Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Comentari :: antifeixisme
No les contesteis.
01 des 2004
Yo apenas participo en los debates , entro aquí mas que nada para informarme pero hace ya varios dias que me es imposible hacerlo . Nos están llenando la página de basura y nosotros en lugar de ignorarlos ( ya sabréis a quienes me refiero ) les seguimos el juego y les damos aliento a que continuen jodiendonos la página . POR FAVOR , NI OS MOLESTEIS EN CONTESTARLES . Pasemos de ellos como de la mierda ... Ya veréis como al final se acabaran cansando , tiempo al tiempo , y sino seguirán quedando como lo que son .
A ver si alguien se anima a borrar sus post , porque una cosa es la libertad de expresión y otra es que nos intenten llenar la web de textos estúpidos y provocadores ( por ahi me ha parecido ver uno relacionado con el futbol , pero a donde vamos a ir a parar ? ! ).

This work is in the public domain

Comentaris

Re: No les contesteis.
01 des 2004
Totalmente de acuerdo contigo. Una de dos: o pasamos de ellos o les borramos las intervenciones.
KE TE JODAN MUCHACHO
01 des 2004
...TU LIBERTAD DE EXPRESION ME LA PASO YO POR LOS COJONES
Re: No les contesteis.
01 des 2004
Fikem-se al cap ke no existeixen.Salut.
Re: No les contesteis.
01 des 2004
Estan nerviosos,es normal,estan viendo como los inmigrantes se estan uniendo cada dia mas y cada dia hay mas y mas de ellos.
Tb ven como la extrema derecha catolica y corrupta por muchas manis o concentraciones k hagan no son NADIE y nadie les hace caso.

Nosotros deberiamos tb unirnos y ser un bloque para demostrales k no son nada mas k un atajo de delincuentes y frustrados sin futuro.

Yo he de reconocer k hasta hace poco he tenido prejuicios en las formas de hacer las cosas sobre algunos colectivos,pero creo k lo mas inteligente es respetarnos (siempre k se respete)y hacer una union en todas las comunidades autonomas sometidas al yugo fascista español y tirar para adelante sin rechistar contra el fascismo.

UNION ANTIFASCISTA YA!!!
Re: No les contesteis.
01 des 2004
Es cierto que lo mejor es hacer caso omiso, pero borrar sus mensajes me parece un error ya que entonces veran un éxito en su acto y es posible que llegue a más.
Re: No les contesteis.
01 des 2004
No Àlex , no digo que haya que borrarles todos los mensajes ya que cada cual es libre de expresarse libremente aqui y en cualkier lugar . Pero a ver , que nos están saturando el foro hasta con noticias deportivas ! Que a mi me es indiferente que españa le gane al portugal , como si se tiran todos juntitos de un puente . Todo esto lo hacen para joder , que una cosa es ser tolerante y otra es que seamos idiotas y nos dejemos llenar la página cada dia con mensajes de ésta indole o con textos dirigidos a los "catetolanes" y llenos de provocaciones . Ellos estan en su libre derecho de participar en nuestros foros y darnos su opinion sobre los temas que aqui se exponen , pero que no vengan a llenarnos el foro de basura ...
Hagamos como dice AVI 68 , como si no existieran .
Re: No les contesteis.
01 des 2004
Totalmente de acuerdo, mensajes basura no tienen respuesta.
Re: No les contesteis.
01 des 2004
partidari que l´administració d´indymedia borri els seus posts. ens fan perdre un temps massa valuós i ens ocupen un espai a la dreta massa valuós.
fora nazis d´indymedia!
Re: No les contesteis.
01 des 2004
Es que el problema lo tenéis desenfocado: no se trata de colaros mensajes basura. Aparte de que la basura sois vosotros, especialmente ese reverenciado avi 68 (lástima, por uno; ha llegado a abuelo sin conocer el 69)lo mas divertido de todo es el tiempo que gastáis para elocubrar esas paridas pseudofilosóficas propias de gente mas corta que la picha de un virus.

