMOS VARIOS Por cierto nada nuevo en Terrassa!!

ya lo dice mi vecina!!
HAY MAS LOCOS FUERA QUE DENTRO!!
Y CADA UNO CON SU CAMISA (etiqueta) DE FUERZA!!
Re: May Day Terrassa
29 abr 2005
MAY DAY TERRASSA IS COMING
preparando el outing...tomando la calle.

No oblidem el que es va a fer, serà l'1 de maig, del 2005, l'ideal al que es vol arribar i lluitar per ell; deixem les diferències entre les multituds que existeixen en aquest moment, a Terrassa i a fora de Terrassa obviament... Deixem estar tots aquells motius que des de sempre ens han pogut 'enfrontar' d'una manera o altre, deixem les banderes, sencillament intentem trobar-nos en una jornada reivindicativa i tinguem la festa en pau, només volem un món millor

MAY DAY TERRASSA IS COMING...

I espero veure les cares que sempre s'han vist per Terrassa, també de noves; espero sincerament que un lema de cartell no destrueixi la feina feta de molts anys de lluita, de treball per millorar les situacions de tots i totes.

Sempre, dins els mateixos ideals, hi ha hagut diferències, no cometem errors ja comesos. Tothom coneix prou la història com per pensar una mica en el que es vol aconseguir.
Re: May Day Terrassa
30 abr 2005
Sou tots una colla d'arrogants! Sí, sóc de terrassa i puc imaginar-me qui escriu què (amb noms i cognoms) i sou la mateixa gent que des de fa anys manteniu a tothom dividit per interessos personals. Les diferències de fer i de pensar no han estat mai una gran barrera a terrassa però l'ego i les ànsies de poder d'alguns personatges fan que últimament no es puguin fer gaires coses conjuntament. En quant a la gent del Candela, hi ha gent preciosa, però hi ha d'altres que enverinen tot el que toquen. Alguns encara no entenen que fa temps que s'haurien d'haver autodesterrat.
Tot i així, endavant la gent maca de terrassa i que demà sigui un bon 1er de maig (o may day) per a tothom.
Re: May Day Terrassa
01 mai 2005
quina mala llet que portes! que et passa, que estàs sol, solet? no et preocupis sempre hi ha coses a les que enganxar-se! Seriosament. Tu no seràs el mateix de sempre? Em sembla que si!

En fi, que els gelosia es porta molt malamenti fan molt males passades i fins i tot hi ha cops que no deixa dormir a la nit! Pren-t'ho millor i deixar de donar sempre la culpa als altres!
Re: May Day Terrassa
01 mai 2005
Voleu dixar de criticar les meves sagrades idees i el treball dels meus súbdits! Sortiu de les cavernes! Provincians! De veritat, quan el "populacho" em qüestiona, m'entra un mal de cap... Ignorants!
May Day TerrassaQue morro!!!
01 mai 2005
Yo los vi y no eran más de 50 personas!!

Parecen más pues la ciudad estaba llena de gente celebrando la fira modernista!!

Los 20 del Candela y poco más, han sacado a los inmigrantes de su encierro para lucirse ellos unos miserables!!

Ayer estaban los pobres agotados y salieron en la prensa sus fotos tirados en las colchonetas (19 dás de huelga de hambre) luego llegan los oficiales del Movimento candelario y les dicen que si la mani que si se añaden y ellos que como agradecimeinto y pensando que son el grupo de apoyo, pues a añadirse. Ellos estan para luchar y creen que deben hacerlo con las gentes que los apoyan. Despues de discutirlo entre ellos algunos acceden a añadirse a la megafiesta de lo megapijos candelarios.

Su actuación ha quedado como ejemplode sectarismo y miseria humana para muchas de las entidades y personas de la ciudad.

Ellos solos se desacreditan, ellos solo se denuncian. Las gentes de los movimientos sociales nada tiene que ver con esa charlotada particular de los Tomy, Ernest, Oscar i compañia!!

Que gentuza esos jefecillos del Movimiento!!

