Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: guerra
La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
13 gen 2005
HUMOR , HUMOR , HUMOR ...
chiste.jpg
Que la ANP trate a sus "súbditos" como imbéciles no quiere decir que nosotros no nos podamos reir de su estupidez. Es triste para ellos; pero, no deja de tener verdadera gracia que se crean dichas sandeces.



Sermones de TV de la Autoridad Palestina: El tsunami fue causado por los judíos y América, los palestinos quieren la destrucción de Israel y de Estados Unidos.


Conforme las elecciones de la Autoridad Palestina se aproximaban, la Autoridad Palestina incrementó el nivel de odio en sus líderes. El incidente más ampliamente conocido fue el discurso del 5 de enero del líder de la Autoridad Palestina Mahmoud Abbás, en el que se refirió a Israel en dos ocasiones como "el enemigo sionista". Lo que no se ha publicado, no obstante, es el incremento general de la proporción de odio en otros medios controlados por la Autoridad Palestina.
Por ejemplo, tras unas semanas de sermones de viernes muy moderados en la televisión, incluyendo uno en el que el imán leyó en realidad un texto preparado, la Autoridad Palestina decidió volver a la promoción del odio que tiene tanto en común con estos sermones. El pasado viernes, el jeque Ibrahim Madiras se pronunció acerca de la corrupción de los judíos, culpando del desastre del tsunami a los judíos y a América. La semana anterior, se refirió al deseo de los palestinos de destruir Israel y a América.

Lo siguiente son los textos de estas emisiones:

Sermón del viernes del jeque Ibrahim Madiras, PATV, 7 de enero del 2005:

"El musulmán recuerda cómo los judíos corrompieron la tierra...

¡Oh musulmanes!. Los judíos son judíos. Su carácter y costumbres son la corrupción y la destrucción de esta tierra. Continuamos alertándoos: Los judíos son un cáncer que se extiende dentro del organismo de la nación árabe e islámica.... Invierten en países del este asiático, que fueron destruidos [por el tsunami] por la corrupción y destrucción judía y americana".

Sermón de viernes del jeque Ibrahim Madiras, PATV, 31 de diciembre del 2004:

"[Sharon dijo] 'No a reformar las fronteras del 67'. No añadiré mi voz a la voz de Sharon, sino que grito más para decirle: no al retorno a las fronteras del 67, estamos interesados en volver a nuestras fronteras genuinas. Queremos volver a las fronteras pre Israel de 1948... Queremos volver a estas fronteras, y de hecho volveremos a ellas, por Alá, aunque requiera tiempo.

Estamos interesados en volver a las fronteras de 1936, a la revolución... y estamos interesados en volver a las fronteras de 1929... [Un momento en el que] un grupo de nuestros abuelos y padres se convirtieron en Mártires por Alá en la revolución de Al-Buraq, mientras defendían la mezquita de Al-Aqsa de las pandas de la Haganá, que Alá les maldiga y maldiga a los que les apoyaron. Queremos volver a las fronteras de 1919... [Tenemos una reclamación] que no podemos olvidar y que nunca perdonaremos... [contra] Gran Bretaña y contra todos los gobiernos que asistieron a ese estado [Israel] a establecerse sobre esta tierra, que es un estado falso en tierra verdadera...

"América hoy, América es el patrocinador del terror en esta tierra. América, que pretende la democracia, es el patrocinador del terror en esta tierra. América ha alcanzado su punto álgido, lo reconocemos, América ha alcanzado un punto álgido pero, por la voluntad de Alá, está camino del abismo. América, liderada por su presidente hoy, [que la] lleva al abismo, a la destrucción, a la muerte, por la voluntad de Alá. América, para la que Bush excavó una tumba el día que invadió Afganistán, y preparó la tumba el día que invadió Irak, por Alá, América será enterrada el día que la embajada americana se mude a Jerusalén, y ese será el último clavo en su ataúd".



