Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Notícies :: corrupció i poder : ecologia
La "guerra" del Carmel
04 feb 2005
La “guerra� del Carmel


En el millor dels casos la resposta al desastre del Carmel (el gran esvoranc, els enfonsaments, el desallotjament, els edificis enderrocats, els més de mil afectats sense casa...) estarà farcida de disculpes (potser alguna dimissió) que insistiran sobre la fatalitat , l’accident o l’error. Ningú , però, qüestionarà les vertaderes causes, o la conveniència de l’ampliació de la xarxa de metro i de les grans obres en general.

1.Malgrat que es justifiquin amb l’excusa de l’interès general, les grans obres es decideixen al marge de la gent, en els despatxos dels gestors urbanístics, els polítics i les grans constructores. Abans, però, s’ha creat un estat d’opinió, un credo, que diu que la ciutat necessita créixer constantment i dotar-se de noves i millors infraestructures de mobilitat. El metro sembla el mitjà més eficaç per resoldre la mobilitat col·lectiva dels habitants de la metròpoli, més ràpid que l’autobús, i l’alternativa al vehicle privat. Justament per això és una part important d’allò que diàriament ens encadena.

El metro, que segons els urbanistes és una peça clau del mecanisme urbà, no ens fa evidentment més lliures ni independents. Al contrari, és un sistema mecànic antipàtic i gegantesc, un gran “moloch� per al transport en massa de poblacions, el vehicle de mobilització subterrània de mà d’obra.

Curiosament, el metro és actualment una reivindicació dels qui no van amb metro. Potentats i dirigents eviten les galeries per on transiten diàriament milers d’urbanites. Potser perquè aquesta tecnologia porta implícita una amenaça permanent de catàstrofe. La xarxa de túnels, connectats per les estacions, amb només unes quantes sortides, és el lloc idoni on es pot concretar un dels malsons de la desequilibrada forma de vida actual: quedar atrapat en aquesta ratonera, per una avaria elèctrica, per un atemptat... Si som capaços d’oblidar això no podem abstraure’ns del seu ambient artificial, enrarit, sobrevigilat (“per la seva seguretat aquesta estació està dotada de càmeres de videovigilància�), colonitzat per la publicitat.

L’administració, d’acord amb les grans constructores, un empori financer que controla aquesta mena d’armes de destrucció massiva que són les tuneladores, ha decidit construir a Barcelona i la seva àrea, quilòmetres i quilòmetres de noves línies de metro.
Per als qui dirigeixen la ciutat i governen el territori, el monstre ha de seguir creixent, engolint successivament zones cada vegada més amplies.

2. En algun moment s’ha comparat la construcció de grans obres d’arquitectura i enginyeria modernes amb una gran empresa militar, pel grau de mobilització, coordinació, i necessitats d’abastament que comporten. “La construcció de gratacels és allò que més s’apropa en temps de pau a la guerra.� (escrivia un coronel nordamericà el 1928). Això també és cert si tenim en compte els seus múltiples efectes destructius.

En la seva activitat diària la construcció moderna recrea un clima violent. El caos diari de la ciutat en obres, la brutícia i el terrabastall, el martelleig de les màquines i les excavadores. També els grans vehicles pesats, els enderrocs, els transports i moviments de terres.
Aquesta activitat té també un gran nombre de baixes i damnificats, ja que és el sector laboral amb major sinistralitat , amb tres morts per dia a la Unió europea. A vegades, com en la construcció del metro del Carmel, aquesta guerra, no incruenta, provoca importants desastres.

Sobretot agredeix el medi ambient amb el terrible impacte del territori destruït, el sòl formigonat, o l’acumulació de residus i contaminació. Com en la guerra, la gent no coneix la finalitat última, o no s’atreveix a qüestionar-la. I encara que els generals tinguin les seves raons, a molts i moltes els envaeix la sensació de sense sentit i inutilitat. De moment, però, la majoria obeeix ordres.