PD: Otra delas actuaciones estelaresde un grupo de 15 personas que eran los que participaron el jueves entraron (pagando dos Euros) en en el cine del ayuntamiento otra charlotada más!! ¿Por qué no fueron a los AMC'S? Por que alli si que està el capital de verdad el ocio capitalsita en estado puro (el Parrk valles) pues porque allí si que uno se jugaba el tipo !!

En resumen una charlotada de megapijos y poco más eso es lo que ha sido el may day en Terrassa
Re: May Day Terrassa
01 mai 2005
Hi ha coses que estan canviant i tot i que sembli mentida hi ha qui no li importa no firmar un cartell, prefereix centrar-se en les campanyes i els processos concrets i deixar així la porta oberta a tots aquells que volen treballar un tema determinat sense protagonismes absurds. Trobo greu que no s’hagi respectat aquesta voluntat i en comptes de debatir i/o criticar el procés de May Day a Terrassa es llenci merda sense contemplacions a integrants d’aquest procés, i a més a més donant noms concrets.

Jo no soc ningú dels que has dit i em pregunto si em consideres “companyia�, “súbdit� o “gentuza, jefecillo del Movimiento� no ho sé ni m’importa, només et vull dir que Terrassa és petita i tots ens coneixem, hi ha processos oberts que tots compartim i que posts com el teu no aporten absolutament res als moviments socials de Terrassa (sincerament no crec que siguis ningú per decidir que és i que no és moviment social)

Pel que fa els immigrants abans d’enterar-te de les coses per la premsa parla amb qualsevol persona del grup de recolzament o amb algú que tingui contacte amb els tancats i sabràs que aquesta a sigut una decisió completament seva, aquí ningú no ha tret a passejar a ningú ¿o és que potser tu ets la elegida que ha de decidir per a ells? El que dius i com ho dius és una falta de respecta als tancats i a tota la gent que està assistint cada dia a les reunions del grup de recolzament i destinant esforços per a millorar la seva situació. De totes formes ells son part dels precaris de la nostra societat i és completament lògica la seva assistència a la manifestació.

Pel que fa a lo que va passar al cine crec que el Cine Catalunya és un bon lloc per qüestionar la mercantilització del oci ja que aquest és municipal. Em pregunto perquè prefereixes que ho haguéssim fet als AMC’S, i exposar així els assistents a detencions i processos judicials innecessaris ¿és així com demostres la teva valentia? Enviant els companys a comissaria?

Si tens problemes amb gent del Candela parles amb ells directament, però vigila amb el to en que et dirigeixes a la resta (megapijos candelarios, miserables, oficiales del Movimiento candelario, ejemplo de sectarismo y miseria humana, charlotada de megapijos...) al Candela hi ha varis col•lectius i molta gent amb il•lusions diferents. Destruir, distorcionar i generar odi és molt fàcil, però si no critiques amb contingut a la llarga et trobaràs sola amb molta gent que farà el mateix amb tu però aquesta vegada amb contingut.
Re: May Day Terrassa
02 mai 2005
No se si aquest correu el llegirà qui sigui que ha escrit amb el nom de "per una de terrassa". Jo si dono la cara, cosa que m´agradaria que tu també fessis. Sóc el Xavi i participo en el Candela i en altres mogudas que es fan a Terrassa i fora. Ja m´imaginava que algun/a ruin com tu que a sobre s´amaga (et torno a recordar que sóc el Xavi), faria comentaris com el teu referent al may day. Però del tema dels inmigrants... A quantes assembles del tancament has assistit? quin curro has fet com a grup de suport? A mi si que et sembles una/un miserables utilitzant als inmigrants per atacar-nos a la gent que t´agradi o no estem fent coses, les coses que nosaltres decidim i nes dona la gana de fer. Només faltaria que alguna/algun merda d´estalinista vingués a ensenyar-nos el camí, a dir-nos el que és revolucionari i el que no, a donar-nos la seva aprovació.
Los megapijos dius?
I tu ens vols donar exemples de no sectarismes, si us plau que me pixo a sobre!!! I qui son aquests dels moviments socials verdaders, un altre cop se m´escapa el pipi!! Suposo que a mi em deus considerar la companyia, no tens el suficient odi cap a mi per posar el meu nom junt al de les altres persones que anomenes, o potser tinc una altra teoria i no t´interessa posar-ho. Per cer en aquesta llista podries haver afegit uns 50 o 60 noms més, però suposo que això no coincidia amb la teva teoria.
Per acabar només tornar a insistir, que sóc el Xavi i que m´agradaria contestessis donant la carta, perquè la veritat és que si tu i els teus us considereu les gents dels moviments socials i no sou capaços de donar la cara, i assumir les conseqüències dels teus actes, em sembles ruin, miserable, mentidera, cobard i que deus ser una pobre diabla/e que no tens a on anar a parar més
que a la merda en la que et deus trobar.