Anda ya y que os empalen con los sticks de la selección catalana.
Re: No les contesteis.
01 des 2004
Como un virus-> Héroes del silencio
Re: No les contesteis.
01 des 2004
Cinco céntimos


Un madrileño en Barcelona entra en un bar y pide una caña en castellano. El camarero se la pone y le dice:

- Són noranta-cinc cèntims.

El madrileño deja sobre la barra noventa céntimos y sigue tomándose la caña tranquilamente. A lo que el camarero le dice:

- Escolti, falten cinc cèntims.

Y el madrileño ni puto caso, como quien oye llover. A lo que el camarero ya rebotado le suelta:

- Escolti que em deu cinc cèntims, no em faci muntar un nombre, m'està escoltant perfectament.

Y el madrileño a lo suyo, tomándose la birrita, como si estuviese sólo en el local. Por fin el camarero, rojo de ira, y escupiendo las palabras dice:

- ¡Oiga desgraciado. Me está oyendo y entendiendo perfectamente, págueme los cinco céntimos que me debe!

A lo que el madrileño sonriendo y echando mano al bolsillo para pagarle contesta:

- ¡Ya sabía yo, cabrón, que por cinco céntimos acababas hablando español!
Re: No les contesteis.
02 des 2004
Ultima informacion de la votacion de LA MASCOTA DEL INDY
Julius, el perro facha e imbecil: 9 votos.
Franquito, el perro facha: 5 votos.
Alejo, el perro policia (facha e imbecil, por supuesto): 4 votos.
Berkelio, el perro facha sarnoso: 3 votos.
y totalmente de acuerdo.... ignoremoslos...
una proposta
02 des 2004
El que es pot fer, es posar al costat de la noticia el nombre de respostes que té. Al meu entendre això és la mostra més democràtica de la qualitat i/o interès d'una noticia. Així, aquest nombre indiscriminat de posts destructius es quedaran sempre amb un 0 (a la dreta), i la resta d'usuaris pot saber fàcilment que no cal llegir-ho.

És només una proposta...
Re: No les contesteis.
02 des 2004
A j.Em sembla ke posar el número de comentaris pot esdevenir una censura"inconscient" ja ke molts cops més ke noticies puntuals son articles, de vegades molt interesants, ke no tenen perké tindre comentaris obligatoriament.Salut i no defallim.
Re: No les contesteis.
02 des 2004
La democracia participativa tiene sus riesgos y uno de ellos es encontrarse ante la intolerancia de quien utiliza la herramienta para provocar y crispar, puesto que es lo único que buscan por que no tienen suficiente capacidad intelectual para poder argumentar lo que defienden, ni sentido lógico ser tan patriota sin conocer la historia o argumentos incongruentes, lo mas sano es no hacerles caso.

Solo buscan provocar, es evidente, montan sus Web pero como son 4 gatos y además no les hace casi ni su Dios, pues tienen que ir mareando la perdiz por otros foros.

La diferencia es que ellos son los fascistas, los totalitaristas, los que imponen doctrinas al pueblo, los que no saben dialogar, los que se inventa artimañas para lavar el cerebros de los ignorantes analfabetos que les siguen, los que pisan las flores del jardín y encima se sienten orgullosos de su hazaña, los que violan los derechos humanos, los que insultan y agraden a la gente que no piensa como ellos, los cobardes que atacan en grupo, los necios hambrientos de poder para dominar a su pueblo... sinceramente no se merecen nada... ni si quiera ser escuchados.

Pero ojo no caigamos en sus trampas, ni en sus mismos errores... si se quieren expresar que lo hagan, todo el mundo tiene derecho a decir lo que quiera, eso si, todos nosotros tenemos derecho a no hacerles ni caso y seguir con nuestro trabajo social para un mundo mejor para tod@s.

