Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: guerra
Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
23 des 2004
(y mucho menos proclamarse libertarix o anarquista)
Si votas al PP no puedes ser de izquierdas
Si criticas los movimientos sociales y no participas en ninguno no puedes ser de izquierdas
Si te quejas de los okupas porque así te lo dice la tele no puedes ser de izquierdas

SI PERMITES EL ASESINATO Y LA TORTURA NO ERES DE IZQUIERDAS... Y MUCHO MENOS LIBERTARIX

"Sólo un śadico disfruta al ver morir, sólo un sádico disfruta haciendo sufrir". El Corazón del Sapo.



NO AL ESPECIFISMO.
LIBERACIÓN ANIMAL, LIBERACIÓN HUMANA



NO AL ESPECIFISMO.
LIBERACIÓN ANIMAL, LIBERACIÓN HUMANA


This work is in the public domain

Comentaris

Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
23 des 2004
Molt bé txavals, fent més amics. Donant carnets d'esquerres i de super purs. Així no convenceu ni a la vaca que no us mengeu.
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
23 des 2004
Un troll.
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
23 des 2004
Molt d'acord amb l'article. Menjo carn, desgraciadament, com qualsevol malparit però ho deixaré com he deixat el tabac. Es molt més dificil deixar la carn que no pas la majoria de drogues. Qualsevol estupid que no s'avergonyeixi de provocar el genocidi i perpetuar l'explotació animal i l'aniquilació de la flora i la fauna d'aquest unic món que coneixem no pot considerar-se ni tan sols persona. L'especisme és racisme a una escala pitjor si pot. Qui no respecta els animals i la natura tampoc pot respactar les persones.

No oblidem el Roger
Que cremi l'ajuntament amb l'acalde dins.
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
23 des 2004
Le pido a los reyes magos

-Muerte al capital

-Muerte al empresario explotador

-Que quemen la farmaindustria, los cosmeticos, las
fabricas de carne con sus dueños dentro

-Que los carnivoros habran los ojos

-Que se muera Bush

-Que desaparezcan de indymedia los fachas, los iluminados, los falsos revolucionarios, los indepes mas rancios, los secretas y sobretodo los aburridos

-Y que me toque la loteria


Libertad animal es libertad para la raza humana
Anarquia es ecologia
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
23 des 2004
Molt d'acord amb l'article. Menjo carn, desgraciadament, com qualsevol malparit però ho deixaré com he deixat el tabac. Es molt més dificil deixar la carn que no pas la majoria de drogues. Qualsevol estupid que no s'avergonyeixi de provocar el genocidi i perpetuar l'explotació animal i l'aniquilació de la flora i la fauna d'aquest unic món que coneixem no pot considerar-se ni tan sols persona. L'especisme és racisme a una escala pitjor si pot. Qui no respecta els animals i la natura tampoc pot respactar les persones.

No oblidem el Roger
Que cremi l'ajuntament amb l'acalde dins.
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
23 des 2004
jajajaja...

como desbariáis cuando os recuerdan que sóis unos putos carnívoros y unos putos asesinos de animales...

no cambiéis de tema, putos especifistas!!! hablamos EN NOMBRE DE LXS ANIMALES!!! que os follen!!! vamos a cerrar vuestras fábricas de animales, vuestras carnicerías, vuestros hiper-super-mega-mercados de la muerte, cobardes, cómplices, asesinos!!!!!!!!!!!!!


ESPECISFISMO NO
NO PODEMOS CAMBIAR EL MUNDO, CÃ?MBIATE A TI.
NO ASESINES ANIMALES NI SERES HUMANOS.
SE VEGETARIANO!!!!!
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
24 des 2004
Bistecs per tothom!
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
24 des 2004
Estàs com un llum i el pitjor és que et creuràs que vas a tancar alguna cosa a base de buscar complicitats insultant i titllant d'assassins als que no pensen com tu i no tenen "la veritat" que tu creus tenir, aquesta forma sectaria d'actuar està estretament lligada al feixisme. Per molt en contra que estigui de l'explotació dels animals amb mi no comptis per anar insultant i menyspreant a la gent. Bon vent.
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
24 des 2004
No llama asesinos al que no piensa como él, llama asesinos a QUIEN MATA, TORTURA Y DEBORA animales presos en fábricas, zoos y circos.