Salut
Re: May Day Terrassa
02 mai 2005
SALUT!!!Aki, ALEjo de la cafeta, de la ràdio, de l ateneu candela, i un dels que estaven al Mayday de Terrassa i al Mayday de BCN. Una de les ovelles del candela, o dels megapijos tal com dius. Els fonaments de les teves explicacions em fan riure, i yo tb mhi pixo, la discòrdia que alimentes a l'únic que farà mal serà a tu mateix/a, perquè ya sabem qui ets, ets el de sempre, el que rebenta iniciatives, el que s'autoproclama revolucionari quan l'únic que fa és jugar a posar-se caputxes, el que li encantaria crear processos a lo STALIN i tenir una massa a la mà. Sabotejeu les activitats que estan enriquint els moviments socials no pas les que fan el candela. Em penso que tu confons moviments socials amb samarretes de AK-47's. Creix una mica si us plau i limita't a ignorar-nos que és el que fem nosaltres amb tu, perquè això no és una competició , és un procés transformista. I aki tanco el tema que tenim altra feina enlloc d'analitzar gent que em recorda a les SS.
PS(R): I al Kandela els jefes som tots i totes, però no del moviment si no de nosaltres mateixos. Ala, Salut i Join la linda revolta!!!
llença el racisme a les escombreries
02 mai 2005
yo lucho
tu luchas
el lucha
nosotros luchamos
vosotros luchais
ellos no luchan


nosotros somos cuatro

uno
dos
tres
cuatro


yo me peleo contigo
tu te peleas
el se pelea
nosotros nos peleamos
vosotros os peleais
ellos no se pelean


yo pierdo
tu pierdes
el pierde
nosotros perdemos
vosotros perdeis
ELLOS GANAN
Re: May Day Terrassa
02 mai 2005
Et torno a posar el meu post aquí. Com has emmerdat a dos llocs, perque avui tampoc dormis t'ho deixo també aquí. Se'm oblidava dir-te que és del tema dels liders!


És clar que tenim líders, faltaria més! Que et penses so penjat! I a més tenim uns liders que te cagas, infinitament millor que els que tu mai podries imaginar-te. Tenim liders capaços de construir un moviment, un moviment més viu que mai, més arrelat al territori que en molts anys cap altra moviment ha aconseguit en la ciutat. Uns liders que han creat un moviment que és una part més del moviment global, de la passió per viure, per crear, per estar. Tenim uns liders que ens han fet sortir del puto guetto on estàs tu i un parell de penjats més, que no sabeu fer res més que mentir, intoxicar i tirar merda sobre els altres. Que amb les vostres tonteries, infantilades us heu quedat 4 y el cabo: sou la vergonya de Terrassa i del moviment d’arreu. L’heu cagat un cop rera l’altra. Un cop rera l’altra.

Entre d’altres coses per que no teniu els líders com els que tenim nosaltres. Gent que pensa, que no enganya, que crea, que estima, que s’equivoca i ho diu. Això tu mai ho tindràs pq estàs en el puto guetto i no te’n ensortiràs mai: vas arribar el darrer al moviment dels 90 (pujant a un tren que ja estava en marxa) i el del segle XXI ni t’has enterat que ha arribat amagat en el teu guetto, en la teva caverna.

Treu el boli i pren apunts que t’explico qui són els liders responsables d’haver creat l’unic centre social que mai ha existit a Terrassa (no per la penya, sino per tota la ciutat), amb activitats dia a a dia durant poc de 4 anys, i haver participat i dinamitzat totes (totes!) les inicitiaves que han tingut lloc a Terrassa i fora de Terrassa en aquests darrers anys (totes, totes les que has llegit als diaris).

