Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: criminalització i repressió
Detenidos cinco ciudadanos vascos .
29 set 2004
Detenidos cinco ciudadanos vascos .
Detenidos cinco ciudadanos vascos en Sopela, Berango, Arrigorriaga y León
Agentes de la Policía española han detenido esta madrugada en La Bañeza (León) y en las localidades de Sopela, Berango y Arrigorriaga (Bizkaia) a cinco ciudadanos vascos a los que relaciona con "el aparato mugas" de ETA, siempre según fuentes policiacas.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Detenidos cinco ciudadanos vascos .
29 set 2004
ya estamos con los defensores de asesinos........weno si es segun la policia ya vewremos si son etarras o no, i si lo son tendran k ser juzgados segun la ley i aplikar el metodo k sea. si algunos con vaskitis les jode eso k se jodan
Re: Detenidos cinco ciudadanos vascos .
29 set 2004
dona igual, ells detenen, apliquen l'antiterrorista, torturen tot el que calgui i despres quan deixin a més de la meitat lliures sense càrrecs no sortirà a les noticies, no...
Re: Detenidos cinco ciudadanos vascos .
29 set 2004
Libertad para tod@s l@s pres@s politic@s, sean de donde sean, puesto que su lucha es tan legitima como cualquier otra.
A "weno" le diría que no a todos los que detienen acusandolos de pertenecer a banda armada (acusación tanto para independentistas como para anarquistas) realmente lo son, p'uesto mque el Estado utilizando sus instrumentos de represión detienen y encarcelan a determinadas personas para amenazar al resto de la gente que defiende su misma causa, en este caso, la independencia de Euskal Herria. No es extraño pués, que cada cierto tiempo hayan detenciones en Barcelona o Euskal Herria, puesto que el estado español trata de intimidar a las personas que tienen una ideologia y encima las llevan a cabo, sea de la manera que sea... ya sea por acciones armadas, o simplemente por estar presentes en manifestaciones o concentraciones.

Por último recordar que me parece que los dias 21 y 22 de octubre se celebrará el juicio en la Audiencia Nazional contra Laura Riera y Zigor Larredonda; acusados falsamente de pertenecer al Comando Barcelona de ETA; estar atentos porque supongo que pronto habrán mobilizaciones.
Re: Que no son ciudadanos, que son terroristas
29 set 2004
A ver cuando lo entendeis.
Por que tu lo digas
29 set 2004
terrorista es quien causa terror
quién causa aquí el terror

una banda armada en descomposición?

o tus admirados ejército policia etc?

asqueroso ciudadano
Re: Detenidos cinco ciudadanos vascos .
29 set 2004
40 anys en lluita contra l'imperialisme espanyol i la seva repressió sobre el poble basc. Ni Franco, ni Suarez, ni Gonzalez, ni Ansar han pogut acabar amb la banda, utilitzant la tortura, el terrorisme d'estat, segrestos, assassinats, dispersió, censura, criminalització de tot independentisme. Nosaltres també tenim memòria i no oblidem elque ens heu fet en dècades de feixisme...Zapatero i "ciutadans exemplars" aneu llestos si us penseu que això s'ha acabat. No hi haurà pau fins que no hi hagi justicia i democràcia a Euskal Herria, el que haurieu de fer si voleu la pau es pressionar al vostre presidentet a que es decideixi a posar solució al problema. És molt fàcil només s'ha de reconèixer el dret dels bascos a decidir sobre el seu futur. Cosa que en una treva de quasi dos anys no veu tenir valor de fer, perque no us interesava i perque anant a l'arrel de l'assumpte es veu que abans que la vostra españa es desintegri sou capaços d'acabar amb milers de persones. No sóm espanyols ni volem ser-ho, quan ho entendreu?

Gora Euskal Herria Askatuta
Re: Detenidos cinco ciudadanos vascos .
30 set 2004
KE SE JODAN Y VOSOTROS TAMBIEN POR PSEUDO-TERRORISTAS.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more