Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Notícies :: educació i societat
Els enemics del català a la UB
13 nov 2004
El rector de la Universitat de Barcelona censura tots els implicats en els incidents a l'Aula Magna

Un grup d'ultres ataca independentistes en un acte de Convivència Cívica Catalana a la UB

Vidal-Quadras i Redondo Terreros encapçalen l'homenatge a Caja

Albert Balanzà
BARCELONA

Un grup d'ultres que ahir dominava l'accés a l'Aula Magna de l'edifici central de la Universitat de Barcelona van repel·lir amb agressions una vintena d'independentistes quan aquests van intentar interrompre una taula rodona amb crits. Era en l'acte d'homenatge de Convivència Cívica Catalana al seu president, Francisco Caja, amenaçat fa uns dies amb pintades al seu despatx universitari.
L'acte havia estat precedit de fet d'una polèmica per uns cartells independentistes contra els convidats, entre els quals hi havia Aleix Vidal-Quadras, Nicolás Redondo Terreros i altres destacats membres de plataformes espanyolistes del País Basc com Carlos Martínez Gorriaran (Basta Ya), Gotzone Mora (Profesores por la Libertad) i l'exetarra Eduardo Uriarte (Fundación para la Libertad). També hi havia, com a representació catalana, Josefina Albert, Xavier Pericay i Francesc de Carreras.
Els fets van succeir només deu minuts després de començar l'acte, quan algú des del fons de la sala, entre un grup d'alumnes independentistes, va cridar "en valenciano, que no se entiende" i gairebé automàticament van començar a ploure cops de casc i puntades de peu d'un altre grup, en aquest cas d'ultres, que van repel·lir la interrupció amb agressions fins al punt de fer fora els primers escales avall del rectorat. L'enfrontament no va anar a més per la intervenció d'agents de paisà i de seguretat privada.
Visiblement indignats, el grup d'estudiants agredits, algun dels quals es va identificar com a membre del sindicat Alternativa Estel, va acusar els responsables de la universitat de "tancar les portes" de l'edifici amb fortes mesures de seguretat quan "està prohibit que al centre hi entri la policia". Bona part dels ultres van continuar escoltant la conferència.
El rector de la Universitat de Barcelona, Joan Tugores, va llegir un comunicat a última hora del vespre en què va expressar la seva condemna a "qualsevol ús de mitjans violents com els que avui han sofert en el decurs de l'acte estudiants de la UB" i alhora va rebutjar els "intents de trencar les llibertats d'expressió de totes les sensibilitats".


Tensió habitual a la recerca de la frase antinacionalista

És inevitable: qualsevol acte de CCC, per les raons que siguin, sempre es viu amb una inusual tensió que a la mínima fa saltar l'espurna dels incidents. Ahir l'excusa de la convocatòria eren les pintades independentistes recents contra el seu president, Francisco Caja. A diferència de l'última vegada, quan Gotzone Mora va aplegar una desena de persones, ahir l'assistència estava assegurada: només a la taula ja hi havia onze persones (Caja va agafar una cadira del públic i Carreras va estar una estona assegut a terra); a la sala hi havia tot el reguitzell de senyores ben maquillades, senyors amb perruca i joves amb clenxes impossibles; i a tot arreu -a la porta central del carrer, a les escales del rectorat, a l'entrada i a dins de l'aula magna- hi havia una pila d'agents de l'ordre públics i privats. Era tanta la tensió que els accessos des dels patis de Lletres i de Ciències estaven tancats i als periodistes se'ls recomanava posar-se al costat d'una porta adjacent per si hi havia sidral.
Amb els crits espontanis ("Aquí només falta Franco!". Resposta: "Cállate la boca, imbécil!") i amb les castanyes en directe, les intervencions van tenir perles rellevants: Javier Ruiz Portella, tenint en compte el caràcter d'amenaçats per ETA dels convidats, va trobar un mal exemple per engegar el debat: "Obrirà el foc, Josefina Albert". Francisco Caja, l'homenatjat: "El nacionalisme tard o d'hora es fa obligatori". "Els nacionalistes tenen diaris a diferència de nosaltres; bé, ara ja no, perquè ja els hem tancat" (Carlos Martínez Gorriaran). "En moments difícils s'ha de defensar la llibertat i la democràcia" (Francesc de Carreras). "Estem tornant la dignitat a la universitat catalana" (Aleix Vidal-Quadras). "El Pacte Antiterrorista no es pot ampliar perquè divideix els que volen derrotar ETA i els que hi volen pactar" (Nicolás Redondo Terreros).

(Diari Avui)

This work is in the public domain

Comentaris


Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Els enemics del català a la UB
13 nov 2004
CAJA, estàs acabat

Ja toca arraconar als feixistes de la universitat. busca't casa a Madrid

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re:Desllenguats, que sou uns desllenguats!!!
13 nov 2004
Als diaris de gran tiratge han aparegut últimament una sèrie de notícies i opinions, de vegades de comentaristes, de vegades editorials, al voltant del conflicte que no existeix, el conflicte de la llengua, conflicte on ja fa temps que està clar que és una, però del que cal jugar ara la carta de si jo l'anomene Pepi i el tu la crides Luci, quan Pepi i Luci, en realitat és Josefa Lucia, que a casa de sa mare la criden pel seu primer nom i a casa de sa tia pel segon, per que era el nom de la iaia, ja sabeu com són estes coses. Un embolic que en realitat no és embolic, sinó un embolicament molt embolicat.