This work is in the public domain

Comentaris


Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
04 feb 2005
tu deus anar amb cotxe o tenir el metro a mig minut de cases, com pots dir que agredeix el medi ambient?
què et penses que existeix l'impacte ambiental 0?
això no vol dir que moltes vegades existeixin alternatives millors al metro, però l'obra al carmel és i era necessària, a banda, la incompetència d'uns polítics i/o uns tècnics que han fet malament una obra i que no han utilitzat els millors mitjans i més segurs -vegis tuneladora- pq inaugurar 2 estacions a barris populars possiblement no dona tants rèdits electorals com fer la linia més gran d'europa i així dir que la tenim llarga com un dia sense pa.

la resta de coses que dius són demagògiques i es nota que vius a una bona zona

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
04 feb 2005
Tio, que la gent del Carmel porta anys esperant que arribi el metro! Estic d'acord amb demagògia no. Ets un pijo i a sobre et molen les tesis conspiratives (consti que estic segur que aquí hi ha marro, però no aquest)

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
04 feb 2005
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/157150/index.php

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
04 feb 2005
Al marge de la disertació sobre infraestructures com les del metro (personalment vaig en metro cada dia i em sembla un bon mitjà de transport) hi ha un tema que us vull plantejar: quines possibilitats hi ha que recuperin la normalitat?

Ara com ara ja hi ha qui veu el Carmel com un gran solar. Ja hi ha casos de "llogaters il.legals" desallotjats a qui no s'ofereix alternativa ni recolzament de cap mena: "al enemigo la ley". S'estan oferint habitatges públics als desnonats (¿a canvi de què? ¿els demanen que renunciin a la propietat del sòl i a les indemnitzacions?¿què els estan oferint realment a canvi d'haver-los ensorrat casa seva?.

En pocs dies, i segons com giri la truita... el Carmel es pot convertir en el proper gran focus especulatiu de Barcelona, repartit ja el pastis del 22@. I amb l'especulació... el mobbing immobiliari.

Veïns del Carmel: molta atenció a què signeu i a quin drets renuncieu. I una abraçada, que segur que us fa falta perquè la putada ha estat molt i molt grossa.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
04 feb 2005
La gent del Carmel portava molts anys demanant el metro i ni cas, es veritat.
A mes el sistema d'autobusus, que ha anat millorant, continua sent complicat, per tal com es va construir al Carmel al principi.
La putada que els hi han fotut als veins és historica.
(ara tampoc veig que la reflexio no tingui gens de rao: que decideix la forma d'urbanitzacio? el capital; la forma en que s'ocupa el terrritori, es la unica possible? no; es la millor? que t'hi jugues que no)

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
04 feb 2005
Brutal lo que ha ocurrido en el Carmelo. Yo tampoco entro a opinar si se necesitaba o no el metro. He estado cinco años viviendo allí, y pensar en lo que está pasando me entristece un montón. Siempre que ocurren estas desgracias acaba pagando la gente humilde, que durante años y años y años ha ahorrado para comprarse y arreglarse una vivienda, que se derrumba a sus pies.
Lo cierto es que el barrio del Carmelo está situado en una colina... ¿Qué ha ocurrido? ¿Dónde están ahora los informes que avalan que las obras podían efectuarse sin ningún peligro?
Y lo que es peor: ¿Qué va a ocurrir a partir de ahora?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
05 feb 2005
Estic completament d'acord amb BRUNA. Personalment haig de dir que ahir vaig assistir a l'Assamblea convocada per l'Associació de Veïns i veïnes del Carmel. Havia advocats i dos representants de la FAVB. En conclusió tot plegat fou més un discurs ple de bones voluntats, d'ànsia per a unir els damnificats en la lluita contra l'administració però sense concretar cap tipus d'acció real. Per sort i quan molts dels assistents marxaven perquè pensaven que perdien el poc temps que tenien una noia de l'Assamblea de Joves de Horta-Guinardó va penjar una pancarta on s'hi convocava una manifa per avui a les 17 hores i que sortirà de BOCANORD. Algun col.lectiu al fi amb criteri.

