|
Notícies :: globalització neoliberal |
Atenció dies 11 i 12 de febrer (cassolada, debat, botifarrada i MANI)
|
|
per (penjat per) Antoni Ferret |
30 gen 2005
|
|
11 i 12 de febrer: contra la Constitució europea
11 de febrer. «Rebre» els lÃders europeus del SÃ? amb iniciatives lúdiques i una cassolada.
12 de febrer, a les 10 h, Jornades: «Per què ens oposem a la Constitució europea». Lloc: Universitat. Plaça Universitat.
12 de febrer, al migdia, botifarrada: «Fem botifarra a la Constitució!!»
12 de febrer, a les 17 h, MANIFESTACIÓ ESTATAL. Sortida plaça Universitat. |
 This work is in the public domain |
Re: Atenció dies 11 i 12 de febrer (cassolada, debat, botifarrada i MANI)
|
per keskse? |
30 gen 2005
|
ous podrits son una iniciativa lúdica? pq staria prou bé.
I sino llançar pintura, o el k sigui, sense arrivar a les pedres k despres diuen k som uns delincuents.
Més l res k si ens kdm amb els malabars, els murals i dms coses (k stan molt bé) ningú es fixarà en cap acció k es fagi i ja se sap, o sens veu per la tele o no existim. Si es vol obrir un debat, convencer a la gent d k aquesta constitució es una llufa i dmés cal k es vegin les iniciatives. Sense arrivar al "vandalisme" k dspres pasa el k passa (i encara diran k son els okupes, com sempre).
Ous podrits, pintures o pastissos d nata a la cara, k semrpe son efectius, no fan mal (a part del mal moral :P) i no es vincularà el NO amb els k sempre la van liant pel mon.
accions directes i visibles. |