Doncs deia que els susdits diaris han coincidit en les seues columnes en recordar-nos que hi ha “molts� valencians, “molts� socialistes, “molts� de tot i en general, que no renuncien per res del món a què la nostra llengua s’anomene valencià. Tots aquests “molts� això sí escrivien les seves diatribes, indefectiblement, i sempre, en castellà, la llengua de tots, com els agrada cridar-la als uns i als altres. També han coincidit tots en acusar Maragall de voler prohibir que Zapatero lliurés la traducció de la constitució en “valencià�, i això sabent, com sabien, que la que havia lliurat l'emperador “Maragall�, sí, no s'espanten, que fins i tot així l’han anomenat els diaris seriosos, era la traducció valenciana. En definitiva i recapitulant, el cinisme editorial i la falta de professionalitat ha estat altra de les coincidències de diaris que normalment divergeixen per ser, en general, i en la majoria dels casos, pamflets al servici dels diversos partits que els donen suport.

Si es pot treure cap conclusió de tot aquest nou i lamentable episodi de la fastigosa “batalla de València�, és que si abans xafar la llengua dels valencians era patrimoni exclusiu de la dreta, ara ja no, ara un cert sector del socialisme també s'ha apuntat al carro amb això de què parlar en castellà és més internacionalista, un argument, que d'altra banda, fa pudor a un provincianisme d'eixos que considera que anar a veure una sarsuela al Teatre Real de Madrid és molt més internacional que anar a veure a Lluís Llach al Teatre Musical del Cabanyal. I és que posats ha internacionalitzar-nos que deroguen de cop les dos, la nostra i la d'ells, i que façen oficial l'anglès i el mandarí, així ens estalviarem el glop de veure la seua futura inutilitat econòmica.

Han embogit tant els uns i els altres que ha hagut qui ha parlat de “lligar a qui s’haja de lligar�, vaja que ja no es contenten ni amb tallar-nos la llengua, figurativament és clar, no es pensen, ara en un futur caldrà començar a lligar-nos perquè no ens moguem molt i no entorpim el camí cap el, ja enyorat, i sempre anhelat, bipartidisme. I és que entre el Camps que va començar enviant a González Pons a Ares, i el Camps que ha acabat hostage de l'extrema dreta de Giner i Sentandreu sembla que haja passat una eternitat. El mateix que per a Pla, que ara ja no li diuen Joan Ignasi, si no ho sabieu, ara “molts� li diuen Ignasi, a seques, i com sona, que a poc a poc i amb silencis que et deixen sort va sacrificant el llegat del PSPV, i el seu bon nom, en l'altar dels “molts�, i és que ja en són tants, que ja no hi ha qui els conega.

Josep Melero

www.diariparlem.com

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Els enemics del català a la UB
13 nov 2004
L'estratègia contra l'anormalitat és la normalitat. Els feixistes són pocs i per això precissen soroll per cridar l'atenció sobre problemes inexistents del que ells s'ofereixen com a solució.

No els fem el joc, el que sel's ha de fer és el vuit total i absolut. I també s'ha de ser prou llest per veure quan van de llops amb pell d'ovella, com en el del missatge nº 2, firmat per un tal "un".

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Els enemics del català a la UB
13 nov 2004
estic d¡acord en fer el buit. ignorancia als ignorants. hi ha massa coses interesants pel món.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Els enemics del català a la UB
13 nov 2004
Semblava que treure'ns de sobre l'Assnar acabaría amb aixó, pero amb el Zp estem igual. És el mateix nacionalisme espanyol mentider i provocador de sempre, que hi te el Maragall a dir d'aquesta merda?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Els enemics del català a la UB
14 nov 2004
MOVIMIENTO ANTINAZIONALISTA LIBERTARIO
LA UNIVERSIDAD CATALANA HA SIDO YA TOMADA POR LA RESISTENCIA ANTINAZIONALISTA
NI UN PASO ATRAS
POR LAS LIBERTADES
POR UN ESTADO ACONFESIONAL Y NO NAZIONALISTA EXCLUYENTE
VIVA LA CONSTITUCION
CATALANISTAS VOSOTROS SI QUE ESTAIS ACORRALADOS
NO TENEMOS MIEDO A LA LIBERTAD
VIVA EL PATRIOTISMO CONSTITUCIONAL

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
el m.a.l anuncia que ejercera vigilancia de las libertades en la universidad
14 nov 2004
Tened bien claro que no vamos a permitir que la Ub se convierta en una universidad mas como las que hay en vascongadas donde los nazis siembran el terror.
Aquí los autonomos vamos a organizarnos y pelear hasta el final por velar por las libertades, que tanta sangre derramada han costado, y no precisamente de hijos de guardias civiles fachas como carod rovira o de falangistas como arzallus, sino de los xarnegos hijos de la resistencia antifascista de madrid o de asturias.
Frente al nazionalismo excluyente y los parapoliciales, ni un paso atras
ACCION DIRECTA Y RADICAL
NO AL ESENCIALISMO NAZIONALISTA . AUTODEFENSA !

