Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: @rtivisme : globalització neoliberal : criminalització i repressió : guerra
[Convenció Republicana]:CODEPINK ofereix xapes a la policía de NY.[CAT/CAS]
27 ago 2004
convencióRepublicana 27.jpg
convencióRepublicana 28.jpg
convencióRepublicana 29.jpg
CODEPINK ofereix xapes "Policia Pacífica de Nova York" a la NYPD, completades amb els seus propis descomptes.


En resposta al pla de l'Alcalde Bloomberg d'oferir descomptes a qui protesta pacíficament i les xapes per a demostrar-lo, avui CODEPINK va demanar que el NYPD fes el mateix i fins i tot els va oferir els seus propis descomptes.

Avui primerenc , activistes de CODEPINK van entrar en la zona en el carrer 35 per a oferir a la NYPD xapes que declaren “Policia Pacífica de Nova York� i, si ells les duen, els ofereixen descomptes, com 20% en Catifa d'ABC i a casa i 10% en qualsevol treball d´art en la Galeria Axis. Qualsevol xapa que dugui un oficial de policia podrà gaudir també un 5% de descompte en Angelica’s Kitchen, descompte d'entrades a qualsevol show de The Culture Project, i un 10% de descompte en el Angelika Film Center per a qualsevol actuació de “Uncovered: The War On Iraq"(Destapat: La Guerra En l'Iraq).

Adrea Buffa, una de les activistes de CODEPINK va ser arrestada per penjar una bandera durant la roda de premsa de Bloomberg en que anunciava les xapes per a “qui protestés pacificament�, es va apropar la dona en el mostrador i va indicar que ells van desitgen oferir aquests xapes als oficials com un acte de la bona voluntat i que ajudaria a refredar les tensions creixents.

La primera resposta era que ells no poden dur “algo com això� perquè exposa una vista política i que ells són un partit neutral. Després d'explicar que això no era una posició política sinó una exposició del respecte mutu – manifestant pacífic, policia pacífica – ella llavors va oferir algunes xapes i cupóns de descompte, dient que la policia no té perquè usar-les si no vol. La resposta era que es consideraria “la propina il·legal� i que ells no acceptarien les xapes ni els cupóns.

CODEPINK continuarà lluitant per programar i planejar maneres creatives per a encoratjar a la NYPD a sostenir un compromís mútuament respectuós duent la xapa a la no violència.


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
[CAS]

CODEPINK ofrece chapas "Policía Pacífica de Nueva York" a la NYPD, completadas con sus propios descuentos.

En respuesta al plan del Alcalde Bloomberg de ofrecer descuentos a quien protesta pacíficamente y las chapas para demostrarlo, hoy CODEPINK pidió que el NYPD hiciera el mismo e incluso les ofreció sus propios descuentos.

Hoy temprano , activistas de CODEPINK entraron en la zona en la calle 35 para ofrecer a la NYPD chapas que declaran “Policía Pacífica de Nueva York� y, si ellos las llevan, les ofrecen descuentos, como 20% en Alfombra de ABC y en casa y 10% en cualquier trabajo de la arte en la Galería Axis. Cualquier chapa que lleve un oficial de policía podrá gozar también un 5% de descuento en Angelica’s Kitchen, descuento de entradas en cualquier show de The Culture Project, y un 10% de descuento en el Angelika Film Center para cualquier actuación de “Uncovered: The War On (IraqDestapado: La Guerra En el Iraq).�

Adrea Buffa, una de las activistas de CODEPINK fue arrestada por colgar una bandera durante la rueda de prensa de Bloomberg en que anunciaba las chapas para “quien protestara pacificamente�, la mujer se acercó a el mostrador e indicó que ellos desean ofrecer estas chapas a los oficiales como un acto de la buena voluntad y que ayudaría a enfriar las tensiones crecientes.

La primera respuesta era que ellos no pueden llevar “algo como eso� porque expone una vista política y que ellos son un partido neutral. Después de explicar que eso no era una posición política sino una exposición del respeto mutuo – quien protesta pacífico, policía pacífica – ella entonces ofreció algunas chapas y cupónes de descuento, diciendo que la policía no tiene porque usarlas si no quiere. La respuesta era que se consideraría “la propina ilegal� y que ellos no aceptarían las chapas ni los cupónes.

CODEPINK continuará luchando por programar y planear maneras creativas para alentar a la NYPD a sostener un compromiso mutuamente respetuoso llevando la chapa a la no violencia.
Mira també:
http://nyc.indymedia.org/newswire/display_any/104262
http://www.codepinkalert.org

This work is in the public domain
Sindicat Terrassa