IDIOTA! ABRE LOS OJOS DE UNA JODIDA VEZ!!!
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
24 des 2004
"sóis unos putos carnívoros y unos putos asesinos de animales"

M'ho he inventat això lluminària? això a qui va dirigit a mi o a la teva família que si no m'equivoco deu ser també carnivora, també assassins i també idiotes, o la gran majoria dels teus amics, o només t'ajuntes amb vegans? ja que tens tanta radicalitat i violència interna com per posar en majuscules que idiotes som els que no pensem com tu, i que obrim els ulls d'una puta vegada, et recomano que te'n vagis a una illa amb tots els teus amiguets hiper-super-mega-guais-coherentíssims i radicalissims, a dir les tonteries que dius i ens deixis als que volem alliberar animals fent entendre a la gent les coses amb persuasió i no amb la violència feixista i sectària que sol sortir en l'etapa de l'acné. Si vols un altra dia fas una llista amb totes les incoherències de la teva vida i plantejat si et val la pena obrir els ulls per moltes coses. Sembla que la vostra lluita és la prioritària perque esteu tan il·luminats i sabeu tant que fa fastic barrejar-se amb els mortals.

Que et follin "radicalillu" i a tots els sectaris que enlloc d'explicar insulten i menyspreen. Go vegan o go-go vegan.
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
25 des 2004
No facis cas radicalillu, no estas sol. Aquests assassins han exterminat 100 milions de persones, com vols que pensin amb els animals???

De fet, quan volien justificar els seus crims titllaven l'enemic d'animals de tota mena, com ara porcs, polls, etcètera. L'animalització de l'adversari és el primer pas envers l'extermini. Per tant, la seva ideologia és que un animal pot ser exterminat i ha de ser-ho si convé.

Això ho ha dit Sartre, també, i era ben d'esquerres, no??

El problema és que busques a un lloc on no pots trobar res. L'esquerra criminal no té cap intenció de deixar de matar, el que passa és que ara no pot.

Demanar-los que no matin gent és, per ells, ser un reaccionari.

Si es tracta d'animals....

Puffff!!!!!!

Més informació a

www.adecaf.com

Salut i bon nadal.
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
26 des 2004
El que faltava pel duro, que no, que no, adecaf, que no t'enteres, que no confonguis les coses, que no barregis temes a la teva conveniència, que aquí si una cosa no es volen és carcellers.
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
08 abr 2005
a la mierda todo el abuso contra los animales!!!!
LIBERACION ANIMAL LIBERACION HUMANA!!!!
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
18 abr 2005
joer la verdad es k no me pude enterar de mucho solo de lo k dice x que estoy totalmente deacuerdo con ella.. creo k una persona a la k le an educado como carnivora le es deficil de un dia para otro darse cuenta de k el reto de animales (no solo l@s human@s) tambien sufren y lo pasan mal pero deberian por lo menos empezar a pensarlo a verlo a no dar falsas escusas para no ver lo k ocurre y cuando veas lo k pasa decidir seguir sabiendo k eres una asesina o para de serlo y respetar la vida de los animales como la vida de las mujeres de los hombre de los chinos de los ingleses ,si por que el especismo es lo mismo que el racismo o el sexsismo
na GOOOOOO VEGANNNNNNN
Re: Quien tolera la tortura y el asesinato NO PUEDE SER DE IZQUIERDAS
18 abr 2005
l'alcalde Clos també és un ésser viu, cal respectar-lo

i la carnissera de sota de casa, també és un éssser viu

i els fongs que et surten a l'entrecuix també son éssers vius

i fins i tot el lider de la teva secta
Sindicat Terrassa