NADIE AGREDIO A NADIE EN EL ACTO DEL DIA 12 FUE LEGITIMA DEFENSA DE UNA BANDA DE PERROS NAZIS QUE QUERIAN AMEDRENTAR A CIUDADANOS.
EL FASCISMO BUSCA DESARTICULAR LA CIUDADANIA.
MOVIMIENTO ANTINAZIONALISTA LIBERTARIO !
SEGUIMOS EN LA BRECHA !

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: el m.a.l anuncia que ejercera vigilancia de las libertades en la universidad
14 nov 2004
Si us plau, que ningú fagi un comentari, ignorem-lo.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Els enemics del català a la UB
14 nov 2004
MAL moriràs!!!
Visca els Països Catalans Lliures i Reunificats!!!
Gora Euskal Herria Askatuta!!!
Visca Terra Lliure!!!
Gora ETA militarra!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Persecucion de las libertades en Cataluña
14 nov 2004
Modificat: 04:33:35
El constitucionalismo tanto en españa como en alemania como en estados unidos aboga por lo siguiente:
El estado de derecho, la estructura de la ley, las reglas de juego que garantizan la sociedad libre, abierta, que fundamente y de vida al juego de libertades sin que ninguna forma de vida se imponga sobre las otras, mediante un estado aséptico neutro, imparcial, mecanico, que se levanta por encima de todo particularismo etnico, religioso, o del que sea, en el que tienen cabida todos, sean amarillos, rojos, negros, blancos o lilas, sean catolicos, budistas, o adoradores de ovnis,todos!.. todos... excepto aquellos que amenacen al estado de derecho, a la ley legitima a las reglas de juego aquellos que desde su particularidad quieren imponerla a los demas saltandose las reglas de juego, violando el parlamento, rompiendo el esquema basico del juego de libertades: neutralidad, universalidad, abstracción, marco juridico de libertades y derechos por encima de los particularismos. Eso es constitucionalismo, eso es sociedad abierta.
Pero...
La sociedad abierta tiene numerosos enemigos
tribalistas, nazionalistas, nazis, fascistas, comunistas, terroristas, musulmanes, fanaticos, integristas, cuál es el objetivo de estos enemigos declarados de la sociedad abierta, del mundo libre y de la libertad? usurpar al estado de derecho y sustituirlo por una sola voz, totalitaria, que desde su particularismo pretenden universalizar y cohibir a la sociedad, un musulman que pretende crear un estado islamico, un fanatico de los ovnis que pretende crear un estado hufologico, o un nazi que sube al poder en el 33 saltandose todas als reglas de juego una vez en él, o un catalanista que quiere crear un poder con unas leyes de corte parcial, ideologico, excluyente, es decir, un poder y un estado no abstractos, universales y de derecho sino CATALANES, ahí empiezan los problemas: eso es el nazionalismo o el integrismo.
Los nazionalistas no entienden que la sociedad civil es libre que lo unico que vale son sus derechos y el estado y las fuerzas y cuerpos de seguridad garantes de ese derecho, y que todo particularismo se queda en lo que es , en particularismo, y no puede salir de la sociedad, ni mucho menos universalizarse, lo unico universal es la ley abstracta y el estado de derecho el marco de juego en el que siempre se esta jugando, eliminarlo es eliminar el juego y la vida: el terror.
Cual es el regimen del terror que los nazionalistas quieren imponer? Una ley del catalan impuesta a la sociedad civil y al mundo libre desde presupuestos ideologicos tomando la parte por el todo, una limitacion de las libertades, una enseñanza monolingue y multas y persecucion de sectores privados por el mero hecho de expresarse en una lengua que no es del gusto de los excluyentes, nazis, xenofobos y totalitarios que pretenden hacer saltar en pedazos la ley y el estado de derecho.
Esos son eta, los camisas pardas y todos los que les dan cobertura, haciendo que el proceso de democratizacion de la sociedad se relentice dando cobertura al islamismo o al nazionalismo con politicas blandas, tolerantes o de simpatia total.
Por eso y mas es necesaria:
UNA INSURRECCION CIVICA DE LA SOCIEDAD CIVIL CATALANA
UNA REVOLUCION PACIFICA DE LA SOCIEDAD CIVIL CATALANA NO NAZIONALISTA
UN HACER OIRSE EN MEDIO DE TANTO SILENCIO DEL MIEDO Y DEL TERROR
POR TODO ESO Y MAS
es necesario rescatar a la universidad
y en concreto a su facultad de filosofia de las garras del fascismo intelectual y militar
Movimiento Antinazionalista Libertario

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
subnorM.A.L.s crònics, pobrets ells...
14 nov 2004
A veure, jo vull fer una pregunta als subnorM.A.L.s, uns petats que diuen lluita atracar com a gitanos rumans El Corte Inglés de Pl. Catalunya. Qué feu a la vida? Qué us falta fer amics? A cas no tinc dret a ser demòcrata tal i com sóc. No puc votar a ERC o CiU o al partit que em surti dels collons per què vosaltres dieu? Això és llibertat? Si sou tan anarquistes i tan "guais" de la vida i/o us agrada portar as d'anarquia a la vostra indumentaria hippy. Qué parlar català és de feixistes? Franco parlava català a la intimitat? Això, que sou més absurds que l'hostia. Res més i que vagi bé...

