Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió
Un adolescente palestino fue asesinado por intentar detener un lanzamiento de un Kassam.
25 jul 2004
Un adolescente palestino fue asesinado por intentar detener un lanzamiento de un Kassam.



2004-07-23 14:53:00
Funcionarios de Salud y de Seguridad palestinos, dijeron que las Brigadas El Aksa asesinaron a un joven palestino de 15 años hoy de mañana, en el pueblo de Bet Janun (franja de Gaza) luego que el joven quizo detener el lanzamiento de un Kassam cerca de su casa, según informó la Radio del Ejercito.

Miembros de la agrupación terrorista que está vinculada a Arafat, intentaban colocar lanzadores de cohetes cerca del hogar de la familia Zanin, en el barrio de Bet Janun, y comenzó una discusión sobre la posible respuesta israelí.

Durante la discusión, los terroristas abrieron fuego sobre la familia, matando a Jamil Zanin de 15 años e hiriendo a otros cinco de sus miembros. El grupo juntó los lanzadores y los misiles, y dejaron el lugar. No han sido lanzados cohetes del norte de Gaza durante el Viernes hasta ahora.

Jerusalem Post/El Reloj.com

ttp://www.elreloj.com/article.php?id=5828

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Un adolescente palestino fue asesinado por intentar detener un lanzamiento de un Kassam.
25 jul 2004
Uuuis , los terroristas de Arafat son sionistas ... matan palestinos
Re: Un adolescente palestino fue asesinado por intentar detener un lanzamiento de un Kassam.
25 jul 2004
Continua "inasequible al desaliento" la campanya del lobby mediàtic sionista. He visitat www.elreloj.com i he trobat una secció molt curiosa: "Mala prensa". Allí hi ha tota mena de diaris i periòdics el pecat dels quals és... criticar la política del govern israelià. Automàticament són "mala prensa". Que curiós. Aquí, en temps del "invicto caudillo" teniem una categoria política semblant: "los desafectos al régimen", o, directament, "los malos españoles".
JAIM premi “FREAKY INDIMEDIA 2004?
25 jul 2004
Jaim campeón!!!!!

Ole Jaim, com t'ho curres! Jo proposo al Jaim per al títol de âFreaky-indymedia 2004â?: Jaim ets únic; primer amb la teva literatura ultra vas aconseguir indignar i remoure tots els usuaris i usuàries dâindymedia (comunitat de la que tu ja formes part per dret propi, ja ho veus? tu també ets un indydiota, coses de la democracia radical), i tot gràcies a la teva campanya de proselitisme sionista, i anticomunisme "old schol" en la linea dels millors temps del Senador MacCarthy.

I ara gràcies al canvi de nick, i a que segurament no passes de ser un organisme unicelâ¢lular de caràcter parasitari, has procedit a suïcidar-te com a "Jaim", per a poder reproduir-te asexualment tot segui per multipartició, tot dividint-te a tu mateix en moltes parts iguals, i multiplicant el sorroll.

Ara que els del MAR s'han dissolt, et proposo com a Freaky del any; la competència es dura, es per això que t'escric aquestes línies, per animar-te i que no et desanimis.

Companys i companyes, lo d'aquest home s'ha de valorar. Tanta dedicació no sâha de infravalorar, tot el dia davant la pantalla (segur que li esta perjudicant la vista i tot). Evidentment aquesta dedicació a nasoltres li esta passant factura a la seva vida privada, aquest home no treballa, no pot. Tot el dia analitzant la actualitat dâindymedia, i responent qualsevol comentari en pocs segons, això s'ha de valorar.

Ets l'alegria d'aquest galliner que es indymedia.

Comissió pro candidatura:
JAIM premi âFREAKY INDIMEDIA 2004â?

Jaim tâestimem, et mereixes aquest premi i molt mes.
Re: Un adolescente palestino fue asesinado por intentar detener un lanzamiento de un Kassam.
25 jul 2004
Altres notícies: Als traïdors durant un estat de guerra sovint se'ls aplica la pena de mort.

No, espera, això no és cap notícia...
Re: Un adolescente palestino fue asesinado por intentar detener un lanzamiento de un Kassam.
25 jul 2004
aqui us passo una versio no-sionista que corria per la llista de correu de la xarxa palestina:
Per cert Jaim ets un pesat,



O.Próximo.- Un palestino muerto en un tiroteo en Beit Hanun, según fuentes palestinas
GAZA, 23 Julio (EUROPA PRESS)

Un joven palestino murió esta mañana durante un tiroteo entre combatientes palestinos y soldados israelíes en Beit Hanun, en el norte de la franja de Gaza, según indicó una fuente de la seguridad palestina.



De acuerdo con esas fuentes, Hassan al Zaanin, de 18 años, fue abatido por militares israelíes. Pero según testigos, fue abatido por palestinos después de haber intentado impedir junto con otros habitantes de la localidad que los combatientes pusieran una bomba en la carretera para volar un vehículo blindado israelí.



Esta muerte eleva a 4.189 el número de fallecidos desde que comenzó la Intifada a finales de septiembre de 2000, de ellos 3.192 palestinos y 926 israelíes.

extret de: http://es.news.yahoo.com/i/israel.html
Sindicat