Nota: Itamar Marcus y Barbara Crook/ Palestinan Media Watch

Tomado de El Reloj

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Cultura i identitat palestines
13 gen 2005
Un llibre d’Elias Sanbar

A Palestine: l’enjeu culturel (1), l’historiador palestí Elias Sanbar ja alertava d’una trampa, ètica, política i fins i tot metodològica: “La idea que l’anterioritat és una font de legitimitat�. El redactor en cap de la Revue d’études palestiniennes aprofundia en aquesta reflexió a Figures du Palestinien Identité des origines, identité de devenir (2), en què es pregunta per la resistència dels palestins contra la seva assignació a la invisibilitat. Rendint homenatge a Gilles Deleuze, suggeria que, “confosa erròniament amb la definició dels orígens, la identitat mostra en realitat el futur� i que “la inquietud identitària només advé quan, individus o grups, ens trobem enfrontats al que ens espera�.

“Encara que el començament de la Història no ha tingut mai lloc, encara que les identitats no tenen data de naixement i que les nostres arrels estan davant nostre, només els fluxos d’identitat existeixen, incomprensiblement només en la seva mobilitat de línies que travessen el temps i els llocs i que convé aprehendre en alguns períodes com una mena de privilegis de la seva trajectòria, en alguns punts de la seva circulació�. Aquesta aproximació innovadora determina la trama d’aquest llibre de bibliografia extremament rica en què Elias Sanbar aborda tres figures dels moviments i l’adversitat de la història en què “la identitat pren la seva consistència�.

La primera figura, la de la “Gent de la Terra Santa�, sota l’imperi Otomà, que s’inscriu en aquesta “geografia sagrada�, convertida en “terra objectiu� d’ambicions exteriors, i del que Jerusalem és el centre. L’autor retorna allà al paisatge, real, social, mental... d’una Palestina on es pressenten les ruptures futures. Després es forma la segona figura, la dels “àrabs de Palestina�. Arthur Koestler, comentant la declaració Balfour del 2 de novembre del 1917, subratllarà: “A Palestina, una nació ha promès solemnement a una segona el territori d’una tercera�. La política britànica del Govern intenta assegurar la perennitat imperial. Però la “promesa� a un moviment sionista que es percep com una colonització, “sinó de repoblació� (“una terra sense poble per un poble que retorna a la seva terra�) fixa l’estatut dels palestins, aleshores definits com les “comunitats no jueves presents a Palestina�. “Els palestins de sobte no són cristians i musulmans. Pel que fa als palestins jueus, s’han com volatilitzat de cop i els membres jueus del consell estan delegats a l’organització sionista, que representa ella mateixa el poble jueu. De nacional, entre un poble de tres religions i una colonització, el conflicte s’ha tornat intercomunitari que oposa dues comunitats a una tercera. Encara és més greu, els palestins abaixen el cap a la trampa�.

Amb la pèrdua del nom propi, Palestina forma la figura de l’Absent. Una política de reemplaçament d’un poble és en marxa, en la impermeabilitat de les comunitats. “La història dels palestins i dels colons jueus sota el govern no és la d’un veïnatge que hauria acabat malament, és la del separatisme que vol instaurar una presència solitària i exclusiva dels llocs�. Pells roges de Palestina, com un eco de la poesia de Mahmud Darwich: Elias Sanbar subratlla les visions siameses del moviment sionista i els americans, hi analitza “la invenció d’un paisatge imaginari destinat a ocultar el paisatge palestí real�.

El combat dels palestins no és el de “l’edificació d’un país, sinó del seu salvament [...]. L’autoconservació esdevé la paraula clau de la figura [...] per salvar Palestina, tot Palestina, cada un dels seus membres haurà de preservar la seva part del cos�. L’autor recorda els moviments del 1935, del 1936–1939, sobre la remodelació que en va resultar, sobre la fam per la cultura, “àrab palestina, també universalista�, sobre l’obsessió de la Història en una mena d’estat d’urgència.

Va tenir lloc una primera guerra de Palestina entre la divisió i la fi del Govern britànic. Aquesta permetrà, aleshores, “a Haganah d’afrontar els exèrcits àrabs en una Palestina en gran part buida de la seva població. Encara més, presentant la segona guerra (la del 1948–1949) com va ser la primera, com una invasió àrab dirigida contra un estat nascut d’una decisió de l’ONU, els sionistes escamotejaren la guerra, il·legítima, de l’expulsió, per reemplaçar una guerra que no pot ser més legítima, la de la seva autodefensa contra els àrabs�.

