Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Agost»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Apartat amb codi "Un altre"
Comentari :: @rtivisme : antifeixisme
Almodovar y la democracia orgánica
08 feb 2005
El director de cine manchego y su hermano, dan un portazo a la Academia Española de Cine por el sistema de votación "órgánico" implantado en 2002.
¿Cómo vamos a aceptar votar en un Referéndum FALSO, que plantea una pregunta FALSA sobre una FALSA "constitución" en el más puro estilo de la democracia orgánica ?

Si la democracia respresentativa y otros sistemas electivos indirectos de tipo burgués ya son suficientemente FALACES, este referéndum es UNA mentira impolítica descomunal.

Mi voto es de protesta y por tanto, para que nadie MANIPULE mi protesta, VOTARE CONSCIENTEMENTE NULO.

Pedro Almodóvar anuncia su baja de la Academia de Cine Española

2005/02/07. José Ignacio Colás García , Madrid
e-mail:jcolasga ARROBA antena3tv.es
El cineasta Pedro Almodóvar y su hermano, el productor Agustín Almodóvar, han anunciado que a finales de diciembre solicitaron su baja definitiva de la Academia de las Artes y Ciencias Cinematográficas de España. El director está descontento con su funcionamiento y, fundamentalmente, con el sistema de votación para los premios Goya.

El director manchego y su hermano afirman que su marcha de la Academia de Cine "no es una decisión irrevocable", ya que estarían dispuestos a volver "si en la Academia hay un cambio profundo". Ambos se dieron de baja a finales de diciembre, después de darse a conocer las candidaturas de los últimos premios Goya. Ese día, la Academia de Cine dejó a "La mala educación" con sólo cuatro opciones a estos premios. "No es cuestión de más o menos premios, porque premios tenemos toneladas. Nuestra marcha tiene que ver con la forma de votación gremial -instituida en 2002-", han asegurado.

Este sistema de votación para elegir a los candidatos a los Goya, consta de una primera ronda en la que sólo vota cada colectivo profesional, en la candidatura que corresponda a su actividad. Excepto en las categorías de mejor película -tanto española como extranjeras-, y en cintas de animación y documental. Ya en una segunda ronda es cuando todos los académicos votan en todas las categorías. La decisión no ha sido precipitada, como explicó Agustín, sino el punto final a "años de desacuerdo", aunque no piensa el productor de El Deseo, que este "desacuerdo" o "falta de generosidad" de la Academia encierre alguna "intención de ninguneo. Los resultados son el fruto de una suma de votos individuales, no hay por parte de la Academia un acuerdo para perjudicarnos", explicó Almodóvar. Pedro y Agustín Almodóvar hicieron pública este lunes su decisión por medio de un comunicado en el que esgrimían como causa su "desacuerdo con el sistema de votación" y "la falta de información en cuanto a número de participantes en las distintas votaciones".

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Almodovar y la democracia orgánica
08 feb 2005
quina manera + rebuscada i agafada amb pinces de colar la teva propaganda, Magaledro
Re: Almodovar y la democracia orgánica
08 feb 2005
¿La meva propaganda? Ay, amic "un", aqui la unica propaganda es la que fan els que defensen el SI, el NO i l'abstenció. El Vot nul no el defensa ningú, TRET de persones individuals, la qual cosa es la prova fefaent de que es tracta de la MILLOR OPCIO.

Contra la manipulació, jo votaré NUL.

Aposto a que el VOT NUL guanyará el referèndum.
Re: Almodovar y la democracia orgánica
08 feb 2005
Em faig el càrrec, "un" que per tu, tot alló que s'en surti de blanc o negre, i de dos i dos son quatres, et sembla "rebuscat". 400 anys de CONTRAREFORMA CATOLICA han deixat molts deserts mentals als quatre punts cardinals de la península. Cal tenir al menys la voluntat d'en sortir-se.
Re: Almodovar y la democracia orgánica
08 feb 2005
Però a sobre vas donant lliçons d'alguna cosa? A sobre vas dient a la resta que no anirem a votar nuls que si això que si allò? A sobre tens la barra d'erigir-te com avantguarda d'alguna cosa? Tu mateix que durant aquest temps mentres la campanya del no es construia i tirava endavant no has obert la boca per fer-nos partíceps del que vas somiar l'altra dia. Estàs molt malament i crec que un punt paranoic perque veig que descoberta la teva part de la veritat en només quatre dies ja ha passat a dogma de fe pel qual et creus amb el dret d'insultar directament als que diem que no anem a votar, com un inquisidor més, com un catòlic d'aquells que tanta ràbia et fan, com un santpau que es cau del cavall i es converteix en el convers més convençut de tots, un nou il·luminat amb la veritat absoluta. Siguis el que siguis: un intoxicador, un il·luminat, un votant del si, un solitari... estàs molt acabat si penses que així estàs donant arguments o contrarestant de forma efectiva el No. Simplement estàs fent cada cop més clarificador que enlloc d'anomenar-te Magaledro et diem Megalerdo, t'ho acabaràs guanyant, és qüestió de dos dies pel que veig.
Re: Almodovar y la democracia orgánica
08 feb 2005
Ah, i se m'oblidava: que cony té que veure Almodovar en això?
Re: Almodovar y la democracia orgánica
08 feb 2005
Infalible = El Papa de Roma
Re: Almodovar y la democracia orgánica
09 feb 2005
Amen = Magaledro = payasete d'indymedia
Re: Almodovar y la democracia orgánica
09 feb 2005
¿ Un = Infalible = El Papa de Roma ?
Re: Almodovar y la democracia orgánica
09 feb 2005
Apa, aneu a missa o al FSM que així tindreu salut i sereu molt revolucionaris.

Un mossen us demana que voteu NO, com el LE PEN i companyia i així us guanyareu el cel.

El que votin NUL anirán a l'infern.

Amen.
Re: Almodovar y la democracia orgánica
09 feb 2005
Megalerdo, que le veeeeo...

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more

Sindicat