Visca Catalunya lliure! ||*||

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
xD
14 nov 2004
Ju, ju... Quina colla de petats... Continueu, que feu riure catxu!

"Para liberalizar al ser humano hay que matarlo." Això també ho diu Bush, no? That power, my god...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
xD
14 nov 2004
Ju, ju... Quina colla de petats... Continueu, que feu riure catxu!

"Para liberalizar al ser humano hay que matarlo." Això també ho diu Bush, no? That power, my god...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: subnorM.A.L.s crònics, pobrets ells...
14 nov 2004
LA UNICA DIFERENCIA ENTRE TU Y NOSOTROS ES LA SIGUIENTE:
TU PRETENDES DESTRUIR NUESTRA LIBERTAD IMPONIENDONOS UNA LENGUA, UNA CULTURA Y UNA FORMA DE VIDA DESDE TU OPTICA NAZIONALISTA
NOSOTROS NO QUEREMOS QUE NADIE NOS IMPONGA CULTURA ALGUNA, LENGUA ALGUNA NI FORMA DE VIDA ALGUNA, SINO HACER LO QUE NOS DE LA GANA
ESA ES LA DIFERENCIA ENTRE LA GENTE COMO TU Y NOSOTROS
Y TU RACISMO SE DELATA EN LO QUE HAS DICHO DE GITANOS RUMANCS
AQUÃ? SE VE CLARAMENTE QUIENES SON LOS NAZIONALISTAS Y PORQUE NUNCA EL NAZIONALISMO PODRA SER LIBERADOR SINO EXCLUYENTE: PORQUE EL NAZIONALISMO SIEMPRE ESCONDE EL RACISMO, EL RECHAZO AL OTRO.
NOSOTROS ABRAZAMOS LA UNIVERSALIDAD, Y NO DESDE EL HIPPISMO, AMIGO VERDUGO,
SINO DESDE LA INSURRECCION CIVICA Y LIBERTARIA
MOVIMIENTO ANTINAZIONALISTA LIBERTARIO
EN LUCHA !

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Fale
14 nov 2004
Po fale nenj! Ya tas quedao agusto? xD

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
I demà a per el Alcampo de Sant Quirze!
14 nov 2004
Vinga, vinga! Qué no tenim cartrons de vi per fer-nos calimotxo! Anem al Alcampo i de pas ens portem una tele i un parell de mòbils... Alegria, alegria! xD

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: subnorM.A.L.s crònics, pobrets ells...
14 nov 2004
Lo dicho racismo anti-xarnego que se desprende por cada uno de tus adjetivos:
- alusion al lenguaje xarnego de las zonas industriales
- alusion a la forma de vida obrera de las zonas industriales
- burla sardonica de esa forma de vida desde el mas puro
CLASISMO
RACISMO
Y APOROFOBIA
POR TODO ESO ES NECESARIO UN MOVIMIENTO LIBERTARIO GENUINO Y RADICAL ANTINAZIONALISTA Y RADICAL DEMOCRATA
MOVIMIENTO ANTINAZIONALISTA LIBERTARIO

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: subnorM.A.L.s crònics, pobrets ells...
14 nov 2004
Ni independentistas ni españolistas: simplemente choque entre derechas, entre nazionalistas.

Los unos manipulan la historia, diciendo que "España invadió Cataluña durante la Guerra Civil". Y los otros, los nazis, dicen,pasándose la verdad por el forro de los cojones, que "los catalanes lucharon por España". Pues sí; muchos de nuestros abuelos catalanes lucharon por la España Repúblicana, plurinacional y del PUEBLO, no de los monopolistas. Esa sí es España, y no la de los "españoles", ayer franquistas, hoy aznaristas, siempre católicos y siempre pro-capitalistas e incultos.

Abajo el naziespañolismo!