Ningú no afirmava llavors que els palestins no existirien, sinó que no existien. És la figura de l’absent o de la Palestina invisible. No solament a l’exterior, sinó també a l’interior. “Fora del temps i el lloc�, els refugiats palestins “compartien el sentiment d’haver sortit de la pàtria, sinó marxat en la seva companyia en exili�, convertint-se en “un ser territori [...]. És en aquest territori desaparegut i salvat després que s’instal·lés al cos dels seus nens que neix i es forma el sentiment del retorn�. Els palestins “tenen un futur territori�. Davant “l’expropiació de la memòria dels llocs�, es tracta de “preservar el nom en el lloc i en el temps�. On es funda i expressa la muqawama, la resistència.

Isabelle Avran
Article traduït per Rut Jou

(1) Sanbar, Elias; Hadidi, Subhi; Pons, Jean-Claude. Palestine: l’enjeu culturel.París: Circé, 1997, 128 pàgines.

(2) Sanbar, Elias. Figures du Palestinien Identité des origines, identité de devenir. París: Gallimard, 2004, 299 pàgines, 19,50 euros.
a cagar la via
13 gen 2005
Res ha canviat des que el gran mufti es va aliar amb els nazis . El gran mestre del criminal i nazi Arafat ja va voler exterminar els jueus una vegada... al final ells dos son morts i nosaltres no. ¿No aprenen la lliç´o els criminals que manen els pobres palestins?
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
13 gen 2005
Jo diria que aquestes fotografies canten una mica no ???

Penja la del Rumsfield amb el Hussein amb la benedicció al darrera de Israel abans de la 1a guerra del golf.

TOT ES POT MANIPULAR i molt més una imatge.

La realitat és una altre cosa.

Si antiterrorista que si, que els palestins son els culpables de tots els vostres mals...

Vosaltres sou uns SANTS.
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
13 gen 2005
Antiterrorista. Por mucho que te esfuerces en presentar a los palestinos como fanáticos antijudios no conseguirás equilibrar la balanza. Sabes muy bien que el sionismo ha asesinado a muchiísimos mas palestinos que israelíes han sido muertos por hamas, al fatah, etc...
Sabes muy bien también que el odio que tienen los palestinos contra los israelies parte de la implantación del sionismo a mano armada desde 1948.
Si no hubiera sionismo no habria odio contra los judios en palestina, igual que no hay en palestina odio contra los cristianos ni contra otras confesiones religiosas distintas.

Yo odio a los sionistas (en los que se sustenta el estado de israel actual), a los nazis, a los fundamentalistas islàmicos y a los imperialistas del dolar y del rublo entre muchos otros y tengo razones para odiarlos.

Aparte de esto me caen gilipollas los tios que como tu van defendiendo a toda esta peña amparandose solo en que "nosotros somos los buenos" porque los malos solo son los que permiten que algunos compañeros suyos metan bombas en algun autobús.

..Si tuvieramos que comparar ...Peor que permitir eso puede ser que un gobierno no solo permita sino que actue directamente con todo su poder militar para destruir un pueblo entero y tenerlo constantemente sojuzgado.
curtets de gambalets
13 gen 2005
mufhan.jpg
postrate2.jpg
Damaged file
prostrate.jpeg
No hay que equilibrar nada . Si no conoceis que el gran Mufti de jerusalem fue recibido por los Nazis como jefe de Estado en 1939 y que en la guerra de 1948 contra Israel con los árabes lucharon todos los escombros del ejército nazi es que no sabeis nada. Si no sabeis que Husseini es el autor de la frase echar los judíos al mar en los años 30 y que fue el "maestro" del criminal Arafat ... es que no sabeis nada.