Apunta: el O és un lider de la òstia, un militant curtit a les okupacions quan tu les veies per la tele, una persona milimétrica ; el E per ser el fan número 1 del zapatisme (t’has eneterat que des del 94 la hipotesi és zapatisme?), i per haver-nos ensenyat l’ecologisme urbà; el T per ser un lider en majúscules, que et fa tremolar a tu i als teus cada cop que el veieu, incapaços d’articular al seu davant una sola paraula política; apunta més, el X per la integritat moral i ética i la camaradería que ens ha ensenyat a tots; la V per ensenyar-nos el rigor per les assemblees; la H per haver-nos esnenyar laa importancia d’estimar-nos; un altre T pq ha montat una coope p’alucinar; el A, el T i el J, els reis d’internet, els que ens han posat en orbita; el A per estar en totes les jornades de curro; el M per que ens ha donat trajectòria política, continuïtat d’un compromís molt llarg, el A per que és el rei de les rimes i pq en compromís mai el guanyaràs, el Q per deletrejar-nos als Wu Ming (no deus saber ni qui són), la M per recordar-nos els compromisos de la vida quotidiana, la J, la gran J, poca gent ens envia tants petons quan ens fa les actes; la C i la A, per posar la musica en nostre desafiament als cels; la M i la L per buscar sempre el consens, l’altra M per la seves ganes de viure, l’immnens J, per portar els comptes com ningú, l’A i la R, les meca, les liders de veritat, la poesia en estat pur; el D, el Z i el R, per haver posat la ciutadania global al centre del nostre projecte, el J per fer unes paelles que alucinaries, una altra M, per l’emoció que ens transmet, l’E per posar-nos seny i fer-nos trepitjar, a vegades, de peus a terra, la S, una crack en immigració i precarietat. La L, mai coneixeràs a ningu com la L, ara més activa que mai. I així podria continuar fins aborrir-me, explicant qui són tots els nostres liders. Però t’ho deixo aquí. Només una coseta més: ojo que a més ara n’han tornat un parell de Chiapas! I també si torna la S del seu viatge intern llavors ja pots tremolar
Re: May Day Terrassa
02 mai 2005
Candela sou una colla de quatre nens de papà, que viviu tots en el Centre i us han pagat la Universitat. Anàveu d'okupes però cada dos per tres, a casa els papes a rentar la roba, demanar cèntims i dinar calent...

La mani, patètica, 20 persones manipulant als immigrants...No us vau adonar que la gent us mirava malament??

Sou uns arrogants que us penseu que arreglareu el món. Sou uns Il·lusos i també pels vostres comentaris sou anticatalans!!

Aquests del Candela...
Re: May Day Terrassa
02 mai 2005
Mira amic,

això de anticatalans em parlem quan ens veiem. Si per catalans s'entèn el teixit associatiu que en aquesta part del món reemprén i actualitza el combat per un món millor, a ningú trobaràs a la nostra ciutat com l'ateneu candela. Aquests el que han combatut èr un món millor són els dignes de dir-se catalans, no pas els que busquen essències i demés kumbaiades per separar-nos de la resta d'éssers humans.

Els ateneus formen part d'un teixit associatiu singular que són els que donen lloc al millor que mai ha donat el proletariat català: les col.lectivitzacions dels anys 30.

Per tant, menys rotllo patriotero de paraules i més de fets: que la cultura no es fa amb les proclames sinó amb els fets dia a dia: s'ha acabat la tonteria, ara parlem seriosament.

Si no m'equivoco, sé qui ets, som amics, i saps que això és més veritat que la vida mateixa. En parlem...
ninyatos
03 mai 2005
"la S, una crack en immigració i precarietat"

per alucinar... colla de panolis de la "uni"
a los anticandela
03 mai 2005
Muy, bien, pero que muy bien.
Antes de todo decirte que no tengo el disgusto de conoceros. Estais mejor como enemigos (tal y como os definís con vuestras palabras) que como amigos, la verdad. Antes de continuar quiero decir que me expreso en castellano porque es el idioma con el que he nacido, el idioma que he escuchado en mi barrio de bloques de pisos destinado a los charnegos, maketos, etc. Y sí, aprendí el catalán a los 18 años. Y resulta que cuando me enfado me sale más el castellano, así que ya veis como me voy encontrando.