Abajo, también, el carrinclonismo catalán!
MOVIMENT ANTINAZIONALISTA LLIBERTARI

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: subnorM.A.L.s crònics, pobrets ells...
14 nov 2004
no a l*s troles, per favor
no a l*s troles, per favor
no a l*s troles, per favor
no a l*s troles, per favor

NO GASTEM EL NOSTRE TEMPS EN AIXO :)

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Persecucion de las libertades en Cataluña
14 nov 2004
un "llibertari" fent una defensa aferrissada de l'estat de dret, el que s'ha de veure
Estat de dret: art. 8, pactat amb qui s'havia de pactar segons Sole Tura, que posa en mans de l'exercit el control d'aquest estat i, per suposat, l'integritat territorial. Que no reconeix (no m'enrecordo si prohibeix explicitament) la federacio entre comunidades autonomas, etc. Estat que es reserva unes competencies ben importants (avui al Port de Barcelona encara m'enrecordo que n'he vist una, que semblava el dia de la banderita)
Llengua: la llei no prohibeix a ningu cap dret personal, tothom es pot expressar amb la llengua que vulgui o en cap, un pot deixar de parlar si no vol (seria absurd que fes aixo, a mé´s de surrealista). Es més l'administracio te l'obligacio d'adreçar-se al ciutada, amb la llengua que aquest trii. SEMPRE. Cosa que l'Administracio perifè`rica de l'Estat es pasa pel forro de forma quasi "universal". Fins i tot a l'Administracio de la Generalitat hom hi pot trobar més d'un cas. Per no parlar d'alguna local. Per no parlar de cert professorat de secundaria i universitari (son funcionaris per mes llibertat de catedra i son un SERVEI PUBLIC, no al reves).
La ridicula Llei de Politica linguistica que no posa cap sancio a ningu (en tot cas, fa una referencia a la legislacio sobre drets dels consumidors, per tant només en cas de veure's vulnerats els drets com a consumidor es pot aplicar una sancio administrativa a empreses o serveis, mai a ciutadans a titol individual i sempre a instancia de l'interessat) parla de catala i castellà, i de la primera sempre en parla com a "minim".
De fet, és una picadura de mosquit a un descomunal elefant que son els 300 anys d'ocupacio politica i els 150 de mesures efectives en el proces de substitucio linguistica, que tots els indicis apunten com imparable, per mes que digui l'IEC, i a menys que no succeeixi aquell "gest desmesurat" que reclamava Marti i Pol.
De fet, seria d'un autisme suicida no voler coneixer ni usar l'altra llengua, la de l'Estat espanyol, a moltes zones dels Paisos Catalans, i al Principat a una bona part de les zones urbanes i a les comarques barcelonines: el monolinguisme en catala és hores d'ara una utopia. Cosa que no passa amb el castellà.
Per cert (fa gracia el paio aquest que hi barreja l'islamisme) ja era hora que algun servei barceloni se n'hagi assabentat que molts dels seus usuaris entendran millor alguns avisos si es diuen en arab, llengua tan valida i menys estrangera -pel nombre de parlants- que l'angles. Perque, clar, en castellano YA NO NOS ENTENDEMOS TODOS. Els costa entendre-ho alguns, acostumats a l'imperialisme linguistic dels 300 millones pero es aixi.
I clar, aquests "defensors" de drets linguistics personals se n'obliden, ves per on, de drets individuals de parlants d'altres llengues que no sigui la seva -l'unica que saben en la major part dels cassos, son universalistes pero d'allo seu i prou-: arabs, berebers, africans, pakistanesos, xinesos, etc. Sense questionar quina es la llengua d'acollida, la propia del pais, cal veure com a la practica i principalment l'administracio -que per més anarco que un sigui, de tant en tat un si ha acostar a fer el paperina- aten aquesta gent per resoldre problemes de necessitats basiques, no fos cas que, com passa, s'atengues a qui sigui en danes, angles o alemany per dir on es la Sagrada FAmilia i nomes en castella a algu que vol tramitar un permis de residencia.
-------------------
i en un altre ordre de coses, es ben curios aquesta colla de franquistes camuflats com, despres de no tenir la paella pel manec, perque la batalla no l'han perduda ni de bon tros, continuen fotent la pataleta (Pere, tu si que ho vas fer be i amb efectivitat)

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: el m.a.l anuncia que ejercera vigilancia de las libertades en la universidad
14 nov 2004
Endavant m.a.l.,el vostre discurs en sembla molt assenyat i diu veritats que els nazis aquets disfressats de pseudo-revolucionaris no volen admetre

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: el m.a.l anuncia que ejercera vigilancia de las libertades en la universidad
14 nov 2004
estamos muy mal, no?? ¿que es esto?

NO VIOLENCE!!!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Reflexiona
14 nov 2004
me daria verguenza ir a mi universidad y ver que hay polis, vestidos o no para proteger a alguien, por favor!!!
la policia fuera de la universidad, que sea un lugar de dialogo. pensemos en los paises que se manifiestan y la poli si entra en la universidad, sabeis lo que pasa alli???

tendriamos que situarnos, un poco. y saber distinguir cuando habla alguien mayor de edad y cuando tiene siete años.

