Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: corrupció i poder : guerra
Bono fleta un avió per a vendre armament a Xile.[CAT/CAS]
21 set 2004
En un avió de les forces armades el ministre "socialista" ?????? ha embarcat a 42 empresaris del ram de la guerra i 8 senadors de l'arc parlamentari rumb a Xile i Colòmbia per a comerciar contractes.
Bono fleta un avió per a vendre armament a Xile
by Carlos R. Monday September 20, 2004 at 12:21 PM

En la web del Ministeri de Defensa un titular resa: BONO BRINDA EL SEU SUPORT “SENSE COMPLEXOS� A LA INDÚSTRIA DE LA DEFENSA ESPANYOLA (http://www.mde.es/Actualidad?id_nodo=4238&accion=9&id_vis=88).

Com mostra d'això el ministre va arribar el dissabte 18 de setembre a Santiago de Xile envoltat d'allò més exquisit del gremi armamentístic i altres polítics, com el president de la Comissió de Defensa del Senat, Jaime Blanco, que va afirmar: "Crec que Espanya i Xile tenen una relació de caràcter comercial en matèria d'armament i material de defensa prou estreta i el que es pretén amb aquesta visita és que aquests llaços s'estrenyin molt més".

Entre els empresaris convidats destaca Juan Pedro Gómez, president d'HISSAR, que intentarà col·locar alguns vaixells de guerra a Xile, com mesura per a salvar les ocupacions dels obrers amenaçats de reconversió.

La visita és impecable: col·laborem en la lluita antiterrorista mundial rearmant al país germà de Xile i salvem les ocupacions dels nostres honrats ciutadans treballadors de drassanes. Esperem que el Jutge Garzón no ho espatlli altra vegada tot amb la seva obstinació d'ampliar la querrella contra Pinochet, aquesta vegada per alçament de béns i blanqueig de diners.

Mentrestant el president del Govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, defensarà en el cim contra la fam que se celebra avui a Nova York l'objectiu que cada país destini el 0,7% del PIB a la cooperació internacional per a combatre la pobresa.

Demà, Zapatero presentarà els eixos de la política internacional d'Espanya en l'Assemblea General de l'ONU. Espero que esmenti que Espanya col·labora com el que més en la lluita contra el terrorisme internacional venent armes a les democràcies solvents i decents.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
[CAS]

Bono fleta un avión para vender armamento en Chile
by Carlos R. Monday September 20, 2004 at 12:21 PM

En un avión de las fuerzas armadas el ministro "socialista" ?????? ha embarcado a 42 empresarios del ramo de la guerra y 8 senadores del arco parlamentario rumbo a Chile y Colombia para comerciar contratos.


En la web del Ministerio de Defensa un titular reza: BONO BRINDA SU APOYO “SIN COMPLEJOS� A LA INDUSTRIA DE LA DEFENSA ESPAÑOLA (http://www.mde.es/Actualidad?id_nodo=4238&accion=9&id_vis=88).

Como muestra de ello el ministro llegó el sábado 18 de septiembre a Santiago de Chile rodeado de lo más exquisito del gremio armamentístico y otros políticos, como el presidente de la Comisión de Defensa del Senado, Jaime Blanco, que afirmó: "Creo que España y Chile tienen una relación de carácter comercial en materia de armamento y material de defensa bastante estrecha y lo que se pretende con esta visita es que estos lazos se estrechen mucho más".

Entre los empresarios invitados destaca Juan Pedro Gómez, presidente de IZAR, que intentará colocar algunos barcos de guerra en Chile, como medida para salvar los empleos de los obreros amenazados de reconversión.

La visita es impecable: colaboramos en la lucha antiterrorista mundial rearmando al país hermano de Chile y salvamos los empleos de nuestros honrados ciudadanos trabajadores de astilleros. Esperemos que el Juez Garzón no lo estropee otra vez todo con su empeño de ampliar la querrella contra Pinochet, esta vez por alzamiento de bienes y blanqueo de dinero.

Mientras tanto el presidente del Gobierno español, José Luis Rodríguez Zapatero, defenderá en la cumbre contra el hambre que se celebra hoy en Nueva York el objetivo de que cada país destine el 0,7% del PIB a la cooperación internacional para combatir la pobreza.

Mañana, Zapatero presentará los ejes de la política internacional de España en la Asamblea General de la ONU. Espero que mencione que España colabora como el que mas en la lucha contra el terrorismo internacional vendiendo armas a las democracias solventes y decentes.
Mira també:
http://madiaq.indymedia.org/news/2004/09/9399.php

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Bono fleta un avió per a vendre armament a Xile.[CAT/CAS]
21 set 2004
Hay que empezar a entender las noticias: cuando se reúnen algunos países diciendo que "se proponen luchar contra la pobreza", en realidad, se trata de un concierto de elementos capitalistas para fomentar la guerra.

Es que no sabeís leer la prensa.
Re: Bono fleta un avió per a vendre armament a Xile.[CAT/CAS]
21 set 2004
En ningún caso, se entiende qué hace ATTAC participando en una de las comisiones de ese "cuatripartito", aunque sea revestida con la túnica de "luchar contra la pobreza"...
Sindicat Terrassa