Sigo...

A ESE QUE NOS CONOCE...

Nada chaval, te puedo pasar el informe de la policía sobre el movimiento okupa que sacó a finales del 96, principios del 97. Creo que debes de saber la fecha ya que dices exactamente lo mismo que ella, te hemos pillao, eres un secreta ehhhh? (sin comentarios). Por cierto dime a qué estudiante no le han pagado la universidad o parte de ella. Tú no se lo harías a tu hij@? Aclárate un poquito. Por cierto, de la gente que había en vivienda cuando la asamblea de okupas no hay nadie en el Ateneu. Y si nos conoces....en fin.

A ESA GRAN PERSONA AMIGA DE TERRASSA...

Qué impresionantes palabras, qué lucidez, el sombrero me lo quito o me lo pongo?

Pertenezco a uno de los colectivos del Ateneu Candela. Desencantado de desconocerte. Aunque la antipatía no puede ser mutua ya que te escondes., Pero si decides presentarte ya sabes donde encontrarnos. Me llamo Oscar y te dedico un rato:

Lo que te han dicho sobre los hechos que describes no lo voy a repetir pues dicho está. Intento buscar una explicación a tanta estupidez y se me ocurre un diagnóstico: pareces un poco neurótico y la neurosis se llama Candela. Pensando, pensando creo que tienes además otra patología (las dos curables, no te asustes). El desprestigio es gala de los megalomaníacos (líderes (o los que creen serlo,), esas gentes que durante la historia se han creído poseedores de la verdad absoluta, que crearon las checas, los gulags, los campos de concentración). De esos que sin poder son un cáncer y con poder la muerte.
¿Cuál va a ser el siguiente paso, nos vas a dar una paliza?


Eres todo deslucidez, pero mejor así. Pero me inspiras creación, del sinsentido me inspiro y te regalo unas rimitas, la música pónsela tú (así distraes tu neurosis candelaria): Sí, mejor no vengas más al Ateneu,...porqué...venga qeu empiez la música...

apagarías la llama que prende la candela,
la que te quema las entrañas,
y da calor cuando no estás a nuestra vera.

Vete bien lejos anónimo pendejo
te tenemos calado
tu complejo?
de inferioridad lo llamo.

No das opción a mejores palabras
con respeto, mucho respeto
afiladas tengo las letras
dispuestas a martillear
tu escaso nivel cateto.

Vigila que la candela tiene vivo el fuego
y la caja de los truenos está muy cerca y tienen mecha
bienvenido al juego,
tú quisiste y aquí nos tienes disparando flechas
empieza a esquivar porqué vienen más
vamos a descubrir la realidad.

Ale, cuidaos. Le encontraste el ritmo? Nada hombre, un poquito du humor vacilón a tanto desasosiego que producís. Haced lo mejor que podais las cosa y dejadnos en paz.
Entendible a todos los niveles: Dejadnos en paz.
Re: May Day Terrassa
10 mai 2005
Aupa l@s del Candela!! Así se da la cara, con valentía y argumentos!!

tsssshhhh!!! Chitón, los del ghetto!
Re: May Day Terrassa
13 mai 2005
Em fa gràcia veure que tots els arguments es podrien classificar en dues grans categories: candelas i anti-candelas, ghettos i anti-ghettos...tothom sembla estar d'acord que els "altres" són "els típics X", "una colla de...", "tots uns..." com si això de no generalitzar i saber reconèixer que a tot arreu hi ha persones de tot tipus,més bones i més dolentes, pijos i no-tant-pijos només fós aplicable a la immigració. El pensament únic arriba a Indymedia.
Re: May Day Terrassa
13 mai 2005
PD: lo d'acusar -que no signar- amb noms propis a la penya em sembla d'un cotilleo increíblement patètic.
Re: May Day Terrassa
29 nov 2005
que terassa es molt bonica i a la vegasa lletga
Re: May Day Terrassa
04 abr 2006
HOLA CONDECITO EL CONFIDENTE
Sindicato Sindicat