Al de las fotografías trucadas , debe saber que en las SS hubo un cuerpo de élite musulmán donde había sirios del sur ( entonces solamente lllamban a Israel Palestina los Ingleses y mira por donde los judíos , no los pocos árabes que por allí andaban )
Per si us queda algun...
13 gen 2005
pinup.jpeg
sense més paraules ¿Us costa reconeixer que els vostres amiguets no ´són sino uns hereus dels nazis amb els quals s'aliaren i els prestaren tropes oi? Ser d'esquerra obtusa i totalitaria és molt dur BUUUURRRROOOOOS
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
13 gen 2005
i posar a tothom al mateix cabàs també és obtús i totalitari... o es que tots els alemanys son nazis?

quins arguments més pobres que es gasta aquest fatxe-nda
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
13 gen 2005
Presentar a los palestinos como nazis es demencial. Sólo una mente retorcida y perversa puede hacer una elucubración semejante.

Confunden antisionismo con antisemitismo. I es que ya lo dice Claudio Magris, reciente Premio Principe de Asturias: "después del antisemitismo, nace la moda del filosemitismo".

A los fanáticos que colonizan Israel y matan a sus gentes siguiendo interpretaciones religiosas sólo hay una palabra para describirlos: fascistas.

¿Dices que Arafat es nazi? Elucubra mejor tus mentiras, nazi.
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
13 gen 2005
En la vostra incomprensible lluita per fer de gall de corral, mostreu les vostres limitacions...

Apa,
Que entre els defensors de Arafat, i els detractors de Hussein....
juas!
Ara... això si!!, Visca en Carellot...

Neu a pastar fang. i el dia que deixeu la puta playstation i en comptes de vacilar-vos de tant lamentable manera, foteu brot...

DESOBEDIÈNCIA CIVIL.
clase magistral para obtusos y totalitarios de derechas
13 gen 2005
Antisionista: persona cabal, justa, humanista que sufre por la gente que está siendo masacrada a bombazos por una potencia nuclear (la tercera mundial) llamada Israel. No se ha reportado ningún caso de asesinato contra judíos perpetrado por los antisionistas.

Antisemita: persona retorcida, enferma, que llama a perseguir a los judíos porque éstos andan "conspirando" en favor del comunismo. Está documentado, filmado y hasta teorizado, que mataron a 6 millones de semitas, invadiendo además Rusia (21 millones de muertos) y �frica para acabar con los pueblos de, como decían ellos inducidos por el Vaticano, Sem.

Sionistas: nacen con el Protocolo de Sion (Suiza) en 1918. Reunión de burgueses de origen hebreo que profesan la religión judía en su forma más dogmática. Tras el Holocausto provocado por los antisemitas (aqui arriba descritos), algunos de ellos crean el Estado de Israel aprovechando las estructura colonial del Reino Unido en la zona. Ya habitaban allí en kibuts colectivistas algunos judíos -mayoritariamente marxistas-, en amistad y harmonía con la población árabe. Pero al llegar los sionistas, la cosa se tuerce y estalla una guerra aniquiladora que ha costado, posiblemente, 2 millones de vidas entre las poblaciones autóctonas.
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
13 gen 2005
fa gràcia tot, pero el comunista és un catxondo mental ... ¿d'on has tret aquestes definicions , del libro gordo d'stalinete?
apa pels que són "cumunistes" ( de la cumuna)
13 gen 2005
islam-terror1.jpeg
els amiguets d'ARAFAT SALUDANT COM ELS D'ESQUERRES?

Així tracten els seus fills els nazis d'esquerres
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
13 gen 2005
Lo que faltaba: también los judíos tienen la culpa del tsunami.
Soy un estudiante y me molesto en estiudiar, no como tú derechista
13 gen 2005
Antisionista: persona cabal, justa, humanista que sufre por la gente que está siendo masacrada a bombazos por una potencia nuclear (la tercera mundial) llamada Israel. No se ha reportado ningún caso de asesinato contra judíos perpetrado por los antisionistas.

Antisemita: persona retorcida, enferma, que llama a perseguir a los judíos porque éstos andan "conspirando" en favor del comunismo. Está documentado, filmado y hasta teorizado, que mataron a 6 millones de semitas, invadiendo además Rusia (21 millones de muertos) y �frica para acabar con los pueblos de, como decían ellos inducidos por el Vaticano, Sem.

