Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió
La Guàrdia Civil practica tres registres a domicilis bascos
29 mar 2005
Bilbao. -- La Guàrdia Civil ha practicat aquesta matinada tres registres als municipis biscaïns de Lekeitio, Aulestia i Bilbao, segons han informat fonts pròximes a la lluita antiterrorista. Aquesta operació està relacionada amb la detenció dimecres passat a Ermua (Biscaia) de dos joves per la seva presumpta col·laboració amb ETA.

Els joves Iker Legarra Gorostola, de 21 anys, i Mikeldi Zenigaonaindia Aritzaga, de 18, que han estat empresonats per integració o col·laboració amb banda armada, van ser interceptats en un control de la Guàrdia Civil quan viatjaven en un automòbil on portaven mig centenar de zutabes (butlletí intern d'ETA) en suport informàtic i paper.

Els nous registres, sobre els quals la Subdelegació del Govern a Biscaia no ha facilitat cap informació, se sumen al practicat ahir, també per la Guàrdia civil, en un centre cultural i d'oci de Sant Sebastià, denominat Ilunki Kultur Elkartea, del qual els agents van treure ordinadors, una impressora, diverses bosses d'escombraries i algunes caixes.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: La Guàrdia Civil practica tres registres a domicilis bascos
29 mar 2005
segun indica gara zutabe no seria publicacion interna de la organizacion repito segun indican fuentes proximas a este periodico y lo digo por no dar demasiada cobertura a los medios oficiales"
mersy
adeu
Re: La Guàrdia Civil practica tres registres a domicilis bascos
29 mar 2005
quan la policia nacional practica un escorcoll a un pis de gitanos a la mina, potser la premsa afí publica "la policia practica un registro en domicilios catalanes"?

alguns es pensen que són el melic del món, però no arriben ni al cul.
Re: La Guàrdia Civil practica tres registres a domicilis bascos
29 mar 2005
Xec, no he entés el teu comentari. Potser si el repeteixes UN ALTRE COP...

Bromes (dolentes) a part, em sembla que tots/es estarem d´acord en que és una llàstima...dos xavals amb prou feines majors d´edat, i es poden passar mitja vida a la garjola només per haver fet de "carters"


salut
La presa Mertxe Txibite estuvo atada a la cama durante una operación
29 mar 2005
La presa navarra Mertxe Txibite fue intervenida quirúrgicamente atada a la cama en el hospital de Evry, adonde fue llevada desde la cárcel de Fleury, según ha denunciado Askatasuna.
La breve hospitalización, motivada por la necesidad de extiparle un quiste en un ovario, se llevó a cabo el pasado 16 de marzo entre grandes «medidas de seguridad». Incluían, según apunta el organismo pro-amnistía, atarle la mano a los barrotes de la cama, así como la presencia de un buen número de efectivos policiales junto a la puerta. Así las cosas, denuncian que «mantuvieron la puerta abierta en todo momento, de modo que toda la gente que pasaba por el pasillo podía ver a la presa política vasca tumbada en la cama y con una mano atada, mientras los policías entraban y salían».

Pese a que la intervención quirúrgica fue realizada mediante anestesia general, quienes custodiaban a Txibite ordenaron que continuara amarrada a la cama, y que además una persona del grupo de seguridad permaneciera en el quirófano en todo momento. «Como fue anestesiada, Mertxe no sabe en qué condiciones transcurrió la operación», precisa Askatasuna.


Con suero
Tras la operación tampoco se modificaron estas condiciones de «seguridad», de modo que Txibite tuvo que seguir con una mano atada, con el agravante de que en la otra muñeca se le inyectaba suero. «En esta situación, le era imposible moverse», explica.

La prisionera ha detallado también que ee día no pudo dormir debido a las conversaciones de los policías. Un día después fue llevada de nuevo a prisión, «con todo el cuerpo dolorido, pero sobre todo el cuello y la espalda a consecuencia de la posición en la que tuvo que estar».

Askatasuna añade que Mertxe Txibite ha denunciado que esas medidas se impusieron por peticiones expresa de las autoridades penitenciarias. Y el organismo pro-amnistía señala como «inaceptable» tanto el trato dado como la violación a su intimidad.

http://lahaine.org/b2lharticulo.php?p=6770&more=1&c=1
Sindicat