Carmel en lluita, defensem el poble! solidaritat.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
05 feb 2005
No dejemos que construyan y especulen con el nuevo suelo. El nuevo suelo es un lugar idóneo para construir un centro comercial. Ahora mismo la gente está en la calle. Os esperamos, contra la especulación, movilización.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del bon Pastor
07 feb 2005
La barcelona guay ataca o bé no sap que dir...
al Bon Pastor també van desallotjar unes 20 cases (cases barates) pel tema del metro. Hi allà ja podem parlar d'un mobbing immobiliari a gran escala, 784 cases a terra, per fer-hi blocs... sol fresc.
Crec que les associacions alternatives de veïns de Barna tenen de començar-se a coordinar, per fotre una patada a la FAVB. Aquests només fan que legitimar l'especulació. 22@, el Forat, el Bon Pastor, ... potser el Carmel és un xic diferent, però en el fons és que sempre donen pel cul als mateixos. No he sentit mai que a Pedralbes tinguin problemes.
Salut!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
08 feb 2005
Si es de verdad q kieren especular con lo q han tirado y como no hagan viviendas para la gente y sí centros comerciales o cualquier otra mierda,habrá q parar esas obras como sea.
Basta de engañar al pueblo!
Basta de especulaciones!
El Carmelo no se rinde!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
10 feb 2005
No creieu q el q ens manen ens prenen el pèl? Divendres a la tarda hi ha un acte per Europa al Sant Jordi on venen tots (en Berlusconi també!), i allà segur q ningú parlarà de les ajudes q han promés pel Carmel... I q han de treure d'altres zones d'Espanya pq "no hi ha més diners"...

Anem-hi i fem-nos sentir! NO A AQUESTA EUROPA!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
10 feb 2005
Sòc veïna del Carmel.
Crec que amb això ja queden dites certes coses.
Per suposat estic a favor de les movilitzacions populars perquè els veïns sols no podrem fer gaire cosa... Però us vull explicar una cosa... els habitatges enderrocats mai podran tornar a ser construïts, ni tampoc la zona afectada... El carmel es una muntanya de pissarra i sorra, la pissarra és un material molt llaminat que de seguida es trenca i la sorra ja us imagineu que roda per on vol...
Encara que fiquin formigó fins fartar-se, ningú no els hi assegura que en aixecar un edifici i ficar les tuberies d'aigua per exemple, el formigó es desprengui de la sorra i s'obri un nou forat... així que aquestes zones hauran de quedar inhabilitades i considerades zona verda...
Els problemes són:
- on es reubiquen els veïns?
- amb la falta de sòl urbanitzable que té Barcelona, es poden permetre tants metres quadrats inutilitzats?
- pararan les obres i una reivindicació necessària de tants anys s'anirà en orris?
Si us plau, una resposta justa pels veïns que ho han perdut tot... el més valiós: els seus records.
Ànims...
Salut!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
11 feb 2005
Es una auténtica putada lo que ha ocurrido..pero qué hace nadie más que lamentarse...???Acudir manifestaciones está muy bien,pero hay muchas más vías de acción,entre ellas la JUDICIAL.Exigid responsabilidades al que os las debe,al que os la exige a vosotros y al que os impone la miseria.DIMISIONESY JUECES PARA EL CARMEL!!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
11 feb 2005
Miriam: el geòleg Riba deia fa pocs dies en declaracions que construir al Carmel va ser una bogeria.

Però el cas és que es va construir. I que fa 40 anys. I que fins ara no s'havia ensorrat cap edificació. I que fins i tot en Nadal ha admès que hi havia hagut errors tècnics en la perforació.