Sionistas: nacen con el Protocolo de Sion (Suiza) en 1918. Reunión de burgueses de origen hebreo que profesan la religión judía en su forma más dogmática. Tras el Holocausto provocado por los antisemitas (aqui arriba descritos), algunos de ellos crean el Estado de Israel aprovechando las estructura colonial del Reino Unido en la zona. Ya habitaban allí en kibuts colectivistas algunos judíos -mayoritariamente marxistas-, en amistad y harmonía con la población árabe. Pero al llegar los sionistas, la cosa se tuerce y estalla una guerra aniquiladora que ha costado, posiblemente, 2 millones de vidas entre las poblaciones autóctonas.

PD. Los palestinos no tienen otra que la militarización de su sociedad, porque sino morirían aplastados por una maquinaria que dispone de armas nucleares y de unos servicios secretos, el Mossad, en cuyo archivo planetario figura TODO lo que en el mundo se escribe sobre Israel (y cuidado con lo que se diga). La militarización palestina responde a un concepto diferente de militarización que el de los nazifascistas, que adoran la marcialidad y la violencia porque sí, como los nazis alemanes, los racistas capitalistas norteamericanos, los sionistas de Israel y demás grupillos antropológicos cuyo único poder se basa en las armas. Porque no tienen ninguna más.

De todas formas, sigue vomitando tus sandeces, nazi, que nos estamos riendo un rato contigo. Tu, en cambio, te ríes del sufrimiento humano.
pallussets de colors
13 gen 2005
FotosM1.jpeg
nazi.jpg
contestar amb imatges al pallusset "cumunista":

naiz , mata jueus i sobretot ... si no ets musulmà passa per una altra banda
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
13 gen 2005
Ni con montajes fotograficos te comes una mierda, juas juas. Esta ultima debes ser tu de joven cantando el cara al sol, mientras tus amos de la banca sionista yanki camuflaban a los nazis por sudamerica. Hicieron bien su trabajo, se cargaron a millones de judios pobres y los judios ricos de yankilandia, agradecidos recolocaron a Mengueles y compañia por America. Eso es lo que no puede disimular el soplapollas a sueldo este. Y cuanto mas ladres,como puedes ver, menos se te cree nadie jajajajajaja! sigue asi, amargao!
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
13 gen 2005
eii ke tal... com va l'any jaim/antiterrorista, el conflicte dl próxim orient sembla que li qeda ben poc noo??

sempre estarem amb el + feble, l'oprimit i no pas com tu qe ves a saber x quins motius estas amb els torturadors i opressors!!
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
13 gen 2005
Primer de tot, dir que els nazis, per pura lògica, mai van buscar aliances amb els musulmans, doncs eren d'una "religió inferior" (fins i tot com la cristiana, que era acceptada per ser un mal inevitable i amb el que calia conviure), a més de, evidentment, una "raça inferior" (de fet, els palestins també són semites, en quant a l'origen geogràfic).
D'altra banda, sí que es innegable que gran part de la població palestina té un odi irracional vers els jueus sionistes que ha portat a fer afirmacions com "els nazis no van fer la feina ben feta: haurien d'haver-los matat a tots".
D'altra banda, i sense defensar aquesta postura ni de conya, davant de la situacio en la que viuen els palestins, tampoc sorprèn gaire, tinguent en compte qui actua com a nazi actualment en aquest territori, no?
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
13 gen 2005
d'altra banda, i en el tema dels tsunamis:
de veres que no tenen la culpa del tsunami els països rics? de que es produïs, evidentment que no, però sí de les seves conseqüències. Perquè coi no es va avisar? si a florida sí que tenen sensors que alerten d'aquestes catàstrofes, perquè no es pot fer el mateix a països subdesenvolupats? i encara q això no fos així, que fins que no va arribar el maremoto fins a les costes de l'àfrica, van passar 9 hores i tampoc es va avisar. de qui es la culpa, doncs?
Nazymedies i indyotes
13 gen 2005
La religió inferior l'Islam va formar part del cos d'elit SS del nazisme. Aliats amb els musulmans van combatir els anglesos i es van dedicar a exterminar jueus.




per mostreta un botonet ... en la foto soldats de la SS musulmans llegint un llibret sobre l'Islam ç


Teniu massa prejudicis i idees preconcebudes que us fan ser indyotes i nazimedies
las bombas demagogicas de "antiterrorista"
13 gen 2005
Aunque estas fotos sean ciertas (que me temo con son una trola), qué tiene que ver un nazi con sombrero bereber con que "los musulmanes se unieran a los nazis para acabar con los judíos". ¡Menuda construcción falseada de la historia, propia de esos neofascistas que reniegan -de boquilla- de su propio pasado, tipo Bush!

