|
|
Notícies :: criminalització i repressió : immigració |
Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
|
per Irene |
27 oct 2004
|
Veïns del Singuerlín continuen protestant a la porta de l'oratori |
Podeu trobar informació actualitzada a:
http://www.ara-santacoloma.com |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per No religion |
27 oct 2004
|
Ni mezquitas, ni iglesias ni sinagogas: todos estos templos del oscurantismo deben ser democráticamente reconvertidos en museos. Sus jerarcas clericales podrán así dedicarse a impartir cursos de crecimiento personal como cualquier quiromante.. y la sociedad podrá poco a poco recuperar su libertad de espírito, corrompida por estos lacayos del Imperio que actúan bajo el manto de las iglesias. |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per melic |
27 oct 2004
|
Ben dit! Igual es un fanatic musulma que un fanatic cristia
Tots a la foguera! |
però...
|
per opinió |
27 oct 2004
|
i estic d'acord...però molt em temo que no aporta res útil al fet de que s'està produint una actuació xenofoba... o anireu volsatres a dir a aquesta gent que tambè protestin a les esglesies cristianes, o a les sinagogues...
Em sembla que com que és un fet que s'ha produït a diversos llocs, i que a més a més tothom sabem QU� HI HA AL DARRERA ens ho hauriem de pendre més seriosament.
salut! |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per Rosa |
27 oct 2004
|
Sincerament, sembla que no ho entengueu. No estem parlant d'un problema religiós, sinó d'un problema de racisme i molt greu, que s'està estenent per tot arreu. Poseu els peus a terra, aquests veïns es queixarien igual per un centre cultural àrab. No és que siguin l'"avanzadilla" de la societat del futur!! |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per si, pero |
27 oct 2004
|
els que es manifesten contra la mesquita no pensen el mateix que vosaltres per desgràcia i dubto que tbé es concentrin davant de l'esglèsia del barri, ho fan per les seves idees xenòfobes i racistes o perquè son imbècils o perquè si... jo no aniré a manifestar-me a favor de la construcció d'una mesquita, però si que em plantaria davant d'aquests subnormals manipulats per grups d'extrema dreta com plataforma x cataluña...
no es tracta de defensar les religions (l'opi dels pobles en deia Marx, no?), es tracta de defensar les llibertats i els drets... |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per Magaledro |
27 oct 2004
|
Estic d'acord amb la Rosa, la meva opinió ja le he manifestat en un altre article penjat a la noticia sobre Israel: el tema es que el feixisme està utilitzant el terrorisme islàmica -que paguen els capitalistes del mòn- per incluir a la gent de bona fe i fer-la caure en el que Lenin describia com "defensisme revolucionari"...
El tema de les protestes de Santa Coloma es per tant una manifestació efectiva de feixisme...la qual cosa no vol dir que hem de caure al "defensisme"; sino actuar de la mà de la fraterninat socialista per la unitat de tots els ciutadans contra l'explotació de les élits. |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per Shan |
27 oct 2004
|
No ens enganyem... es impossible que en l'estat actual de la situacio hi hagi un analisi fred i solidari per part dels veins o de les institucions... el que cal es evitar aquestes situacions des de l'arrel...
Oblidem-nos de fraternitzacio socialista... o de jutgar-ho en el camp de les religions... el que cal es accio directa, com sempre...
Que fem que no estem actuan enfront d'aquest nou atac racista... on estem...??? davant de l'ordinador... com mes siguem a la porta de la mesquita millor... com mes siguem esbroncat els veins millor... com mes siguem tancats en una esglesia catolica en solidaritat millor...
Accio, hostia !!!! accio !!!! |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per Accio feixiste, es el que proposes. |
27 oct 2004
|
Tancas a una esglèsia catòlica. Es el que faltava.
Res d'enfrontaments al carrer: aixó és el que cercan el feixistes, per aixó el teu interés de que en "oblidem de la fraternització socialista". |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per opinió |
27 oct 2004
|
el que passa es que falten d'alloncis per anar allà a explicar de forma raonada i sincera les posicions antiracistes... al igual que faltan d'alloncis perm protestar contra la patronal i contrra els sindicats grocs, i falten d'alloncsi per moltes d'altres coses...
aixó si! a una "sound system" s'hi apunta tothom! |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per Acció sense medis es fracàs |
27 oct 2004
|
Mentre no hi hagi un moviment social fort que no depengui de l'Estat ni de l'Església ni de les patronals capitalistes, tota acció está condemnada al fracàs. Avans de l'acció es necessari organització, pedagogía i sobre tot, capacitat popular i de base. Sense això, tota acció es converteix en una marioneta al servei dels imperialistes. |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per un |
27 oct 2004
|
hi havia abans, fa molt i molt temps, unes coses anomenades partits obrers d'orientació marxista revolucionària que potser ens podrien servir ara, no? |
...
|
per es broma, no? |
27 oct 2004
|
Partits obrers d'orientació marxista revolucionaria??? Ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja.....
