Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: sense clasificar
Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
VeuRebel_18.jpg
Ja ha sortit al carrer el número 18 de Veu Rebel, la revista dels i les Joves Comunistes.

Llegeix-la a:
http://publicacions.psuc.org/veurebel/VeuRebel_18.pdf

Salut, república i revolució!
Mira també:
http://www.jovescomunistes.org

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
esta bastant curradeta nois i noies comunistes, l'unic que hara tal com esta indymedia vindran els anarkas i els feixistes i etc i començaran a despotricar contra vosaltres......ya sabeu no?

weno anims nois!! ala meva ciutat esteu fent un bon treball, continueu aixi
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
yo soc anarquista i de la CNT, i no em sembla be k fikeu en els mateix sak als anarques warros k nomes saben fumar porros i dir xorrades per aqui i els anarquistes consecuents que podem tenir discrepancies amb vosaltres pero k sabem que estem a la mateixa trinxera i que apuntem contra el mateix enemic.
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
Estic d'acord amb el company anterior. Jo també hem considero anarquista i no tinc per que insultar als companys comunistes que difonen la seva publicació. En tot cas llegir-la i criticar aquells aspectes (si, ja ho sé segurament seran molts) que no estic d'acord i felicitar en aquells que coincidim. Tanmateix que a la lluita diària.

No confondre anarquime amb "guarrerisme punki" o "pijos megarevolucionaris sectaris".

Salut
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
Perquè utlitzeu ara a "Esquerra Europea" mentre que el vostre partit utlitza "Izquierda Europea".
Esteu dins del partit de l'Esquerra Europea?, com a què??
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
i l'ús de la republicana amb l'escut?? aneu cap a la tercera republica o cap a la segona??
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
Perquè no us digneu a escriure integrament en català??
Un comunista no es salta acords congressuals a la valenta...
Visceralment us diria aneu a espanya, però com a internacionalista, serà millor que aprengueu dels errors.
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
Personalment opino que lo de l'escut es lo de menys. Els articles hi son en català o castellà tal i com els ha escrit els seus autors. El que ha dissenyat la portada de la veu rebel no és qui ha dissenyat el cartell contra la constitució, d'això lo de Izquierda/Esquerra (que també es fer una muntanya d'un gra de sorra),i encara que el psuc viu no hi sigui a Esqeurra Europea, hi son PCE/IU, el nostre partit germà i el referent estatal.
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
i perke el psuc sent un partit no esta a l'esquerra europea? perke en teoria EUiA no es un partit sino una coalició??????? si el pce i IU estan perke no EUIA i el psuc?
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
"hi son PCE/IU"
Quin mal fa a la vista això de PCE/IU, tant dificil és escriure hi ha el PCE i IU...
Ja que el PSUC-VIU forma part d'EUIA i no de IU, no seria més lògic i conseqüent, prendre com a referent a EUIA i no a IU...

Confusions com aquestes són simptomàtiques...

I per cert, si sabeu traduir de l'italià al català, segur que podeu traduir del castellà al català...
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
...i EUiA es el referent català d'IU a la vegada. L'italià costa una mica d'entendre, em sembla que el castellà ho entendràn tots els lectors.
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
Quin diàleg de burros. Indymedia es mor.
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
Quin diàleg de burros. Indymedia es mor.
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
Continuamen hi ha montons de nazis i de boltxes per indymedia. Ja hi ha prou!! Per quan un criteri prou coherent per fotre fora tots els autoritaris d´Indymedia? Prou militaristes, prou burocratas i violents patriarcals d´Indymeia!!
Indymedia alternatiu o esquerrista?
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
no home no, es que s'han acabat les classes i hi ha desembarcat uns quants amb molt temps lliure

ni cas als trolls i provocadors i als poca-feina
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
Per a "Prou ja de boltxes":

1.- Amb quin criteri dius que som autoritaris?
2.- El teu antiautoritarisme es fer-nos fotre fore als comunistes? Visca la teva llibertat.
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
Perill: espanyolisme!
a)Això de que el castellà ho entendran tots els lectors, és un raonament perillós. Doncs mitjançant l'aplicació d'aquesta regla de 3, no estàs fent altra cosa, que justificar l'uniformització lingüística. La llengua no només un vehicle per transmetre coneixements, és també una eina per matisar-los.
Esteu utilitzant raonaments, propis de l'imperialisme espanyol. Imperialisme amb el que pel que sembla us sentiu molt a gust, només així es pot entendre que parleu d'EUiA com a referent català d'IU. I no a l'inversa, si bé, la relació és recíproca, t'estàs situan des del costat oposat, se suposa.
Si ets català, la teva mediació política hauria de ser EUiA, i no IU.

Entenia com un pas endavant el fet que el PSUC-viu no estigues al partit de l'esquerra europea, un pas més en la construcció d'EUiA (en contraposició de la decisió del PCE).
En qualsevol cas, si justifiqueu la presencia del PCE, com justifiqueu la vostra absència?
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
1-Stalin 6 o 8 millons de personas, ell tot sol
Mao 5 millons,
Lenin, 500.000,
Castro, Camboya, y decenas mas...xxx
Mes autoritaris encare?
2-el meu antiautoritarisme me obliga a exigir que els boltxes i els nazionalsocialistes ...fora dIndymedia.
Per quan un criteri serios per treure autoritaris d¨Indymedia?
Els boltxes desacrediten indymedia i la gent güay no ve per aqui.
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
me parto... per "gent guay" vols dir feixistes fastigosos com tu, no?
Una cosa es la gent guay
22 des 2004
... i l´altre son gent descerebrada, inculta i alcoholica que solament sap insultar , sense saber que han fet els boltxes tot els secle pasat ..
L´ ignorancia de la historia no es suficien per donar credit a feixistes d´esquerras com aquet jajaja. NO a les chekas, no a Polt POt.. no mes castrisme-burgesisme
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
si ets tan cult sabràs que segle va amb G i no amb C
Re: Surt al carrer el nº 18 de la Veu Rebel
22 des 2004
o sigui k jc esta en contra de pol pot i altres assasins en masa i ya venen els tipics k si stalin k si mao etc etc... pero es normal, no tenen res a fer i la seva acció revolucionaria es ficarse aki i dir parides, insults etc...potser aixi es pensen millors o per damunt de tothom nose, yo e treballat des del meu sindicat (CGT) amb gent de JC i puc dir que treballen be i tenen capacitat d'unitat. la gent honesta i sense prejudicis es la k me interesa, els radikals burgesets d'aqui em donen igual
Sindicato Sindicat