Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: corrupció i poder : criminalització i repressió : pobles i cultures vs poder i estats
La "Casa Real" de visita en Gazteiz...
08 nov 2004
La Casa Real exige a Eusko Alkartasuna para que retire la ikurriña del balcón de su grupo municipal en el Ayuntamiento de Gazteiz

www.gazteabertzaleak.org

www.euskoalkartasuna.org
El grupo de Eusko Alkartasuna en el Ayuntamiento de Vitoria denunció haber recibido esta mañana una llamada en nombre de la Casa Real en la que se le exigía la retirada de la ikurriña de su balcón en el consistorio. Los reyes de España se encuentran hoy en Vitoria participando en los actos con la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP).

Según señala en un comunicado el portavoz de EA en el Ayuntamiento de Vitoria, Antxon Belakortu, a primera hora de la mañana de hoy, recibió una llamada en la que se exigía, en nombre de la Casa Real, la retirada de la ikurriña del balcón del Grupo Municipal, en la calle Mateo Moraza. Belakortu se negó "en rotundo" a acceder a la petición.

Para el edil de EA, el hecho pone de manifiesto "el escaso talante democrático de la Casa Real, una institución negadora de los derechos nacionales de Euskal Herria y fiel reflejo de todo aquello que impide al pueblo vasco decidir libremente su futuro".

www.gazteabertzaleak.org

www.euskoalkartasuna.org
Mira també:
http://www.euskoalkartasuna.org/

This work is in the public domain

Comentaris

Re: La "Casa Real" de visita en Gazteiz...
09 nov 2004
La següent web ha estat extreta del pc del Jorsspetxel mitjançant el nostre escamot informàtic roigseparatista, adverteixo que supera de molt qualsevol frikiada vista a Barcelona Indymedia en molt de temps. Que ja és molt. Ho torno a advertir, es real.

The First United Church of Adolf Hitler
www.churchofhitler.com
Re: La "Casa Real" de visita en Gazteiz...
09 nov 2004
No la visiteu, jo la he visitat i surt, lo de sempre...descarregarse Mein Kamp,fotos del Hitler com a Deu i res mes!Yo he sigut el 7014 en obrir la pàgina, aveure cuants "entrem" (o cuants , "no entrem")...espero quen no entrem molts...1 dubte;entrear a una pàgina,pel sol fet d'entrar, els aporta algo econòmicament a la web,per exmple?

Seria bo, que si fos així, en ficar una pàgina seria millor, fer una descripció més o menos acurada, així no donem "ales" a segons quines pàgines de "los Webs"!!!

Salut REvolució i endavant, abaix la Farsa Real!!
Re: La "Casa Real" de visita en Gazteiz...
09 nov 2004
la ikurriña se queda donde esta!!!!
Sindicato Sindicat