vamos a seguir los patrones herededados? o hemos aprendido algo nuevo esta generación?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: el m.a.l anuncia que ejercera vigilancia de las libertades en la universidad
14 nov 2004
La pesta blavera i espanyolista no dubta en disfressar-se del que calgui per defensar el seu feixisme. Aquí a indymedia un tarat intenta fer una sintesi impossible i que no se la creu ni ell, anarquistes travestits d'imperialistes, donant arguments al genocidi lingüístic, parlen de respecte i anarquia però són els quatre fatxes de sempre que intenten separar les lluites. Cap anarquista amb dos dits de front recolza aquesta barbarie, en cap moment aquests del MAL (rayo les parta) han dit res que soni a anarquisme. Són feixistes que es disfressen per pescar a aigües que no coneixen, i fan tan el ridícul que s'acontenten amb convencer als gilipolles de tots els cantons, perque a tot arreu hi ha d'aquests, volen fer un exercit d'ignorants i garrulos als que poder ordenar cap a on han de pixar. El nazi subnormal que signa com a MAL és un o com a molt dos xavalets presuposadament amb problemes sexuals i neuronals, que ningú es pensi que són moviment o que estan fent alguna cosa, busquen la grandessa confonent-se en l'anonimat, a l'hora de la veritat són els de sempre i d'anarquistes no tenen res de res. Algú com "xiquet català" cau en el seu joc i es pensa que parlen en noms dels anarquistes, comença a dir que si hippis vestits amb as i paranoies vàries, xiquet no te'n adones que en cap moment aquests cromanyons són anarquistes? no has vist que aquest discurs no té a veure amb l'anarquisme sino amb el feixisme? que simplement volen engrandir una escletxa que han vist i que volen aprofitar, la dels indepes i anarquistes que entre ells es barallen. Qualsevol independentista i qualsevol anarquista amb dos dits de front sap que no ha de caure en aquests joc maniqueu i inútil de un o dos sindromes de Franco.

Unitat contra el feixisme.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Fora policies i feixistes d'indymedia
14 nov 2004
La pesta blavera i espanyolista no dubta en disfressar-se del que calgui per defensar el seu feixisme. Aquí a indymedia un tarat intenta fer una sintesi impossible i que no se la creu ni ell, anarquistes travestits d'imperialistes, donant arguments al genocidi lingüístic, parlen de respecte i anarquia però són els quatre fatxes de sempre que intenten separar les lluites. Cap anarquista amb dos dits de front recolza aquesta barbarie, en cap moment aquests del MAL (rayo les parta) han dit res que soni a anarquisme, ni tansols són més de dos. Són feixistes que es disfressen per pescar a aigües que no coneixen, i fan tan el ridícul que s'acontenten amb convencer als gilipolles de tots els cantons, perque a tot arreu hi ha d'aquests, volen fer un exercit d'ignorants i garrulos als que poder ordenar cap a on han de pixar. El nazi subnormal que signa com a MAL o en aquest cas com a Libertario, és un o com a molt dos xavalets presuposadament amb problemes sexuals i neuronals, que ningú es pensi que són moviment o que estan fent alguna cosa, busquen la grandessa confonent-se en l'anonimat, a l'hora de la veritat són els de sempre i d'anarquistes no tenen res de res. Algú cau en el seu joc i es pensa que parlen en noms dels anarquistes, no us adoneu que en cap moment aquests cromanyons són anarquistes? no heu vist que aquest discurs no té a veure amb l'anarquisme sino amb el feixisme? que fa un anarquista defensant l'estat de dret com diu el company "viam"? simplement volen engrandir una escletxa que han vist i que volen aprofitar, la dels indepes i anarquistes que entre ells es barallen estupidament, això és més vell que el cagar, Lerroux ho va iniciar i alguns després ho han intentat debades. Qualsevol independentista i qualsevol anarquista amb dos dits de front sap que no ha de caure en aquests joc maniqueu i inútil de un o dos sindromes de Franco.

Unitat contra el feixisme.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
JAJAJAJAJA
14 nov 2004
JAJAJAJAJAJA
¡qué tontos sois los fachas!
Anda, iros a publicar sunorMALidades a vuestras páginas web, que están para eso.
Si es que me parto el culo JAJAJAJA
Y cuidado fachitas no sea que alguien os parta la boca!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: el m.a.l anuncia que ejercera vigilancia de las libertades en la universidad
14 nov 2004
MAL=UCE=CCC=PP=ESPAÑA 2000=FALANGE...
... continuo?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Persecucion de las libertades en Cataluña
14 nov 2004
Cada cop ho tinc més clar: aquest m.a.l. és un catalanista que pretén ridiculitzar els espanyolistes fent-se passar per un d'ells i dient totes les tonteries imaginables.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Persecucion de las libertades en Cataluña
14 nov 2004
Però aquesta gent existeix realment o només per internet?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
les esquerres han fracassat...
14 nov 2004
Tots els comunistes,anarquistes i immigrants sou iguals...

Catalunya Catalana i independent
33

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Veniu a la UAB ja, que darrerament estem molt avorrits!
14 nov 2004
Òstia, quina bona notícia això de la creació d'unitats d'autodefensa del MAL (rollo Cristo Rei quan venien a les universitats)!
Perquè no veniu a la UAB i així ens coneixem?
Ja sabeu la coneguda hospitalitat dels estudiants d'aquesta Universitat amb els grups nazi-espanyolistes.
Últimament estem molt avorrits perquè no hi ha cap cerdete per aquí i ens agradaria tornar a començar la matança del porc, tradició molt arraigada a la nostra universitat.
Us esperem.