Les concentracións reaccionaries aquestes deuen estar plenes d'ex votants del PCE, afiliats a COCOS i demès simpàtics exemplars de la mai prou agraida esquerra... |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per abertzale-cat |
27 oct 2004
|
jo em considero marxista i revolucinari, sóc de gramenet de besòs i quan puc pujo a la mesquita a recolçar als musulmans. |
contaminació
|
per io |
27 oct 2004
|
si quereis hablamos claro: es una guerra contra la pobreza, he hablado con algun@s de los racistas, y no se cuestionarian nada si los moros fueran ricos,aparcaran un mercedes, y gastaran en el barrio.quieren los pobres en el fondo, otro barrio de santaco. no quieren ver pobres que miran al cielo. Lo que tienen es miedo al 11-s, 11-m, y toda la mierda que ven en la tele.sólo vemos que son el demonio que quieren destruir el mundo, se lo han tragao, en fin.
solución:educación.
mi opinion es que están contaminados |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per llamamiento |
28 oct 2004
|
La situación de singuerlin es cada día mas tensa. Cada día aparecen más jovenes con aspecto y actitudes Nazi-Skin, y los gritos son del estilo "fuera inmigrantes". Cada día hay provocaciones y amenazas por parte del sector racista cara a l@s solidari@s con la comunidad musulmana, que estamos alli mas que nada para que no se vean solos, y equilibrar un poco el brote racista, evitando que la situacion valla a más y que se produzcan linchamientos. los primeros días la policía se interponía entre los manifestantes, la puerta de la mezquita y l@s solidari@s, evitando así el enfrentamiento, pero la situación ha cambiado, y actual mente estamos frente a frente, tod@s junt@s, y l@s nazis han tomado el control y directiva de la mani. Qaueremos hacer un llamamiento a tod@s aquell@s santacolomenses que sientan en sus carnes el día a día del racismo y la intolerancia racial y social, para que apoyen a l@s compañer@s musulman@s y acudan todas las tardes a las 9 a la mezquita situada en carrer Anselm de Riu, en el barrio de singuerlín, santacoloma de gramanet. La situación cada día es mas tensa, las provocaciones y amenazas son constantes por parte de los jovenes nacionales. Evitemos que crezca este brote racista. |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per sjom 60 |
31 oct 2004
|
creo que desconoceis todo lo de singuerlin aqui no hay nazis ni eskin,tan solo vecinos y lo que no queremos es que nuestro barrio se convierta en un fondo ,donde la inseguridad esta de manifiesto en todo momento.
aqui nadie grita fuera inmigrantes porque tenemos familias arabes que compran y comen donde todos nosotros porque se consideran vecinos nuestros aqui se les respeta lo mismo que ellos a nosotros lo que no sabeis es el estado del local donde esta ,no tiene salida de humos ni ventanas y yo que he estado dentro no pude aguantar mas de dos minutos. por otra parte lo que tampoco sabeis es que el ayuntamiento no engaño alos arabes y alos vecinos a ambos prometiendole un local en mejores condiciones de eso han pasado ocho meses que llevamos negociando y las protestas van para el ayuntamiento porque no hacen nada , los arabes rezan alas seis de la mañana ,ala una y alas seis nadie les increspa ni se les dice nada,para hablar hay que saber y en estos comentarios solo he leido una salta de mentiras . y el chaval que le pegaron los mozzos le atendi yo personalmente un vecino segun vosotros racista se llama mohamed No somos racista |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per sjom60 |
31 oct 2004
|
ah se me olvidaba en singuelin no somos de derechas ,aqui somos socialistas buenos heramos ,porque la verdad es que los unicos que han apoyado hacido el PP.
QUE A pedido lo mismo que nosotros que les den los permisos ,porque os manifiesto que no tienen permiso del ayuntamiento ,solo lo tienen verbal lo que se pide es que si un español se le esije una serie de requisitos para abrir un local de libre concurrencia a un arabe se le pida lo mismo creo que a eso se le llama democracia y no racismo |
Re: mesquita de Santa Coloma
|
per camerun-32 |
31 oct 2004
|
ara resulta que els veïns es manifesten per les condicioons tan xungues del local; ja, es per pixar-se de riure. Perdona, pero jo també he estat allà i he vist les banderes franquistes, i he vist els pelats aixecant el braç, i he sentit
com cridaveu moros no i acusar-los de terroristes.
