Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: immigració
El diario "20 minutos" criminaliza a los inmigrantes
28 gen 2005
Noticia aparecida en el diario "20 minutos". Página 2 de la edición del miércoles 26 de enero del 2005:

"Els robatoris a botigues i les lesions per violència domèstica van a més"

......

4 preguntes sobre...els delictes a Barcelona

1.- Per què han baixat un 24,4% els delictes amb la llibertat sexual?
...
    3.-Què s'està fent contra la presència de bandes juvenils ciolentes a la ciutat?
...
2.-Quants delinqüents van a entrar a presó per robatoris amb violència o intimidació o robatori amb força a vivendes?
...
    4.-Quants ciutadans estrangers van a a ser expulsats durat l'any 2004?
1.185 persones, un 18% més que a l'any anterior. També cal destacar que el 70% dels detinguts durant l'any pasat són estrangers, principalment marroquins, equatorians, algerians, romanesos i paquistanesos.

Qsvt pide especial atención a la pregunta nº 4.

Hasta ahora los massmedia nos "deleitaban" cuidadosamente en ocasiones, con un tímido lenguaje racista, y discriminatorio. Es un lenguaje que los lectores deben aprender a distinguir (vamos, que el lector de un massmedia que no sepa diferenciar de donde está leyendo la noticia, mal va). Pero lo de esta noticia raya la xenofobia y el racismo.

La noticia en si va sobre los robos en las tiendas y la violencia doméstica. ¿A qué viene la cuarta pregunta? Se está criminalizando a los inmigrantes de manera descarada.

En qsvt sentimos indignación por la utilización racista en los medios de masas (este no es el único ejemplo) y pedimos una rectificación por parte del "20 minutos" en particular, y de los massmedia en general, para que no se siga criminalizando la inmigración de una manera tan barriobajera.

El colectivo de inmigrantes está enriqueciendo cultural y económicamente a la ciudad de Barcelona y a todo el estado español.

Basta ya de la persecución y la criminalización al colectivo de inmigrantes.

qsvt

(Alguien dijo "Inmigrantes, no nos dejeis sólos con los españoles". Qsvt añade "y menos con los periodistas")
Mira també:
http://quesevayantodos.net/51-20.htm
http://www.quesevayantodos.net

This work is in the public domain

Comentaris

Re: El diario "20 minutos" criminaliza a los inmigrantes
28 gen 2005
Trobo q s´ha de matitzar...
No tots els moros son manguis, ni els ecuatorians Latin Kings, però està clar q, per exemple, tots els Latin Kings son ecuatorians... i aquets no enriqueixen la nostra cultura de cap de les maneres. El q vull dir es q com a tot arreu, i com a persones q som, hi ha de tot. Una PERSONA q ha tingut la valentia d marxar de la seva terra per buscar un futur millor lluny de casa seva no es mereix aquesta propaganda. Ni tampoc es mereixen certs colectius d´inmigrants q els acollim pel sol fet de ser inmigrants. Poso per exemple, l´Iman de Fuengirola, que explicava en un llibre com se li havia de pegar a una dona.
Abans q inmigrants, son/m persones, i les males persones no les hauriem d´acollir.
Re: El diario "20 minutos" criminaliza a los inmigrantes
28 gen 2005
FORA FEIXISTES AL "METRO"!!!!!!!
FORA FEIXISTES AL "METRO"!!!!!!!
FORA FEIXISTES AL "METRO"!!!!!!!
FORA FEIXISTES AL "METRO"!!!!!!!
FORA FEIXISTES AL "METRO"!!!!!!!
Re: El diario "20 minutos" criminaliza a los inmigrantes
28 gen 2005
tres! ara son tres els diaris "gratuits".

L'últim: "Qué", del "Grupo Recoletos"... si, el mateix del diari "El Mundo"...

gratuits?

ja!
"El metro" fot el mateix
28 gen 2005
a part, sempre publiquen cartes xenofobes al máxim, un degoteig constant. Proveu d'enviar-los una réplica i veureu per on se la passen.
Els diaris de pagament foten pudor, però aquests dos es per flipar.
Re: El diario "20 minutos" criminaliza a los inmigrantes
28 gen 2005
Esas cifras no dicen ninguna mentira, leedla como querais, pero la realidad es esa, un 70% de detenidos son inmigrantes, no hay nada que argumentar, hay demasiada inmigracion y es por ello que no se puede asimilar, con una inmigracion mas regulada que crease la integracion no pasaria esto. Stop inmigracion ilegal.
Re: El diario "20 minutos" criminaliza a los inmigrantes
29 gen 2005
lo que si que se tendria que hacer es expulsar a 1 inmigrante cuando solo se dedique a mangonear o a cosas mas serias como agresiones violentas y demas, o no estais de acuerdo y creeis que tendriamos que a cojer a toda la gentuza del mundo?
Re: El diario "20 minutos" criminaliza a los inmigrantes
23 feb 2005
Yo creo que la solución es que vengan todos los inmigrantes aquí y nos vayamos nosotros directamente a tomar por culo, no vaya a ser que les molestemos.
Sindicat Terrassa