Antinazis manen a la UAB

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
per en mal...
14 nov 2004
mal macu, tant fotut mai una galeta a la cara?! com es que no sou mai als carrers?! perque no porteu mai samarretes,gorres,... de la vostra merda!?¿ perque esteu cagats, mencanta veure com correu, un darrere l´altre... però el que em resulta més graciós es que caieu com mosques, o sigui que no vinguis de maxote per internet que segur que ets una puta merda de tiu...
hi ha pamplines i pamplines, però tu t´emportes la palma!
Catalunya Catalana
Espanyols,moros,negres,...sou immigració!
Prou immigració! Catalunya Catalana
33

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Persecucion de las libertades en Cataluña
14 nov 2004
Jo crec ke al capullu ke s´inventa sigles com MAL i diu les gilipollades ke akí es llegeixen no cal ni contestar-li pk es deskualifica ell sol,
pel de 33, ke sàpigues ke hi ha molts més comunistes, anarkistes i immigrants o fills d´immigrants ke defensen el dret català a l´autodeterminació ke no pas nazis com tu.
Els Països Catalans...Endavant!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Els enemics del català a la UB
14 nov 2004
De veritat que ja no se quí és qui. Sovint hem sembla que darrera els pitjors missatges catalanistes en realitat hi ha algún tarat d'extrema dreta, i al contrari, a vegades tinc la sensació que algunes proclames para-franquistes estan escrites per algún catalanista fins al cul d'anís.

Quina altra cosa seria el fòrum si cadascú digués el que realment pensa. Encara que sempre hi ha la possibilitat que els missatges no estiguin intoxicats, i això voldria dir que hi ha molt de tarat pel món.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Els enemics del català a la UB
14 nov 2004
Semblava que treure'ns de sobre l'Assnar acabaría amb aixó, pero amb el Zp estem igual. És el mateix nacionalisme espanyol mentider i provocador de sempre, que hi te el Maragall a dir d'aquesta merda?

MAL=UCE=CCC=PP=ESPAÑA 2000=FALANGE=33... un parell d'anormals, pero amb una intenció evident. Aquest anor-mal va apareixer una mica abans de començar el curs a la universitat, amb les seves delirants merdes i amb els seus insults esmentant per primera vegada un tal Caja, un parell de messos després alló de les pintades alhora que reapareix aquest anor-mal insultant encara més i sobretot amenaçant, un parell de messos després surt aquesta reunió de fatxes a la UB amb el Caja al davant i aquest anor-mal insultant i amenaçant més que mai. Escribint coses com "os espero con la navaja preparada", gairebé demanant si-us-plau que s'hi vesses sang a la merda de reunió del Caja i la seva colla.

Passem d'aquest anor-mal, que es quedi sol amb les seves collonades i amb els seus diferents noms. Tal com s'ha vist clar el millor es deixar aquesta colla sols amb el seu odi, enhorabona als sindicats de la UB per donar-los l'importància que es mereixen. Cap ni una.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
aixo mateix
14 nov 2004
uuuuh...! que viene Le Pen!!... vostros quietos, VOTARNOS, que nosotros mandaremos a nuestros gossos, vuestra valiente policia, a defender la democracia

jejejeje

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Els enemics del català a la UB
14 nov 2004
Molt d'acord amb tot el que diu Stop Intoxicadors. També amb "El joc de la confusió", amb -K- i amb algú altre. No feu cas als provocadors!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Els enemics del català a la UB
15 nov 2004
Com diu Stop Intoxicadors, el MAL (abans MAR) i tota aquesta colla, d'anarquistes o d'anticapitalistes o de revolucionaris no tenen res de res.

Qualsevol raonament de caire veritablement llibertari, al meu entendre -altrament, que em dispensin els més puristes ;)- es fonamenta en el raonament lògic i en allò que en diem el sentit comú o el sentit d'allò que és just o equitatiu.

En funció d'això, qualsevol proposta ha de poder-se expresar en termes universals sense que grinyoli. Altrament dit, ha de ser acceptable per tots els afectats.

Així, la violència, per exemple, que, en totes les seves formes, no deixa se ser l'intent d'imposició de la voluntat del(s) un(s) sobre la dels altres, mai no podrà ser acceptada universalment atès que mai no serà acceptada per qui la pateix. És prou evident, però, que això esvera, i molt, a aquelles persones que viuen en moments d'impaciència o desesperació. Moments que, habitualment, es caracterizen per fer que es tendeixi a arraconar la raó i el sentit comú.

Tanmateix, la imposició és un concepte absolutament contrari al de llibertat, i aquest darrer representa, si més no, a una de les necessitats humanes universals més bàsiques, el grau de mancança de la qual, de fet, condiciona sovint la digna satisfacció de la resta. La imposició, sobre un individu o un col·lectiu, malgrat fonamentar-se en una determinada dosi de violència explícita original, es consolida, es desenvolupa i s'estructura al llarg del temps tot recolzant-se en una violència latent o implícita degudament organitzada i aprovisionada, que només s'evidencia o es fa explícita quan la imposició, o poder d'imposar, intueix alguna mena de perill o amenaça per a la seva continuitat o integritat.

