Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Comentari :: indymedia
Per als responsables de Indymedia
27 nov 2004
Perquè és permet l’insult fàcil, els crits, l’amenaça, l’histrionisme, etc. de certs personatges que camuflats en uns "alies", perquè no són capaços, per covards, de dir els seus noms i cognoms, d’insultar i amenaçar des de l’impunitat que l’anonimat els hi ofereix aquest mitja?
Penso que la llibertat de premsa i pensament no és igual a l’amenaça, l’insult, etc. que alguns usuaris d’aquesta pàgina hi fan.

This work is in the public domain

Comentaris

las cosas se consiguen por comprension no por imposicion
27 nov 2004
si impones, lo unico q vas a conseguir es un guetto q impondra a otr*s. q qieres despotismo ilustrado? el cambio debe ser desde dentro, no con las armas, no a la fuerza. es mas lento pero es mejor.
Re: Per als responsables de Indymedia
27 nov 2004
Socrates ya decía (según Platón,claro está) 500 años antes de Jesucristo, que el conocimiento vendrá de la razón y jamás de la imposición.

Actualmente las políticas del mundo (capitalista o comunista) ha sido la imposición, los estados, las leyes, las guerras... ya es hora de enseñar con el ejemplo, como Indymedia Barcelona hace.

PD: De todas formas, cuando en Indy-BCN se ataca directamente a una persona no pública, la asamblea tiene el acuerdo de ocultar esa noticia por motivos de libertad a la intimidad y a la integridad moral de la persona.
Re: Per als responsables de Indymedia
27 nov 2004
Si claro,ya veo como quitasteis el post k se me dedico...pero bueno,k mas da.
Re: Per als responsables de Indymedia
27 nov 2004
Que creo que es este:

http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/129257/index.php
Re: Per als responsables de Indymedia
27 nov 2004
Si visiteu altres indymedies del món (i no parlo de la acp, sino de molts altres en general: itàlia, argentina, etc), veureu que la situació és diferent: allà no permeten les provocacions feixistes ni els insults ni els atacs homòfobs, racistes, etc. No estic d'acord amb l'argument "pedagògic" que algú ha publicat més a dalt. Els provocadors no necessiten ser ensenyats, saben perfectament què fan: emprenyar i publicar porqueria per degradar aquest lloc, per provocar que la gent farta de la situació deixir de fer servir indymedia barcelona. D'aquesta manera, la situació es retroalimenta i anirà creixent.
Visiteu altres indymedies i veureu com funcionen. I no és censura, els provocadors poden publicar a la xarxa les seves webs amb les seves "notícies", però, qui se les miraria?
Mentrestant, a indymedia barcelona sembla que haurem de continuar suportant com ens insulten ("polacones de mierda"), o com maltracten moralment gent agredida pels feixistes: recordeu el cas del Roger, el company que a les festes de Gràcia va ser ferit de mort i que, quan estava al llit lluitant per la seva vida haviem de veure com aquí era insultat i vexat sense que els editors fessin res per parar aquest linxament moral.
No es tracta d'ensenyar pobre gent ignorant, com deia abans, es tracta de protegir-se de provocadors professionals i que consultar indymedia barcelona no s'assembli a remenar un contenidor de brossa.
Re: Per als responsables de Indymedia
27 nov 2004
Indymedia permet la llibertat!!

El problema es qui sap i qui no sap utilitzar-la i qui vol o no.

Crec que l abroma o l'acudit extrem no es un problema el problema es no saber encaixar les crítiques.

Cal oblidar-nos de les coses que res aporten i aprofuncir en una eina útil, cadascú té el seu espai. I aquest per nosaltres, malgrat les intoxicacions, ens és útil.

Salut

www.kaosenlared.net
Re: Per als responsables de Indymedia
27 nov 2004
Indymedia permet la llibertat!!

El problema es qui sap i qui no sap utilitzar-la i qui vol o no.

Crec que l abroma o l'acudit extrem no es un problema el problema es no saber encaixar les crítiques.

Cal oblidar-nos de les coses que res aporten i aprofuncir en una eina útil, cadascú té el seu espai. I aquest per nosaltres, malgrat les intoxicacions, ens és útil.

Salut

www.kaosenlared.net
Re: Per als responsables de Indymedia
27 nov 2004
totalment d'acord amb el comentari de dalt.
Re: Per als responsables de Indymedia
28 nov 2004
..,com a possible solucio, sense pasar per l'esborrar "comentaris i noticies" que, la veritat tan sols fan que intoxicar i fer remoure l'estomac, es podria optar per l'aillar-los d'alguna manera, per exemple, que cada cop que algu publiques una cosa X, de caracter feixista, homofob, sexista, etc...(aqui s'hauria de parlar de quins son els varems en que s'ha de fer, quan una publicacio es o no es...) , llavors camviar-li el color de fons (per exemple, color de merda),...o fer algun tipus de figura (la cara d'un troll, o una cosa aixi) que identifiques cada publicacio d'aquest tipus i aixi cadascu sapigues on no val la pena ficar-se perque nomes es merda el que diuen.....no se, pero crec que s'ha de fer alguna cosa i no donar espai a tots i totes aquestes que no paren de bocotejar la pagina amb la seva merda.....fora trolls d'indymedia!
Re: Per als responsables de Indymedia
10 des 2004
marginalizar personas no sirve para solucionar problemas si no para ocultarlos.

estamos contra las carceles pero cuando tenemos un problema intentamos marginarlo?

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more