Salud, amor y libertad
Re: No les contesteis.
02 des 2004
Ja n'estem tots/es farts/es d'aquests individus! Tant costa posar filtres?? És que ja està bé de tanta tonteria, imc-barcelona s'està convertint en un circ per la punyetera mania de no voler esborrar res! A què tenim por?
Una mica de serietat, si us plau, i menys hippisme "tolerant"
Re: No les contesteis.
02 des 2004
Jo els contestava, normalment. Em posa malalt veure com el Capital es rodeja d'aquesta capa de garrulos ignorants, titelles, i els fa servir de para-xoc... Em posa malalt veure com omplen aquesta pàgina de contra-informació i no passa res.

Ara els hem d'ignorar? De puta mare. Ignoreu-los vosaltres. No entenc com la mateixa gent que tanta facilitat té per destrossar les pròpies iniciatives (indepes vs anarquistes i viceversa) per problemes no superats de sectarisme, ara digui que al nazis (als NAZIS!!!) se'ls ha d'ignorar (=de tolerar).

Fins i tot si et deixes endur per la ràbia i n'envies un a pastar surt qui és pregunta si no seràs la mateixa persona (que el nazi).

Doncs de puta mare. No sé quin problema veieu a defensar-se d'un boicot nazi. O amb la censura al pensament únic.

Jo piro. Salut
Re: No les contesteis.
02 des 2004
de veritat, jo crec que el millor es borrar tota aquesta ostia. Entorpeixen i emfarfaguen el funcionament d'indymedia.Si valguès d'alguna cosa xerrar amb ells, però nomès serveix per posar-se de mal humor.
jo, preferiria no veure'ls.
com a mínim els més descaradament plastes i amongolitzats.
Re: No les contesteis.
02 des 2004
Bunbury, muy bueno el chiste
Re: No les contesteis.
02 des 2004
intolerancia amb els feixistes,crec q el millor es no contestar però tambe´estaria bé q alguna persona poguesi eliminar les noticies de la columna i els comentaris no fer ni cas , els moviments rupturistes no creiem en la seva democracia seguim construim els nostres medis.
Contra el feixisme en totes les seves formes accio directa i autonoma.
Re: No les contesteis.
02 des 2004
borrar los mensajes de los nazis, ke solo hacen ke molestar y no dejan ke llevemos a cabo nuestras actividades de contrainformacion debidamente.

ya estoy harto esta intoxicacion y si sigue asi acabare por no entrar en indymedia y como yo mucha gente, ol ke hara ke se salgan con la suya

BORRAR SUS MENSAJES!

tambien habia alguien ke se ofrecia hackear su pc si se le proporcionaban la IP de los nazis. estaria bastante bien.

fuera trolls de indymedia
Re: No les contesteis.
02 des 2004
Suposo que si hi hagués una agressió feixista al Camp Nou ( com n'hi ha hagut ) es podria comentar a Indymedia, o no perquè és una noticía futbolera. Sòc marxista, llegeixo, lluito, milito i sí també m'agrada el futbol. Si ja sé tota la merda que hi ha , però també m'agrada el cinema, la literatura, la música, i també hi ha molta merda. Senzillament hi ha gent que li agrada l'esport i això no és cap crim, com a qui li agrada seguir a un equip.

I per cert, fora nazis d'Indymedia, tot i uqe he de reconèixer que passo una bona estona rient-me amb els seus comentaris, són com humoristes, les tonteries que diuen em fan partir la caixa. em posa de bon humor mira, i amb la merda que hi ha al mòn es sa riure.

Salut i revolució
Re: No les contesteis.
02 des 2004
Ara que sembla que hem superat la mania que tenien alguns de repetir fins a la sacietat la seva noticia perque la consideraven millor que les altres, reapareixen els trolls en un atac que em sembla que ja no és el d'abans i que ha guanyat en intensitat. Dono la meva opinió de perque a aquests se'ls hauria de treure d'aquesta pàgina, no se com però treure'ls, l'impunitat amb els feixistes mai hauria d'existir sota el meu parer:

-Són "persones" que es dediquen a obrir notícies no per dialogar i intercanviar arguments sino per insultar directament als usuaris i a les persones que ens considerem "antisistema".
-Inunden la columna dreta fent desaparèixer notícies o comentaris interesantíssims que en poc mes d'un dia passen al limbo dels articles antics. Abans podiem parlar de que alguns temes no ens interessaven però era entenible veient la forma en que es presentaven i com s'argumentaven, simplement no entraves i prou i pensaves que a algú li podien interesar. Aquests simplement volen saturar la columna i les reiterades notícies per insultar o les intrascendents com les del futbol són bona prova de perque volen indymedia. El silenci en aquest cas se'ls hi en fot, si ningú contesta ja obren una altra i el mal es multiplica per dos, per tres, per deu....
-Molta gent entra aquí per curiositat per veure què és això d'indymedia i es veu el panorama i se'n va en veure l'agressivitat de tots plegats i del circ en que volen convertir-la.
-Estan viciant la gent, estan cremant a alguns, treuen les ganes de participar, cada comentari que dius te una resposta idiota. Alguns es poden divertir però la gran majoria (parlo sense saber) crec que ens fastiguejem i moltes vegades ens indignem per l'absoluta falta d'humanitat.
- Desvirtuen els temes tractats, una noticia que parli del que sigui es converteix en un galliner amb insults creuats entre "polacones" i "españoles", "guarros" i "patriotas" perdent-se el fil i fent inutil qualsevol reintroducció del tema.

No entenc el sentit que tenen alguns de la llibertat d'expressió, si algú entra a casa vostra a insultar-vos el deixareu fer per no trencar la seva llibertat d'expresar-se?. Si a qualsevol lloc, assemblea de centre social, entitat o associació apareix un tipus d'aquest se'l fa fora sense tants traumes ni empenediments. No parlo de que tots els que compleixin les característiques anteriors haurien d'anar fora, quan no eren trolls feixistes existien d'altres de totes les ideologies possibles però en cap cas amb aquesta intencionalitat tan clara de rebentar una eina tan valuosa com aquesta, simplement pensem diferent i actuem diferent. Quan manca el respecte la llibertat d'expressió és una falàcia, no volen participar a indymedia volen enfonsar-la i nosaltres hauriem d'estar a l'aguait perque realment crec que ho poden arribar a aconseguir si no actuem ràpid d'alguna forma. El problema ha estat sempre allà sense necessitat d'emprendre mesures dràstiques i en molts casos jo he defensat el fet de la lliure publicació però la cosa s'eternitza i penso que alguns si que se'ls ha de callar la boca virtualment, tal qual fariem si els tinguessin fisicament al davant.

Una salutació a tots els que continuen apostant per indymedia com a eina de transformació social.
Re: Para " a uno que pasa por aki "
02 des 2004
Oye que yo no tengo nada en contra de que se hable de futbol o de cualkier tema , pero siempre que sea noticia como has dicho tu , porque se produzca una agresion fascista o lo k sea . Pero de eso a que nos intenten colar aqui la quiniela futbolistica ...!
Simplemente lo k creo es que se deberian de ir borrando todos los mensajes k no tienen nada k ver con la temática de la web , que solo se cuelgan para estorbar y claramente para provocar . Pero si hasta en sus foros han manifestado k pretendian hacer una especie de boikot en indymedia ... Dejaros de liberalismos y de tonterias porfavor , que esta gente lo unico k kiere es reirse de nosotros y colapsarnos la web .
No confundais la censura con la limpieza de noticias que deberian de ir en otro tipo de foros ...
Re: No les contesteis.
02 des 2004
Totalment d'acord amb "Lo gaiter", etc...
Re: No les contesteis.
03 des 2004
Potser hauriem d'emprar un sistema de votació en el missatges, com es fa moltes altres pàgines. Cadascú dona una votació en una escala de valors, i aquells missatges amb una votació molt baixa desapareixen de la pàgina principal. Es tractaria de només votar negativament aquells missatges sense sentit, els altres només cal que tinguin una puntuació més o menys negativa.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more