Quan la imposició, o poder per imposar, té prou temps per consolidar-se, s'estructura, de forma jeràrquica, tot repartint de forma graonada aquest poder absolut en diferents quotes de diferents magnituds. De tal manera que a cada graó, o nivell, li correspon una determinada quota de poder, suficient per imposar la seva voluntat a qui es troba en els graons inferiors però insuficient per oposar-se a la voluntat de qui gaudeix del privilegi de trobar-se en els superiors. Si fa o no fa, de la mateixa manera que cada graó d'una escala es beneficia del suport que li'n dóna, tant si ho volen com si no, els graons que té per sota, alhora que es veu obligat a suportar als que té al damunt. Aquest és, a grans trets, el model d'organització social que patim.

Aquí és on hi rau la major perversitat i la major força de qualsevol sistema jeràrquic, doncs fa d'una bona part dels implicats alhora víctimes i beneficiaris del propi funcionament injust del sistema.

De jerarquies n'hi ha tantes com poders per imposar voluntats s'hi han anat desenvolupant o institucionalitzant al llarg dels segles. Hi van, des de les més evidents i estrictes, com la que controla precisament el poder gairebé absolut sobre l'exercici de la violència col·lectiva, aquell que garanteix en gran manera la continuitat de la resta, passant per altres, no menys evidents per quantificables, com són les determinades pel nivell d'acumulació de poder econòmic, o capital, fins a d'altres que no per poc explícites són menys reals i presents, com en el cas que ens ocupa, les jerarquies de caire cultural i lingüístic.

Si tot això és relativament evident, si més no per bona part de qui llegeix el que es fa públic en aquest raconet de la xarxa, el que potser no és tan fàcil de constatar, o de reconèixer, és que nosaltres també som part d'aquest sistema escalar, formem part de la seva estructura piramidal tant si ens agrada com si no. I no precisament en els graons més baixos si atenem a paràmetres universals i volem ser honestos.

Però això, tanmateix, fa de mal reconèixer. Fa de mal reconèixer que, per exemple, involuntàriament és clar, per poca que sigui la nostra activitat social "oficial" estem contribuint a mantenir unes eines d'imposició -exèrcits, serveis d'espionatge-diplomàcia...- que a més de servir per garantir, de portes endins, la supervivència de les jerarquies "internes o locals", les que a nosaltres més directament ens afecten, també serveixen o contribueixen al desenvolupament i consolidació d'unes noves jerarquies, de fet una extensió i reestructuració de les antigues, ara a nivell planetari. Unes noves jerarquies globals de l'existència de les quals, com a membres del "primer" món, com a part de la cua del rap, si ho preferiu així, no serem ni de bon tros els principals perjudicats. Com ho demostra el fet, tanmateix força complex de la immigració.

Això pot ser difícil de reconèixer per a algú que, com jo, amb prou feines aplega uns pocs centenars d'euros per provar d'arribar a fi de mes. Però el cas és que, sigui quina sigui la xifra, sempre serà si més no deu vegades superior a allò que puguin aplegar els milers de milions(!) de persones situades per sota nostre arreu d'un món cada cop més sotmés a un poder econòmic (o poder capitalista) globalitzat, que el pretén estructurat segons el paràmetre bàsic que caracterítza la seva pròpia jerarquia, aquell que atèn, únicament i exclusiva, a la quantitat de capital (o poder econòmic) acumulat pels uns en relació als altres.

Però, a diferència del poder d'imposició violenta, el poder del pal, que d'ençà que apareix, per causes inherents a la seva pròpia i necessària efectivitat, esdevé sota el control exclusiu d'una determinada casta que se'l reparteix d'acord amb una jerarquia estricta i precisa, el poder econòmic o capitalista, el poder de la pastanaga, es presenta a l'abast de tothom, això sí, abastable nomès en porcions insignificants per a l'immensa majoria. Insignificants en comparació amb aquells que gaudeixen injustament del privilegi de trobar-se en els graons més elevats, però, tanmateix, vitalment rellevants per a la immensa majoria de la humanitat, la qual, malauradament, sembla comdemnada a viure en els graons més baixos d'una escala que hom pretén allargassar globalment fins al màxim.

Tota aquella persona que, per principi, es reclami contrària a l'existència de qualsevol jerarquia, crec que hauria de fer un primer esforç per combatre amb un émfasi especial aquells sistemes jeràrquics dels cuals més se'n beneficia personalment. En tot cas, prioritats a banda, el que no es pot fer és negar l'existència d'una determinada jerarquia, en aquest cas cultural o lingüística, fonamentada en uns fets històrics tan sanguinaris com inamagables, i encara menys, pretendre confondre al personal tot presentant l'escala cap per avall. Com si els més poderosos fossin els més febles i a l'inrevés.

bé pot ser sóc jo qui ja m'hi he allargassat massa ;)

au, salut
Sindicato Sindicat