Los nazis invadieron a placer Libia con la ayuda de los fascistas italianos, que previamente habían intentado aniquilar a los libios, un pueblo muy combativo (hay varias película ilustrativa sobre ese episodio libio). O sea que ¿dime qué tipo de colaboración hay aqui? La zona francesa del Maghreb ofreció una gran resistencia al dominio nazi. ¿Has visto la película "Casablanca"? Muchos españoles lucharon dentro de las columnas de la Legion Francesa, integradas también por musulmanes, cuyo objetivo fue echar los comandos hitlerianos de �frica. Vaya si lo consiguieron. La derrota del imperio criminal nazi se fraguó en el Norte de �frica, en dónde viven muchos musulmanes, como sabrás.

No negaremos a estas alturas, de todas formas, que entre los musulmanes hubieron mercenarios, vendidos que hicieron lo que don dinero les decía que hiciera: entre este colectivo vendido, destacan los llamados "moros" que el tirano Franco a España, para luchar en favor del fascismo y acabar con la democracia durante la guerra civil.

Pero confundir éste hecho con la incriminación de todo el Islam, de todos los musulmanes, es una salvajada propia de un demagogo. Es lo mismo que decir que todos los judíos son sionistas y ultraortodoxos: una falsedad.

Por suerte el mundo es más complejo.
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
14 gen 2005
Aunque estas fotos sean ciertas (que me temo con son una trola), qué tiene que ver un nazi con sombrero bereber ---> JAJAJAJAJJAJAJAJ, Y TU ERES ESTUDIANTE PILTRAFILLA, VAYA MIERDA

y TÚ IDIOTA VETE FIANDO DE LAS PEL�CULAS , YA SE VE QUE TÚ LO DE LEER E INVESTIGAR SE TE DA MAL , COMO A TODOS LOS STALINILISTOS
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
14 gen 2005
Al no tener un solo argumento de peso, más que unas fotillos trucadas con el Photoshop, recurres a la descalificación. Das pena, supuesto "antiterrorista".
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
14 gen 2005
als provocadors ni putu cas
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
15 abr 2005
écoutés moi bande de bouffons d'espagnols!!c'est n'importe quoi ce que vous publié!! vous sortés des photos qui sont traffiqué là pusque si c'était vrai,on les auraient vus partout,de plus arrêtés d'accuser comme ceci les religions surtout islamique car ce n'est pas la vérité:1°)la photos où il y a une séparation entre les musulmans et les non-musulman,ce n'est pas pour les envoyer dans des camps de consentration,c'est la route qui méne à la mecque!!ds le lieu de pélerinage,et pas ds une discothéque!!2°)les nazis=fasciste=raciste=non-juifs=non-musulmans donc il ne faut pas comparer les nazi avec les musulmans puisqu'ils sont fasciste!3°)les deux photos de"a cagar la via
per Antiterrorista" est trés flou,donc très bizarre donc traffiqué,à mon avis vous étes pas très fort avec les effets spéciaux!4°)vous croyé vraiment que les palestiniens s'amusent de faire sauter des bombes??moi personnellement je suis contre,mais ils n'ont pas le choix,ils croient à ce qu'ils entendent si l'un dit "j'ai fait sauter des bombes et il y a eu des mort"et bien l'autre qui est PAUVRE et qui a PERDU sa FAMILLE il va dire "c'est l'unique solution face au terrorisme militaire israelien"
Re: La TV Palestina: el tsunami fue causado por los judíos y los Estados Unidos
20 mai 2005
that's not correct,moslem are nazi you dont know that are the moslems the nazis are you you you and fuck you

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more