Avui per avui,i amb les tècniques constructives actuals, dir que el sòl del carmel és inedificable perquè no té la qualitat adient és mentida. Serà la mentida que utilitzaran per desplaçar veïns i reallotjar-los en altres zones.

L'espai que generi l'enderroc tampoc serà zona verda: potser una part... però em temo que compensaran l'operació amb la construcció de nous habitatges o equipaments comercials.

Salutacions i una abraçada per tots els veïns i veïnes del Carmel.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
14 feb 2005
és tot molt trist, ens tornen a enganyar. on són els responsables? quan hi han inauguracions, festes o càrrecs de gerència vacants surten els primers... ara potser trigarem a veure'ls, estàn ben amagats no sigui que entre els "amiguetes" que juguen al poder decideixin que algú ha de fer de cap de turc i se'ls hi acabi el chollo! peruè sou tan cobards? Va! Clos! Acebillo! Tersol! i tota la corte!!! Treieu el vostre somriure de festa major i la vostra heroicitat com feieu davant el Discovery Channel, quina gran actuació!

és una llàstima, però podia passar... la seva filosofia és com més barato, millor, a costa dels obrers: jornades intensives i intenses, contractes basura amb ett, estalvi en qualitat i seguretat... això sí, aquests càrrecs reben nòmines per enmarcar-les de maques que són, i entre ells es reparteixen aquest pastisset, com hem pogut comprovar al Fòrum...

No ens enganyeu, no sou socialistes ni de lluny, sou tots iguals pujats al poder, només us interessa el vostre ego i la vostra butxaca. Sense desitjar-vos cap mal spero veure-us caure en un forat com el que heu parit al barri més preciós i autèntic del món.

Una abraçada a tothom del Carmel.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
16 feb 2005
Yo no sé los demás , pero yo estoy muy preocupada por toda la descoordinación y las divisones que está habiendo entre los vecinos del barrio. Hay mogollón de grupos, primero la AVV, luego la de comerciantes después los que van por un gabinete de abogados y por último los de la gestoría que han montado una asociación de afectados (Como si hicieran falta más asociaciones para esto). Estamos de acuerdo que no todos los afectados tenemos los mismos intereses en este asunto pero creo que o nos unificamos un poco y nos ponemos de acuerdo o esto va a durar más de lo deseable. Y no vale lo de "mi asociación es la mejor". Nos toca pringar a todos, así que lo mejor será que aprendamos a escuchar a los demás y aprendamos tambien a dar nuestra opinión de una manera educada y sin gritar. ME DA MUCHA VERGUENZA LA IMAGEN QUE ESTAMOS DANDO EN LOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN. A si que por favor seamos un poco más civilizados y sobretodo: VAMOS TODOS A UNA.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
16 feb 2005
Només un avís als veïns del Carmel: les subvencions que pogueu percebre estan subjectes al IRPF... per tant ja podeu començar a descomptar.

Això mateix va passar al Turó de la Peira, hisenda va passar olímpicament i va multar els qui no havien declarat les subvencions.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
22 feb 2005
Anoche soñe: que antes del undimiento del Carmel, habian estado en el tunel, debajo del garage, el alclade Clos, Maragal, Nadal, y ya caian unos ilillos de anera, despues llego Javier Casas, que con su potente cabeza para ver donde se puede hacer dinero, dijo hacer estos ajugeritos un poco mas grandes pues encima hay un garaje de dos plantas que si se cae con un poco de suerte, podremos contruir un edificio de mas de cinco plantas. Poco despues vino lo que ya se esperaba, sin desgracia personal ninguna, ningun muerto, pero error se nos ha desbocado la prensa, no la hemos podido dominar como en Ciutat Vella, donde el negocio a sido redondo, a la mayoria de inquilinos los hemos hechado con 300.000 pesetas de las antiguas y a los propietarios les hemos quitado la propiedad dandolos 1.000.000 de las antiguas pesetas, pero aquí en el Carmel tiene que vivir alguien que trabaje en una agencia de informacion como EFE. no han podido controlar la información y hasta la división de los vecinos le ha salido mal, pues el sabado 12 de febrero la manifestacion de la plaza san Jaime no pudo ser anulada por la combocatoria de la asociacion de vecinos a la misma hora.
¿Quien cojera los veneficios de la nueva constuccion en el socabon del Carmel?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
25 feb 2005
jo penso que haurien de donar les subencions al 100% i no regalar la seva vida ni la seves cases perque encara el gobern d'espanya ni la generalitat regalen caramels.
P.D.:NO PAREU QUE HOS ESCOLTIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
20 abr 2005
Aunque desconocemos el motivo de que ya prácticamente no acudan las cámaras y muy pocos son los periodistas que cubren las concentraciones que se van haciendo.