Aquestes actituts són clarament nazis, es penseu que per ser paios sou millor que els musulmans, que teniu més drets, que vosaltres sou veïns de santaco i ells només són extrangers, no fotis, feu pudor de merda, esteu malalts, la gent que surt a cridar són uns desgraciats de merda que teniu una vida molt trista, per`us donaran molt per sac perqué ens quedarem allà per sempre.Canvieu vosaltres de ciutat, Santa Coloma es multicultural. |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per kamerun 32 |
31 oct 2004
|
ah! i si no es racisme perqué es fa al.lusió en les vostres pancartes al 11M , i ISLAM IGUAL A TERRORISMO, això és pel local? perqué insulteu?
perqué no respecteu la seva llibertat? LLIBERTAT, saps que és? |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per chema |
31 oct 2004
|
sjom 60
si sois unos grarrulos ignorantes es cosa vuestra, pero encima no nos quieras dar lecciones:
NO A LA MEZQUITA-11M
eso que es hijos de puta? eso no es racismo? sois una escoria, racistas de mierda. Yo os he visto y os mezclais marujas, borrachos, niños, nazis y demas prole.
solo os falta unos kukuruchos blancos y unas antorchas. A vosostras si que os echaba yo de santa coloma. No teneis verguenza, utilizar a niños de 10 años para dar golpes a un tambor pintado de la bandera de españa, para crear ruido.
pero que cabrones de mierda dios.
Por cierto, se dice por ahí y se ve que la mayoría de los racistas son de origen andaluz, salmantino... es eso cierto? PORQUE ENTONCES YA ES PA CAGARSEEEEEEE¡¡¡¡¡¡¡¡¡
sois igual de inmigrantes que los musulmanesssss¡¡¡¡¡¡¡ (igual de inmigrante que yo, igual de inmigrante que el 99 por ciento de los españolitos de este estado.
Tener cuidao no se os venga el racismo en contra. |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per jaume |
31 oct 2004
|
Sjom60... como explicas el golpe que les dieron el otro dia con un palo en la cabeza a un musulman? Era por que no tenia salida de humos? Y cómo explicas que no tenéis narices de ir a protestar a la plaça de la vila y preferís putear a vuestros propios vecinos?
Menos rollo, tia |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per sjom60 |
03 nov 2004
|
jaume el palo se lo diron los mozzos de escuadra
y ademas creo que el muchacho los a denunciado
y el juez decidira de todas formas el conflisto ya termino y estos niñatos que no saben de que hablan se dedicaran alo unico que saben hacer a cascarsela a los monos que es lo suyo y si no lo saben ,galicia.andalucia,aragon,castilla y cataluña son de España y que yo sepa los arabes no son de españa claro que como algunos son analfabetos lo mismo no saben de donde vienen , no saben ademas que no es lo mismo emigrantes que inmigrantes pero que van a saber estos sernicalos de mierda |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per sjom60 |
03 nov 2004
|
chema por tus palabras dedusco que eres un jilipollas ,ademas de un tonto que te pareces mas a un ( skiun o rapao )que a una persona pensante , ademas eres hijo site mil leches o lo que es lo mismo un gran hijo de puta , claro que se me olvidada porque creo que tu padre es un borracho cornudo, pero claro tu que vas a saber si ademas si ademas eres un maricon de mierda |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per abertzale-cat |
03 nov 2004
|
sjom60, estas demostrant uns trets feixistes i racistes incommesurables. A que ve això de que galicia (Galiza), aragó, castella i Catalunya son espanya??? (no vull crear un debat que no ve al cas). A que ve això de que alguins àrabs són analfabets (que jo sàpiga d'analfabets n'hi ha a tots llocs, malauradament), i a més insultant-los???
Què tens en contra dels maricons(gays)??? |
Re: Informació actualitzada del que passa a la mesquita de Santa Coloma
|
per ADECAF |
05 nov 2004
|
Solidaritat amb Theo van Gogh, assassinat a mans de l'islam per haver fet una pel·lícula on criticava el tracte que la dona rep a la religió alcorànica!!!!
Per haver fet una pel·lícula que recordava l'asssassinat del patriota holandès Pim Fortunyn!!!!
Tots assassinats per l'integrisme islàmic que és el cor de l'islamisme i que ens portarà tard o d'hora a lluitar contra els musulmans per defensar la democràcia i els drets humans!!!!
Visca Shalman Rusdie, Oriana Fallaci, Giovanni Sartori i tots els demòcrates que denuncien l'amenaça islàmica a la nostra cultura!!!!
Integrisme islàmic????
No, gràcies.
Expulsió terroristes del territori europeu!!!!
Solidaritat amb tots els que lluitem per la democràcia i els drets humans contra l'extrema esquerra assassina, responsable de més de 100 milions de morts al segle XX!!!!
Solidaritat democràtica contra el bloc islamista
-ultraesquerra, tots totalitaris,
tots antidemocràtes, tots terroristes.
Identitat Europea= Democràcia, Drets Humans, Pensament Racional.
Mesquites????
A Bagdad. |
|
|