Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: globalització neoliberal : guerra
[Convenció republicana]:Satisfactòria trobada en Broadway.[CAT/CAS]
30 ago 2004
convencióRepublicana 196.jpg
convencióRepublicana 197.jpg
convencióRepublicana 198.jpg
ESTATS UNITS: Des de Nova York- Satisfactòria trobada en Broadway
per CMI-Puerto Rico Sunday, Aug. 29, 2004 at 10:52 PM
puertorico@indymedia/.org


Des del recorregut per les vies del tren subterrani de la ciutat de Nova York fins 42 st i 7th Broadway els manifestants van inundar la ciutat amb consignes, pancartes i cançons en contra del govern i la politica del George W. Bush.

El grup denominat "Mouse Bloc" va convocar una trobada en Broadway per a prendre accions a manera de "performance" i piquet contra la Convenció Nacional Republicana que es porta a terme en el Madison Square Garden. Activistes organitzats en grups de 10 a 15 persones es van dedicar a confrontar verbalment i qüestionar el suport al govern de George W. Bush als delegats de la Convenció Nacional Republicana. Amplis grups d'uniformats de la Policia de la ciutat de Nova York es van mantenir envoltant als manifestants de manera constant però sense ocórrer, fins aquest moment,ningún arrest.

De manera pacifica diversos manifestants qüestionaven als delegats republicans el perquè del seu suport a un govern tan nefast com l'actual.

Entre els delegats es trobava Maria Sanchez Prats, delegada del Partit Republicà en la Illa, qui en vies de negar la seva llengua i qui després de varis i insistents comandes d'un canal de televisió local i Indymedia Puerto Rico, va acceptar parlar en castella, va declarar que dóna suport el govern de Bush, perquè ha estat el president que millor ha vetllat pels drets dels puertorriquenys.

Aquest tipus de comentaris es van tornar repetitius ,per part de la delegada, després de no poder evadir les insistents preguntes i arguments dels manifestants.

El bloc segueix avançant, prenent mes força i afortunadament sense incovenients.
Aviat cobertura fotografica....

Actualizacion de les 7:56p. m.: S´estan reportant 200 arrests, 45 d'ells provinents de Times Square, incloent a 3 observadors legals. L´informació és que els arrests van a continuar mentre avanci la nit.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
[CAS]

ESTADOS UNIDOS: Desde Nueva York- Satisfactorio encuentro en Broadway
por CMI-Puerto Rico Sunday, Aug. 29, 2004 at 10:52 PM
puertorico ARROBA indymedia.org

Desde el recorrido por las vias del tren subterraneo de la ciudad de Nueva York hasta 42 st y 7th Broadway los manifestantes inundaron la ciudad con consignas, pancartas y canciones en contra del gobierno y la politica del George W. Bush.

El grupo denominado "Mouse Bloc" convoco un encuentro en Broadway para tomar acciones a modo de "performance" y piquete contra la Convencion Nacional Republicana que se lleva a cabo en el Madison Square Garden. Activistas organizados en grupos de 10 a 15 personas se dedicaron a confrontar verbalmente y cuestionar el apoyo al gobierno de George W. Bush a los delegados de la Convencion Nacional Republicana. Amplios grupos de uniformados de la Policia de la ciudad de Nueva York se mantuvieron rodeando a los manifestantes de manera constante pero sin ocurrir, hasta ese momento,ningun arresto.

De manera pacifica varios manifestantes cuestionaban a los delegados republicanos el porque de su apoyo a un gobierno tan nefasto como el actual.
Entre los delegados se encontraba Maria Sanchez Prats, delegada del Partido Republicano en la Isla, quien en vias de negar su lengua y quien tras varios e insistentes pedidos de un canal de television local e Indymedia Puerto Rico, acepto hablar en espanol, declaro que apoya el gobierno de Bush, porque ha sido el presidente que mejor ha velado por los derechos de los puertorriquenos.
Este tipo de comentarios se tornaron repetitivos ,por parte de la delegada, tras no poder evadir las insistentes preguntas y argumentos de los manifestantes.

El bloque sigue avanzando, tomando mas fuerza y afortunadamente sin incovenientes.
Pronto cobertura fotografica....


Actualizacion de las 7:56p.m.: Se estan reportando 200 arrestos, 45 de ellos provenientes de Times Squares, incluyendo a 3 observadores legales. La informacion es que los arrestos van a continuar mientras avance la noche.
Mira també:
http://pr.indymedia.org/news/2004/08/4489.php

This work is in the public domain
Sindicato Sindicat