Aunque se nos quiera callar, a todos y cada una de LAS VICTIMAS de esta salvajada.

Aunque se quiera culpara los periodistas de no informar, estos informan se supone de lo que se les dice.

Desde aquí queremos que todos sepáis que se esta distribuyendo un cartel solidario, que podéis descargar en, www.damnificadoscarmelo.tk

El primer ejemplar de este cartel oficial de la CATASTOFE (aunque algunos se emperren en llamarle accidente) se entrego ante todas las cámaras y prensa en el Parlament de Catalunya al presidente de la Comisión de Investigación.


Los que queráis podéis fotocopiarlo y distribuirlo en comercios, talleres, industrias, institutos y Universidades, etc... en vuestras áreas de influencia, libremente para colaborar.


Asimismo, se organizan, desde el principio del DESASTRE, manifestaciones solidarias CADA SABADO A LAS 17:00 HORAS, que parten del centro juvenil BOCA NORD, cortando las Rondas como medida de presión, a la que pedimos que colaboréis en solidaridad con todas y cada una de las VICTIMAS.


Desde el Jueves Pasado se organizan también CADA JUEVES ( HASTA QUE ESTE COMLPETAMENTE SOLUCIONADO EL PROBLEMA DE LA SEGURIDAD) caceroladas populares de una media de 15 minutos de duración, así se acordó en la reunión con Comerciantes y Vecinos, os pedimos la máxima colaboración a todos para hacer oír a más de un sordo de conveniencia LA VOZ DEL PUEBLO.

Gracias una vez más a todos los que nos dais soporte, y especialmente a la Guardia Urbana de Barcelona y Bomberos, aunque haya algunos a quien parece que se reconozco el gran esfuerzo que este colectivo esta llevando a cabo NO LES GUSTE alegando que hacen su trabajo, cada uno saque las conclusiones que quiera.


LAS VICTIMAS ESTAMOS Y ESTAREMOS AGRADECIDOS ETERNAMENTE A SU HUMANIDAD Y BUEN HACER.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
19 mai 2005
una imatge pel record: el president d'una de les associacions de damnificats del Carmel fent cua per que l'Aznar li signès el seu últim llibre i cridant "rojos de mierda" als que van anar a plantar-li cara

impre-sionante

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
26 mai 2005
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/175938/index.php

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: La "guerra" del Carmel
28 gen 2006
hola mirar lo q paso en el carmelo fue por una desgracia sino por que los obreros no tuvieron cuidado con nada... yo me fui a las 9 de la mañana y eso paso a las 9 y 20 de poco me pilla y soy una niña pequeña...
yo estava desesperada llorando por que lo que paso fue muy fuerte...a mi perra no la sacaron hasta el tercer dia y no pudimos sacar nada de nada...bueno encima ya a pasado un año y sigue casi igual la gente en los hoteles bueno en fin que pasa que van a pasar dos años y aun seguira asi??? o que???
bueno un beso a todos los que sean afectados igual que yo
Sindicato Sindicat